![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1441
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Witam
Poszukuję schematu podpięcia DET3 do auta Audi 80 2.3 7A . Oczywiście chciał bym zrobić konwersję na Map więc rozrysowanie na podpięcie mapa mile widziane :-) -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1442
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 01 September 2010 Skąd: Poznan ![]() |
witam Was
![]() w mojej v8 sa wtryskiwacze podlaczone w 4 grupy parami. jak podlaczyc te wtryski na dwie grupy zeby popranie dzialalo wspolnie z kolejnoscia zaplonu 1 - 1e5 2 - 2e7 3 - 3e6 4 - 4e8 kolejnosc zaplonu - 1-5-4-8-6-3-7-2 -------------------- az quattro, zawsze quattro :)
|
|
|
![]()
Post
#1443
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
witam Was ![]() w mojej v8 sa wtryskiwacze podlaczone w 4 grupy parami. jak podlaczyc te wtryski na dwie grupy zeby popranie dzialalo wspolnie z kolejnoscia zaplonu 1 - 1e5 2 - 2e7 3 - 3e6 4 - 4e8 kolejnosc zaplonu - 1-5-4-8-6-3-7-2 podlacz 1 i 2 do jednego banku, i 3-4 do drugiego -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1444
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Mam przyjemność zaprosic do konkursu, użytkowników urządzeń Ecumaster. Kazdy kto opublikuje na profilu Ecumastera na facebooku zdjecie(a) i krotki opis swojego projektu, wezmie udzial w losowaniu urzadzenia DET3 z map sensorem 250kpa ! Opis powinien zawierać od 1 do 4 zdjęć, krótki opis przeróbek w aucie, jaki DET został użyty oraz jeżeli auto ma pomiar z hamowni moc przed i po przeróbkach. Losowanie 6 grudnia na "Mikolaja" ![]() Link do Ecumaster on Facebook -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1445
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
podłączyłem dzisiaj jeden dodatkowy 3 ohmowy wtrysk do wyjścia pwm 1 poprzez bezpiecznik 3A. wszstko byłoby dobrze gdyby nie fakt że działa on nawet przy wyłączonym ecumasterze gdy przytykam kabel z wyjścia power ground do masy. Obstawiam że końcówka mocy ma się dobrze bo dałem bezpeicznik 3A i to on powinien się prędzej spalić niż końcówka. Spróbuje jeszcze na wtrysku wysokoomowym co sie będzie dziać
|
|
|
![]()
Post
#1446
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Wyglada ze jest spalona koncowka mocy. Ona jak sie spali ma zwarcie...
Kuba podłączyłem dzisiaj jeden dodatkowy 3 ohmowy wtrysk do wyjścia pwm 1 poprzez bezpiecznik 3A. wszstko byłoby dobrze gdyby nie fakt że działa on nawet przy wyłączonym ecumasterze gdy przytykam kabel z wyjścia power ground do masy. Obstawiam że końcówka mocy ma się dobrze bo dałem bezpeicznik 3A i to on powinien się prędzej spalić niż końcówka. Spróbuje jeszcze na wtrysku wysokoomowym co sie będzie dziać -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1447
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1448
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jak ci nie zadzaila to zrob tak:
Podpnij po dwa wtryskwiacze parami ale szeregowo i kazda taka pare podepnij pod jedno wyjscie mocy... Kuba poprawione już działa, teraz już tak nie robi mój błąd ![]() ![]() zrobie dzisiaj 3 i ostatnie podejscie z tą płytką, jak nie zadziała to spale ją w piecu ;p -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1449
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1450
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
To tak nie do konca dziala. Ograniczy to prad plynacy przez wtryskiwacze ale powinno byc ok...
to sie chyba wtryski nie otworzą bo będzie po 6V na cewkę tylko. no ale nie wiem zobaczymy -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1451
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
To tak nie do konca dziala. Ograniczy to prad plynacy przez wtryskiwacze ale powinno byc ok... chyba wkońcu zadziałała, ale pojawił sie nowy problem, plus 12V tej płytki miałem podpięte pod to samo wejście co zasilanie ecu i chyba mi spaliło bezpeicznik bo nie ma żadnej komunikacji z ecu przez obd CAN, nie działa pompa paliwa i wogole na tablicy rozdzielczej jest tak jakbym miał odłączone wtyczki od kompa |
|
|
![]()
Post
#1452
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 01 September 2010 Skąd: Poznan ![]() |
12V……………………………………………………+12 ECU
Map Switch Pullup Bip. Ign. Out Inv. Bipolar Ign. Out Ignition Out Frequency Out Pullup Ignition In………………HALL………………..ECU Frequency In Ground……………………………………………GROUND/ECU +5V Out Analog In #1……………………................MAF Analog In #2.............CLT................ECU Analog In #3..............IAT...............ECU Analog In #4..............TPS...............ECU Analog Out……………………………………MAF/ECU Power Out #1……………………………INJECTOR 1-2-3-4 Power Out #2……………….............INJECTOR 5-6-7-8 Power Ground………………………………GROUND podlaczenie do Audi V8 NIE MOZNA STEROWAC ZAPLONEM, WIEC TO MUSI WZIASC NA SIEBIE ECU prosze o uwagi ![]() -------------------- az quattro, zawsze quattro :)
|
|
|
![]()
Post
#1453
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
chyba wkońcu zadziałała, ale pojawił sie nowy problem, plus 12V miałem podpięte pod to samo wejście co zasilanie ecu i chyba mi spaliło bezpeicznik bo nie ma żadnej komunikacji z ecu przez obd, nie działa pompa paliwa i wogole na tablicy rozdzielczej jest tak jakbym miał odłączone wtyczki od kompa Tez mialem tak podlaczone zasilanie (pod seryjnego kompa, mase i +12) i skonczylo sie duzymi roznicami potencjalow na masie. Rozwiazanie jest jedno - mase pociagnac oddzielnie od glowicy silnika (lub bloku), a zasilanie od skrzynki glownych bezpiecznikow/przekaznikow. Rozwiazanie sprawdzone, pewne i nie wplywa na seryjne czujniki (nie obciaza mas ani zasilania). -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1454
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
Tez mialem tak podlaczone zasilanie (pod seryjnego kompa, mase i +12) i skonczylo sie duzymi roznicami potencjalow na masie. Rozwiazanie jest jedno - mase pociagnac oddzielnie od glowicy silnika (lub bloku), a zasilanie od skrzynki glownych bezpiecznikow/przekaznikow. Rozwiazanie sprawdzone, pewne i nie wplywa na seryjne czujniki (nie obciaza mas ani zasilania). naprawione. zrobiłem obejście i puściłem teraz zasilanie pod ten pin który ma zasilać ECU z zasilania ecumastera (ecumaster mam bezpośrednio z aku poprzez bezpiecznik 5A i wyłączany włącznikiem w kabinie) i działa. Jak załączam ecumastera to odzywa sie pompa. przekręcam kluczyk i odpalam. Teraz musze znaleźć który bezpiecznik w tablicy za to odpowiada i go wymienić żeby było tak jak dawniej a nie będzie to łatwe bo mam 3 tablice, jedna w kabinie i dwie pod maską z ciężkim dostepem do nich. Do Kuby: płytka chyba działa bo wcześniej jak podłączałem to nic sie nie działo, wczoraj odpalałem i było wszystko ok dopiero dzisiaj odebrałem płytke od kuzyna i podłączyłem ją na nowo to zrobiło bubę. Gość chyba ujowo wytrawił płytke bo mój kuzyn doszukał sie przez lupe przerw w ścieżkach. on ma lutownice jakąś grotową taką specjalną i nadlał troche tych ścieżek więc wkońcu może będzie działać. ale dzisiaj sie już nie pobawie bo musze na drugą zmiane do roboty jechac. Powiedz mi jaki ona powinna mieć odbiór prądu, żebym wiedział jaki bezpiecznik dać. Też ją podłącze z aku tak jak ecumaster, ale bez bezpiecznika to nie bardzo. |
|
|
![]()
Post
#1455
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
PLytka na stole dzialala a byc moze jakies nadtrawienia na niej byly nie przygladalem sie
![]() Z bezpiecznikiem to bardzo rozsadne podejscie. Mysle ze 20A jak ida te wtryski w full group i 10A jak dasz je sekwencyjnie... Kuba naprawione. zrobiłem obejście i puściłem teraz zasilanie pod ten pin który ma zasilać ECU z zasilania ecumastera (ecumaster mam bezpośrednio z aku poprzez bezpiecznik 5A i wyłączany włącznikiem w kabinie) i działa. Jak załączam ecumastera to odzywa sie pompa. przekręcam kluczyk i odpalam. Teraz musze znaleźć który bezpiecznik w tablicy za to odpowiada i go wymienić żeby było tak jak dawniej a nie będzie to łatwe bo mam 3 tablice, jedna w kabinie i dwie pod maską z ciężkim dostepem do nich. Do Kuby: płytka chyba działa bo wcześniej jak podłączałem to nic sie nie działo, wczoraj odpalałem i było wszystko ok dopiero dzisiaj odebrałem płytke od kuzyna i podłączyłem ją na nowo to zrobiło bubę. Gość chyba ujowo wytrawił płytke bo mój kuzyn doszukał sie przez lupe przerw w ścieżkach. on ma lutownice jakąś grotową taką specjalną i nadlał troche tych ścieżek więc wkońcu może będzie działać. ale dzisiaj sie już nie pobawie bo musze na drugą zmiane do roboty jechac. Powiedz mi jaki ona powinna mieć odbiór prądu, żebym wiedział jaki bezpiecznik dać. Też ją podłącze z aku tak jak ecumaster, ale bez bezpiecznika to nie bardzo. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1456
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 01 September 2010 Skąd: Poznan ![]() |
Map switch mozna wykorzystac do sondy i ustawic regulacje do zmiany mieszanki.
jest to dobra opcja i zalecana?? czy nie mieszac w to zwykla sonde? -------------------- az quattro, zawsze quattro :)
|
|
|
![]()
Post
#1457
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jest ok. Mozna stosowac
![]() Map switch mozna wykorzystac do sondy i ustawic regulacje do zmiany mieszanki. jest to dobra opcja i zalecana?? czy nie mieszac w to zwykla sonde? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1458
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
mozna
![]() -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1459
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 01 September 2010 Skąd: Poznan ![]() |
super
![]() ![]() ![]() -------------------- az quattro, zawsze quattro :)
|
|
|
![]()
Post
#1460
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
ecumaster w najnowszym autoswiat lol
![]() strona 21 ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 19:04 |