Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 71 72 73 74 75 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Wojtek_GTX
post Wed, 08 Sep 2010 - 09:19
Post #1441


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Witam
Poszukuję schematu podpięcia DET3 do auta Audi 80 2.3 7A .

Oczywiście chciał bym zrobić konwersję na Map więc rozrysowanie na podpięcie mapa mile widziane :-)


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 08 Sep 2010 - 09:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jimv8
post Thu, 09 Sep 2010 - 16:34
Post #1442


User
Dołączył: Wed, 01 September 2010
Skąd: Poznan





witam Was smile.gif
w mojej v8 sa wtryskiwacze podlaczone w 4 grupy parami.
jak podlaczyc te wtryski na dwie grupy zeby popranie dzialalo wspolnie z kolejnoscia zaplonu

1 - 1e5
2 - 2e7
3 - 3e6
4 - 4e8

kolejnosc zaplonu - 1-5-4-8-6-3-7-2


--------------------
az quattro, zawsze quattro :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 12 Sep 2010 - 13:58
Post #1443


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





CYTAT(jimv8 @ Thu, 09 Sep 2010 - 17:34) *
witam Was smile.gif
w mojej v8 sa wtryskiwacze podlaczone w 4 grupy parami.
jak podlaczyc te wtryski na dwie grupy zeby popranie dzialalo wspolnie z kolejnoscia zaplonu

1 - 1e5
2 - 2e7
3 - 3e6
4 - 4e8

kolejnosc zaplonu - 1-5-4-8-6-3-7-2


podlacz 1 i 2 do jednego banku, i 3-4 do drugiego



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 12 Sep 2010 - 14:03
Post #1444


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow






Mam przyjemność zaprosic do konkursu, użytkowników urządzeń Ecumaster.
Kazdy kto opublikuje na profilu Ecumastera na facebooku zdjecie(a) i krotki opis swojego projektu, wezmie udzial w losowaniu urzadzenia DET3 z map sensorem 250kpa !
Opis powinien zawierać od 1 do 4 zdjęć, krótki opis przeróbek w aucie, jaki DET został użyty oraz jeżeli auto ma pomiar z hamowni moc przed i po przeróbkach.

Losowanie 6 grudnia na "Mikolaja" smile.gif

Link do Ecumaster on Facebook




--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Tue, 14 Sep 2010 - 11:51
Post #1445


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





podłączyłem dzisiaj jeden dodatkowy 3 ohmowy wtrysk do wyjścia pwm 1 poprzez bezpiecznik 3A. wszstko byłoby dobrze gdyby nie fakt że działa on nawet przy wyłączonym ecumasterze gdy przytykam kabel z wyjścia power ground do masy. Obstawiam że końcówka mocy ma się dobrze bo dałem bezpeicznik 3A i to on powinien się prędzej spalić niż końcówka. Spróbuje jeszcze na wtrysku wysokoomowym co sie będzie dziać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 14 Sep 2010 - 12:07
Post #1446


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Wyglada ze jest spalona koncowka mocy. Ona jak sie spali ma zwarcie...

Kuba

CYTAT(turbofiacik @ Tue, 14 Sep 2010 - 12:51) *
podłączyłem dzisiaj jeden dodatkowy 3 ohmowy wtrysk do wyjścia pwm 1 poprzez bezpiecznik 3A. wszstko byłoby dobrze gdyby nie fakt że działa on nawet przy wyłączonym ecumasterze gdy przytykam kabel z wyjścia power ground do masy. Obstawiam że końcówka mocy ma się dobrze bo dałem bezpeicznik 3A i to on powinien się prędzej spalić niż końcówka. Spróbuje jeszcze na wtrysku wysokoomowym co sie będzie dziać



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Tue, 14 Sep 2010 - 12:30
Post #1447


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(Jadzwin @ Tue, 14 Sep 2010 - 12:07) *
Wyglada ze jest spalona koncowka mocy. Ona jak sie spali ma zwarcie...

Kuba


poprawione już działa, teraz już tak nie robi mój błąd biggrin.gif zakręcony jestem jak świnski ogon unsure.gif

zrobie dzisiaj 3 i ostatnie podejscie z tą płytką, jak nie zadziała to spale ją w piecu ;p
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 14 Sep 2010 - 13:50
Post #1448


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jak ci nie zadzaila to zrob tak:

Podpnij po dwa wtryskwiacze parami ale szeregowo i kazda taka pare podepnij pod jedno wyjscie mocy...

Kuba

CYTAT(turbofiacik @ Tue, 14 Sep 2010 - 13:30) *
poprawione już działa, teraz już tak nie robi mój błąd biggrin.gif zakręcony jestem jak świnski ogon unsure.gif

zrobie dzisiaj 3 i ostatnie podejscie z tą płytką, jak nie zadziała to spale ją w piecu ;p



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Wed, 15 Sep 2010 - 00:10
Post #1449


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(Jadzwin @ Tue, 14 Sep 2010 - 13:50) *
Jak ci nie zadzaila to zrob tak:

Podpnij po dwa wtryskwiacze parami ale szeregowo i kazda taka pare podepnij pod jedno wyjscie mocy...

Kuba


to sie chyba wtryski nie otworzą bo będzie po 6V na cewkę tylko. no ale nie wiem zobaczymy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 15 Sep 2010 - 10:32
Post #1450


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





To tak nie do konca dziala. Ograniczy to prad plynacy przez wtryskiwacze ale powinno byc ok...


CYTAT(turbofiacik @ Wed, 15 Sep 2010 - 01:10) *
to sie chyba wtryski nie otworzą bo będzie po 6V na cewkę tylko. no ale nie wiem zobaczymy



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Wed, 15 Sep 2010 - 12:29
Post #1451


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(Jadzwin @ Wed, 15 Sep 2010 - 10:32) *
To tak nie do konca dziala. Ograniczy to prad plynacy przez wtryskiwacze ale powinno byc ok...


chyba wkońcu zadziałała, ale pojawił sie nowy problem, plus 12V tej płytki miałem podpięte pod to samo wejście co zasilanie ecu i chyba mi spaliło bezpeicznik bo nie ma żadnej komunikacji z ecu przez obd CAN, nie działa pompa paliwa i wogole na tablicy rozdzielczej jest tak jakbym miał odłączone wtyczki od kompa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jimv8
post Wed, 15 Sep 2010 - 12:32
Post #1452


User
Dołączył: Wed, 01 September 2010
Skąd: Poznan





12V……………………………………………………+12 ECU
Map Switch
Pullup
Bip. Ign. Out Inv.
Bipolar Ign. Out
Ignition Out
Frequency Out
Pullup
Ignition In………………HALL………………..ECU
Frequency In
Ground……………………………………………GROUND/ECU
+5V Out
Analog In #1……………………................MAF
Analog In #2.............CLT................ECU
Analog In #3..............IAT...............ECU
Analog In #4..............TPS...............ECU
Analog Out……………………………………MAF/ECU
Power Out #1……………………………INJECTOR 1-2-3-4
Power Out #2……………….............INJECTOR 5-6-7-8
Power Ground………………………………GROUND

podlaczenie do Audi V8
NIE MOZNA STEROWAC ZAPLONEM, WIEC TO MUSI WZIASC NA SIEBIE ECU
prosze o uwagi smile.gif


--------------------
az quattro, zawsze quattro :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 15 Sep 2010 - 12:33
Post #1453


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(turbofiacik @ Wed, 15 Sep 2010 - 12:29) *
chyba wkońcu zadziałała, ale pojawił sie nowy problem, plus 12V miałem podpięte pod to samo wejście co zasilanie ecu i chyba mi spaliło bezpeicznik bo nie ma żadnej komunikacji z ecu przez obd, nie działa pompa paliwa i wogole na tablicy rozdzielczej jest tak jakbym miał odłączone wtyczki od kompa


Tez mialem tak podlaczone zasilanie (pod seryjnego kompa, mase i +12) i skonczylo sie duzymi roznicami potencjalow na masie. Rozwiazanie jest jedno - mase pociagnac oddzielnie od glowicy silnika (lub bloku), a zasilanie od skrzynki glownych bezpiecznikow/przekaznikow. Rozwiazanie sprawdzone, pewne i nie wplywa na seryjne czujniki (nie obciaza mas ani zasilania).



--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Wed, 15 Sep 2010 - 13:24
Post #1454


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(jackkpl @ Wed, 15 Sep 2010 - 12:33) *
Tez mialem tak podlaczone zasilanie (pod seryjnego kompa, mase i +12) i skonczylo sie duzymi roznicami potencjalow na masie. Rozwiazanie jest jedno - mase pociagnac oddzielnie od glowicy silnika (lub bloku), a zasilanie od skrzynki glownych bezpiecznikow/przekaznikow. Rozwiazanie sprawdzone, pewne i nie wplywa na seryjne czujniki (nie obciaza mas ani zasilania).


naprawione. zrobiłem obejście i puściłem teraz zasilanie pod ten pin który ma zasilać ECU z zasilania ecumastera (ecumaster mam bezpośrednio z aku poprzez bezpiecznik 5A i wyłączany włącznikiem w kabinie) i działa. Jak załączam ecumastera to odzywa sie pompa. przekręcam kluczyk i odpalam. Teraz musze znaleźć który bezpiecznik w tablicy za to odpowiada i go
wymienić żeby było tak jak dawniej a nie będzie to łatwe bo mam 3 tablice, jedna w kabinie i dwie pod maską z ciężkim dostepem do nich.

Do Kuby:

płytka chyba działa bo wcześniej jak podłączałem to nic sie nie działo, wczoraj odpalałem i było wszystko ok dopiero dzisiaj odebrałem płytke od kuzyna i podłączyłem ją na nowo to zrobiło bubę. Gość chyba ujowo wytrawił płytke bo mój kuzyn doszukał sie przez lupe przerw w ścieżkach. on ma lutownice jakąś grotową taką specjalną i nadlał troche tych ścieżek więc wkońcu może będzie działać. ale dzisiaj sie już nie pobawie bo musze na drugą zmiane do roboty jechac. Powiedz mi jaki ona powinna mieć odbiór prądu, żebym wiedział jaki bezpiecznik dać. Też ją podłącze z aku tak jak ecumaster, ale bez bezpiecznika to nie bardzo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 15 Sep 2010 - 17:07
Post #1455


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





PLytka na stole dzialala a byc moze jakies nadtrawienia na niej byly nie przygladalem sie smile.gif
Z bezpiecznikiem to bardzo rozsadne podejscie. Mysle ze 20A jak ida te wtryski w full group i 10A jak dasz je sekwencyjnie...

Kuba

CYTAT(turbofiacik @ Wed, 15 Sep 2010 - 14:24) *
naprawione. zrobiłem obejście i puściłem teraz zasilanie pod ten pin który ma zasilać ECU z zasilania ecumastera (ecumaster mam bezpośrednio z aku poprzez bezpiecznik 5A i wyłączany włącznikiem w kabinie) i działa. Jak załączam ecumastera to odzywa sie pompa. przekręcam kluczyk i odpalam. Teraz musze znaleźć który bezpiecznik w tablicy za to odpowiada i go
wymienić żeby było tak jak dawniej a nie będzie to łatwe bo mam 3 tablice, jedna w kabinie i dwie pod maską z ciężkim dostepem do nich.

Do Kuby:

płytka chyba działa bo wcześniej jak podłączałem to nic sie nie działo, wczoraj odpalałem i było wszystko ok dopiero dzisiaj odebrałem płytke od kuzyna i podłączyłem ją na nowo to zrobiło bubę. Gość chyba ujowo wytrawił płytke bo mój kuzyn doszukał sie przez lupe przerw w ścieżkach. on ma lutownice jakąś grotową taką specjalną i nadlał troche tych ścieżek więc wkońcu może będzie działać. ale dzisiaj sie już nie pobawie bo musze na drugą zmiane do roboty jechac. Powiedz mi jaki ona powinna mieć odbiór prądu, żebym wiedział jaki bezpiecznik dać. Też ją podłącze z aku tak jak ecumaster, ale bez bezpiecznika to nie bardzo.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jimv8
post Thu, 16 Sep 2010 - 13:08
Post #1456


User
Dołączył: Wed, 01 September 2010
Skąd: Poznan





Map switch mozna wykorzystac do sondy i ustawic regulacje do zmiany mieszanki.
jest to dobra opcja i zalecana?? czy nie mieszac w to zwykla sonde?


--------------------
az quattro, zawsze quattro :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 16 Sep 2010 - 13:16
Post #1457


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jest ok. Mozna stosowac smile.gif

CYTAT(jimv8 @ Thu, 16 Sep 2010 - 14:08) *
Map switch mozna wykorzystac do sondy i ustawic regulacje do zmiany mieszanki.
jest to dobra opcja i zalecana?? czy nie mieszac w to zwykla sonde?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Thu, 16 Sep 2010 - 13:16
Post #1458


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





mozna smile.gif


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jimv8
post Thu, 16 Sep 2010 - 13:21
Post #1459


User
Dołączył: Wed, 01 September 2010
Skąd: Poznan





super smile.gif dziekuje smile.gif za niedlugo sie za to biore - wyzwanie tongue.gif


--------------------
az quattro, zawsze quattro :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grifter
post Sun, 19 Sep 2010 - 10:42
Post #1460


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





ecumaster w najnowszym autoswiat lol wink.gif

strona 21 wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 71 72 73 74 75 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 19:04