Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 76 77 78 79 80 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
jackkpl
post Fri, 22 Oct 2010 - 09:57
Post #1541


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Zibi122 @ Fri, 22 Oct 2010 - 09:53) *
Silnik BMW S50B32, zrobiony wydech a na dolocie zmiast puszki są drąbki. DET3 + MPX4250 = konwersja MAF->MAP. Przy WOT nie ma wiekszego problemu ale przy jeździe z przepustnicą do połowy jest już tak małe podcićnienie w kolektorze, że chodzi po tych samych komórkach co przy WOT i silnik zalewa. Czy przepięcie się z deflection zamiast mapa do TPSa da lepsze efekty?



Wydaje mi sie,ze jest to urok nieliniowosci przeplywomierza. Fajnie by bylo,gdyby dalo rade robic nieliniowa skale deflection, po to zeby wlasnie zwiekszyc dokladnosc przy duzych obciazeniach. Ale czy to da rade zrobic - to pytanie do jadzwina


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 22 Oct 2010 - 09:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jadzwin
post Fri, 22 Oct 2010 - 10:07
Post #1542


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Sproboj przelaczyc MAP na TPS.
Co do definiowalnej binsow w osi deflection jest cos takiego w sofcie do fuel implanta (specjalnie pod Alpha-N dodane dla auta na ITB).
Trzeba by to przeniesc do DET3 ale na razie nie potrafie podac terminu bo obecnie na liscie prioryttowej jest pelna obsluga patternu subaru GT.

Kuba


CYTAT(Zibi122 @ Fri, 22 Oct 2010 - 10:53) *
Silnik BMW S50B32, zrobiony wydech a na dolocie zmiast puszki są drąbki. DET3 + MPX4250 = konwersja MAF->MAP. Przy WOT nie ma wiekszego problemu ale przy jeździe z przepustnicą do połowy jest już tak małe podcićnienie w kolektorze, że chodzi po tych samych komórkach co przy WOT i silnik zalewa. Czy przepięcie się z deflection zamiast mapa do TPSa da lepsze efekty?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zun
post Fri, 22 Oct 2010 - 13:40
Post #1543


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 November 2002





Witam

Mial ktos z was problem przy DET3 z odpalaniem na cieplym silniku ? Ogolnie na zilnym odpala dosc ladnie , bez najmniejszego problemu. Ale jak jest cieply to efekt jakby go zalewalo (nie ma wrecz sily obrocic walem - jak paliwo nie leci to obraca walem). Probwalem zmieniac wartosci w crank table , ale albo silnik wogole nie odpala (wnisokuje po tym ze wtedy wartosci mam za niskie) albo wlasnie go zalewa. Nie da sie wstrzelic w wartosci przy ktorych by ladnie , gladko odpalil.


--------------------
I LIVE TO RIDE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 22 Oct 2010 - 14:15
Post #1544


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Zun @ Fri, 22 Oct 2010 - 13:40) *
Witam

Mial ktos z was problem przy DET3 z odpalaniem na cieplym silniku ? Ogolnie na zilnym odpala dosc ladnie , bez najmniejszego problemu. Ale jak jest cieply to efekt jakby go zalewalo (nie ma wrecz sily obrocic walem - jak paliwo nie leci to obraca walem). Probwalem zmieniac wartosci w crank table , ale albo silnik wogole nie odpala (wnisokuje po tym ze wtedy wartosci mam za niskie) albo wlasnie go zalewa. Nie da sie wstrzelic w wartosci przy ktorych by ladnie , gladko odpalil.



Jest cos takiego jak prime pulse width, ktory leje paliwo przy przekreceniu stacyjki. Sprobuj to wyzerowac albo mocno zmniejszyc.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zun
post Fri, 22 Oct 2010 - 19:44
Post #1545


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 November 2002





Dwie godziny temu wybuchł silnik - problem z odpalaniem na ciepło mógł mieć związek z tym faktem ;(


--------------------
I LIVE TO RIDE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 22 Oct 2010 - 19:46
Post #1546


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Wybuchl?? Tzn co, rozerwalo go na strzepy, czy po prostu cos pieprznelo (np walnal tlok)?


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zun
post Fri, 22 Oct 2010 - 20:17
Post #1547


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 November 2002





Tak sie tylko mowi wink.gif Co sie posralo to nie wiem , bo nie mam juz sily rozbierac , ale albo glowica podskoczyla , albo uszczelka - z tym ze uszczelka swiezutka wiec raczej nie. Efekt - lewa strona komory obzygana olejem i brak pracy na jednym cylindrze.


--------------------
I LIVE TO RIDE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michau9
post Mon, 25 Oct 2010 - 19:06
Post #1548


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





jackpl gdzie w sofcie mozna znalezc opcje o ktorej piszesz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 25 Oct 2010 - 19:35
Post #1549


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Michau9 @ Mon, 25 Oct 2010 - 19:06) *
jackpl gdzie w sofcie mozna znalezc opcje o ktorej piszesz?



SA Fuel Implant - > Cranking -> ponizej wykresiku i tabelki sa 2 parametry. Jeden to prime pulse width, drugi to obroty, przy ktorych zaczyna czytac z glownej mapy,a nie z tej Cranking.
Jesli masz wtryski na 2 koncowkach mocy, to zaznacz use both banks during cranking


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bazabaza
post Fri, 29 Oct 2010 - 10:13
Post #1550


User
Dołączył: Tue, 06 March 2007
Skąd: Rybnik - Kamień





Widzę że pojawił się nowy soft do det3 1.16b są jakieś istotne zmiany w stosunku do 1.15
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grifter
post Fri, 29 Oct 2010 - 10:36
Post #1551


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





Version 1.16b 16.10.2010
- boost control invert DC

Version 1.16a 10.10.2010
- boost control
- nonlinear deflection


Version 1.15 30.08.2010
- values of VE table and cranking table are not compatible with previous versions!
- VE table represents true volumetric efficiency values
- barometric correction works correctly
- injection divider works the same way in all ignition modes
- during cranking period injectors are fired twice per engine revolution
- prime pulse works correctly

Version 1.14 31.07.2010
- EGO correction added,
- dTPS rate scaled up,

Version 1.12 24.07.2010
- Multitooth injection bug fixed,

Version 1.11 30.06.2010
- AlphaN support,
- TPS Anti flood

Experimental firmware for SA fuel injection.
Use with care.

cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 29 Oct 2010 - 11:24
Post #1552


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak jak juz grifter napisal doszedl boost controll i mozliwosc zdefiniowania nieliniowego deflection (np. dla TPS przy Alpha-N).
W sofcie pod windows jest sporo poprawek zwiazany z uzytkowaniem oprogramowania na codzien smile.gif
Soft jest kompatybilny "w dol" z 1.15, natomiast firmwareu 1.16 nie da sie obslugiwac klientem 1.15 !

Kuba


CYTAT(bazabaza @ Fri, 29 Oct 2010 - 11:13) *
Widzę że pojawił się nowy soft do det3 1.16b są jakieś istotne zmiany w stosunku do 1.15



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yunazz
post Fri, 29 Oct 2010 - 13:09
Post #1553


User
Dołączył: Wed, 10 August 2005
Skąd: Warszawa





Czy osoba nieobeznana w temacie strojenia (jeszcze) dała by radę podłączyć Ecu Mastera do e30 m20b25 i zrobić konwersję maf->map na podstawię manuali i dobrych rad z tego forum?


--------------------
"Nie dyskutuj z debilem: najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Sat, 30 Oct 2010 - 00:09
Post #1554


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Tak to jest oczywiste nazwa tego tematu na to wskazuje wink.gif

Skąd można pobrać najnowszy soft do SA czekałem na niego i możliwość sterowana EBC smile.gif


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 30 Oct 2010 - 16:06
Post #1555


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow






DET3 Fuel Implant 1.16b



CYTAT(Bogdan9999 @ Sat, 30 Oct 2010 - 01:09) *
Tak to jest oczywiste nazwa tego tematu na to wskazuje wink.gif

Skąd można pobrać najnowszy soft do SA czekałem na niego i możliwość sterowana EBC smile.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuso
post Thu, 04 Nov 2010 - 20:07
Post #1556


Rookie
Dołączył: Tue, 12 October 2010
Skąd: Gdynia





witam

podlaczylem dzis det3 i mam pytanie czy modyfikacja mapy zaplonu powinna miec wplyw na prace silnika??

auto to skoda felicia 1,3mpi na systemie simos 2p a sterowanie zaplonem podlaczylismy pod modul zaplonowy a nie pod czujnik halla


--------------------
www.noerallyteam.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jazz
post Thu, 04 Nov 2010 - 21:20
Post #1557


User
Dołączył: Mon, 21 June 2010





CYTAT(fuso @ Thu, 04 Nov 2010 - 20:07) *
podlaczylem dzis det3 i mam pytanie czy modyfikacja mapy zaplonu powinna miec wplyw na prace silnika??

Jak najbardziej. Przy nieumiejętnym sterowaniu zapłonem możesz nawet pozbyć się tłoków.

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuso
post Thu, 04 Nov 2010 - 21:50
Post #1558


Rookie
Dołączył: Tue, 12 October 2010
Skąd: Gdynia





no wlasnie,u mnie silnik kompletnie nie reaguje angry.gif
probowalismy podlaczyc czujnik halla ale po rozcieciu kabla auto nie chcialo dac sie uruchomic
w skodzie jest podwojna cewka zaplonowa z modulem wiec podlaczylismy sie na wyjsciu z ecu
jedna cewka na ign in/out druga frequency in/out i wszystko zagralo
obroty na kompie te same co na obrotku ale silnik nie reaguje na jakiekolwiek korekty zaplonu
czyzby blad konfiguracji??


--------------------
www.noerallyteam.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jazz
post Thu, 04 Nov 2010 - 22:23
Post #1559


User
Dołączył: Mon, 21 June 2010





Może nie do końca się znam, ale wydaje mi się, że powinno być podłączone pod czujnik Halla i to, że nie chciał odpalić było spowodowane błędem w konfiguracji, a drugą rzeczą jest to czy zrobiliście pull-up.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuso
post Thu, 04 Nov 2010 - 22:51
Post #1560


Rookie
Dołączył: Tue, 12 October 2010
Skąd: Gdynia





podlaczanie pull up nic nie zmienialo


--------------------
www.noerallyteam.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 76 77 78 79 80 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 07:10