![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1481
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
Tak po drugiej stronie wtryskiwacza musi byc 12V bo te fety kluczuja wtryski do masy. Map switcha podepnij kabelkiem do +5V co wychodzi ze swinki to na pewno rozwiaze twoj problem. hehe no wiem już własnie odpaliłem i działa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1482
|
|
User Dołączył: Sat, 06 February 2010 ![]() |
witam!
w jaki sposób skorygować róznice w napieciu na przeplywce kiedy chcemy ja rozwiercic? podlac cala mape o taka sama wartosc az do momentu kiedy napiecie wyjsciowe przeplywki(z deta) bedzie takie samo jak np na wolnych obrotach przed rozwierceniem? a moze kazda komorke trzeba osobno? w przypadku closed loopu ecu samo dobierze sakld do 14.7? |
|
|
![]()
Post
#1483
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
W close loopie ECU sam skoryguje (w rozsadnym zakresie)
Co do reszty to najlepiej uzbroic sie w szerokopasmowke i zrobi mape na zadany AFR. Pozdrowienia Jadzwin witam! w jaki sposób skorygować róznice w napieciu na przeplywce kiedy chcemy ja rozwiercic? podlac cala mape o taka sama wartosc az do momentu kiedy napiecie wyjsciowe przeplywki(z deta) bedzie takie samo jak np na wolnych obrotach przed rozwierceniem? a moze kazda komorke trzeba osobno? w przypadku closed loopu ecu samo dobierze sakld do 14.7? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1484
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
To sie ciesze
![]() Pozdrowienia Kuba hehe no wiem już własnie odpaliłem i działa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1485
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1486
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jak sie zacznie topić pudelko znaczy ze sie grzeja
![]() chyba nie, nie dotykałem ich, zresztą nie ma jak dotknąć bo płytka siedzi w pudełeczku po kasecie magnetofonowej szczelnie zaklejona przed wilgocią i innymi warunkami ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1487
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
dobre.a swoja droga te pudeleczko powinno byc metalowe wtedy mozna by bylo je do czegos przytknac i studzic tranzystory czy tam triaki czy co tam zastosowales
![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1488
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1489
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Witam,
Podłączam det3 jako fuel SA w połączeniu z wtryskiwaczami AAN ABY Bosch 0 280 150 951 Audi 034 906 031B i troche się boje żeby ich nie uszkodzić, głównie chodzi mi o ich zasilanie. +12V które musze podłączyć ma mieć jakieś określone parametry? Napewno jakiś bezpiecznik? Pewnie troche laickie pytanie, ale wole wiedzieć zanim podłącze ![]() pzdr |
|
|
![]()
Post
#1490
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
To sa wtryskwiacze wysokoomowe ?
Wtryskiwaczy tak latwo nie uszkodzsz jak bedzie przez nie przelatywalo paliwo... Ogolnie musisz miec odpoweidniie nateznie pradu co najmniej 1A na kazdy wtryskwiacz 16 ohmowy.... Na +12V co idzie do wtryskiwaczy zaloz bezpiecznik np. 5A.... Pozdrowienia Jadzwin Witam, Podłączam det3 jako fuel SA w połączeniu z wtryskiwaczami AAN ABY Bosch 0 280 150 951 Audi 034 906 031B i troche się boje żeby ich nie uszkodzić, głównie chodzi mi o ich zasilanie. +12V które musze podłączyć ma mieć jakieś określone parametry? Napewno jakiś bezpiecznik? Pewnie troche laickie pytanie, ale wole wiedzieć zanim podłącze ![]() pzdr -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1491
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 January 2006 Skąd: Lublin ![]() |
bedzie schemat podlaczenia do Hondy Civic d16v1 (VTEC) 2003 ??
|
|
|
![]()
Post
#1492
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
A masz moze schemat instalacji elektrycznej ?
Tam jest 12+1 na wale ? bedzie schemat podlaczenia do Hondy Civic d16v1 (VTEC) 2003 ?? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1493
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 September 2010 ![]() |
Witam!
Mam pytanko czy jest tutaj ktoś na forum kto ogarnia ecumastera det3 z okolic opola lub tarnowskich gór i mógłby pomóż wystroić autko? |
|
|
![]()
Post
#1494
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
koledzy czy przy podlanczaniu map sensora podlanczacie czujnik zasysanego powietrza w kolektorze ssacym? bo mam problem, analog 1 zmasowany, analog 2 map, analog3 afr, analog4 czujnik temp w dolocie, i chce zrobic procedure startu i brakuje mi jednego wejscia. jak to ogarnac??
i jeszze jak naniesc mape afr-u na mape paliwa , bo latwiej potem korygowac dawke paliwa |
|
|
![]()
Post
#1495
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Masz det2 czy DET3 ? Bo w przyapdku deta 3 nie trzeba masowac wejscia analog In przy konwersji. Wystarczy wybrac ze w konfiguracji wejsc Modified Signal Zero
koledzy czy przy podlanczaniu map sensora podlanczacie czujnik zasysanego powietrza w kolektorze ssacym? bo mam problem, analog 1 zmasowany, analog 2 map, analog3 afr, analog4 czujnik temp w dolocie, i chce zrobic procedure startu i brakuje mi jednego wejscia. jak to ogarnac?? i jeszze jak naniesc mape afr-u na mape paliwa , bo latwiej potem korygowac dawke paliwa -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1496
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
det 3 czyli nie musze masowac i mam wejscie na procedure startowa, a jak naniesc afr na mape paliwa,i jak zadzialac,ustawic zeby dt bral dane z czujnika zsyanego powietrza??
|
|
|
![]()
Post
#1497
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Witam, jeszcze jedno pytanko. Czy przy podlączaniu wtryskiwaczy trzeba wziąć pod uwage ich biegunowość? Czy nie ma znaczenia pod który pin podepne + a pod który -?
pzdr i dzięki |
|
|
![]()
Post
#1498
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Nie ma znaczenia Witam, jeszcze jedno pytanko. Czy przy podlączaniu wtryskiwaczy trzeba wziąć pod uwage ich biegunowość? Czy nie ma znaczenia pod który pin podepne + a pod który -? pzdr i dzięki -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1499
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
sprawdziłem dopiero po tym jak zadałem pytanie (tak, wiem, że to błąd) i na wtryskiwaczach piny są oznaczone + i -. Jadźwin jesteś pewny że nie ma znaczenia? Teraz to dopiero mam mętlik
![]() pzdr |
|
|
![]()
Post
#1500
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
nie ma znaczenia
![]() -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 07:22 |