Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 67 68 69 70 71 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
k64
post Tue, 17 Aug 2010 - 23:06
Post #1361


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(artix @ Tue, 17 Aug 2010 - 22:48) *
ja mam na 3.5 bara -22 i chodzi na okolo 13.5 AFR

a tez mi niesluchal jak tobie i po wgraniu nowego softu do DETa i compa zaczelo wszystko pracowac jak nalezy

juz ogarniete artix, problem tkwil w ustawieniach V (napiecia), jakie masz wtryski w m50?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 17 Aug 2010 - 23:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
artix
post Wed, 18 Aug 2010 - 09:30
Post #1362


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





CYTAT(k64 @ Tue, 17 Aug 2010 - 23:06) *
juz ogarniete artix, problem tkwil w ustawieniach V (napiecia), jakie masz wtryski w m50?


400cc


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cybul
post Wed, 18 Aug 2010 - 10:37
Post #1363


User
Dołączył: Wed, 22 October 2008





Witam szanownych kolegów.
W tym temacie jestem pierwszy raz, ale mam problem z którym nie mogę sobie poradzić. Jeździmy w rajdach terenowych. Motor Suzuki J20A + turbina K04 (audi S3). ECU2. Problem to: Przy obrotach 4.2k (njwiększy moment) zaczyna opóźniać zapłon (przerywa)i spala w turbinie - egt 900. Egr stały 12. Chyba że komp odcina paliwo, ale dlaczego egr 12?. Powyżej 5k jedzie ok. Ciekawostka że jak zdejmę 3pinową wtyczkę z czujnika temperatury z głowicy ww. problem nie występuje. Po wymianie czujnika nadal to samo.
Wiem że to trudny temat ale proszę o każdą podpowiedź bo utknąłem a czas leci i terminy imprez sie zbliżają.
Ew. kontakt do kogoś z ok. wawki.
Pozdrawiam Cybul
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 18 Aug 2010 - 11:45
Post #1364


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Czy ten sterownik ma knock sensor ?
Jaki sygnal modyfikujecie aby sterowac zaplonem ?
Probowaliscie zmneijszyc doladowanie iczy problem ten wystepuje ?

Pozdrowienia
Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cybul
post Wed, 18 Aug 2010 - 12:18
Post #1365


User
Dołączył: Wed, 22 October 2008





Dzięki Jadzwin za odpowiedź.
Noka nie ma w tym motorze (mam zewnętrzny). Jaki sygnał modyfikujemy podam potem. Ładujemy do 0,8 bara, ale przy zdjęciu doładowania też się tnie przy 4-4,5k potem przechodzi. Zmiana ciśnienia paliwa też nie pomaga. Może rozrząd przy odprężaniu się zdestabilizował?. Ale bazowo na wolnych jest ok. A jak przyspieszę to nokuje. Nie wiem czy mogę w ECU2 przestawiać zapłon w komórkach?. Proszę o wybaczenie ale strojeniem zajmował się mój kolega, a ja nie bardzo kumam temat. Każdą inną stronę mechaniki tuningowej do sportu wyczynowego przerabiam od wielu lat. Teraz chyba przyszedł czas na edukację w elektronice.
Pozdrwiam Cybul
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Wed, 18 Aug 2010 - 12:25
Post #1366


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(cybul @ Wed, 18 Aug 2010 - 12:18) *
Dzięki Jadzwin za odpowiedź.
Noka nie ma w tym motorze (mam zewnętrzny). Jaki sygnał modyfikujemy podam potem. Ładujemy do 0,8 bara, ale przy zdjęciu doładowania też się tnie przy 4-4,5k potem przechodzi. Zmiana ciśnienia paliwa też nie pomaga. Może rozrząd przy odprężaniu się zdestabilizował?. Ale bazowo na wolnych jest ok. A jak przyspieszę to nokuje. Nie wiem czy mogę w ECU2 przestawiać zapłon w komórkach?. Proszę o wybaczenie ale strojeniem zajmował się mój kolega, a ja nie bardzo kumam temat. Każdą inną stronę mechaniki tuningowej do sportu wyczynowego przerabiam od wielu lat. Teraz chyba przyszedł czas na edukację w elektronice.
Pozdrwiam Cybul


Skoo masz zewnętrzny czujnik to co on pokazuje?


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cybul
post Wed, 18 Aug 2010 - 12:36
Post #1367


User
Dołączył: Wed, 22 October 2008





Mam dwa jeden słuchawkowy własnej produkcji i jemu wierzę(od wielu lat), drugi kolegi firmy dyno.
W jednym slyszę doskonale , a drugi wchodzi na czerwone pole. Odczyty się pokrywają.
Dzięki i pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cybul
post Wed, 18 Aug 2010 - 15:48
Post #1368


User
Dołączył: Wed, 22 October 2008





Jeszcze raz rozbiorę rozrzad, ale jesli ktos ma jakies pomysły to prosze o podpowiedź.
Pozdrawiam Cybul
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 18 Aug 2010 - 15:56
Post #1369


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(cybul @ Wed, 18 Aug 2010 - 15:48) *
Jeszcze raz rozbiorę rozrzad, ale jesli ktos ma jakies pomysły to prosze o podpowiedź.
Pozdrawiam Cybul



Co moze powodowac "przycinanie" ? Albo zla mieszanka (uboga, bogata) ,albo problemy z zaplonem. Skoro podnoszenie cisnienia paliwa nie pomaga, to moze trzeba sprowac obnizyc cisnienie?

Przydalaby sie sonda szerokopasmowa. Poza tym,ze pokazuje aktualny AFR, to tez potrafi pokazac wypadanie zaplonu (gdy wypada zaplon, to chwilowo pokazuje baardzo uboga mieszanke).


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Thu, 19 Aug 2010 - 00:03
Post #1370


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(Jadzwin @ Wed, 18 Aug 2010 - 11:45) *
Witam,

Czy ten sterownik ma knock sensor ?
Jaki sygnal modyfikujecie aby sterowac zaplonem ?
Probowaliscie zmneijszyc doladowanie iczy problem ten wystepuje ?

Pozdrowienia
Jadzwin


sorki że się wtrące nie na temat wink.gif jak podlączyć t5e kable do tych dziurek w tej płytce pcb? lutować czy jest jakiś inny sposób?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Fri, 20 Aug 2010 - 11:16
Post #1371


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Mam pytanko odnośnie logowania sygnałów, Czemu po zapisie loga po jeździe gdy chcę w trybie offlinowym przejrzeć loga nie mam możliwości przesunięcia sie do początku moge tylko zobaczyć ostatnią część wykresu ??


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 20 Aug 2010 - 11:36
Post #1372


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Marcin_C20NET @ Fri, 20 Aug 2010 - 11:16) *
Mam pytanko odnośnie logowania sygnałów, Czemu po zapisie loga po jeździe gdy chcę w trybie offlinowym przejrzeć loga nie mam możliwości przesunięcia sie do początku moge tylko zobaczyć ostatnią część wykresu ??



Odznacz ptaszka "enable log" i mozesz przegladac calego loga (nawet podczas jazdy). Zasada jest taka, albo przegladasz, albo logujesz.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Fri, 20 Aug 2010 - 11:41
Post #1373


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Ok wielkie dzięki, A jeszcze jedno pytanie na jakiej zasadzie wyznaczne są wartości z wejść analog 2 i3 przy nakładaniu na mape paliwową np, z tego co zauwarzyłem to nie są one na bierzaco tylko trzeba odświerzać.


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 20 Aug 2010 - 11:51
Post #1374


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Marcin_C20NET @ Fri, 20 Aug 2010 - 11:41) *
Ok wielkie dzięki, A jeszcze jedno pytanie na jakiej zasadzie wyznaczne są wartości z wejść analog 2 i3 przy nakładaniu na mape paliwową np, z tego co zauwarzyłem to nie są one na bierzaco tylko trzeba odświerzać.



Nie odswiezaja sie w miare jak log "rosnie". Ja robie tak,ze czyszcze loga, jezdze 5-10 minut, zatrzymuje sie (odznaczam "enable log") i nakladam AIN-y na mape. zapisuje loga i projekt, nanosze poprawki, czyszcze loga i znowu 5-10 minut jazdy.

W ten sposob po 3 podejsciach (czyli okolo 30 minutach jazdy) zrobilem z palca cala mape konwersji przeplywki na map sensor smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Fri, 20 Aug 2010 - 11:55
Post #1375


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Ok dobry sposób bo denerwowało mnie to myslałem że nakłada jakiś wartości uśrednione, jeszcze pytanie czy też masz poszarpany wykres z map sensora zwłaszcza na szczytach ??


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 20 Aug 2010 - 12:53
Post #1376


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Marcin_C20NET @ Fri, 20 Aug 2010 - 11:55) *
Ok dobry sposób bo denerwowało mnie to myslałem że nakłada jakiś wartości uśrednione, jeszcze pytanie czy też masz poszarpany wykres z map sensora zwłaszcza na szczytach ??


masz pewnie rurke za duzej srednicy. Troche poszarpania (skoki 0.03bara) beda,ale jak masz wieksze, to musisz w rurke do map sensora wlozyc kawalek "srajtasmy" smile.gif. Zmniejszy to przekroj rurki i bedzie takim mechanicznym filtrem podciesnienia.

Bez tego w N/A mialem skoki nawet o 0.15 bar.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Fri, 20 Aug 2010 - 13:05
Post #1377


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Ok dzieki rurke mam galantą hehe


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michau9
post Fri, 20 Aug 2010 - 16:11
Post #1378


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





Witam,
Chce podłączyć 5 wtryskiwaczy pod det3 jako SA paliwowe, w jaki sposób je podzielić? A może wszystkie pod jedno gniazdo?
Pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 20 Aug 2010 - 20:45
Post #1379


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Podepnij 3 pod 1 wyjscie i 2 pod drugie. Wybierz tryb Batch fire output 1 & 2

CYTAT(Michau9 @ Fri, 20 Aug 2010 - 17:11) *
Witam,
Chce podłączyć 5 wtryskiwaczy pod det3 jako SA paliwowe, w jaki sposób je podzielić? A może wszystkie pod jedno gniazdo?
Pzdr



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michau9
post Fri, 20 Aug 2010 - 21:02
Post #1380


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





Dzięki Jadźwin. Powiedz mi jeszcze tylko, czy jest jakaś różnica które konkretne cylindry pospinać do tych grup, biorąc pod uwage np. kolejność pracy czy po prostu 3 pierwsze pod losowe wyjście i 2 pozostałe pod to wyjście które zostanie?
Pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 67 68 69 70 71 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 18:03