Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 78 79 80 81 82 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Jadzwin
post Wed, 24 Nov 2010 - 00:57
Post #1581


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Zaplon mo0dufikujesz identycznie jak w normalnym trybi swinki.
natomast mape paliwa robisz od zera tak jak w zwyklym stand alonie.

Kuba
CYTAT(Marcin_C20NET @ Tue, 23 Nov 2010 - 22:21) *
A czy w trybie SA mam możliwość ingerencji w zapłon i jak wygląda strojenie muszę zapodać jakieś wstępne mapy i później sam już dobiera wartości ??



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 24 Nov 2010 - 00:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jadzwin
post Thu, 25 Nov 2010 - 23:16
Post #1582


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Schmaty znajdziesz tutaj:

Toledo 1.8 Mono Jetronic
Golf 3 Mono Motronic

CYTAT(opornick @ Mon, 22 Nov 2010 - 15:35) *
mono jetronic pochodzi z seata toledo rocznik 92-93 z tego co pamietam, kod silnika RP, pojemnosc 1.8, to samo co w golfach II

mono motronic z golfa III to 1.4 pojemnosc, 60km silnik ABD

edit.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kotlin_OPC
post Fri, 26 Nov 2010 - 12:57
Post #1583


User
Dołączył: Sat, 09 August 2008





Witam
Panowie ja mam pytanie z innej beczki czy jest w wawie ktos kto w przystepnej cenie ogarnie mi podłaczenie i strojenie auta jakim jest corsa b silnik 1,6 8v moc fabryczna powinna byc 75KM komputer multec-s.

Ja narazie nie podejmne sie grzebania w kabelkach bo jestem cienki jak dupa węża.

Auto słuzy mi do eksperymentow co prawda ale to wole zeby zrobił ktos kto ogarnia:/

Fura jest na jednym wtrysku, mapsensorze.

Pozdrawiam Rafał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 26 Nov 2010 - 12:59
Post #1584


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





A skad jestes ?

CYTAT(Kotlin_OPC @ Fri, 26 Nov 2010 - 13:57) *
Witam
Panowie ja mam pytanie z innej beczki czy jest w wawie ktos kto w przystepnej cenie ogarnie mi podłaczenie i strojenie auta jakim jest corsa b silnik 1,6 8v moc fabryczna powinna byc 75KM komputer multec-s.

Ja narazie nie podejmne sie grzebania w kabelkach bo jestem cienki jak dupa węża.

Auto słuzy mi do eksperymentow co prawda ale to wole zeby zrobił ktos kto ogarnia:/

Fura jest na jednym wtrysku, mapsensorze.

Pozdrawiam Rafał



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kotlin_OPC
post Fri, 26 Nov 2010 - 13:23
Post #1585


User
Dołączył: Sat, 09 August 2008





Warszawa

sorry zapomnialem napisac:0


Ale moge sie przejechac na wycieczke krajoznawczą pytanie ile noclegów potrzebne biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Fri, 26 Nov 2010 - 15:08
Post #1586


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





CYTAT(Jadzwin @ Thu, 25 Nov 2010 - 23:16) *


dziekuje pieknie
mam jeszcze pytanko
1. czy na schemacie, ignition amplifier, pin 1 nie ponien byc 7 ? bo wg schematu ecu silnika jest polaczone z modulem przez pin 7 w module i pin 1 w ecu.


http://img547.imageshack.us/i/44628658.jpg/
http://img72.imageshack.us/i/ecmb.jpg/

3. czy elment oznaczony 2K to opornik podlaczony do masy?

4. czy jest jakas preferowana przejsciowka usb-rs232 z ktora detII bedzie dzialal na bank?

5. mamy maly problem z namierzeniem map sensora w ecu (zdjecia na dole) moze ktos pomoze?
http://img834.imageshack.us/gal.php?g=93439646.jpg

edit: wyglada na to ze nie ma tu zadnego mapa niestety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 26 Nov 2010 - 18:44
Post #1587


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





1) na schemacie jest podany tylko pin ECU czyli jak przetniesz kabelek idacy do pinu 1 ECU jedna czesc kabelka podpinasz do Ign in a druda do ign out.
2) rezystor do +12V, moze byc od 2-10K
3) bardzo dobrze dzialaja przejsciowki prolific
np taka: http://allegro.pl/super-przejsciowka-usb-c...1326566774.html
4) z tym mapsensorem to widze ze jest zmoka bo to ECU jak widze po zdjeciu go nie posiada. Jako ze na schmacie nie ma ani MAPa ani MAFa, wnioskuje ze ECU ten dziala tylko po przepustnicy (alpha N).
W tej sytuacji trzeba podejsc odmiennie do tematu i wpiac sie pomedzy wtrsykwiacz. Moglbys zmierzyc jego rezystacje a ja zmodyfikuje schematy.
Myslalem ze bedzie w srdoku ECU ta jak np. w Digifancie

CYTAT(opornick @ Fri, 26 Nov 2010 - 16:08) *
dziekuje pieknie
mam jeszcze pytanko
1. czy na schemacie, ignition amplifier, pin 1 nie ponien byc 7 ? bo wg schematu ecu silnika jest polaczone z modulem przez pin 7 w module i pin 1 w ecu.


http://img547.imageshack.us/i/44628658.jpg/
http://img72.imageshack.us/i/ecmb.jpg/

3. czy elment oznaczony 2K to opornik podlaczony do masy?

4. czy jest jakas preferowana przejsciowka usb-rs232 z ktora detII bedzie dzialal na bank?

5. mamy maly problem z namierzeniem map sensora w ecu (zdjecia na dole) moze ktos pomoze?
http://img834.imageshack.us/gal.php?g=93439646.jpg

edit: wyglada na to ze nie ma tu zadnego mapa niestety



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karolas123
post Fri, 26 Nov 2010 - 20:06
Post #1588


Frequent User
Dołączył: Sat, 01 May 2010
Skąd: Łomża





A moze dostałbym schemat podłaczenia do Audi 80 2.0 ABT Bosch Mono Motronic 1.2.3? REzystancja samego wtryskiwacza 1.5 ohm, podobno w obwodzie jest jeszze rezystor ograniczajacy 3.5 ohn ale ja go nie znalazłem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 26 Nov 2010 - 20:13
Post #1589


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Hmmm, musi byc rezystor bo albo padnie koncowka mocy w DET2 albo co bardziej prawdopodobne upali sie wtryskiwacz.

CYTAT(karolas123 @ Fri, 26 Nov 2010 - 21:06) *
A moze dostałbym schemat podłaczenia do Audi 80 2.0 ABT Bosch Mono Motronic 1.2.3? REzystancja samego wtryskiwacza 1.5 ohm, podobno w obwodzie jest jeszze rezystor ograniczajacy 3.5 ohn ale ja go nie znalazłem.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karolas123
post Fri, 26 Nov 2010 - 22:11
Post #1590


Frequent User
Dołączył: Sat, 01 May 2010
Skąd: Łomża





Jest tak jak mówisz, jest rezystor. Mianowicie 3.5 Ohma tak jak piszą. Obniza on napiecie pracy wtryskiwacza do około 4V. Cze jest mozliwość podłaczenia DETA2? Czy jesli nie mam MAPA musze koniecznie działać w trybie ALPHA N?


Mono Motronic posiada wieniec zębaty 60-2 jesli mozna to wykozystac i jest taka potrzeba, oraz czujnik halla w aparacie zapłonowym.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 27 Nov 2010 - 10:49
Post #1591


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jak jest 60-2 to najlepiej do tego sie podpiac. Jak auto jest wolnossace to mozesz jako deflection uzyc TPS bedzie ok.
Jak jest rezystor to bezpiecznie mnozesz podpiac det2 pod ten wtrsykiwacz

CYTAT(karolas123 @ Fri, 26 Nov 2010 - 23:11) *
Jest tak jak mówisz, jest rezystor. Mianowicie 3.5 Ohma tak jak piszą. Obniza on napiecie pracy wtryskiwacza do około 4V. Cze jest mozliwość podłaczenia DETA2? Czy jesli nie mam MAPA musze koniecznie działać w trybie ALPHA N?


Mono Motronic posiada wieniec zębaty 60-2 jesli mozna to wykozystac i jest taka potrzeba, oraz czujnik halla w aparacie zapłonowym.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Sat, 27 Nov 2010 - 15:58
Post #1592


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





CYTAT(Jadzwin @ Fri, 26 Nov 2010 - 18:44) *
4) z tym mapsensorem to widze ze jest zmoka bo to ECU jak widze po zdjeciu go nie posiada. Jako ze na schmacie nie ma ani MAPa ani MAFa, wnioskuje ze ECU ten dziala tylko po przepustnicy (alpha N).
W tej sytuacji trzeba podejsc odmiennie do tematu i wpiac sie pomedzy wtrsykwiacz. Moglbys zmierzyc jego rezystacje a ja zmodyfikuje schematy.
Myslalem ze bedzie w srdoku ECU ta jak np. w Digifancie


mamy 2 wtryskiwacze, oba maja opornosc 1,3 oma, wiec podejrzewam, że jest jak u kolegi wyzej w audi. prosiłbym o poprawiony schemat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Sun, 28 Nov 2010 - 21:59
Post #1593


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Jadzwin jeszcze jedno pytanko o det 3 czy po konwersji MAF na MAP ustawiając Modify na zero oge używać analog in1 jako zwykłego wejścia do pomiarów tak jak in2 itp


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 28 Nov 2010 - 23:14
Post #1594


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak.

CYTAT(Marcin_C20NET @ Sun, 28 Nov 2010 - 22:59) *
Jadzwin jeszcze jedno pytanko o det 3 czy po konwersji MAF na MAP ustawiając Modify na zero oge używać analog in1 jako zwykłego wejścia do pomiarów tak jak in2 itp



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 29 Nov 2010 - 21:01
Post #1595


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Schemat do mono motronica znajduje sie tutaj:

Toledo 1.8 Mono motronic

W instalacji jest rezystor 3-4 Ohmy wiec wszytsko jest ok. Skonfiguruj swinke tak jak w zalaczniku.
Prosze przeczytaj w instrukcji o bezposrednim sterowaniem wtryskiwaczami.


Podpinaj po kolei. Czyli najpier zasilanie, skomunikuj sie ze swinka. Potem TPS i zaplon i zobacz czy wszystko dziala.
Dopiero wtedy przetnij przewod od wtryskiwacza.

Kuba

CYTAT(opornick @ Sat, 27 Nov 2010 - 16:58) *
mamy 2 wtryskiwacze, oba maja opornosc 1,3 oma, wiec podejrzewam, że jest jak u kolegi wyzej w audi. prosiłbym o poprawiony schemat.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lefty
post Fri, 03 Dec 2010 - 22:33
Post #1596


User
Dołączył: Mon, 18 August 2008
Skąd: warszawa





Interesuje mnie opcja SA z fuel implant do silnika na mechanicznym wtrysku i zapłonie na rozdzielaczu.
Robię konwersję na EFI i chciałbym sterować samym paliwem.

Czy można do ecumastera jako sygnał zapłonu podpiąć minus z cewki zamiast typowo z kółka 36-1?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zun
post Sat, 04 Dec 2010 - 11:57
Post #1597


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 November 2002





CYTAT(Lefty @ Fri, 03 Dec 2010 - 22:33) *
Interesuje mnie opcja SA z fuel implant do silnika na mechanicznym wtrysku i zapłonie na rozdzielaczu.
Robię konwersję na EFI i chciałbym sterować samym paliwem.

Czy można do ecumastera jako sygnał zapłonu podpiąć minus z cewki zamiast typowo z kółka 36-1?


Można , ale jest to problematyczne. Trudno wyizolować czysty sygnał . Może w aparacie zapłonowym jest czujnik halla ? Dość często stosowane. Ja u siebie miałem bez czujnika i musiałem sterować po minusie z cewki. Nie udało mi się mimo wielu prób wyizolować idealnego sygnału , bez tego zestrojenie det'a tak , żeby to chodziło naprawdę miło jest nierealne. Ja aż takich dużych wymagań nie miałem , więc jakoś to mi pracowało , wystarczająco dobrze na moje potrzeby. U mnie zrobiłem konwersje z silnika gaźnikowego na wtrysk wielopunktowy wink.gif Gdybym to robił jeszcze raz od razu bym kombinował z domontowaniem kółka.


--------------------
I LIVE TO RIDE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 04 Dec 2010 - 22:49
Post #1598


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak ja napisal przedmowca trzeba zrobic uklad kory bedzie formowal impulsy z uzwojenia pierwotnego cewki a jest to problematyczne zeby sygnal byl czysty.
Innym rozwiazaniem jest dolozenie jakiegokolwiek wienca zebatego + czujnik VR lub Hall i w ten sposob czytac pozycje katowa wału.
Najepszym rozwiazaniem jest kupno zestawu EDISa na ebayu na ktory sklada sie kolko, czujnik + cewki i miec zaplon na wasted sparku bez rozdzielacza z full kontrolowanym katem zaplonu.

Jadzwin

CYTAT(Lefty @ Fri, 03 Dec 2010 - 23:33) *
Interesuje mnie opcja SA z fuel implant do silnika na mechanicznym wtrysku i zapłonie na rozdzielaczu.
Robię konwersję na EFI i chciałbym sterować samym paliwem.

Czy można do ecumastera jako sygnał zapłonu podpiąć minus z cewki zamiast typowo z kółka 36-1?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Suzin
post Wed, 08 Dec 2010 - 12:59
Post #1599


User
Dołączył: Sat, 06 February 2010





Witam!

jak wyglada schemat podpiecia det2 do swifta gti chcac stroic auto w algorytmie alpha-n?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Sat, 11 Dec 2010 - 15:05
Post #1600


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





CYTAT(Jadzwin @ Mon, 29 Nov 2010 - 21:01) *
Schemat do mono motronica znajduje sie tutaj:


dzieki wielkie

dzis podpielismy to wg schematu, niestety auto nie odpala adokladniej wtryskiwacz nie sika
polaczylismy spowrotem kabel od wtryskiwacza tak jak byl w oryginale ale dalej nie sika
zostal tylko wlutowany opornik z podlaczeniem do +12 wiec to pewnie przez to nie odpalil po odpieciu go od deta
nawet nie wiem z reszta czy jest on sterowany + czy -

poza tym polaczylismy sie bez problemu firmware zmienilismy na zalecany ustwienia zmienilismy itp

sugestie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 78 79 80 81 82 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 20:50