Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 75 76 77 78 79 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
elmo0104
post Mon, 11 Oct 2010 - 12:28
Post #1521


User
Dołączył: Tue, 05 May 2009





Panie Jakubie, wiadomo coś odnośnie mojej świnki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 11 Oct 2010 - 12:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jadzwin
post Mon, 11 Oct 2010 - 12:57
Post #1522


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak smile.gif Zostala dzisiaj wyslana smile.gif

CYTAT(elmo0104 @ Mon, 11 Oct 2010 - 13:28) *
Panie Jakubie, wiadomo coś odnośnie mojej świnki?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michau9
post Wed, 13 Oct 2010 - 11:04
Post #1523


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





wrzucam drugiego loga, pierwszy na poprzedniej stronie smile.gif
http://turboupload.com/zlkjajin5g8s
pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Thu, 14 Oct 2010 - 21:54
Post #1524


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Jadzwin ten czujnik temperatury zasysanego powietrza o którym wspominałeś to taki ?


Masz do niego charakterystykę o której też wspominałeś ? smile.gif

A jak z jakością ? Nie pada szybko ? Jakie są przekłamania ? Jak jest ok to biorę 2 od razu biggrin.gif (jeden na zapas)


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 15 Oct 2010 - 13:55
Post #1525


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Dzisiaj wieczor przegladne te logi i powiem ci co jest nie tak. Niestety nie mialem wczesniej czasu.

Bogdan:

Wylada jak czujnik z Daewoo smile.gif Bedzie ci dzialal dlugo i szczesliwie smile.gif

Kuba

CYTAT(Michau9 @ Wed, 13 Oct 2010 - 12:04) *
wrzucam drugiego loga, pierwszy na poprzedniej stronie smile.gif
http://turboupload.com/zlkjajin5g8s
pzdr



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Fri, 15 Oct 2010 - 16:12
Post #1526


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Tak to zdjęcie czujnika który polecałeś z Daewoo Espero 1.8; 2.0 jedyne jakie udało mi sie znaleźć i to na allegro biggrin.gif
A kupię od tego gościa jeśli czujnik jest dobry smile.gif
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-powi...1261368737.html


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 15 Oct 2010 - 23:50
Post #1527


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Nie moge sciagnac tego pliku.
Cos ten serwis nie dziala za dobrze

Wyslij mi prosze ten log na schematy(at)ecumaster.com

CYTAT(Michau9 @ Wed, 13 Oct 2010 - 12:04) *
wrzucam drugiego loga, pierwszy na poprzedniej stronie smile.gif
http://turboupload.com/zlkjajin5g8s
pzdr



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RAFEEK
post Sat, 16 Oct 2010 - 14:54
Post #1528


User
Dołączył: Fri, 18 July 2008





Siema
Mam szybkie pytanko odnosnie ecumaster det2...czy ecu moze sie jakos rozprogramowac???
Kiedys jak spawalem tlumik i nie odlaczylem ecu to mi poszla cala mapa ( podobno nie ma takiej mozliwosci...tuner wam dobrze znany chcial mi wmuwic ze sam grzebalem itp...nie grzebalem bo nie mam kabla, nie mam nawet mapy zapisanej), musialem smigac do wawy zeby wgrac mape i wracalem 350 km do domu.
Wczoraj zauwazylem ze kabel od wtrysku mam przerwany, raz styka raz nie...dolutowalem do koncowki, przy okazji zaizolowalem na nowo kable od ecu new tasma.
Wtedy zauwazylem ze w ecu nie swieci sie czerwona dioda...nie wiem czy po tej operacji cos sie stalo czy juz wczesniej...
Objawy:
Jak wypne ecu to czuc ze nie podlewa bo szarpie lapie mula i egt szybko rosnie...jak wepne ecu to niby wsio ok, tylko mocy brakuje ( system z dodatkowymi wtryskami )
Kurcze nie mam zadnego kabla zeby to sprawdzic...wiec pytam was czy jest mozliwe rozregulowanie, badz cos innego...
Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 16 Oct 2010 - 17:48
Post #1529


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Niestety spawanie na podlaczonym urzadzeniu moglo je uszkodzic.
Jezeli nie swieci sie dioda oznacza ze urzadzenie sie nie uruchamia. Najlepiej jakbys odeslal go do naprawy.

Jadzwin

CYTAT(RAFEEK @ Sat, 16 Oct 2010 - 15:54) *
Siema
Mam szybkie pytanko odnosnie ecumaster det2...czy ecu moze sie jakos rozprogramowac???
Kiedys jak spawalem tlumik i nie odlaczylem ecu to mi poszla cala mapa ( podobno nie ma takiej mozliwosci...tuner wam dobrze znany chcial mi wmuwic ze sam grzebalem itp...nie grzebalem bo nie mam kabla, nie mam nawet mapy zapisanej), musialem smigac do wawy zeby wgrac mape i wracalem 350 km do domu.
Wczoraj zauwazylem ze kabel od wtrysku mam przerwany, raz styka raz nie...dolutowalem do koncowki, przy okazji zaizolowalem na nowo kable od ecu new tasma.
Wtedy zauwazylem ze w ecu nie swieci sie czerwona dioda...nie wiem czy po tej operacji cos sie stalo czy juz wczesniej...
Objawy:
Jak wypne ecu to czuc ze nie podlewa bo szarpie lapie mula i egt szybko rosnie...jak wepne ecu to niby wsio ok, tylko mocy brakuje ( system z dodatkowymi wtryskami )
Kurcze nie mam zadnego kabla zeby to sprawdzic...wiec pytam was czy jest mozliwe rozregulowanie, badz cos innego...
Pozdro



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RAFEEK
post Sat, 16 Oct 2010 - 18:09
Post #1530


User
Dołączył: Fri, 18 July 2008





TAk chyba tez zrobie... ( stracilem wtedy mape, wgralem na nowo i bylo ok do czasu...)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Sun, 17 Oct 2010 - 18:43
Post #1531


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(Jadzwin @ Sat, 16 Oct 2010 - 17:48) *
Niestety spawanie na podlaczonym urzadzeniu moglo je uszkodzic.
Jezeli nie swieci sie dioda oznacza ze urzadzenie sie nie uruchamia. Najlepiej jakbys odeslal go do naprawy.

Jadzwin


jakie wartości trzeba wpisać w mapie pwm 2 dla włączania emulatora sondy lambda? ma być to na zasadzie włącz/wyłącz (tak jak schift light np) emulator ma działać tylko w nadciśnieniu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Scratch
post Sun, 17 Oct 2010 - 19:33
Post #1532


User
Dołączył: Tue, 07 December 2004





Po podłączeniu DET2 do sr20det z kompem s14a, auto przerywa i z wydechu wydobywa się czarny dym(przelany), napięcie z przepływki w logu po odpaleniu na wolnych mam 5V huh.gif
Po powrocie do seryjnej wiązki problem od razu ustaje i wszystko działa normalnie.
Co zrobiłem źle?

A jeszcze jedno: drugi raz podłączam det2 i znów jest problem z niełączeniem kabla do kompa, wcześniej podłączałem używkę a teraz nowe urządzenie. To normalne?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 17 Oct 2010 - 21:02
Post #1533


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Sprawdz czy na pewno modyfikujesz sygnal z przelywki... Mozliwe ze jestes wpiety w zasilanie przeplywomierza.

Co masz doklanie na mysli z "nielaczeniem kabla do kompa" ? Nie wiem o co chodzi ale na pewno nie jest to normalne.

Pozdrowienia
Kuba

CYTAT(Scratch @ Sun, 17 Oct 2010 - 20:33) *
Po podłączeniu DET2 do sr20det z kompem s14a, auto przerywa i z wydechu wydobywa się czarny dym(przelany), napięcie z przepływki w logu po odpaleniu na wolnych mam 5V huh.gif
Po powrocie do seryjnej wiązki problem od razu ustaje i wszystko działa normalnie.
Co zrobiłem źle?

A jeszcze jedno: drugi raz podłączam det2 i znów jest problem z niełączeniem kabla do kompa, wcześniej podłączałem używkę a teraz nowe urządzenie. To normalne?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Scratch
post Sun, 17 Oct 2010 - 21:59
Post #1534


User
Dołączył: Tue, 07 December 2004





CYTAT(Jadzwin @ Sun, 17 Oct 2010 - 21:02) *
Witam,

Sprawdz czy na pewno modyfikujesz sygnal z przelywki... Mozliwe ze jestes wpiety w zasilanie przeplywomierza.

Co masz doklanie na mysli z "nielaczeniem kabla do kompa" ? Nie wiem o co chodzi ale na pewno nie jest to normalne.

Pozdrowienia
Kuba

Wpięty jestem w pin 16 na kompie czyli patrząc na schematy powinno być ok/ale nie jest
Co do kabla: w czasie jazdy zdarza się że rozłącza się det z programem, po ruszeniu wtyczką łączy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Sun, 17 Oct 2010 - 22:34
Post #1535


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(turbofiacik @ Sun, 17 Oct 2010 - 18:43) *
jakie wartości trzeba wpisać w mapie pwm 2 dla włączania emulatora sondy lambda? ma być to na zasadzie włącz/wyłącz (tak jak schift light np) emulator ma działać tylko w nadciśnieniu.

ponawiam pytanie, co zrobić żeby nie robiło trrrrr tylko włączyło go lub właczyło? próbowałem ze zmianą częstotliwości nawet z opcją 10x szybciej ale i tak jęczało jak komar nad uchem a ja potrzebuje żeby było zerojedynkowo na zasazdzie włącz/wyłącz. Da się tak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 17 Oct 2010 - 22:41
Post #1536


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Najprostsza mozliwosc to uzyc parametric output. Ustawiasz warunek i masz wyjscie 0-1

CYTAT(turbofiacik @ Sun, 17 Oct 2010 - 23:34) *
ponawiam pytanie, co zrobić żeby nie robiło trrrrr tylko włączyło go lub właczyło? próbowałem ze zmianą częstotliwości nawet z opcją 10x szybciej ale i tak jęczało jak komar nad uchem a ja potrzebuje żeby było zerojedynkowo na zasazdzie włącz/wyłącz. Da się tak?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Sun, 17 Oct 2010 - 23:01
Post #1537


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(Jadzwin @ Sun, 17 Oct 2010 - 22:41) *
Najprostsza mozliwosc to uzyc parametric output. Ustawiasz warunek i masz wyjscie 0-1


a no jest cos takiego rzeczywiście biggrin.gif widziałem te opcje ale nie byłem pewny na 100% czy ona jest przypisana do wyjścia 2, ale teraz doczytałem juz że tak.

druga sprawa, dzis sie pobawiłem troche jeszcze tym ecumasterem silnik był wyłączony i sie troche wystraszyłem bo wpisałem sobie przez przypadek wartość 50 w okienko na samym dole w ciśnieniu atmosferycznym i zaczęło napierniczać wtryskami smile.gif ja nie wiem co sie dzieje że silnik nie chodzi a one działają to tak ma być?

trzecia sprawa te wtryski zaczynają sie otwierać przy wartości ok 12% wypełnienia a zapętlają się przy 94%, wychodzi że są troche nie dokładne i działają w wąskim zakresie dawkowania :/

czwarta sprawa wynikła z drugiej która opisałem powyżej mianowicie chodzi o tę czestotliwość (i gdyby nie to że dziś wtryski włączyły się przy wyłączonym silniku to bym nawet sie nie kapnął). Ona jest stała w całym zakresie obrotów, tak? bo do tej pory myślałem że wraz ze wztrostem obrotów silnika ona też się zwiększa tak jak w seryjnym ecu bo to słychać że chodzą wolniej lub szybciej/ Rozumiem że w trybie modfikowania czasu wtrysku częstoltliwość się zmienia bo jest zsynchronizowana z impulsem z seryjnego kompa co nie? A w trybie SA jak to wygląda?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 18 Oct 2010 - 00:01
Post #1538


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





2) Mapa PWM dziala nawet bez obrotow
3) To normalne. Wtrysk jest elekrozaworem i wymaga czasu aby iglica sie otwarla / zamknela
4) Mapa PWM nie jest zsynchronizowana z niczym i dziala ze stala czestotliwoscia. W trybie modyfikowania czasow wtrysku jest zsynchropnizowana z orginalnym czasem wtrysku.
W trybie Fuel Implat wtrysk jest zsynchronizowany z evantami zaplonowymi.

Pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(turbofiacik @ Mon, 18 Oct 2010 - 00:01) *
a no jest cos takiego rzeczywiście biggrin.gif widziałem te opcje ale nie byłem pewny na 100% czy ona jest przypisana do wyjścia 2, ale teraz doczytałem juz że tak.

druga sprawa, dzis sie pobawiłem troche jeszcze tym ecumasterem silnik był wyłączony i sie troche wystraszyłem bo wpisałem sobie przez przypadek wartość 50 w okienko na samym dole w ciśnieniu atmosferycznym i zaczęło napierniczać wtryskami smile.gif ja nie wiem co sie dzieje że silnik nie chodzi a one działają to tak ma być?

trzecia sprawa te wtryski zaczynają sie otwierać przy wartości ok 12% wypełnienia a zapętlają się przy 94%, wychodzi że są troche nie dokładne i działają w wąskim zakresie dawkowania :/

czwarta sprawa wynikła z drugiej która opisałem powyżej mianowicie chodzi o tę czestotliwość (i gdyby nie to że dziś wtryski włączyły się przy wyłączonym silniku to bym nawet sie nie kapnął). Ona jest stała w całym zakresie obrotów, tak? bo do tej pory myślałem że wraz ze wztrostem obrotów silnika ona też się zwiększa tak jak w seryjnym ecu bo to słychać że chodzą wolniej lub szybciej/ Rozumiem że w trybie modfikowania czasu wtrysku częstoltliwość się zmienia bo jest zsynchronizowana z impulsem z seryjnego kompa co nie? A w trybie SA jak to wygląda?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Mon, 18 Oct 2010 - 10:15
Post #1539


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(turbofiacik @ Sun, 17 Oct 2010 - 23:01) *
a no jest cos takiego rzeczywiście biggrin.gif widziałem te opcje ale nie byłem pewny na 100% czy ona jest przypisana do wyjścia 2, ale teraz doczytałem juz że tak.

druga sprawa, dzis sie pobawiłem troche jeszcze tym ecumasterem silnik był wyłączony i sie troche wystraszyłem bo wpisałem sobie przez przypadek wartość 50 w okienko na samym dole w ciśnieniu atmosferycznym i zaczęło napierniczać wtryskami smile.gif ja nie wiem co sie dzieje że silnik nie chodzi a one działają to tak ma być?

trzecia sprawa te wtryski zaczynają sie otwierać przy wartości ok 12% wypełnienia a zapętlają się przy 94%, wychodzi że są troche nie dokładne i działają w wąskim zakresie dawkowania :/

czwarta sprawa wynikła z drugiej która opisałem powyżej mianowicie chodzi o tę czestotliwość (i gdyby nie to że dziś wtryski włączyły się przy wyłączonym silniku to bym nawet sie nie kapnął). Ona jest stała w całym zakresie obrotów, tak? bo do tej pory myślałem że wraz ze wztrostem obrotów silnika ona też się zwiększa tak jak w seryjnym ecu bo to słychać że chodzą wolniej lub szybciej/ Rozumiem że w trybie modfikowania czasu wtrysku częstoltliwość się zmienia bo jest zsynchronizowana z impulsem z seryjnego kompa co nie? A w trybie SA jak to wygląda?


Na prawdę to wszystko jest w instrukcji obsługi, trzeba ją przeczytać, jest prosta i zrozumiała. Najpierw przeczytać, jak się nie zrozumie za pierwszym razem to przeczytać drugi raz, i kolejny ..... po co zaśmiecać temat.


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Fri, 22 Oct 2010 - 09:53
Post #1540


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





Silnik BMW S50B32, zrobiony wydech a na dolocie zmiast puszki są drąbki. DET3 + MPX4250 = konwersja MAF->MAP. Przy WOT nie ma wiekszego problemu ale przy jeździe z przepustnicą do połowy jest już tak małe podcićnienie w kolektorze, że chodzi po tych samych komórkach co przy WOT i silnik zalewa. Czy przepięcie się z deflection zamiast mapa do TPSa da lepsze efekty?


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 75 76 77 78 79 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 17:19