![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1521
|
|
User Dołączył: Tue, 05 May 2009 ![]() |
Panie Jakubie, wiadomo coś odnośnie mojej świnki?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1522
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak
![]() ![]() Panie Jakubie, wiadomo coś odnośnie mojej świnki? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1523
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1524
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Jadzwin ten czujnik temperatury zasysanego powietrza o którym wspominałeś to taki ?
![]() Masz do niego charakterystykę o której też wspominałeś ? ![]() A jak z jakością ? Nie pada szybko ? Jakie są przekłamania ? Jak jest ok to biorę 2 od razu ![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#1525
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Dzisiaj wieczor przegladne te logi i powiem ci co jest nie tak. Niestety nie mialem wczesniej czasu.
Bogdan: Wylada jak czujnik z Daewoo ![]() ![]() Kuba -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1526
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Tak to zdjęcie czujnika który polecałeś z Daewoo Espero 1.8; 2.0 jedyne jakie udało mi sie znaleźć i to na allegro
![]() A kupię od tego gościa jeśli czujnik jest dobry ![]() http://allegro.pl/czujnik-temperatury-powi...1261368737.html -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#1527
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Nie moge sciagnac tego pliku.
Cos ten serwis nie dziala za dobrze Wyslij mi prosze ten log na schematy(at)ecumaster.com -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1528
|
|
User Dołączył: Fri, 18 July 2008 ![]() |
Siema
Mam szybkie pytanko odnosnie ecumaster det2...czy ecu moze sie jakos rozprogramowac??? Kiedys jak spawalem tlumik i nie odlaczylem ecu to mi poszla cala mapa ( podobno nie ma takiej mozliwosci...tuner wam dobrze znany chcial mi wmuwic ze sam grzebalem itp...nie grzebalem bo nie mam kabla, nie mam nawet mapy zapisanej), musialem smigac do wawy zeby wgrac mape i wracalem 350 km do domu. Wczoraj zauwazylem ze kabel od wtrysku mam przerwany, raz styka raz nie...dolutowalem do koncowki, przy okazji zaizolowalem na nowo kable od ecu new tasma. Wtedy zauwazylem ze w ecu nie swieci sie czerwona dioda...nie wiem czy po tej operacji cos sie stalo czy juz wczesniej... Objawy: Jak wypne ecu to czuc ze nie podlewa bo szarpie lapie mula i egt szybko rosnie...jak wepne ecu to niby wsio ok, tylko mocy brakuje ( system z dodatkowymi wtryskami ) Kurcze nie mam zadnego kabla zeby to sprawdzic...wiec pytam was czy jest mozliwe rozregulowanie, badz cos innego... Pozdro |
|
|
![]()
Post
#1529
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Niestety spawanie na podlaczonym urzadzeniu moglo je uszkodzic.
Jezeli nie swieci sie dioda oznacza ze urzadzenie sie nie uruchamia. Najlepiej jakbys odeslal go do naprawy. Jadzwin Siema Mam szybkie pytanko odnosnie ecumaster det2...czy ecu moze sie jakos rozprogramowac??? Kiedys jak spawalem tlumik i nie odlaczylem ecu to mi poszla cala mapa ( podobno nie ma takiej mozliwosci...tuner wam dobrze znany chcial mi wmuwic ze sam grzebalem itp...nie grzebalem bo nie mam kabla, nie mam nawet mapy zapisanej), musialem smigac do wawy zeby wgrac mape i wracalem 350 km do domu. Wczoraj zauwazylem ze kabel od wtrysku mam przerwany, raz styka raz nie...dolutowalem do koncowki, przy okazji zaizolowalem na nowo kable od ecu new tasma. Wtedy zauwazylem ze w ecu nie swieci sie czerwona dioda...nie wiem czy po tej operacji cos sie stalo czy juz wczesniej... Objawy: Jak wypne ecu to czuc ze nie podlewa bo szarpie lapie mula i egt szybko rosnie...jak wepne ecu to niby wsio ok, tylko mocy brakuje ( system z dodatkowymi wtryskami ) Kurcze nie mam zadnego kabla zeby to sprawdzic...wiec pytam was czy jest mozliwe rozregulowanie, badz cos innego... Pozdro -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1530
|
|
User Dołączył: Fri, 18 July 2008 ![]() |
TAk chyba tez zrobie... ( stracilem wtedy mape, wgralem na nowo i bylo ok do czasu...)
|
|
|
![]()
Post
#1531
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
Niestety spawanie na podlaczonym urzadzeniu moglo je uszkodzic. Jezeli nie swieci sie dioda oznacza ze urzadzenie sie nie uruchamia. Najlepiej jakbys odeslal go do naprawy. Jadzwin jakie wartości trzeba wpisać w mapie pwm 2 dla włączania emulatora sondy lambda? ma być to na zasadzie włącz/wyłącz (tak jak schift light np) emulator ma działać tylko w nadciśnieniu. |
|
|
![]()
Post
#1532
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2004 ![]() |
Po podłączeniu DET2 do sr20det z kompem s14a, auto przerywa i z wydechu wydobywa się czarny dym(przelany), napięcie z przepływki w logu po odpaleniu na wolnych mam 5V
![]() Po powrocie do seryjnej wiązki problem od razu ustaje i wszystko działa normalnie. Co zrobiłem źle? A jeszcze jedno: drugi raz podłączam det2 i znów jest problem z niełączeniem kabla do kompa, wcześniej podłączałem używkę a teraz nowe urządzenie. To normalne? |
|
|
![]()
Post
#1533
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Sprawdz czy na pewno modyfikujesz sygnal z przelywki... Mozliwe ze jestes wpiety w zasilanie przeplywomierza. Co masz doklanie na mysli z "nielaczeniem kabla do kompa" ? Nie wiem o co chodzi ale na pewno nie jest to normalne. Pozdrowienia Kuba Po podłączeniu DET2 do sr20det z kompem s14a, auto przerywa i z wydechu wydobywa się czarny dym(przelany), napięcie z przepływki w logu po odpaleniu na wolnych mam 5V ![]() Po powrocie do seryjnej wiązki problem od razu ustaje i wszystko działa normalnie. Co zrobiłem źle? A jeszcze jedno: drugi raz podłączam det2 i znów jest problem z niełączeniem kabla do kompa, wcześniej podłączałem używkę a teraz nowe urządzenie. To normalne? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1534
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2004 ![]() |
Witam, Sprawdz czy na pewno modyfikujesz sygnal z przelywki... Mozliwe ze jestes wpiety w zasilanie przeplywomierza. Co masz doklanie na mysli z "nielaczeniem kabla do kompa" ? Nie wiem o co chodzi ale na pewno nie jest to normalne. Pozdrowienia Kuba Wpięty jestem w pin 16 na kompie czyli patrząc na schematy powinno być ok/ale nie jest Co do kabla: w czasie jazdy zdarza się że rozłącza się det z programem, po ruszeniu wtyczką łączy... |
|
|
![]()
Post
#1535
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
jakie wartości trzeba wpisać w mapie pwm 2 dla włączania emulatora sondy lambda? ma być to na zasadzie włącz/wyłącz (tak jak schift light np) emulator ma działać tylko w nadciśnieniu. ponawiam pytanie, co zrobić żeby nie robiło trrrrr tylko włączyło go lub właczyło? próbowałem ze zmianą częstotliwości nawet z opcją 10x szybciej ale i tak jęczało jak komar nad uchem a ja potrzebuje żeby było zerojedynkowo na zasazdzie włącz/wyłącz. Da się tak? |
|
|
![]()
Post
#1536
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Najprostsza mozliwosc to uzyc parametric output. Ustawiasz warunek i masz wyjscie 0-1
ponawiam pytanie, co zrobić żeby nie robiło trrrrr tylko włączyło go lub właczyło? próbowałem ze zmianą częstotliwości nawet z opcją 10x szybciej ale i tak jęczało jak komar nad uchem a ja potrzebuje żeby było zerojedynkowo na zasazdzie włącz/wyłącz. Da się tak? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1537
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
Najprostsza mozliwosc to uzyc parametric output. Ustawiasz warunek i masz wyjscie 0-1 a no jest cos takiego rzeczywiście ![]() druga sprawa, dzis sie pobawiłem troche jeszcze tym ecumasterem silnik był wyłączony i sie troche wystraszyłem bo wpisałem sobie przez przypadek wartość 50 w okienko na samym dole w ciśnieniu atmosferycznym i zaczęło napierniczać wtryskami ![]() trzecia sprawa te wtryski zaczynają sie otwierać przy wartości ok 12% wypełnienia a zapętlają się przy 94%, wychodzi że są troche nie dokładne i działają w wąskim zakresie dawkowania :/ czwarta sprawa wynikła z drugiej która opisałem powyżej mianowicie chodzi o tę czestotliwość (i gdyby nie to że dziś wtryski włączyły się przy wyłączonym silniku to bym nawet sie nie kapnął). Ona jest stała w całym zakresie obrotów, tak? bo do tej pory myślałem że wraz ze wztrostem obrotów silnika ona też się zwiększa tak jak w seryjnym ecu bo to słychać że chodzą wolniej lub szybciej/ Rozumiem że w trybie modfikowania czasu wtrysku częstoltliwość się zmienia bo jest zsynchronizowana z impulsem z seryjnego kompa co nie? A w trybie SA jak to wygląda? |
|
|
![]()
Post
#1538
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
2) Mapa PWM dziala nawet bez obrotow
3) To normalne. Wtrysk jest elekrozaworem i wymaga czasu aby iglica sie otwarla / zamknela 4) Mapa PWM nie jest zsynchronizowana z niczym i dziala ze stala czestotliwoscia. W trybie modyfikowania czasow wtrysku jest zsynchropnizowana z orginalnym czasem wtrysku. W trybie Fuel Implat wtrysk jest zsynchronizowany z evantami zaplonowymi. Pozdrowienia Jadzwin a no jest cos takiego rzeczywiście ![]() druga sprawa, dzis sie pobawiłem troche jeszcze tym ecumasterem silnik był wyłączony i sie troche wystraszyłem bo wpisałem sobie przez przypadek wartość 50 w okienko na samym dole w ciśnieniu atmosferycznym i zaczęło napierniczać wtryskami ![]() trzecia sprawa te wtryski zaczynają sie otwierać przy wartości ok 12% wypełnienia a zapętlają się przy 94%, wychodzi że są troche nie dokładne i działają w wąskim zakresie dawkowania :/ czwarta sprawa wynikła z drugiej która opisałem powyżej mianowicie chodzi o tę czestotliwość (i gdyby nie to że dziś wtryski włączyły się przy wyłączonym silniku to bym nawet sie nie kapnął). Ona jest stała w całym zakresie obrotów, tak? bo do tej pory myślałem że wraz ze wztrostem obrotów silnika ona też się zwiększa tak jak w seryjnym ecu bo to słychać że chodzą wolniej lub szybciej/ Rozumiem że w trybie modfikowania czasu wtrysku częstoltliwość się zmienia bo jest zsynchronizowana z impulsem z seryjnego kompa co nie? A w trybie SA jak to wygląda? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1539
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
a no jest cos takiego rzeczywiście ![]() druga sprawa, dzis sie pobawiłem troche jeszcze tym ecumasterem silnik był wyłączony i sie troche wystraszyłem bo wpisałem sobie przez przypadek wartość 50 w okienko na samym dole w ciśnieniu atmosferycznym i zaczęło napierniczać wtryskami ![]() trzecia sprawa te wtryski zaczynają sie otwierać przy wartości ok 12% wypełnienia a zapętlają się przy 94%, wychodzi że są troche nie dokładne i działają w wąskim zakresie dawkowania :/ czwarta sprawa wynikła z drugiej która opisałem powyżej mianowicie chodzi o tę czestotliwość (i gdyby nie to że dziś wtryski włączyły się przy wyłączonym silniku to bym nawet sie nie kapnął). Ona jest stała w całym zakresie obrotów, tak? bo do tej pory myślałem że wraz ze wztrostem obrotów silnika ona też się zwiększa tak jak w seryjnym ecu bo to słychać że chodzą wolniej lub szybciej/ Rozumiem że w trybie modfikowania czasu wtrysku częstoltliwość się zmienia bo jest zsynchronizowana z impulsem z seryjnego kompa co nie? A w trybie SA jak to wygląda? Na prawdę to wszystko jest w instrukcji obsługi, trzeba ją przeczytać, jest prosta i zrozumiała. Najpierw przeczytać, jak się nie zrozumie za pierwszym razem to przeczytać drugi raz, i kolejny ..... po co zaśmiecać temat. -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1540
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Silnik BMW S50B32, zrobiony wydech a na dolocie zmiast puszki są drąbki. DET3 + MPX4250 = konwersja MAF->MAP. Przy WOT nie ma wiekszego problemu ale przy jeździe z przepustnicą do połowy jest już tak małe podcićnienie w kolektorze, że chodzi po tych samych komórkach co przy WOT i silnik zalewa. Czy przepięcie się z deflection zamiast mapa do TPSa da lepsze efekty?
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 17:19 |