![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1501
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Wszystko juz ok. niestety jednak nie poradzilem sobie z podłączeniem samemu det3. Jadźwin jeśli moge prosić...
http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/450..._Audi%2080.html Schemat powyżej, audica była na mechanicznym wtrysku, jednak teraz jest głowica 20v i ma być właśnie fuel SA. Narazie brak map sensora i czujnika temperatury zasysanego powietrza, na dniach będą. Jest możliwość odpalenia autka bez nich? pzdr |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1502
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 January 2006 Skąd: Lublin ![]() |
no bez map sensora to nie odpalisz ..............
|
|
|
![]()
Post
#1503
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
jak naniesc afr na mape paliwa,i jak zadzialac,ustawic zeby det3 bral dane z czujnika zsyanego powietrza??
|
|
|
![]()
Post
#1504
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
IAT trzeba podłączyć do jednego z 4 wejść analogowych, w zależności czy jest już zamontowany w samochodzie oryginalnie, trzeba tylko podlutować kabel do oryginalnego sygnału, jeżeli nie ma seryjnie, to trzeba taki kupić zamontować i podłaczyć zgodnie ze schematem który jest w instrukcji do FIT`a (na www.ecumaster.com, lub facebooku jest link)
Nanieść sygnał łatwo jest. Na pasku narzędzi jest ikonka ai1 ai2 ai3 ai4 wystarczy kliknąć tą pod która podłączony jest sygnał z WBO -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1505
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
hmmm w takim razie spróbuje z przepływką?
pzdr |
|
|
![]()
Post
#1506
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Musi byc map sensor.. algorytm Speed Density wymaga mapsensora.
Mozesz ewentualnie na poczatek przelaczyc na AlphaN zzeby odpalic auto (wtedy pracuje po przepustnicy) Pozdroweinia Kuba hmmm w takim razie spróbuje z przepływką? pzdr -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1507
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
ok. rozumiem. Jeśli byś mógł napisz mi jeszcze tylko w jaki sposób podłączyć zapłon do ecumastera? W poście *1501 podałem schemat całej instalacji. Narazie mam podpięte 'po swojemu' i niestety nawet przy kręceniu rozrusznikiem ecumaster nie wychwytuje RPM.
Pzdr |
|
|
![]()
Post
#1508
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Ja bym sie podpial pod czujnik halla na kopolce (pin 24 Ignition Control Unit)
Jezeli przetniesz ten kable to musisz wyjscie z halla podpiac do Igntiontin #1 oraz do ignition #1 in musisz podpiac pin z Pullupem. Wyjsce Ignition Out podpinasz do pinu 24 ignition control unit. Tryb zaplonu retard single signal, typ wejscia Hall. Musisz najpierw uzyskac obroty poniewaz bez sygnalu z walu / walka nie beda wyzwalac sie eventy wtrysku. Druga mozliwoscia jest podpiecie sie pod sterowanie modulem zaplonowym.. Pozdrowienia Jadzwin ok. rozumiem. Jeśli byś mógł napisz mi jeszcze tylko w jaki sposób podłączyć zapłon do ecumastera? W poście *1501 podałem schemat całej instalacji. Narazie mam podpięte 'po swojemu' i niestety nawet przy kręceniu rozrusznikiem ecumaster nie wychwytuje RPM. Pzdr -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1509
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Niestety ciągle mam problem z det'em. Gdy wszystko już podłączone, det ciągle traci połączenie z laptopem, dziś udało sie połączyć na 15s i koniec, nie chce się znowu połączyć. Wcześniej też były takie problemy. Może coś źle podpięte?
Opisze jak mam to wszystko podłączone (po numerach pinów det'a): 1 - Zasilanie +12V 3 i 9 - sygnał z hall'a 6 - 24 ignition control unit 11 i 14 i 15 i 16 i 19 - masa 13 - TPS 18 i 20 - wtryskiwacze Cała reszta niepodpięta do niczego. Może coś pominąłem i przez to problem z połączeniem? pzdr |
|
|
![]()
Post
#1510
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Czy posiada ktoś mape po konwersji MAF->MAP z opla 2.0 GSI z calibry lub kadeta?
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#1511
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Pytanie skąd masz zasilanie i masę pociągnięte.
|
|
|
![]()
Post
#1512
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Pod jakim systemem operacyjnym dzialasz ?
Masz prawa administratora ? I czy masz wlaczone UAC ? Kuba Niestety ciągle mam problem z det'em. Gdy wszystko już podłączone, det ciągle traci połączenie z laptopem, dziś udało sie połączyć na 15s i koniec, nie chce się znowu połączyć. Wcześniej też były takie problemy. Może coś źle podpięte? Opisze jak mam to wszystko podłączone (po numerach pinów det'a): 1 - Zasilanie +12V 3 i 9 - sygnał z hall'a 6 - 24 ignition control unit 11 i 14 i 15 i 16 i 19 - masa 13 - TPS 18 i 20 - wtryskiwacze Cała reszta niepodpięta do niczego. Może coś pominąłem i przez to problem z połączeniem? pzdr -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1513
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Problem był jednak z zasilanie, było deczko za słabe. Teraz jest ok. ale jeszcze autko się strasznie zalewa i nawet się odezwać nie chce (cylindry pełne benzyny). Narazie wykręciłem świece pokręciłem troszke rozrusznikiem i czekam aż wyparuje. To pewnie przez źle skalibrowany TPS (non stop pokazuje 47%) czy może przez domyślną mape i napewno przez to, że nie odłączyłem wtryskiwaczy przy firmware update.
![]() pzdr |
|
|
![]()
Post
#1514
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
TPS to nie problem.. Jakkolwiek w trakcie programwoania jest nieustalony stan na porcie i mogly byc wtryskiwacze non stop otwarte
Problem był jednak z zasilanie, było deczko za słabe. Teraz jest ok. ale jeszcze autko się strasznie zalewa i nawet się odezwać nie chce (cylindry pełne benzyny). Narazie wykręciłem świece pokręciłem troszke rozrusznikiem i czekam aż wyparuje. To pewnie przez źle skalibrowany TPS (non stop pokazuje 47%) czy może przez domyślną mape i napewno przez to, że nie odłączyłem wtryskiwaczy przy firmware update. ![]() pzdr -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1515
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Zrobilem dzisiaj nieco lepszą mapke (posługując się wzorem z manuala) i odłączając wtryskiwacze na czas programowania, jednak znowu go mocno zalewa. TPS niebardzo chce się skalibrować, w oknie obok mapy pokazuje ciągle ok 50% a przy otwarciu do połowy jest już max czyli 128% (nieważne jakie bym wartości wpisał w skale, to się nie zmienia) w logach znowu pokazuje, że jest 10% a przy otwarciu wyskakuje sporo ponad skale. Problem do przeżycia gdyby nie to, że i tak go mocno zalewa. Jak narazie zostawiam to tak jak jest, niech benzyna znowu wyparuje i czekam na mapsensor, będzie jutro lub pojutrze, a może się sytuacja poprawi
![]() pzdr |
|
|
![]()
Post
#1516
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
bez mapsensroa tego nie uruchomisz tego. Nie da sie... Co do TPS to sprawdz woltomierzem napiecie na TPS przy full zamkientym i full otwartym.
Kuba Zrobilem dzisiaj nieco lepszą mapke (posługując się wzorem z manuala) i odłączając wtryskiwacze na czas programowania, jednak znowu go mocno zalewa. TPS niebardzo chce się skalibrować, w oknie obok mapy pokazuje ciągle ok 50% a przy otwarciu do połowy jest już max czyli 128% (nieważne jakie bym wartości wpisał w skale, to się nie zmienia) w logach znowu pokazuje, że jest 10% a przy otwarciu wyskakuje sporo ponad skale. Problem do przeżycia gdyby nie to, że i tak go mocno zalewa. Jak narazie zostawiam to tak jak jest, niech benzyna znowu wyparuje i czekam na mapsensor, będzie jutro lub pojutrze, a może się sytuacja poprawi ![]() pzdr -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1517
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Jak należy podłączyć wtryskiwacze jeśli są wysokoohmowe? (mapsensor już jest a autko dalej się zalewa, wtryskiwacze są wysokoohmowe).
pzdr |
|
|
![]()
Post
#1518
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Czy posiada ktoś mape po konwersji MAF->MAP z opla 2.0 GSI z calibry lub kadeta? Ja mom ![]() -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1519
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Prosze umiesc tutaj loga, mysle ze z loa bedzie mozna wiele wyczytac.
Jak należy podłączyć wtryskiwacze jeśli są wysokoohmowe? (mapsensor już jest a autko dalej się zalewa, wtryskiwacze są wysokoohmowe). pzdr -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1520
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 09:56 |