Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 77 78 79 80 81 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Jadzwin
post Thu, 04 Nov 2010 - 23:01
Post #1561


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Jak podpiales sie pod moduly zaplonowe to mozesz tylko opozniac zaplon.
Czyli na mapie musisz wpisac np. -10. Na chwile powinny spasc obroty.

Patrzlem na schemat do Twojego auta. Wydajhe mi sie ze powinno odpalic na konfiguracji 60-2 (choc z siemensem nigdy nic nie wiadomo co siedzi na wiencu zebatym).
Dales wtedy pullup do wejscia zaplonowego ?


Czyli podpiecie powinno wygladac tak

Czujnik-------------- Ign #1in [ DET3 ] Ign Out ------------> ECU |

Do Ign #in musisz jeszcze podpiac pullupa.

W konfiguracji ma byc wybrany czujnik Halla.

Oczywiscie wszytsko to ma prawo dzialac jak tam jest 60-2

Kuba


CYTAT(fuso @ Thu, 04 Nov 2010 - 23:51) *
podlaczanie pull up nic nie zmienialo


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 04 Nov 2010 - 23:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
fuso
post Fri, 05 Nov 2010 - 06:57
Post #1562


Rookie
Dołączył: Tue, 12 October 2010
Skąd: Gdynia





kolo zamachowe z ktorego zczytuje hall ma dwa dlugie wyfrezowania ok 5-7cm co 180' a przy jednym z nich jest male wyfrezowanie twarzace pojedynczy zab


--------------------
www.noerallyteam.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 05 Nov 2010 - 09:51
Post #1563


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





To ciezko bedzie przyspieszyc zaplon w tym aucie....
Jakbys mogl przeslac mi zrzut z oscyloskopu cyfrowego to mozna by cos ewentualnie pomyslec....

CYTAT(fuso @ Fri, 05 Nov 2010 - 07:57) *
kolo zamachowe z ktorego zczytuje hall ma dwa dlugie wyfrezowania ok 5-7cm co 180' a przy jednym z nich jest male wyfrezowanie twarzace pojedynczy zab



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuso
post Fri, 05 Nov 2010 - 10:23
Post #1564


Rookie
Dołączył: Tue, 12 October 2010
Skąd: Gdynia





no wlasnie wszystko podlaczylem wg twojej instrukcji i
auto odpalilo ale jest brak synchronizacji obrotow chodzi na ok 600 a w det pokazuje 100

co do zrzutu z oscyloskopu to bedzie problem bo nie posiadam tekowego

edit:
umowilem sie na podlaczenie do oscyloskopu w serwisie vw zrzuca mi wykres na pena wiec za ok 2-3h bede go mial

niestety jutro startuje wiec troszke mi sie spieszy wink.gif


--------------------
www.noerallyteam.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 05 Nov 2010 - 11:28
Post #1565


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Na dzien dzisiejszy nie bedziesz mogl przyspieszac zaplonu. Jak dostane zrzut z oscyloskopu pomysle jak przygotowac tryb zaplonu pod Twoj sterownik zeby sie dalo.
Natomiast "na dzis" przelacz sobie na tryb retard single signal i wpisze 6 zebow na 720 stopni. Mape zaplonu zostaw na 0 ustawiona.

Jadzwin

CYTAT(fuso @ Fri, 05 Nov 2010 - 11:23) *
no wlasnie wszystko podlaczylem wg twojej instrukcji i
auto odpalilo ale jest brak synchronizacji obrotow chodzi na ok 600 a w det pokazuje 100

co do zrzutu z oscyloskopu to bedzie problem bo nie posiadam tekowego

edit:
umowilem sie na podlaczenie do oscyloskopu w serwisie vw zrzuca mi wykres na pena wiec za ok 2-3h bede go mial

niestety jutro startuje wiec troszke mi sie spieszy wink.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuso
post Fri, 05 Nov 2010 - 12:13
Post #1566


Rookie
Dołączył: Tue, 12 October 2010
Skąd: Gdynia





ok tak zrobie

zalatwie ten wykres i sie odezwe

a teraz ustawiam zaplon tak jak napisales

dzieki i pozdro

edit: wypadaja jej zaplony i przerywa na wolnych dry.gif


--------------------
www.noerallyteam.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 05 Nov 2010 - 13:44
Post #1567


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





To na razie polacz przewod i sie tylko do niego podepnij igntion #1 in bez pullup.
Zostaw reszte ustawien jak masz. Jak juz bedzie zrzut z oscyloskopu wtedy zadzialmy cos wiecej.

CYTAT(fuso @ Fri, 05 Nov 2010 - 13:13) *
ok tak zrobie

zalatwie ten wykres i sie odezwe

a teraz ustawiam zaplon tak jak napisales

dzieki i pozdro

edit: wypadaja jej zaplony i przerywa na wolnych dry.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuso
post Mon, 08 Nov 2010 - 18:44
Post #1568


Rookie
Dołączył: Tue, 12 October 2010
Skąd: Gdynia





no to mam zrzuty z vas
chlopaki zrobili mi takie wykresiki mam nadzieje ze to wystarczy


--------------------
www.noerallyteam.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciechu
post Wed, 10 Nov 2010 - 22:49
Post #1569


Rookie
Dołączył: Wed, 10 November 2010





Witam wszystkich na forum:) Zwracam sie z prosba o przygotowanie schematu podlaczenia DET II do Primery P11 1.6 (ga16de) i micry k11 (cg10de). Czesciowo podlaczylem juz do primery ale nie wiem jak dokladnie podpiac sygnal zaplonu... - bede wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Fri, 19 Nov 2010 - 16:06
Post #1570


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





poprosze o schemat podpiecia detII do mono jetronica z golfa II oraz monomotronica z golfa III
bede wdzieczny za pomoc
dzieki z gory
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Sat, 20 Nov 2010 - 21:49
Post #1571


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Witam do tej pory dawałem sobie rade z ecumasterami ale muszę zapytać o jedno pierwszy raz montuje tylko do sterowania Nitro i mam pytanie czy jest jakaś opcja która po spełnieniu warunku obrotów i przepustnicy opóźni mi również zapłon czy muszę to obejść zewnętrznym przekaźnikiem który będzie mi podawał 5V w momencie zadziałania wyjścia sterująceo na któreś z wejść analogowych jednocześnie wykorzystując to wejście jako korekcję zapłonu
Det3

Pozdrawiam


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 20 Nov 2010 - 22:13
Post #1572


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Wykorzystaj sygnal z przekaznika sterujacego selenoid. DET3 ma wejscia 12V "tolerant" bedzie pokazywalo 5V. Doloz tylko diode do przekaznika zeby fly back nie uszkodzil swinki (wepnij diode pomiedzy mase sterujaca przekaznikeim a +12V tak zeby paskiem szla do +12V).
potem cofnij zaplon na mapie korekcji zaplonu.


OPORNICK postaram ci sie do poniedzialku przygotowac schemat.

Jadzwin

CYTAT(Marcin_C20NET @ Sat, 20 Nov 2010 - 22:49) *
Witam do tej pory dawałem sobie rade z ecumasterami ale muszę zapytać o jedno pierwszy raz montuje tylko do sterowania Nitro i mam pytanie czy jest jakaś opcja która po spełnieniu warunku obrotów i przepustnicy opóźni mi również zapłon czy muszę to obejść zewnętrznym przekaźnikiem który będzie mi podawał 5V w momencie zadziałania wyjścia sterująceo na któreś z wejść analogowych jednocześnie wykorzystując to wejście jako korekcję zapłonu
Det3

Pozdrawiam



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Sat, 20 Nov 2010 - 22:22
Post #1573


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Co do diody to wiem o co chodzi w przeciwnym kierunku polaryzacji aby wyeliminować prządy zwrotne z cewki przek przy rozłączaniu przekaźnika,diodę 1N4148 czy prostowniczą z serii 1N4001.

Czy cewkę zaworu nitro też zabezpieczyć diodą żeby nie było pików do wejścia analogowego ??

I to podłączyć pod dowolny analog od 2 do 4 i korekcja dobrze rozumiem, a czy det 2 też ma weijścia tolerant ??


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 20 Nov 2010 - 23:38
Post #1574


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Do przekaznika dowolna diode prostownicza. Co do elektrozaworu to rozumeim ze on jest za przekaznikiem ? Czy bedzie sterowany PWM z DET'a ? jak z deta musisz ta diode dac bezwzglednie i to calkiem solidna w obudowie TO220 bo bedzie sie bardzo grzac.

DET2 tez przezyje smile.gif

CYTAT(Marcin_C20NET @ Sat, 20 Nov 2010 - 23:22) *
Co do diody to wiem o co chodzi w przeciwnym kierunku polaryzacji aby wyeliminować prządy zwrotne z cewki przek przy rozłączaniu przekaźnika,diodę 1N4148 czy prostowniczą z serii 1N4001.

Czy cewkę zaworu nitro też zabezpieczyć diodą żeby nie było pików do wejścia analogowego ??

I to podłączyć pod dowolny analog od 2 do 4 i korekcja dobrze rozumiem, a czy det 2 też ma weijścia tolerant ??



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Sun, 21 Nov 2010 - 09:51
Post #1575


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Nie będę sobie komplikował i i wysteruję Nitro przez przekaźnik smile.gif
Wielkie dzięki Jadzwin


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 21 Nov 2010 - 18:58
Post #1576


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Moglbys podac mi dokladnie rok auta, pojemnosc i kod silnika ?

Dzieki
Jadzwin

CYTAT(opornick @ Fri, 19 Nov 2010 - 17:06) *
poprosze o schemat podpiecia detII do mono jetronica z golfa II oraz monomotronica z golfa III
bede wdzieczny za pomoc
dzieki z gory





--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Mon, 22 Nov 2010 - 14:35
Post #1577


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





CYTAT(Jadzwin @ Sun, 21 Nov 2010 - 18:58) *
Moglbys podac mi dokladnie rok auta, pojemnosc i kod silnika ?

Dzieki
Jadzwin


mono jetronic pochodzi z seata toledo rocznik 92-93 z tego co pamietam, kod silnika RP, pojemnosc 1.8, to samo co w golfach II

mono motronic z golfa III to 1.4 pojemnosc, 60km silnik ABD

edit.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Tue, 23 Nov 2010 - 21:00
Post #1578


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Mam jeszcze jedno pytanie czy det 3 moze utrzymywać zadany afr lub stroić się na zadany afr, lub wykorzystując seryjną sondę i czy zrobi to jako piggy czy tylko jako SA ??


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 23 Nov 2010 - 21:14
Post #1579


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





W trybie SA jest mozliwosc utrzymywania stalego AFR w zadanym zakresie obrotow i obciazenia.


CYTAT(Marcin_C20NET @ Tue, 23 Nov 2010 - 22:00) *
Mam jeszcze jedno pytanie czy det 3 moze utrzymywać zadany afr lub stroić się na zadany afr, lub wykorzystując seryjną sondę i czy zrobi to jako piggy czy tylko jako SA ??



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Tue, 23 Nov 2010 - 21:21
Post #1580


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





A czy w trybie SA mam możliwość ingerencji w zapłon i jak wygląda strojenie muszę zapodać jakieś wstępne mapy i później sam już dobiera wartości ??


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 77 78 79 80 81 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 07:12