![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1401
|
|
User Dołączył: Sat, 06 February 2010 ![]() |
Witam!
pod jakie wyjscie moge podpiac zegarek pod deta zeby pokazywal wartosci z szerokopasmowki, zakladajac ze szerokopasmowke podpinam pod "anolog in2"? tzn chce miec szerokopasmowke podpieta i pod deta i pod zegarek. oprocz tego sonda ma byc wpieta w ecu jako lambda. aha chodzi o LC1 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1402
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Witam! pod jakie wyjscie moge podpiac zegarek pod deta zeby pokazywal wartosci z szerokopasmowki, zakladajac ze szerokopasmowke podpinam pod "anolog in2"? Nie pod wyjscie deta, tylko pod wyjscie kontrolera sondy szerokopasmowej. Wyjscie z kontrolera to ten kabelek,ktory masz podlaczony do det pod AIN2. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1403
|
|
User Dołączył: Sat, 06 February 2010 ![]() |
moge pod 1 wyjscie kontrolera podpiac 2urzadzenia? tj deta i zegarek?
|
|
|
![]()
Post
#1404
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
moge pod 1 wyjscie kontrolera podpiac 2urzadzenia? tj deta i zegarek? A dlaczego nie mozesz? wejscie det jak i zegarek to sa wejscia wysokiej impedancji i zapewne nie obciaza wyjscia kontrolera tak,zeby byl spadek napiecia. To tak jak pod jakies napiecie podpinasz sie woltomierzem. Woltomierz pokazuje napiecie,a urzadzenie dziala tak ,jakby woltomierza nie bylo. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1405
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 01 September 2010 Skąd: Poznan ![]() |
witam
![]() kupilem wlasnie ecumastera 3 mam audi v8 z silnikiem 4,2 na sterowaniu 3,6. silnik ten jest seryjny wolnossacy. czy po zainstalowaniu acumastera musze rozlaczyc przeplywomierz? tez mam sonde lambda, zwykla,,czy bedzie mi potrzebna wideband sonda?? pozdrawiam i z gory dziekuje ![]() -------------------- az quattro, zawsze quattro :)
|
|
|
![]()
Post
#1406
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Witam.
Skąd mogę ściągnąć firmware 1.93 do DETII? -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#1407
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
http://www.ecumaster.com/download/DET2/Ecu...erDET2_1_31.exe Wewnatrz jest firmware 1.93 Witam. Skąd mogę ściągnąć firmware 1.93 do DETII? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1408
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Witam. Skąd mogę ściągnąć firmware 1.93 do DETII? A nie ma go w najnowszym sofcie PC do DET2 ? http://ecumaster.com/download/DET2/EcumasterDET2_1_31.exe Z reguly firmware jest dolaczany do nowej wersji oprogramowania na PC -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1409
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Dzięki
![]() -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#1410
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Na wstepie chcialbym zaprosic wsyztskich zainteresowanych na facebooka do profilu Ecumaster. Po pierwsze Artur umiescil tam zdjecia naprawde niespotykanego auta postawionego na DET3 A po drugie beda tam na bierzaco umieszczane informacje na temat nowych softow. A takie powstaja czesto ![]() ECUMASTER FACEBOOK I nie zalujcie "lubie to" ![]() ![]() Jest nowy soft do DET3 SA + kompletna instrukcja. Przetestowany juz zostal tryb SA w wielu autach (nawt V8 ![]() Szczegolnie latwosc uruchomienia i zestorjenia samochodu. Niestety soft 1.15 nie jest do konca kompatybilny z poprzednimi wersjami. Jezeli ktos bedzie chcial uzyc starych map w sofcie 1.15 chetnie sluze pomoca przy konwersji. Whats new Manual PL Software Pozdrowienia Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1411
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Mam jedno z wielu pytań gdzie można podłączyć sygnał z sądy szerokopasmowej i czy sterowanie zaworem EBC jest dalej możliwe czy już nie ?
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#1412
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Mam jedno z wielu pytań gdzie można podłączyć sygnał z sądy szerokopasmowej i czy sterowanie zaworem EBC jest dalej możliwe czy już nie ? podlaczasz do jednego z czterech analogow i ustawiasz w scales configuration -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#1413
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Wszystkie są zajęte już w schemacie Jadzwina.
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#1414
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Wszystkie są zajęte już w schemacie Jadzwina. Sonde szerokopasmowa w wersji SA podłacza sie pod wejście MAP Switch. Potem w setup scales zmieniasz na widband i już, jedyne co to szkoda, że nie mozna nałożyć tego sygnału na mapę paliwa. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#1415
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Boosta niestety nie można modyfikować elektronicznie, gdy używamy trybu "Bank fire" bo oba wyjścia są zajęte soft wyciska ostatnie soki z urządzenia. Za to Polecam to rozwiązanie do każdego samochodu. W końcu nie ma problemów z dużymi wtryskami, zalewaniem na wolnych, koniec z walką z seryjną korekcją po lambdzie denerwująca przy uturbionych projektach, koniec walki z odpalaniem na zimnym silniku. Jak się wszystko dobrze podepnie, i ustawi w opcjach to samochód odpala i płynnie jedzie po drodze, a strojenie to czysta przyjemność. Osobiście nie mogę doczeka się pełnego SA, bo DET z funkcją SA działa perfekcyjnie i intuicyjnie.
-------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1416
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
no ja też czekam na pełny SA
-------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#1417
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 01 September 2010 Skąd: Poznan ![]() |
witam, pytanko
![]() jezeli mam silnik gdzie wystepuje za uboga dawka paliwa po wymianie walkow rozrzadu na sportowe to wystarczy mi opcja sterowania czasem otwarcia wtryskami zeby wyregulowac AFR?? -------------------- az quattro, zawsze quattro :)
|
|
|
![]()
Post
#1418
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
wystarczy podpiąc jak normalna świnia (modyfikując sygnał z czujnika obciążenia MAF lub MAP sensora) zrobi korekcje dawki w miejscu gdzie skład mieszanki jest ubogi i powinno zadziała bez problemu.
-------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1419
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Mam kolejny problem
![]() Podłączyłem wg schematu opcję "full group" w DETII i ustawiłem konfigurację wg manuala. Niestety auto nie opaliło ![]() Pacjent to Ford Sierra z silnikiem 2.9 24V Cosworth. Jakieś pomysły, sugestie? -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#1420
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 01 September 2010 Skąd: Poznan ![]() |
wystarczy podpiąc jak normalna świnia (modyfikując sygnał z czujnika obciążenia MAF lub MAP sensora) zrobi korekcje dawki w miejscu gdzie skład mieszanki jest ubogi i powinno zadziała bez problemu. to powinno rozwiazac problem sondy lambdy? nie mam bledy zwiazane z MAF lub MAP tylko niewlasciwe wartosci na sondzie ze wzgledu na uboga dawke przy wiekszym obciazeniu silnika -------------------- az quattro, zawsze quattro :)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 07:48 |