Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 74 75 76 77 78 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Michau9
post Wed, 29 Sep 2010 - 13:20
Post #1501


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





Wszystko juz ok. niestety jednak nie poradzilem sobie z podłączeniem samemu det3. Jadźwin jeśli moge prosić...
http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/450..._Audi%2080.html
Schemat powyżej, audica była na mechanicznym wtrysku, jednak teraz jest głowica 20v i ma być właśnie fuel SA. Narazie brak map sensora i czujnika temperatury zasysanego powietrza, na dniach będą. Jest możliwość odpalenia autka bez nich?
pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 29 Sep 2010 - 13:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Amorr
post Wed, 29 Sep 2010 - 19:14
Post #1502


Super User
Dołączył: Fri, 27 January 2006
Skąd: Lublin





no bez map sensora to nie odpalisz ..............
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian055
post Wed, 29 Sep 2010 - 22:09
Post #1503


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





jak naniesc afr na mape paliwa,i jak zadzialac,ustawic zeby det3 bral dane z czujnika zsyanego powietrza??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Thu, 30 Sep 2010 - 06:46
Post #1504


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





IAT trzeba podłączyć do jednego z 4 wejść analogowych, w zależności czy jest już zamontowany w samochodzie oryginalnie, trzeba tylko podlutować kabel do oryginalnego sygnału, jeżeli nie ma seryjnie, to trzeba taki kupić zamontować i podłaczyć zgodnie ze schematem który jest w instrukcji do FIT`a (na www.ecumaster.com, lub facebooku jest link)

Nanieść sygnał łatwo jest. Na pasku narzędzi jest ikonka ai1 ai2 ai3 ai4 wystarczy kliknąć tą pod która podłączony jest sygnał z WBO


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michau9
post Thu, 30 Sep 2010 - 11:12
Post #1505


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





hmmm w takim razie spróbuje z przepływką?
pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 30 Sep 2010 - 11:37
Post #1506


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Musi byc map sensor.. algorytm Speed Density wymaga mapsensora.
Mozesz ewentualnie na poczatek przelaczyc na AlphaN zzeby odpalic auto (wtedy pracuje po przepustnicy)

Pozdroweinia
Kuba

CYTAT(Michau9 @ Thu, 30 Sep 2010 - 12:12) *
hmmm w takim razie spróbuje z przepływką?
pzdr



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michau9
post Thu, 30 Sep 2010 - 12:11
Post #1507


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





ok. rozumiem. Jeśli byś mógł napisz mi jeszcze tylko w jaki sposób podłączyć zapłon do ecumastera? W poście *1501 podałem schemat całej instalacji. Narazie mam podpięte 'po swojemu' i niestety nawet przy kręceniu rozrusznikiem ecumaster nie wychwytuje RPM.
Pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 30 Sep 2010 - 13:01
Post #1508


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Ja bym sie podpial pod czujnik halla na kopolce (pin 24 Ignition Control Unit)
Jezeli przetniesz ten kable to musisz wyjscie z halla podpiac do Igntiontin #1 oraz do ignition #1 in musisz podpiac pin z Pullupem.
Wyjsce Ignition Out podpinasz do pinu 24 ignition control unit.
Tryb zaplonu retard single signal, typ wejscia Hall.

Musisz najpierw uzyskac obroty poniewaz bez sygnalu z walu / walka nie beda wyzwalac sie eventy wtrysku.
Druga mozliwoscia jest podpiecie sie pod sterowanie modulem zaplonowym..

Pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(Michau9 @ Thu, 30 Sep 2010 - 13:11) *
ok. rozumiem. Jeśli byś mógł napisz mi jeszcze tylko w jaki sposób podłączyć zapłon do ecumastera? W poście *1501 podałem schemat całej instalacji. Narazie mam podpięte 'po swojemu' i niestety nawet przy kręceniu rozrusznikiem ecumaster nie wychwytuje RPM.
Pzdr



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michau9
post Mon, 04 Oct 2010 - 12:34
Post #1509


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





Niestety ciągle mam problem z det'em. Gdy wszystko już podłączone, det ciągle traci połączenie z laptopem, dziś udało sie połączyć na 15s i koniec, nie chce się znowu połączyć. Wcześniej też były takie problemy. Może coś źle podpięte?
Opisze jak mam to wszystko podłączone (po numerach pinów det'a):
1 - Zasilanie +12V
3 i 9 - sygnał z hall'a
6 - 24 ignition control unit
11 i 14 i 15 i 16 i 19 - masa
13 - TPS
18 i 20 - wtryskiwacze
Cała reszta niepodpięta do niczego. Może coś pominąłem i przez to problem z połączeniem?
pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Mon, 04 Oct 2010 - 13:01
Post #1510


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





Czy posiada ktoś mape po konwersji MAF->MAP z opla 2.0 GSI z calibry lub kadeta?


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Mon, 04 Oct 2010 - 13:08
Post #1511


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Pytanie skąd masz zasilanie i masę pociągnięte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 04 Oct 2010 - 15:07
Post #1512


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Pod jakim systemem operacyjnym dzialasz ?
Masz prawa administratora ? I czy masz wlaczone UAC ?

Kuba


CYTAT(Michau9 @ Mon, 04 Oct 2010 - 13:34) *
Niestety ciągle mam problem z det'em. Gdy wszystko już podłączone, det ciągle traci połączenie z laptopem, dziś udało sie połączyć na 15s i koniec, nie chce się znowu połączyć. Wcześniej też były takie problemy. Może coś źle podpięte?
Opisze jak mam to wszystko podłączone (po numerach pinów det'a):
1 - Zasilanie +12V
3 i 9 - sygnał z hall'a
6 - 24 ignition control unit
11 i 14 i 15 i 16 i 19 - masa
13 - TPS
18 i 20 - wtryskiwacze
Cała reszta niepodpięta do niczego. Może coś pominąłem i przez to problem z połączeniem?
pzdr



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michau9
post Mon, 04 Oct 2010 - 17:32
Post #1513


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





Problem był jednak z zasilanie, było deczko za słabe. Teraz jest ok. ale jeszcze autko się strasznie zalewa i nawet się odezwać nie chce (cylindry pełne benzyny). Narazie wykręciłem świece pokręciłem troszke rozrusznikiem i czekam aż wyparuje. To pewnie przez źle skalibrowany TPS (non stop pokazuje 47%) czy może przez domyślną mape i napewno przez to, że nie odłączyłem wtryskiwaczy przy firmware update. wink.gif
pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 04 Oct 2010 - 20:30
Post #1514


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





TPS to nie problem.. Jakkolwiek w trakcie programwoania jest nieustalony stan na porcie i mogly byc wtryskiwacze non stop otwarte

CYTAT(Michau9 @ Mon, 04 Oct 2010 - 18:32) *
Problem był jednak z zasilanie, było deczko za słabe. Teraz jest ok. ale jeszcze autko się strasznie zalewa i nawet się odezwać nie chce (cylindry pełne benzyny). Narazie wykręciłem świece pokręciłem troszke rozrusznikiem i czekam aż wyparuje. To pewnie przez źle skalibrowany TPS (non stop pokazuje 47%) czy może przez domyślną mape i napewno przez to, że nie odłączyłem wtryskiwaczy przy firmware update. wink.gif
pzdr



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michau9
post Tue, 05 Oct 2010 - 09:32
Post #1515


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





Zrobilem dzisiaj nieco lepszą mapke (posługując się wzorem z manuala) i odłączając wtryskiwacze na czas programowania, jednak znowu go mocno zalewa. TPS niebardzo chce się skalibrować, w oknie obok mapy pokazuje ciągle ok 50% a przy otwarciu do połowy jest już max czyli 128% (nieważne jakie bym wartości wpisał w skale, to się nie zmienia) w logach znowu pokazuje, że jest 10% a przy otwarciu wyskakuje sporo ponad skale. Problem do przeżycia gdyby nie to, że i tak go mocno zalewa. Jak narazie zostawiam to tak jak jest, niech benzyna znowu wyparuje i czekam na mapsensor, będzie jutro lub pojutrze, a może się sytuacja poprawi wink.gif
pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 05 Oct 2010 - 11:05
Post #1516


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





bez mapsensroa tego nie uruchomisz tego. Nie da sie... Co do TPS to sprawdz woltomierzem napiecie na TPS przy full zamkientym i full otwartym.

Kuba

CYTAT(Michau9 @ Tue, 05 Oct 2010 - 10:32) *
Zrobilem dzisiaj nieco lepszą mapke (posługując się wzorem z manuala) i odłączając wtryskiwacze na czas programowania, jednak znowu go mocno zalewa. TPS niebardzo chce się skalibrować, w oknie obok mapy pokazuje ciągle ok 50% a przy otwarciu do połowy jest już max czyli 128% (nieważne jakie bym wartości wpisał w skale, to się nie zmienia) w logach znowu pokazuje, że jest 10% a przy otwarciu wyskakuje sporo ponad skale. Problem do przeżycia gdyby nie to, że i tak go mocno zalewa. Jak narazie zostawiam to tak jak jest, niech benzyna znowu wyparuje i czekam na mapsensor, będzie jutro lub pojutrze, a może się sytuacja poprawi wink.gif
pzdr



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michau9
post Mon, 11 Oct 2010 - 11:54
Post #1517


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





Jak należy podłączyć wtryskiwacze jeśli są wysokoohmowe? (mapsensor już jest a autko dalej się zalewa, wtryskiwacze są wysokoohmowe).
pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Mon, 11 Oct 2010 - 11:57
Post #1518


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(Zibi122 @ Mon, 04 Oct 2010 - 13:01) *
Czy posiada ktoś mape po konwersji MAF->MAP z opla 2.0 GSI z calibry lub kadeta?



Ja mom smile.gif tylko dla MPX`a zrobiona.


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 11 Oct 2010 - 11:59
Post #1519


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Prosze umiesc tutaj loga, mysle ze z loa bedzie mozna wiele wyczytac.

CYTAT(Michau9 @ Mon, 11 Oct 2010 - 12:54) *
Jak należy podłączyć wtryskiwacze jeśli są wysokoohmowe? (mapsensor już jest a autko dalej się zalewa, wtryskiwacze są wysokoohmowe).
pzdr



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michau9
post Mon, 11 Oct 2010 - 12:19
Post #1520


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





log w linku poniżej:
http://turboupload.com/wnlz1q3rfrmd
pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 74 75 76 77 78 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 09:56