![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1541
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Silnik BMW S50B32, zrobiony wydech a na dolocie zmiast puszki są drąbki. DET3 + MPX4250 = konwersja MAF->MAP. Przy WOT nie ma wiekszego problemu ale przy jeździe z przepustnicą do połowy jest już tak małe podcićnienie w kolektorze, że chodzi po tych samych komórkach co przy WOT i silnik zalewa. Czy przepięcie się z deflection zamiast mapa do TPSa da lepsze efekty? Wydaje mi sie,ze jest to urok nieliniowosci przeplywomierza. Fajnie by bylo,gdyby dalo rade robic nieliniowa skale deflection, po to zeby wlasnie zwiekszyc dokladnosc przy duzych obciazeniach. Ale czy to da rade zrobic - to pytanie do jadzwina -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1542
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Sproboj przelaczyc MAP na TPS.
Co do definiowalnej binsow w osi deflection jest cos takiego w sofcie do fuel implanta (specjalnie pod Alpha-N dodane dla auta na ITB). Trzeba by to przeniesc do DET3 ale na razie nie potrafie podac terminu bo obecnie na liscie prioryttowej jest pelna obsluga patternu subaru GT. Kuba Silnik BMW S50B32, zrobiony wydech a na dolocie zmiast puszki są drąbki. DET3 + MPX4250 = konwersja MAF->MAP. Przy WOT nie ma wiekszego problemu ale przy jeździe z przepustnicą do połowy jest już tak małe podcićnienie w kolektorze, że chodzi po tych samych komórkach co przy WOT i silnik zalewa. Czy przepięcie się z deflection zamiast mapa do TPSa da lepsze efekty? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1543
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 ![]() |
Witam
Mial ktos z was problem przy DET3 z odpalaniem na cieplym silniku ? Ogolnie na zilnym odpala dosc ladnie , bez najmniejszego problemu. Ale jak jest cieply to efekt jakby go zalewalo (nie ma wrecz sily obrocic walem - jak paliwo nie leci to obraca walem). Probwalem zmieniac wartosci w crank table , ale albo silnik wogole nie odpala (wnisokuje po tym ze wtedy wartosci mam za niskie) albo wlasnie go zalewa. Nie da sie wstrzelic w wartosci przy ktorych by ladnie , gladko odpalil. -------------------- I LIVE TO RIDE
|
|
|
![]()
Post
#1544
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Witam Mial ktos z was problem przy DET3 z odpalaniem na cieplym silniku ? Ogolnie na zilnym odpala dosc ladnie , bez najmniejszego problemu. Ale jak jest cieply to efekt jakby go zalewalo (nie ma wrecz sily obrocic walem - jak paliwo nie leci to obraca walem). Probwalem zmieniac wartosci w crank table , ale albo silnik wogole nie odpala (wnisokuje po tym ze wtedy wartosci mam za niskie) albo wlasnie go zalewa. Nie da sie wstrzelic w wartosci przy ktorych by ladnie , gladko odpalil. Jest cos takiego jak prime pulse width, ktory leje paliwo przy przekreceniu stacyjki. Sprobuj to wyzerowac albo mocno zmniejszyc. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1545
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 ![]() |
Dwie godziny temu wybuchł silnik - problem z odpalaniem na ciepło mógł mieć związek z tym faktem ;(
-------------------- I LIVE TO RIDE
|
|
|
![]()
Post
#1546
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Wybuchl?? Tzn co, rozerwalo go na strzepy, czy po prostu cos pieprznelo (np walnal tlok)?
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1547
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 ![]() |
Tak sie tylko mowi
![]() -------------------- I LIVE TO RIDE
|
|
|
![]()
Post
#1548
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
jackpl gdzie w sofcie mozna znalezc opcje o ktorej piszesz?
|
|
|
![]()
Post
#1549
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
jackpl gdzie w sofcie mozna znalezc opcje o ktorej piszesz? SA Fuel Implant - > Cranking -> ponizej wykresiku i tabelki sa 2 parametry. Jeden to prime pulse width, drugi to obroty, przy ktorych zaczyna czytac z glownej mapy,a nie z tej Cranking. Jesli masz wtryski na 2 koncowkach mocy, to zaznacz use both banks during cranking -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1550
|
|
User Dołączył: Tue, 06 March 2007 Skąd: Rybnik - Kamień ![]() |
Widzę że pojawił się nowy soft do det3 1.16b są jakieś istotne zmiany w stosunku do 1.15
|
|
|
![]()
Post
#1551
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
Version 1.16b 16.10.2010
- boost control invert DC Version 1.16a 10.10.2010 - boost control - nonlinear deflection Version 1.15 30.08.2010 - values of VE table and cranking table are not compatible with previous versions! - VE table represents true volumetric efficiency values - barometric correction works correctly - injection divider works the same way in all ignition modes - during cranking period injectors are fired twice per engine revolution - prime pulse works correctly Version 1.14 31.07.2010 - EGO correction added, - dTPS rate scaled up, Version 1.12 24.07.2010 - Multitooth injection bug fixed, Version 1.11 30.06.2010 - AlphaN support, - TPS Anti flood Experimental firmware for SA fuel injection. Use with care. ![]() |
|
|
![]()
Post
#1552
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak jak juz grifter napisal doszedl boost controll i mozliwosc zdefiniowania nieliniowego deflection (np. dla TPS przy Alpha-N).
W sofcie pod windows jest sporo poprawek zwiazany z uzytkowaniem oprogramowania na codzien ![]() Soft jest kompatybilny "w dol" z 1.15, natomiast firmwareu 1.16 nie da sie obslugiwac klientem 1.15 ! Kuba Widzę że pojawił się nowy soft do det3 1.16b są jakieś istotne zmiany w stosunku do 1.15 -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1553
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 10 August 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Czy osoba nieobeznana w temacie strojenia (jeszcze) dała by radę podłączyć Ecu Mastera do e30 m20b25 i zrobić konwersję maf->map na podstawię manuali i dobrych rad z tego forum?
-------------------- "Nie dyskutuj z debilem: najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
|
|
|
![]()
Post
#1554
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Tak to jest oczywiste nazwa tego tematu na to wskazuje
![]() Skąd można pobrać najnowszy soft do SA czekałem na niego i możliwość sterowana EBC ![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#1555
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
DET3 Fuel Implant 1.16b Tak to jest oczywiste nazwa tego tematu na to wskazuje ![]() Skąd można pobrać najnowszy soft do SA czekałem na niego i możliwość sterowana EBC ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1556
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 12 October 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
witam
podlaczylem dzis det3 i mam pytanie czy modyfikacja mapy zaplonu powinna miec wplyw na prace silnika?? auto to skoda felicia 1,3mpi na systemie simos 2p a sterowanie zaplonem podlaczylismy pod modul zaplonowy a nie pod czujnik halla -------------------- www.noerallyteam.pl
|
|
|
![]()
Post
#1557
|
|
User Dołączył: Mon, 21 June 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1558
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 12 October 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
no wlasnie,u mnie silnik kompletnie nie reaguje
![]() probowalismy podlaczyc czujnik halla ale po rozcieciu kabla auto nie chcialo dac sie uruchomic w skodzie jest podwojna cewka zaplonowa z modulem wiec podlaczylismy sie na wyjsciu z ecu jedna cewka na ign in/out druga frequency in/out i wszystko zagralo obroty na kompie te same co na obrotku ale silnik nie reaguje na jakiekolwiek korekty zaplonu czyzby blad konfiguracji?? -------------------- www.noerallyteam.pl
|
|
|
![]()
Post
#1559
|
|
User Dołączył: Mon, 21 June 2010 ![]() |
Może nie do końca się znam, ale wydaje mi się, że powinno być podłączone pod czujnik Halla i to, że nie chciał odpalić było spowodowane błędem w konfiguracji, a drugą rzeczą jest to czy zrobiliście pull-up.
|
|
|
![]()
Post
#1560
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 12 October 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
podlaczanie pull up nic nie zmienialo
-------------------- www.noerallyteam.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 07:10 |