![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1361
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
ja mam na 3.5 bara -22 i chodzi na okolo 13.5 AFR a tez mi niesluchal jak tobie i po wgraniu nowego softu do DETa i compa zaczelo wszystko pracowac jak nalezy juz ogarniete artix, problem tkwil w ustawieniach V (napiecia), jakie masz wtryski w m50? -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1362
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
juz ogarniete artix, problem tkwil w ustawieniach V (napiecia), jakie masz wtryski w m50? 400cc -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#1363
|
|
User Dołączył: Wed, 22 October 2008 ![]() |
Witam szanownych kolegów.
W tym temacie jestem pierwszy raz, ale mam problem z którym nie mogę sobie poradzić. Jeździmy w rajdach terenowych. Motor Suzuki J20A + turbina K04 (audi S3). ECU2. Problem to: Przy obrotach 4.2k (njwiększy moment) zaczyna opóźniać zapłon (przerywa)i spala w turbinie - egt 900. Egr stały 12. Chyba że komp odcina paliwo, ale dlaczego egr 12?. Powyżej 5k jedzie ok. Ciekawostka że jak zdejmę 3pinową wtyczkę z czujnika temperatury z głowicy ww. problem nie występuje. Po wymianie czujnika nadal to samo. Wiem że to trudny temat ale proszę o każdą podpowiedź bo utknąłem a czas leci i terminy imprez sie zbliżają. Ew. kontakt do kogoś z ok. wawki. Pozdrawiam Cybul |
|
|
![]()
Post
#1364
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Czy ten sterownik ma knock sensor ? Jaki sygnal modyfikujecie aby sterowac zaplonem ? Probowaliscie zmneijszyc doladowanie iczy problem ten wystepuje ? Pozdrowienia Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1365
|
|
User Dołączył: Wed, 22 October 2008 ![]() |
Dzięki Jadzwin za odpowiedź.
Noka nie ma w tym motorze (mam zewnętrzny). Jaki sygnał modyfikujemy podam potem. Ładujemy do 0,8 bara, ale przy zdjęciu doładowania też się tnie przy 4-4,5k potem przechodzi. Zmiana ciśnienia paliwa też nie pomaga. Może rozrząd przy odprężaniu się zdestabilizował?. Ale bazowo na wolnych jest ok. A jak przyspieszę to nokuje. Nie wiem czy mogę w ECU2 przestawiać zapłon w komórkach?. Proszę o wybaczenie ale strojeniem zajmował się mój kolega, a ja nie bardzo kumam temat. Każdą inną stronę mechaniki tuningowej do sportu wyczynowego przerabiam od wielu lat. Teraz chyba przyszedł czas na edukację w elektronice. Pozdrwiam Cybul |
|
|
![]()
Post
#1366
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Dzięki Jadzwin za odpowiedź. Noka nie ma w tym motorze (mam zewnętrzny). Jaki sygnał modyfikujemy podam potem. Ładujemy do 0,8 bara, ale przy zdjęciu doładowania też się tnie przy 4-4,5k potem przechodzi. Zmiana ciśnienia paliwa też nie pomaga. Może rozrząd przy odprężaniu się zdestabilizował?. Ale bazowo na wolnych jest ok. A jak przyspieszę to nokuje. Nie wiem czy mogę w ECU2 przestawiać zapłon w komórkach?. Proszę o wybaczenie ale strojeniem zajmował się mój kolega, a ja nie bardzo kumam temat. Każdą inną stronę mechaniki tuningowej do sportu wyczynowego przerabiam od wielu lat. Teraz chyba przyszedł czas na edukację w elektronice. Pozdrwiam Cybul Skoo masz zewnętrzny czujnik to co on pokazuje? -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#1367
|
|
User Dołączył: Wed, 22 October 2008 ![]() |
Mam dwa jeden słuchawkowy własnej produkcji i jemu wierzę(od wielu lat), drugi kolegi firmy dyno.
W jednym slyszę doskonale , a drugi wchodzi na czerwone pole. Odczyty się pokrywają. Dzięki i pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#1368
|
|
User Dołączył: Wed, 22 October 2008 ![]() |
Jeszcze raz rozbiorę rozrzad, ale jesli ktos ma jakies pomysły to prosze o podpowiedź.
Pozdrawiam Cybul |
|
|
![]()
Post
#1369
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jeszcze raz rozbiorę rozrzad, ale jesli ktos ma jakies pomysły to prosze o podpowiedź. Pozdrawiam Cybul Co moze powodowac "przycinanie" ? Albo zla mieszanka (uboga, bogata) ,albo problemy z zaplonem. Skoro podnoszenie cisnienia paliwa nie pomaga, to moze trzeba sprowac obnizyc cisnienie? Przydalaby sie sonda szerokopasmowa. Poza tym,ze pokazuje aktualny AFR, to tez potrafi pokazac wypadanie zaplonu (gdy wypada zaplon, to chwilowo pokazuje baardzo uboga mieszanke). -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1370
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
Witam, Czy ten sterownik ma knock sensor ? Jaki sygnal modyfikujecie aby sterowac zaplonem ? Probowaliscie zmneijszyc doladowanie iczy problem ten wystepuje ? Pozdrowienia Jadzwin sorki że się wtrące nie na temat ![]() |
|
|
![]()
Post
#1371
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: ZDW ![]() |
Mam pytanko odnośnie logowania sygnałów, Czemu po zapisie loga po jeździe gdy chcę w trybie offlinowym przejrzeć loga nie mam możliwości przesunięcia sie do początku moge tylko zobaczyć ostatnią część wykresu ??
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1372
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Mam pytanko odnośnie logowania sygnałów, Czemu po zapisie loga po jeździe gdy chcę w trybie offlinowym przejrzeć loga nie mam możliwości przesunięcia sie do początku moge tylko zobaczyć ostatnią część wykresu ?? Odznacz ptaszka "enable log" i mozesz przegladac calego loga (nawet podczas jazdy). Zasada jest taka, albo przegladasz, albo logujesz. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1373
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: ZDW ![]() |
Ok wielkie dzięki, A jeszcze jedno pytanie na jakiej zasadzie wyznaczne są wartości z wejść analog 2 i3 przy nakładaniu na mape paliwową np, z tego co zauwarzyłem to nie są one na bierzaco tylko trzeba odświerzać.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1374
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ok wielkie dzięki, A jeszcze jedno pytanie na jakiej zasadzie wyznaczne są wartości z wejść analog 2 i3 przy nakładaniu na mape paliwową np, z tego co zauwarzyłem to nie są one na bierzaco tylko trzeba odświerzać. Nie odswiezaja sie w miare jak log "rosnie". Ja robie tak,ze czyszcze loga, jezdze 5-10 minut, zatrzymuje sie (odznaczam "enable log") i nakladam AIN-y na mape. zapisuje loga i projekt, nanosze poprawki, czyszcze loga i znowu 5-10 minut jazdy. W ten sposob po 3 podejsciach (czyli okolo 30 minutach jazdy) zrobilem z palca cala mape konwersji przeplywki na map sensor ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1375
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: ZDW ![]() |
Ok dobry sposób bo denerwowało mnie to myslałem że nakłada jakiś wartości uśrednione, jeszcze pytanie czy też masz poszarpany wykres z map sensora zwłaszcza na szczytach ??
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1376
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ok dobry sposób bo denerwowało mnie to myslałem że nakłada jakiś wartości uśrednione, jeszcze pytanie czy też masz poszarpany wykres z map sensora zwłaszcza na szczytach ?? masz pewnie rurke za duzej srednicy. Troche poszarpania (skoki 0.03bara) beda,ale jak masz wieksze, to musisz w rurke do map sensora wlozyc kawalek "srajtasmy" ![]() Bez tego w N/A mialem skoki nawet o 0.15 bar. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1377
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: ZDW ![]() |
Ok dzieki rurke mam galantą hehe
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1378
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Witam,
Chce podłączyć 5 wtryskiwaczy pod det3 jako SA paliwowe, w jaki sposób je podzielić? A może wszystkie pod jedno gniazdo? Pzdr |
|
|
![]()
Post
#1379
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Podepnij 3 pod 1 wyjscie i 2 pod drugie. Wybierz tryb Batch fire output 1 & 2
Witam, Chce podłączyć 5 wtryskiwaczy pod det3 jako SA paliwowe, w jaki sposób je podzielić? A może wszystkie pod jedno gniazdo? Pzdr -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1380
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Dzięki Jadźwin. Powiedz mi jeszcze tylko, czy jest jakaś różnica które konkretne cylindry pospinać do tych grup, biorąc pod uwage np. kolejność pracy czy po prostu 3 pierwsze pod losowe wyjście i 2 pozostałe pod to wyjście które zostanie?
Pzdr |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 18:03 |