![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1601
|
|
User Dołączył: Tue, 06 March 2007 Skąd: Rybnik - Kamień ![]() |
co zmieniło się w wersji DET3_FI_1_16d w stosunku do DET3_FI_1_16b
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1602
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam! jak wyglada schemat podpiecia det2 do swifta gti chcac stroic auto w algorytmie alpha-n? W pliku ze schematami jest na stronie 25 ![]() http://www.ecumaster.com/download/DET2/DET...ingDiagrams.pdf A przynajmniej w pewnym sensie (modyfikujesz dawke paliwa w funckji TPS) jakkolwiek przeplywomierz musi zostac. Ewentulanie musisz zrobic konwersje MAF to MAP (ewentualnie sprobowac zrobic konwersje MAF to TPS) Pozdrowienia Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1603
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Wyglada ze spalil sie bezpiecznik od wtryskiwaca skoro po podpieciu bez DETa nie dziala wtrysk...
dzieki wielkie dzis podpielismy to wg schematu, niestety auto nie odpala adokladniej wtryskiwacz nie sika polaczylismy spowrotem kabel od wtryskiwacza tak jak byl w oryginale ale dalej nie sika zostal tylko wlutowany opornik z podlaczeniem do +12 wiec to pewnie przez to nie odpalil po odpieciu go od deta nawet nie wiem z reszta czy jest on sterowany + czy - poza tym polaczylismy sie bez problemu firmware zmienilismy na zalecany ustwienia zmienilismy itp sugestie? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1604
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Wersja 1.16c
Klient dla Windows wersja 1.16 nonlinear deflection, boost controll support, zwiększona ilość logowanych danych (boost, VE), poprawione wyświetlanie mapy crankingu (czasy powyzej 12.7ms) przy zapisywaniu plików dodawana jest aktualna data i czas, obsługa minimalnej wersji firmwareu. Firmware boost controll, nonlinear deflection, Subaru GT trigger, Honda D series trigger (12+1) W wersji 1.16d Doszlo kilka poprawek + opcja filtorwania sygnalu Map sensora. To jest wersja testowa wiec najlepiej jakbys jej nie uzywal ![]() Jadzwin co zmieniło się w wersji DET3_FI_1_16d w stosunku do DET3_FI_1_16b -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1605
|
|
User Dołączył: Sat, 06 February 2010 ![]() |
W pliku ze schematami jest na stronie 25 ![]() http://www.ecumaster.com/download/DET2/DET...ingDiagrams.pdf A przynajmniej w pewnym sensie (modyfikujesz dawke paliwa w funckji TPS) jakkolwiek przeplywomierz musi zostac. Ewentulanie musisz zrobic konwersje MAF to MAP (ewentualnie sprobowac zrobic konwersje MAF to TPS) Pozdrowienia Jadzwin Czy jest gdzies opis jak zrobic konwersje MAF-TPS? pozdrawiam i dziekuje |
|
|
![]()
Post
#1606
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Robi sie identycznie jak MAF->MAP tylko wszedzie gdzie w instrukcji jest MAP czytaj TPS
![]() Czy jest gdzies opis jak zrobic konwersje MAF-TPS? pozdrawiam i dziekuje -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1607
|
|
User Dołączył: Sat, 06 February 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1608
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
hmm mam nadzieję że nie zrobię tutaj aż takiego wielkiego śmietnika, bo ktoś mi podsunął pomysł strojenia mojego 1.8t(na big turbo) właśnie na śwince, stroją to na seryjnych kompach z dużym powodzeniem ale że na śwince bedę mógł szybko wprowadzać korekty nie być zależny od tunerów itp, czy taka świnka zda egzamin i jaką wersję wybrać jak już? która będzie najprzyjemniejsza i dla użytkownika i najlepszym wyborem dla zestrojenia auta?
jeśli robię śmietnik to sorki ale mam nadzieję że nie aż taki straszny.. |
|
|
![]()
Post
#1609
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Wyglada ze spalil sie bezpiecznik od wtryskiwaca skoro po podpieciu bez DETa nie dziala wtrysk... cale szczescie nic sie nie sfuralo ![]() no wiec ustalilismy ze cala zabawe psuje zaplon gdy det jest podpiety wg schematu nie dziala wtryskiwacz gdy odpielismy wtryskiwacz od deta i polaczylismy go w sposob fabryczny dalej nic odpielismy modul zaplonowy od deta i poloczylismy jak fabryka i wszystko wrocilo do normy |
|
|
![]()
Post
#1610
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jak masz motor AGU to nie powinno byc problemu (szcegolnie z softem Fuel Implant).
hmm mam nadzieję że nie zrobię tutaj aż takiego wielkiego śmietnika, bo ktoś mi podsunął pomysł strojenia mojego 1.8t(na big turbo) właśnie na śwince, stroją to na seryjnych kompach z dużym powodzeniem ale że na śwince bedę mógł szybko wprowadzać korekty nie być zależny od tunerów itp, czy taka świnka zda egzamin i jaką wersję wybrać jak już? która będzie najprzyjemniejsza i dla użytkownika i najlepszym wyborem dla zestrojenia auta? jeśli robię śmietnik to sorki ale mam nadzieję że nie aż taki straszny.. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1611
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
motor APX na jednej sondzie wąsko pasmowej...i wpaliśmy na opcjie strojenia na świni tylko na podstawie MAP sensor i sondy szerokopasmowej , warto się bawić czy lepiej stroić na seryjnym kompie? bo podobno też ogarnia ale każda korekta itp to jazda do tunera $ czekanie na wolny termin itp a na świni to wiele osób ogarnia i blisko mnie, w dodatku za inną kaskę
![]() |
|
|
![]()
Post
#1612
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Mysle ze fuel implant zalatwilby sprawe. Mialbys sterowanie dawka paliwa wg algorytmu Speed Density (modyfikowal bys VE table). Mialbys pelna kontrole nad dawka paliwa niezaelznie od ECU. Do tego modyfikacja zaplonu i mysle ze bedziesz bardzo zadowolony. Troche aut turbo juz tak jezdzi i ciezko rozpoznac ze to nie seryjne sterowniki
![]() Kuba motor APX na jednej sondzie wąsko pasmowej...i wpaliśmy na opcjie strojenia na świni tylko na podstawie MAP sensor i sondy szerokopasmowej , warto się bawić czy lepiej stroić na seryjnym kompie? bo podobno też ogarnia ale każda korekta itp to jazda do tunera $ czekanie na wolny termin itp a na świni to wiele osób ogarnia i blisko mnie, w dodatku za inną kaskę ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1613
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
hmm no dzięki za porady:) no więc wstępnie już coś wiem...ale na razie jestem na etapie doboru sprężarki więc do strojenia jeszcze troszkę daleko:)
|
|
|
![]()
Post
#1614
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
jakies wiesci w w sprawie naszego mono jetronic'a?
jakas inna kombinacja do podpiecia sie nie urodzila ?smile.gif sam wtryskiwacz podpinac z opornikiem do deta? moze samym wtryskiem uda sie na poczatek sterowac? edit: probowalismy podpiac sam wtryskiwacz bez zaplony - nie odpala, wtryskiwacz nie sika probowalismy sam zaplon bez wtryskiwacza - j.w. czy to ma jakies znaczenie ze wtryskiwacz sterowany jest minusem? bo na chlopski rozum jesli do kabelka sygnalowego sterujacego minusem podlaczy sie +12 z opornikiem to tam masy nigdy nie bedzie no ale ten przewod idzie do ecumastera wiec moze on cos sobie tam zlicza tak czy siak ale dlaczego niechce otworzyc wtryskiwacza? |
|
|
![]()
Post
#1615
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Witam jak będzie wygladał schemat podpięcia ecumastera det 3 pod wiązke punto 1 1.2 16v? moge to zrobic tak jak to jest pokazane na stronce dla seicento 1.1 ?
http://img233.imageshack.us/i/1216vfiatlancia.jpg/ z góry dzieki za odp. -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1616
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
Witam jak będzie wygladał schemat podpięcia ecumastera det 3 pod wiązke punto 1 1.2 16v? moge to zrobic tak jak to jest pokazane na stronce dla seicento 1.1 ? http://img233.imageshack.us/i/1216vfiatlancia.jpg/ z góry dzieki za odp. Turbo czy N/A ??? -------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]()
Post
#1617
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
turbo
![]() -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1618
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
turbo ![]() to tak jak Ci pisałem na AK. Nie "oszukuj" mapsensora tylko podłączaj wtryskiwacze w tryb SA. defletion z mapsensora 2.5bar a nie z TPS. Poszukaj w dokumentacji więcej informacji co i jak, a jak "specjaliści" wstaną po ciężkiej nocy to ktoś pewnie dokładniej Ci to objaśni ![]() -------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]()
Post
#1619
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
to tak jak Ci pisałem na AK. Nie "oszukuj" mapsensora tylko podłączaj wtryskiwacze w tryb SA. defletion z mapsensora 2.5bar a nie z TPS. Poszukaj w dokumentacji więcej informacji co i jak, a jak "specjaliści" wstaną po ciężkiej nocy to ktoś pewnie dokładniej Ci to objaśni ![]() jedyne z czym widze maly problem to to ze w kompie 16v wtryski leją parami a w instrukcji jest opisany tylko przypadek "full group" czyli wszystkie leją na raz w sumie to nie byłby problem gdyby nie dwa osobne sygnały z kompa 16v. Może sprobowac na diodach połączyc te dwa sygnały wtedy ilość sygnałów sie podwoi i można by sprobować tak to podłączyć. -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1620
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
W trybie Fuel Implant mozesz podpiac sie pod dawa banki wtryskiwaczy.
Krótki opis technologii Fuel Implant http://www.ecumaster.com/download/DET3/SAf...antOverview.pdf Najnowsze oprogramowanie DET3 Fuel Implant dostępne jest tutaj: http://www.ecumaster.com/download/DET3/Ecu...T3_FI_1_16b.exe Instrukcja w języku polskim: http://www.ecumaster.com/download/DET3/wha...FuelImplant.pdf jedyne z czym widze maly problem to to ze w kompie 16v wtryski leją parami a w instrukcji jest opisany tylko przypadek "full group" czyli wszystkie leją na raz w sumie to nie byłby problem gdyby nie dwa osobne sygnały z kompa 16v. Może sprobowac na diodach połączyc te dwa sygnały wtedy ilość sygnałów sie podwoi i można by sprobować tak to podłączyć. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 20:50 |