![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1421
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
zła odpowiedz z winy niepełnego opisu problemu
![]() Kriss - wysoko czy nisko ohmowe wtryski ? -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1422
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 01 September 2010 Skąd: Poznan ![]() |
zła odpowiedz z winy niepełnego opisu problemu ![]() Kriss - wysoko czy nisko ohmowe wtryski ? sorki,,moglem odrazu konkretnie sie okreslic. sterowanie wtryskami jest w tedy jedyne wyjscie, mam det 3 i software fuel implant. nie chce sterowac zaplonem, wiec rosumiem ze sygnaly crank sensora moge wykluczyc? moje wtryski sa 14,5 ohm i sterowane parami w czterech grupach po 2 wtryski (V8) moge zwiczajnie zrobic z tego 2 grupy do wysjc power out 1 i power out 2?? -------------------- az quattro, zawsze quattro :)
|
|
|
![]()
Post
#1423
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
zła odpowiedz z winy niepełnego opisu problemu ![]() Kriss - wysoko czy nisko ohmowe wtryski ? Wysoko. -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#1424
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Zibi: W sofcie 1.15 juz mozna nakladac to wejscia na mapy
![]() Bogdan: W sofcie 1.16 lub 1.17 planowane jest sterowanie boostem przez wyjscie pwr out#2,jednak wtedy wtrsyki muszapracowac w full grupie. Jadzwin Sonde szerokopasmowa w wersji SA podłacza sie pod wejście MAP Switch. Potem w setup scales zmieniasz na widband i już, jedyne co to szkoda, że nie mozna nałożyć tego sygnału na mapę paliwa. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1425
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Musisz miec jakis sygnal zwalu / walka, ktory bedzie referencja dla obrotow oraz kata wtrysku.
Jaki masz system zaplonu w tym Audi ? Pozdrowienia Jadzwin sorki,,moglem odrazu konkretnie sie okreslic. sterowanie wtryskami jest w tedy jedyne wyjscie, mam det 3 i software fuel implant. nie chce sterowac zaplonem, wiec rosumiem ze sygnaly crank sensora moge wykluczyc? moje wtryski sa 14,5 ohm i sterowane parami w czterech grupach po 2 wtryski (V8) moge zwiczajnie zrobic z tego 2 grupy do wysjc power out 1 i power out 2?? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1426
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Moglbys wyslac loga ? Rozumiem ze soft 1.15 ?
Mam kolejny problem ![]() Podłączyłem wg schematu opcję "full group" w DETII i ustawiłem konfigurację wg manuala. Niestety auto nie opaliło ![]() Pacjent to Ford Sierra z silnikiem 2.9 24V Cosworth. Jakieś pomysły, sugestie? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1427
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 01 September 2010 Skąd: Poznan ![]() |
Musisz miec jakis sygnal zwalu / walka, ktory bedzie referencja dla obrotow oraz kata wtrysku. Jaki masz system zaplonu w tym Audi ? Pozdrowienia Jadzwin nie wiem jaki jest system, kolega Guzior z forum przerabial ten temat i mowi ze ten system nie dziala jako 60-2 lub inne. ma czujnik halla przy jednym aparacie zaplonowym i czujnik indukcijny przy kole zamachowym na jeden pin. potem jest trzeci czujnik indukcijny na kole zamachowym dla pompy paliwa a ten liczy 'chyba' 136 zabkow. -------------------- az quattro, zawsze quattro :)
|
|
|
![]()
Post
#1428
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
W tym systemi nie da sie modyfikowac zaplonu za pomoca DET3..
Jakkolwiek reszte da sie zrobic. Czy do pracy w trybie swinki czy paliwowego SA sygnal obrotow wez z czujnika Halla (podepnij sie pod niego nie przecinajac przewodow). Tam masz dwa sygnaly na cykl pracy silnika. Pozdrowienia Jadzwin nie wiem jaki jest system, kolega Guzior z forum przerabial ten temat i mowi ze ten system nie dziala jako 60-2 lub inne. ma czujnik halla przy jednym aparacie zaplonowym i czujnik indukcijny przy kole zamachowym na jeden pin. potem jest trzeci czujnik indukcijny na kole zamachowym dla pompy paliwa a ten liczy 'chyba' 136 zabkow. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1429
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 01 September 2010 Skąd: Poznan ![]() |
W tym systemi nie da sie modyfikowac zaplonu za pomoca DET3.. Jakkolwiek reszte da sie zrobic. Czy do pracy w trybie swinki czy paliwowego SA sygnal obrotow wez z czujnika Halla (podepnij sie pod niego nie przecinajac przewodow). Tam masz dwa sygnaly na cykl pracy silnika. Pozdrowienia Jadzwin okej ![]() tak samo jak signal halla podpinam IAT (analog in 3 ) jak i CLT (analog in 4 ) nie przecinajac przewodow? dziekuje ![]() -------------------- az quattro, zawsze quattro :)
|
|
|
![]()
Post
#1430
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
wtryski zgrupoj po 4 i podepnij do obu wyjsc. Injection divider ustaw na 1. Ilosc sygnalowna 720 stopni w menu zaplonuustaw na 2.
CLT i IAT podpinasz bez przecinania przewodow... Jako deflectionmap sensor. Kuba okej ![]() tak samo jak signal halla podpinam IAT (analog in 3 ) jak i CLT (analog in 4 ) nie przecinajac przewodow? dziekuje ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1431
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Moglbys wyslac loga ? Rozumiem ze soft 1.15 ? Loga niestety nie mam. Soft 1.93 EDIS. Problem polega generalnie na tym, że bez świni paliwa starcza do 0.6 bara, po podpięciu już nie... Sterowanie za pomocą oszukania sygnału z przepływomierza. Dlatego chciałem podłączyć "full group" i sprawdzić co i jak. Jest jeszcze opcja za malych wtysków, lecz 320ccm powinny do 0.6 bar wystarczyć... -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#1432
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Proponuje na poczatek inne rozwiazanie. Podepnij sie standardowo a dodatkowo podepnij sie pod wtryski (ale zostaw zeby bylo sterowanie przez ECU) Dzieki temu bedziesz mogl odczytac czasy wtryskow. Potem zaloguj auto pod obciazeniem i zobaczymy w jakim % sa wykorzystywane.. Moze inne elementy ukladu paliwowego nie daja rady ? Pozdrowienia Jadzwin Loga niestety nie mam. Soft 1.93 EDIS. Problem polega generalnie na tym, że bez świni paliwa starcza do 0.6 bara, po podpięciu już nie... Sterowanie za pomocą oszukania sygnału z przepływomierza. Dlatego chciałem podłączyć "full group" i sprawdzić co i jak. Jest jeszcze opcja za malych wtysków, lecz 320ccm powinny do 0.6 bar wystarczyć... -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1433
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
-------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#1434
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Power ground podłącz do osobnej masy, nie rób tego wspólnie z masą urządzenia, nie rozwiąże to pewnie Twojego problemu jednak może zakłócać prace całego urządzenia.
-------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1435
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Wiem czemu ci nie dziallao. Do wjescia Fre. In musisz jeszcze podpiac pullup.
Jakkolwiek srednio mi sie widzi 6 wtryskiwaczy na 1 koncowke mocy. Zeby pomierzyc czasy wtryskow podepnij wtryskiwacze tak jak seria, kabelek od wtryskiwacza podepnij do freq#in. Jak beda wtrsyki nie potrzebny jest pullup... A moze idz na calosc i przejdz na "Fuel implanta" i daj po 3 wtryski na 1 koncowke mocy. Wtedy wycisniesz z wtrsykiwaczy nawet 100%, jakkolwiek nie powinno sie przekraczac 85% Pozdrowienia Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1436
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Jadzwin widzę, że bardzo dobrze pamiętasz jakiego mam DET-a
![]() ![]() ![]() Pozdrawiam ![]() Wiem czemu ci nie dziallao. Do wjescia Fre. In musisz jeszcze podpiac pullup. Jakkolwiek srednio mi sie widzi 6 wtryskiwaczy na 1 koncowke mocy. Zeby pomierzyc czasy wtryskow podepnij wtryskiwacze tak jak seria, kabelek od wtryskiwacza podepnij do freq#in. Jak beda wtrsyki nie potrzebny jest pullup... A moze idz na calosc i przejdz na "Fuel implanta" i daj po 3 wtryski na 1 koncowke mocy. Wtedy wycisniesz z wtrsykiwaczy nawet 100%, jakkolwiek nie powinno sie przekraczac 85% Pozdrowienia Jadzwin -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#1437
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Aaaa
![]() Jadzwin widzę, że bardzo dobrze pamiętasz jakiego mam DET-a ![]() ![]() ![]() Pozdrawiam ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1438
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
No właśnie biłem się z myślami po co ten "+" z R 2K2 do wyjścia wtrysków a to po prostu Pullup
![]() No to doszliśmy wspólnie co było nie tak ![]() Dzięki i pozdrawiam, Kriss. -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#1439
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jezeli w det2 modyfikujesz czas wtrysku nie zapomnij w mapie PWM dac 100 (100%) bo normalnie tam jest 0 (0%) wiec czas wtrysku jest rowny 0
![]() No właśnie biłem się z myślami po co ten "+" z R 2K2 do wyjścia wtrysków a to po prostu Pullup ![]() No to doszliśmy wspólnie co było nie tak ![]() Dzięki i pozdrawiam, Kriss. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1440
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Jezeli w det2 modyfikujesz czas wtrysku nie zapomnij w mapie PWM dac 100 (100%) bo normalnie tam jest 0 (0%) wiec czas wtrysku jest rowny 0 ![]() Wiem, wiem przerabiałem to u mnie ![]() ![]() -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 05:19 |