Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 66 67 68 69 70 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
jackkpl
post Tue, 10 Aug 2010 - 09:23
Post #1341


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Kolejny pacjent odpalony na det3 sa. Ofiara jest Mazda 323f BG GT z kompresorem. Niebawem bedzie rowniez full standalone dla zaplonu przy pomocy EDISa.
Narazie mapa do 4 tys ogarnieta (jazda po miescie), ale musze przyznac,ze jest bardzo dobrze. W zasadzie jezdzi jak inny seryjny samochod na wtrysku.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 10 Aug 2010 - 09:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Zibi122
post Tue, 10 Aug 2010 - 09:43
Post #1342


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





W sumie też mogę sie pochwalić odpaleniem DET3 SA w Fordzie 2.9 + turbo HX40. Nie obeszło sie, jak to w moich przypadkach sie trafia, bez niespodzianek ale szybkie konsultacje z Jadzwinem, pare drobnych przeróbek i silnik chodzi.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wasyllbn
post Tue, 10 Aug 2010 - 11:36
Post #1343


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 April 2009





Jak w DET III po ustawieniu Launch Control i bez strojenia map zapisać tylko LC? (mając w mapach same 0 tongue.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 10 Aug 2010 - 11:46
Post #1344


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Wszystkie zmiany ktore robisz i chcesz zeby sie zapisaly na stale musisz kliknac albo na scalaczek na toolbarze albo z menu file wybrac opcje make maps permanent...

Bo domyslam sie ze o to chodzi smile.gif


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wasyllbn
post Tue, 10 Aug 2010 - 11:50
Post #1345


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 April 2009





Jadzwin, tyle, że klikając na scalaczek zapisuję WSZYSTKIE zmiany, a nie chcę zapisywać map wtrysku i zapłonu w których są same zera tongue.gif Co zrobić, żeby bez strojenia zapisać tylko LC?


Ps. W seryjnym c20xe mot 2.5 seryjne max rpm to 7200?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 10 Aug 2010 - 12:17
Post #1346


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Nie rozumiem sad.gif




CYTAT(Wasyllbn @ Tue, 10 Aug 2010 - 12:50) *
Jadzwin, tyle, że klikając na scalaczek zapisuję WSZYSTKIE zmiany, a nie chcę zapisywać map wtrysku i zapłonu w których są same zera tongue.gif Co zrobić, żeby bez strojenia zapisać tylko LC?


Ps. W seryjnym c20xe mot 2.5 seryjne max rpm to 7200?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wasyllbn
post Tue, 10 Aug 2010 - 12:35
Post #1347


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 April 2009





Powiem tak: podłączyłem ecumastera, odpaliłem silnik, podłączyłem pod lapka, ustawiłem zgodnie z konfiguracją drugą, ustawiłem procedurę startu i teraz pytanie:
Klikać scalaczek celem zapisu i nie przejmować się mapami paliwa i zapłonu pokazującymi w każdej kratce wartość 0?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 10 Aug 2010 - 12:48
Post #1348


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak. Zaera oznaczaja calkowity brak modyfikacji sygnalow...

CYTAT(Wasyllbn @ Tue, 10 Aug 2010 - 13:35) *
Powiem tak: podłączyłem ecumastera, odpaliłem silnik, podłączyłem pod lapka, ustawiłem zgodnie z konfiguracją drugą, ustawiłem procedurę startu i teraz pytanie:
Klikać scalaczek celem zapisu i nie przejmować się mapami paliwa i zapłonu pokazującymi w każdej kratce wartość 0?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 10 Aug 2010 - 15:48
Post #1349


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Jadzwin ja tez poprosze soft SA z wyjsciem drugim pwm dla ebc w PIdzie na pw.w weekend zmieniam na SA i chcialbym meic mozlwiosc podlaczenia ebc. jackkpl skoro juz jezdzi w sa to ja tez bede smile.gif


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 10 Aug 2010 - 17:02
Post #1350


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Dobra ciagle nad tym pracuje bo nie mam za wiele czasu.
Koniec koncow stanelo na PID z feed forward lub tryb open loop (do wyboru w sofcie) + skalownaie po TPS...
Zoabczymy jak bedzie.. Najgorsze ze wyjezdzam w niedziele na urlop wiec sie musze wyrobic sad.gif

CYTAT(piwo @ Tue, 10 Aug 2010 - 16:48) *
Jadzwin ja tez poprosze soft SA z wyjsciem drugim pwm dla ebc w PIdzie na pw.w weekend zmieniam na SA i chcialbym meic mozlwiosc podlaczenia ebc. jackkpl skoro juz jezdzi w sa to ja tez bede smile.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Suzin
post Thu, 12 Aug 2010 - 00:02
Post #1351


User
Dołączył: Sat, 06 February 2010





Witam!

Sorry za lamerskie pytanie, ale w jaki sposób podpiąć sonde LC-1 pod DET2? Ma ktos moze schemat podlaczenia?


dzieki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 12 Aug 2010 - 07:53
Post #1352


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





jesli udalo mi sie odpalic samochod i usawic jakies tam wolne mniej wiecej stale obroty , po konwersji, bmw e36 325i m50 , seryjne wtryski 240cc 3,5 bar, jakie zmiany zastosowac aby auto odpalilo na 460cc. o ile obnizyc.
edit: moze jest jakis wzor? czy tylko metoda prob i bledow?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Thu, 12 Aug 2010 - 16:41
Post #1353


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





CYTAT(k64 @ Thu, 12 Aug 2010 - 07:53) *
jesli udalo mi sie odpalic samochod i usawic jakies tam wolne mniej wiecej stale obroty , po konwersji, bmw e36 325i m50 , seryjne wtryski 240cc 3,5 bar, jakie zmiany zastosowac aby auto odpalilo na 460cc. o ile obnizyc.
edit: moze jest jakis wzor? czy tylko metoda prob i bledow?


Ja na Twoim miejscu ustawił bym w mapie paliwowej wszystkie wartości na 0. Nastęnie wejdż w konfigurację wyjść i bym bawił się PRZESUNIĘCIE. Zmniejszał bym tam stopniowo wartość. Oczywiście zejdziesz z wartościami poniżej zera. Wg. mnie możesz zacząć od -0,15 Vi obniżać w dół o krok 0,03 V. Sam zobaczysz, kiedy bedziesz blisko. Wtedy zmniejsz krok. W końcu trafisz i zapali ;-)

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 12 Aug 2010 - 16:44
Post #1354


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





odpalil na 3 barach na listwie wtryskowej, na 3,5 bara nie odpala. i przy tych 3 barach musze miec nacisniety gaz lekko tak go zalewa , w mapie mam dawno -128 czli max ale tak jak by nie slucha,


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Thu, 12 Aug 2010 - 16:57
Post #1355


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





CYTAT(k64 @ Thu, 12 Aug 2010 - 16:44) *
odpalil na 3 barach na listwie wtryskowej, na 3,5 bara nie odpala. i przy tych 3 barach musze miec nacisniety gaz lekko tak go zalewa , w mapie mam dawno -128 czli max ale tak jak by nie slucha,


Nie jestem gigantem ale wiem ze drobne zmiany robią różnicę. Nie rób -128 bo to wartość z kosmosu. Spróbuj chociaż jak CI napisałem. Wszystko na 0. I przesunięciem się pobaw wg. mojej instrukcji.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Thu, 12 Aug 2010 - 17:01
Post #1356


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





CYTAT(Suzin @ Thu, 12 Aug 2010 - 00:02) *
Witam!

Sorry za lamerskie pytanie, ale w jaki sposób podpiąć sonde LC-1 pod DET2? Ma ktos moze schemat podlaczenia?


dzieki


Masz instrukcje Do LC1? Tam jest napisane który kabelek masz podpiąc do jednego z wejść ANALOG IN w DET2. Potem w DET2, w ustawieniach skal wybierasz "WIDE BAND SENSOR AFR LC1 7.35-22.39" dla wejścia którego użyłeś.
Powinno hulać....
Pozdrawiam.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Thu, 12 Aug 2010 - 17:13
Post #1357


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





CYTAT(Wasyllbn @ Tue, 10 Aug 2010 - 12:35) *
Powiem tak: podłączyłem ecumastera, odpaliłem silnik, podłączyłem pod lapka, ustawiłem zgodnie z konfiguracją drugą, ustawiłem procedurę startu i teraz pytanie:
Klikać scalaczek celem zapisu i nie przejmować się mapami paliwa i zapłonu pokazującymi w każdej kratce wartość 0?


Najlepiej najpierw poustawiać właściwe skale tak, aby zer NIE BYŁO!!

Na przykład dla mapy paliwowej opierającej sie na przepływomierzu. Niech powiedzmy w naszym aucie przepływomierz pracyje w zakresie od 0,6 V do 3,5 V. Te wartości możemy zobaczyc z pierwszego zrobionego przez nas loga. Widać tam jakie jest napiecie przy zamnkietej przepustnicy i jakie jast napiecie na przeplywonmierzy przy na max wciśnietym gazie. Tak wiec niech np nasze skrajne wartości to MIN 0,6 V i MAX 3,5 V. Oznacza to że dla wartości napiecia nie mieszczącego się w tym przedziale bedziemy mieli same zera. Szkoda tego nie używanego zakresu. Należy więc ustawić w "KONFIGURACJA WEJŚĆ ANALOGOWYCH" nasze skrajne wartości. W tym momencie nasza mapa paliwowa będzie zaczynać sie i kączyć w roboczym zakresie. Nie bedzie dzięki temu zbędnych zer. Z roboczy zakres bedzie gęstrzy i dokłaniejszy.

Mam nadzieje ze to co napisałem jest w miarę zrozumiałe i komuś się to przyda. Oczywiście jest to przykład i pasuje nie tylko do przepływomieża a do wszystkich czujników. Znajdzcie tylko prawdziwe skrajne punkty MAX i MIN.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Suzin
post Thu, 12 Aug 2010 - 17:17
Post #1358


User
Dołączył: Sat, 06 February 2010





CYTAT(Fishman @ Thu, 12 Aug 2010 - 17:01) *
Masz instrukcje Do LC1? Tam jest napisane który kabelek masz podpiąc do jednego z wejść ANALOG IN w DET2. Potem w DET2, w ustawieniach skal wybierasz "WIDE BAND SENSOR AFR LC1 7.35-22.39" dla wejścia którego użyłeś.
Powinno hulać....
Pozdrawiam.


dzieki za pomoc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Tue, 17 Aug 2010 - 22:31
Post #1359


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Mam pytanie odnośnie nakładnia wartości AFR z analog in 2, czy nie da się żeby odświerzało na bierząco ?? I jak w tej chwii jet to nadpisywane robione jakaś średnia wartość czy jak ??

Z góry dzięki


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Tue, 17 Aug 2010 - 22:48
Post #1360


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





CYTAT(k64 @ Thu, 12 Aug 2010 - 16:44) *
odpalil na 3 barach na listwie wtryskowej, na 3,5 bara nie odpala. i przy tych 3 barach musze miec nacisniety gaz lekko tak go zalewa , w mapie mam dawno -128 czli max ale tak jak by nie slucha,



ja mam na 3.5 bara -22 i chodzi na okolo 13.5 AFR

a tez mi nie sluchal jak tobie i po wgraniu nowego softu do DETa i compa zaczelo wszystko pracowac jak nalezy


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 66 67 68 69 70 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 17:25