Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 79 80 81 82 83 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
bazabaza
post Sat, 11 Dec 2010 - 17:03
Post #1601


User
Dołączył: Tue, 06 March 2007
Skąd: Rybnik - Kamień





co zmieniło się w wersji DET3_FI_1_16d w stosunku do DET3_FI_1_16b
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 11 Dec 2010 - 17:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jadzwin
post Mon, 13 Dec 2010 - 00:45
Post #1602


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





CYTAT(Suzin @ Wed, 08 Dec 2010 - 13:59) *
Witam!

jak wyglada schemat podpiecia det2 do swifta gti chcac stroic auto w algorytmie alpha-n?


W pliku ze schematami jest na stronie 25 smile.gif
http://www.ecumaster.com/download/DET2/DET...ingDiagrams.pdf

A przynajmniej w pewnym sensie (modyfikujesz dawke paliwa w funckji TPS) jakkolwiek przeplywomierz musi zostac.
Ewentulanie musisz zrobic konwersje MAF to MAP (ewentualnie sprobowac zrobic konwersje MAF to TPS)

Pozdrowienia
Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 13 Dec 2010 - 00:46
Post #1603


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Wyglada ze spalil sie bezpiecznik od wtryskiwaca skoro po podpieciu bez DETa nie dziala wtrysk...

CYTAT(opornick @ Sat, 11 Dec 2010 - 16:05) *
dzieki wielkie

dzis podpielismy to wg schematu, niestety auto nie odpala adokladniej wtryskiwacz nie sika
polaczylismy spowrotem kabel od wtryskiwacza tak jak byl w oryginale ale dalej nie sika
zostal tylko wlutowany opornik z podlaczeniem do +12 wiec to pewnie przez to nie odpalil po odpieciu go od deta
nawet nie wiem z reszta czy jest on sterowany + czy -

poza tym polaczylismy sie bez problemu firmware zmienilismy na zalecany ustwienia zmienilismy itp

sugestie?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 13 Dec 2010 - 00:50
Post #1604


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Wersja 1.16c

Klient dla Windows wersja 1.16
nonlinear deflection,
boost controll support,
zwiększona ilość logowanych danych (boost, VE),
poprawione wyświetlanie mapy crankingu (czasy powyzej 12.7ms)
przy zapisywaniu plików dodawana jest aktualna data i czas,
obsługa minimalnej wersji firmwareu.

Firmware
boost controll,
nonlinear deflection,
Subaru GT trigger,
Honda D series trigger (12+1)

W wersji 1.16d
Doszlo kilka poprawek + opcja filtorwania sygnalu Map sensora.
To jest wersja testowa wiec najlepiej jakbys jej nie uzywal smile.gif

Jadzwin


CYTAT(bazabaza @ Sat, 11 Dec 2010 - 18:03) *
co zmieniło się w wersji DET3_FI_1_16d w stosunku do DET3_FI_1_16b



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Suzin
post Mon, 13 Dec 2010 - 09:32
Post #1605


User
Dołączył: Sat, 06 February 2010





CYTAT(Jadzwin @ Mon, 13 Dec 2010 - 00:45) *
W pliku ze schematami jest na stronie 25 smile.gif
http://www.ecumaster.com/download/DET2/DET...ingDiagrams.pdf

A przynajmniej w pewnym sensie (modyfikujesz dawke paliwa w funckji TPS) jakkolwiek przeplywomierz musi zostac.
Ewentulanie musisz zrobic konwersje MAF to MAP (ewentualnie sprobowac zrobic konwersje MAF to TPS)

Pozdrowienia
Jadzwin



Czy jest gdzies opis jak zrobic konwersje MAF-TPS?

pozdrawiam i dziekuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 13 Dec 2010 - 14:22
Post #1606


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Robi sie identycznie jak MAF->MAP tylko wszedzie gdzie w instrukcji jest MAP czytaj TPS smile.gif

CYTAT(Suzin @ Mon, 13 Dec 2010 - 10:32) *
Czy jest gdzies opis jak zrobic konwersje MAF-TPS?

pozdrawiam i dziekuje



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Suzin
post Mon, 13 Dec 2010 - 16:19
Post #1607


User
Dołączył: Sat, 06 February 2010





CYTAT(Jadzwin @ Mon, 13 Dec 2010 - 14:22) *
Robi sie identycznie jak MAF->MAP tylko wszedzie gdzie w instrukcji jest MAP czytaj TPS smile.gif



czy wartość ANALOG OUT OFFSET w takim wypadku należy również ustawić na 2.490V?

dzieki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Mon, 13 Dec 2010 - 16:50
Post #1608


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





hmm mam nadzieję że nie zrobię tutaj aż takiego wielkiego śmietnika, bo ktoś mi podsunął pomysł strojenia mojego 1.8t(na big turbo) właśnie na śwince, stroją to na seryjnych kompach z dużym powodzeniem ale że na śwince bedę mógł szybko wprowadzać korekty nie być zależny od tunerów itp, czy taka świnka zda egzamin i jaką wersję wybrać jak już? która będzie najprzyjemniejsza i dla użytkownika i najlepszym wyborem dla zestrojenia auta?
jeśli robię śmietnik to sorki ale mam nadzieję że nie aż taki straszny..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Mon, 13 Dec 2010 - 22:36
Post #1609


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





CYTAT(Jadzwin @ Mon, 13 Dec 2010 - 00:46) *
Wyglada ze spalil sie bezpiecznik od wtryskiwaca skoro po podpieciu bez DETa nie dziala wtrysk...



cale szczescie nic sie nie sfuralo smile.gif

no wiec ustalilismy ze cala zabawe psuje zaplon

gdy det jest podpiety wg schematu nie dziala wtryskiwacz

gdy odpielismy wtryskiwacz od deta i polaczylismy go w sposob fabryczny dalej nic

odpielismy modul zaplonowy od deta i poloczylismy jak fabryka i wszystko wrocilo do normy

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 14 Dec 2010 - 21:11
Post #1610


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jak masz motor AGU to nie powinno byc problemu (szcegolnie z softem Fuel Implant).

CYTAT(Pawel-2005 @ Mon, 13 Dec 2010 - 17:50) *
hmm mam nadzieję że nie zrobię tutaj aż takiego wielkiego śmietnika, bo ktoś mi podsunął pomysł strojenia mojego 1.8t(na big turbo) właśnie na śwince, stroją to na seryjnych kompach z dużym powodzeniem ale że na śwince bedę mógł szybko wprowadzać korekty nie być zależny od tunerów itp, czy taka świnka zda egzamin i jaką wersję wybrać jak już? która będzie najprzyjemniejsza i dla użytkownika i najlepszym wyborem dla zestrojenia auta?
jeśli robię śmietnik to sorki ale mam nadzieję że nie aż taki straszny..



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Tue, 14 Dec 2010 - 21:58
Post #1611


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





motor APX na jednej sondzie wąsko pasmowej...i wpaliśmy na opcjie strojenia na świni tylko na podstawie MAP sensor i sondy szerokopasmowej , warto się bawić czy lepiej stroić na seryjnym kompie? bo podobno też ogarnia ale każda korekta itp to jazda do tunera $ czekanie na wolny termin itp a na świni to wiele osób ogarnia i blisko mnie, w dodatku za inną kaskęsmile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 14 Dec 2010 - 22:56
Post #1612


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Mysle ze fuel implant zalatwilby sprawe. Mialbys sterowanie dawka paliwa wg algorytmu Speed Density (modyfikowal bys VE table). Mialbys pelna kontrole nad dawka paliwa niezaelznie od ECU. Do tego modyfikacja zaplonu i mysle ze bedziesz bardzo zadowolony. Troche aut turbo juz tak jezdzi i ciezko rozpoznac ze to nie seryjne sterowniki smile.gif

Kuba

CYTAT(Pawel-2005 @ Tue, 14 Dec 2010 - 22:58) *
motor APX na jednej sondzie wąsko pasmowej...i wpaliśmy na opcjie strojenia na świni tylko na podstawie MAP sensor i sondy szerokopasmowej , warto się bawić czy lepiej stroić na seryjnym kompie? bo podobno też ogarnia ale każda korekta itp to jazda do tunera $ czekanie na wolny termin itp a na świni to wiele osób ogarnia i blisko mnie, w dodatku za inną kaskęsmile.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Wed, 15 Dec 2010 - 10:39
Post #1613


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





hmm no dzięki za porady:) no więc wstępnie już coś wiem...ale na razie jestem na etapie doboru sprężarki więc do strojenia jeszcze troszkę daleko:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Thu, 23 Dec 2010 - 22:22
Post #1614


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





jakies wiesci w w sprawie naszego mono jetronic'a?

jakas inna kombinacja do podpiecia sie nie urodzila ?smile.gif

sam wtryskiwacz podpinac z opornikiem do deta? moze samym wtryskiem uda sie na poczatek sterowac?

edit:

probowalismy podpiac sam wtryskiwacz bez zaplony - nie odpala, wtryskiwacz nie sika
probowalismy sam zaplon bez wtryskiwacza - j.w.

czy to ma jakies znaczenie ze wtryskiwacz sterowany jest minusem?
bo na chlopski rozum jesli do kabelka sygnalowego sterujacego minusem podlaczy sie +12 z opornikiem to tam masy nigdy nie bedzie
no ale ten przewod idzie do ecumastera wiec moze on cos sobie tam zlicza tak czy siak

ale dlaczego niechce otworzyc wtryskiwacza?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Thu, 23 Dec 2010 - 23:47
Post #1615


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





Witam jak będzie wygladał schemat podpięcia ecumastera det 3 pod wiązke punto 1 1.2 16v? moge to zrobic tak jak to jest pokazane na stronce dla seicento 1.1 ?
http://img233.imageshack.us/i/1216vfiatlancia.jpg/

z góry dzieki za odp.


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lesiu.Z
post Fri, 24 Dec 2010 - 09:50
Post #1616


Super User
Dołączył: Wed, 25 July 2007
Skąd: Grudziądz





CYTAT(ahamay @ Thu, 23 Dec 2010 - 23:47) *
Witam jak będzie wygladał schemat podpięcia ecumastera det 3 pod wiązke punto 1 1.2 16v? moge to zrobic tak jak to jest pokazane na stronce dla seicento 1.1 ?
http://img233.imageshack.us/i/1216vfiatlancia.jpg/

z góry dzieki za odp.



Turbo czy N/A ???


--------------------
Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Fri, 24 Dec 2010 - 09:56
Post #1617


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





turbo smile.gif


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lesiu.Z
post Fri, 24 Dec 2010 - 09:58
Post #1618


Super User
Dołączył: Wed, 25 July 2007
Skąd: Grudziądz





CYTAT(ahamay @ Fri, 24 Dec 2010 - 09:56) *
turbo smile.gif




to tak jak Ci pisałem na AK. Nie "oszukuj" mapsensora tylko podłączaj wtryskiwacze w tryb SA. defletion z mapsensora 2.5bar a nie z TPS.

Poszukaj w dokumentacji więcej informacji co i jak, a jak "specjaliści" wstaną po ciężkiej nocy to ktoś pewnie dokładniej Ci to objaśni smile.gif


--------------------
Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Fri, 24 Dec 2010 - 10:30
Post #1619


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





CYTAT(Lesiu.Z @ Fri, 24 Dec 2010 - 09:58) *
to tak jak Ci pisałem na AK. Nie "oszukuj" mapsensora tylko podłączaj wtryskiwacze w tryb SA. defletion z mapsensora 2.5bar a nie z TPS.

Poszukaj w dokumentacji więcej informacji co i jak, a jak "specjaliści" wstaną po ciężkiej nocy to ktoś pewnie dokładniej Ci to objaśni smile.gif



jedyne z czym widze maly problem to to ze w kompie 16v wtryski leją parami a w instrukcji jest opisany tylko przypadek "full group" czyli wszystkie leją na raz w sumie to nie byłby problem gdyby nie dwa osobne sygnały z kompa 16v. Może sprobowac na diodach połączyc te dwa sygnały wtedy ilość sygnałów sie podwoi i można by sprobować tak to podłączyć.


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 24 Dec 2010 - 10:56
Post #1620


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





W trybie Fuel Implant mozesz podpiac sie pod dawa banki wtryskiwaczy.

Krótki opis technologii Fuel Implant
http://www.ecumaster.com/download/DET3/SAf...antOverview.pdf


Najnowsze oprogramowanie DET3 Fuel Implant dostępne jest tutaj:
http://www.ecumaster.com/download/DET3/Ecu...T3_FI_1_16b.exe


Instrukcja w języku polskim:
http://www.ecumaster.com/download/DET3/wha...FuelImplant.pdf

CYTAT(ahamay @ Fri, 24 Dec 2010 - 11:30) *
jedyne z czym widze maly problem to to ze w kompie 16v wtryski leją parami a w instrukcji jest opisany tylko przypadek "full group" czyli wszystkie leją na raz w sumie to nie byłby problem gdyby nie dwa osobne sygnały z kompa 16v. Może sprobowac na diodach połączyc te dwa sygnały wtedy ilość sygnałów sie podwoi i można by sprobować tak to podłączyć.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 79 80 81 82 83 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 20:50