Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 70 71 72 73 74 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
kisielisodd
post Sun, 05 Sep 2010 - 12:20
Post #1421


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





zła odpowiedz z winy niepełnego opisu problemu smile.gif Jeżeli dawka jest uboga w miejscach korekcji lambdy, to albo trzeba sondę masować user output i wprowadza korekcje albo niestety sterować wtryskami, bo inaczej zawsze seryjny sterownik będzie korygował wprowadzone zmiany (chyba że wyjdzie po za % korekcji w seryjnych mapach).

Kriss - wysoko czy nisko ohmowe wtryski ?


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 05 Sep 2010 - 12:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jimv8
post Sun, 05 Sep 2010 - 12:31
Post #1422


User
Dołączył: Wed, 01 September 2010
Skąd: Poznan





CYTAT(kisielisodd @ Sun, 05 Sep 2010 - 12:20) *
zła odpowiedz z winy niepełnego opisu problemu smile.gif Jeżeli dawka jest uboga w miejscach korekcji lambdy, to albo trzeba sondę masować user output i wprowadza korekcje albo niestety sterować wtryskami, bo inaczej zawsze seryjny sterownik będzie korygował wprowadzone zmiany (chyba że wyjdzie po za % korekcji w seryjnych mapach).

Kriss - wysoko czy nisko ohmowe wtryski ?



sorki,,moglem odrazu konkretnie sie okreslic.
sterowanie wtryskami jest w tedy jedyne wyjscie, mam det 3 i software fuel implant. nie chce sterowac zaplonem, wiec rosumiem ze sygnaly crank sensora moge wykluczyc?
moje wtryski sa 14,5 ohm i sterowane parami w czterech grupach po 2 wtryski (V8) moge zwiczajnie zrobic z tego 2 grupy do wysjc power out 1 i power out 2??


--------------------
az quattro, zawsze quattro :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Sun, 05 Sep 2010 - 14:14
Post #1423


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





CYTAT(kisielisodd @ Sun, 05 Sep 2010 - 12:20) *
zła odpowiedz z winy niepełnego opisu problemu smile.gif Jeżeli dawka jest uboga w miejscach korekcji lambdy, to albo trzeba sondę masować user output i wprowadza korekcje albo niestety sterować wtryskami, bo inaczej zawsze seryjny sterownik będzie korygował wprowadzone zmiany (chyba że wyjdzie po za % korekcji w seryjnych mapach).

Kriss - wysoko czy nisko ohmowe wtryski ?


Wysoko.


--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 05 Sep 2010 - 14:32
Post #1424


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Zibi: W sofcie 1.15 juz mozna nakladac to wejscia na mapy smile.gif
Bogdan: W sofcie 1.16 lub 1.17 planowane jest sterowanie boostem przez wyjscie pwr out#2,jednak wtedy wtrsyki muszapracowac w full grupie.

Jadzwin


CYTAT(Zibi122 @ Sun, 05 Sep 2010 - 09:27) *
Sonde szerokopasmowa w wersji SA podłacza sie pod wejście MAP Switch. Potem w setup scales zmieniasz na widband i już, jedyne co to szkoda, że nie mozna nałożyć tego sygnału na mapę paliwa.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 05 Sep 2010 - 14:35
Post #1425


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Musisz miec jakis sygnal zwalu / walka, ktory bedzie referencja dla obrotow oraz kata wtrysku.
Jaki masz system zaplonu w tym Audi ?

Pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(jimv8 @ Sun, 05 Sep 2010 - 13:31) *
sorki,,moglem odrazu konkretnie sie okreslic.
sterowanie wtryskami jest w tedy jedyne wyjscie, mam det 3 i software fuel implant. nie chce sterowac zaplonem, wiec rosumiem ze sygnaly crank sensora moge wykluczyc?
moje wtryski sa 14,5 ohm i sterowane parami w czterech grupach po 2 wtryski (V8) moge zwiczajnie zrobic z tego 2 grupy do wysjc power out 1 i power out 2??



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 05 Sep 2010 - 14:36
Post #1426


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Moglbys wyslac loga ? Rozumiem ze soft 1.15 ?

CYTAT(Kriss SierraFan @ Sun, 05 Sep 2010 - 13:12) *
Mam kolejny problem sad.gif

Podłączyłem wg schematu opcję "full group" w DETII i ustawiłem konfigurację wg manuala. Niestety auto nie opaliło sad.gif
Pacjent to Ford Sierra z silnikiem 2.9 24V Cosworth.

Jakieś pomysły, sugestie?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jimv8
post Sun, 05 Sep 2010 - 14:54
Post #1427


User
Dołączył: Wed, 01 September 2010
Skąd: Poznan





CYTAT(Jadzwin @ Sun, 05 Sep 2010 - 14:35) *
Musisz miec jakis sygnal zwalu / walka, ktory bedzie referencja dla obrotow oraz kata wtrysku.
Jaki masz system zaplonu w tym Audi ?

Pozdrowienia
Jadzwin



nie wiem jaki jest system, kolega Guzior z forum przerabial ten temat i mowi ze ten system nie dziala jako 60-2 lub inne. ma czujnik halla przy jednym aparacie zaplonowym i czujnik indukcijny przy kole zamachowym na jeden pin. potem jest trzeci czujnik indukcijny na kole zamachowym dla pompy paliwa a ten liczy 'chyba' 136 zabkow.


--------------------
az quattro, zawsze quattro :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 05 Sep 2010 - 15:50
Post #1428


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





W tym systemi nie da sie modyfikowac zaplonu za pomoca DET3..

Jakkolwiek reszte da sie zrobic. Czy do pracy w trybie swinki czy paliwowego SA sygnal obrotow wez z czujnika Halla (podepnij sie pod niego nie przecinajac przewodow).
Tam masz dwa sygnaly na cykl pracy silnika.

Pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(jimv8 @ Sun, 05 Sep 2010 - 15:54) *
nie wiem jaki jest system, kolega Guzior z forum przerabial ten temat i mowi ze ten system nie dziala jako 60-2 lub inne. ma czujnik halla przy jednym aparacie zaplonowym i czujnik indukcijny przy kole zamachowym na jeden pin. potem jest trzeci czujnik indukcijny na kole zamachowym dla pompy paliwa a ten liczy 'chyba' 136 zabkow.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jimv8
post Sun, 05 Sep 2010 - 16:01
Post #1429


User
Dołączył: Wed, 01 September 2010
Skąd: Poznan





CYTAT(Jadzwin @ Sun, 05 Sep 2010 - 15:50) *
W tym systemi nie da sie modyfikowac zaplonu za pomoca DET3..

Jakkolwiek reszte da sie zrobic. Czy do pracy w trybie swinki czy paliwowego SA sygnal obrotow wez z czujnika Halla (podepnij sie pod niego nie przecinajac przewodow).
Tam masz dwa sygnaly na cykl pracy silnika.

Pozdrowienia
Jadzwin



okej smile.gif obojetnie jaki sygnal wezme?? i podpiac pod Ignition In ?? a jak mam rozwiazac temat wtryskow?? zgrupowac?
tak samo jak signal halla podpinam IAT (analog in 3 ) jak i CLT (analog in 4 ) nie przecinajac przewodow?

dziekuje smile.gif


--------------------
az quattro, zawsze quattro :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 05 Sep 2010 - 16:56
Post #1430


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





wtryski zgrupoj po 4 i podepnij do obu wyjsc. Injection divider ustaw na 1. Ilosc sygnalowna 720 stopni w menu zaplonuustaw na 2.
CLT i IAT podpinasz bez przecinania przewodow... Jako deflectionmap sensor.

Kuba

CYTAT(jimv8 @ Sun, 05 Sep 2010 - 17:01) *
okej smile.gif obojetnie jaki sygnal wezme?? i podpiac pod Ignition In ?? a jak mam rozwiazac temat wtryskow?? zgrupowac?
tak samo jak signal halla podpinam IAT (analog in 3 ) jak i CLT (analog in 4 ) nie przecinajac przewodow?

dziekuje smile.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Sun, 05 Sep 2010 - 20:10
Post #1431


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





CYTAT(Jadzwin @ Sun, 05 Sep 2010 - 14:36) *
Moglbys wyslac loga ? Rozumiem ze soft 1.15 ?


Loga niestety nie mam. Soft 1.93 EDIS.

Problem polega generalnie na tym, że bez świni paliwa starcza do 0.6 bara, po podpięciu już nie...
Sterowanie za pomocą oszukania sygnału z przepływomierza. Dlatego chciałem podłączyć "full group"
i sprawdzić co i jak. Jest jeszcze opcja za malych wtysków, lecz 320ccm powinny do 0.6 bar wystarczyć...


--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 05 Sep 2010 - 23:25
Post #1432


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Proponuje na poczatek inne rozwiazanie.
Podepnij sie standardowo a dodatkowo podepnij sie pod wtryski (ale zostaw zeby bylo sterowanie przez ECU)
Dzieki temu bedziesz mogl odczytac czasy wtryskow.
Potem zaloguj auto pod obciazeniem i zobaczymy w jakim % sa wykorzystywane..
Moze inne elementy ukladu paliwowego nie daja rady ?

Pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(Kriss SierraFan @ Sun, 05 Sep 2010 - 21:10) *
Loga niestety nie mam. Soft 1.93 EDIS.

Problem polega generalnie na tym, że bez świni paliwa starcza do 0.6 bara, po podpięciu już nie...
Sterowanie za pomocą oszukania sygnału z przepływomierza. Dlatego chciałem podłączyć "full group"
i sprawdzić co i jak. Jest jeszcze opcja za malych wtysków, lecz 320ccm powinny do 0.6 bar wystarczyć...



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Mon, 06 Sep 2010 - 00:45
Post #1433


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





W ten sposób?



--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Mon, 06 Sep 2010 - 08:32
Post #1434


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





Power ground podłącz do osobnej masy, nie rób tego wspólnie z masą urządzenia, nie rozwiąże to pewnie Twojego problemu jednak może zakłócać prace całego urządzenia.


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 06 Sep 2010 - 21:16
Post #1435


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Wiem czemu ci nie dziallao. Do wjescia Fre. In musisz jeszcze podpiac pullup.

Jakkolwiek srednio mi sie widzi 6 wtryskiwaczy na 1 koncowke mocy.

Zeby pomierzyc czasy wtryskow podepnij wtryskiwacze tak jak seria, kabelek od wtryskiwacza podepnij do freq#in. Jak beda wtrsyki nie potrzebny jest pullup...

A moze idz na calosc i przejdz na "Fuel implanta" i daj po 3 wtryski na 1 koncowke mocy.
Wtedy wycisniesz z wtrsykiwaczy nawet 100%, jakkolwiek nie powinno sie przekraczac 85%


Pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(Kriss SierraFan @ Mon, 06 Sep 2010 - 01:45) *
W ten sposób?




--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Mon, 06 Sep 2010 - 21:46
Post #1436


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





Jadzwin widzę, że bardzo dobrze pamiętasz jakiego mam DET-a biggrin.gif ale tu chodzi o DET II mojego kumpla wink.gif U mnie wszystko śmiga aż miło smile.gif

Pozdrawiam wink.gif
CYTAT(Jadzwin @ Mon, 06 Sep 2010 - 21:16) *
Wiem czemu ci nie dziallao. Do wjescia Fre. In musisz jeszcze podpiac pullup.

Jakkolwiek srednio mi sie widzi 6 wtryskiwaczy na 1 koncowke mocy.

Zeby pomierzyc czasy wtryskow podepnij wtryskiwacze tak jak seria, kabelek od wtryskiwacza podepnij do freq#in. Jak beda wtrsyki nie potrzebny jest pullup...

A moze idz na calosc i przejdz na "Fuel implanta" i daj po 3 wtryski na 1 koncowke mocy.
Wtedy wycisniesz z wtrsykiwaczy nawet 100%, jakkolwiek nie powinno sie przekraczac 85%


Pozdrowienia
Jadzwin



--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 06 Sep 2010 - 22:15
Post #1437


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Aaaa smile.gif W DET2 koncowka pociagnie spokojnie 6 wtrsykow.Jakkolwiek po przecieciu kabelka od wtryskiwaczy musisz dac rezystor pullup.

CYTAT(Kriss SierraFan @ Mon, 06 Sep 2010 - 22:46) *
Jadzwin widzę, że bardzo dobrze pamiętasz jakiego mam DET-a biggrin.gif ale tu chodzi o DET II mojego kumpla wink.gif U mnie wszystko śmiga aż miło smile.gif

Pozdrawiam wink.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Mon, 06 Sep 2010 - 22:43
Post #1438


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





No właśnie biłem się z myślami po co ten "+" z R 2K2 do wyjścia wtrysków a to po prostu Pullup smile.gif

No to doszliśmy wspólnie co było nie tak smile.gif

Dzięki i pozdrawiam, Kriss.


--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 07 Sep 2010 - 00:10
Post #1439


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jezeli w det2 modyfikujesz czas wtrysku nie zapomnij w mapie PWM dac 100 (100%) bo normalnie tam jest 0 (0%) wiec czas wtrysku jest rowny 0 smile.gif


CYTAT(Kriss SierraFan @ Mon, 06 Sep 2010 - 23:43) *
No właśnie biłem się z myślami po co ten "+" z R 2K2 do wyjścia wtrysków a to po prostu Pullup smile.gif

No to doszliśmy wspólnie co było nie tak smile.gif

Dzięki i pozdrawiam, Kriss.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Tue, 07 Sep 2010 - 10:21
Post #1440


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





CYTAT(Jadzwin @ Tue, 07 Sep 2010 - 00:10) *
Jezeli w det2 modyfikujesz czas wtrysku nie zapomnij w mapie PWM dac 100 (100%) bo normalnie tam jest 0 (0%) wiec czas wtrysku jest rowny 0 smile.gif


Wiem, wiem przerabiałem to u mnie biggrin.gif Ale dzięki wink.gif


--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 70 71 72 73 74 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 05:19