![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1341
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Kolejny pacjent odpalony na det3 sa. Ofiara jest Mazda 323f BG GT z kompresorem. Niebawem bedzie rowniez full standalone dla zaplonu przy pomocy EDISa.
Narazie mapa do 4 tys ogarnieta (jazda po miescie), ale musze przyznac,ze jest bardzo dobrze. W zasadzie jezdzi jak inny seryjny samochod na wtrysku. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1342
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
W sumie też mogę sie pochwalić odpaleniem DET3 SA w Fordzie 2.9 + turbo HX40. Nie obeszło sie, jak to w moich przypadkach sie trafia, bez niespodzianek ale szybkie konsultacje z Jadzwinem, pare drobnych przeróbek i silnik chodzi.
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#1343
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 April 2009 ![]() |
Jak w DET III po ustawieniu Launch Control i bez strojenia map zapisać tylko LC? (mając w mapach same 0
![]() |
|
|
![]()
Post
#1344
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Wszystkie zmiany ktore robisz i chcesz zeby sie zapisaly na stale musisz kliknac albo na scalaczek na toolbarze albo z menu file wybrac opcje make maps permanent...
Bo domyslam sie ze o to chodzi ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1345
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 April 2009 ![]() |
Jadzwin, tyle, że klikając na scalaczek zapisuję WSZYSTKIE zmiany, a nie chcę zapisywać map wtrysku i zapłonu w których są same zera
![]() Ps. W seryjnym c20xe mot 2.5 seryjne max rpm to 7200? |
|
|
![]()
Post
#1346
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Nie rozumiem
![]() Jadzwin, tyle, że klikając na scalaczek zapisuję WSZYSTKIE zmiany, a nie chcę zapisywać map wtrysku i zapłonu w których są same zera ![]() Ps. W seryjnym c20xe mot 2.5 seryjne max rpm to 7200? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1347
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 April 2009 ![]() |
Powiem tak: podłączyłem ecumastera, odpaliłem silnik, podłączyłem pod lapka, ustawiłem zgodnie z konfiguracją drugą, ustawiłem procedurę startu i teraz pytanie:
Klikać scalaczek celem zapisu i nie przejmować się mapami paliwa i zapłonu pokazującymi w każdej kratce wartość 0? |
|
|
![]()
Post
#1348
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak. Zaera oznaczaja calkowity brak modyfikacji sygnalow...
Powiem tak: podłączyłem ecumastera, odpaliłem silnik, podłączyłem pod lapka, ustawiłem zgodnie z konfiguracją drugą, ustawiłem procedurę startu i teraz pytanie: Klikać scalaczek celem zapisu i nie przejmować się mapami paliwa i zapłonu pokazującymi w każdej kratce wartość 0? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1349
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Jadzwin ja tez poprosze soft SA z wyjsciem drugim pwm dla ebc w PIdzie na pw.w weekend zmieniam na SA i chcialbym meic mozlwiosc podlaczenia ebc. jackkpl skoro juz jezdzi w sa to ja tez bede
![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1350
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Dobra ciagle nad tym pracuje bo nie mam za wiele czasu.
Koniec koncow stanelo na PID z feed forward lub tryb open loop (do wyboru w sofcie) + skalownaie po TPS... Zoabczymy jak bedzie.. Najgorsze ze wyjezdzam w niedziele na urlop wiec sie musze wyrobic ![]() Jadzwin ja tez poprosze soft SA z wyjsciem drugim pwm dla ebc w PIdzie na pw.w weekend zmieniam na SA i chcialbym meic mozlwiosc podlaczenia ebc. jackkpl skoro juz jezdzi w sa to ja tez bede ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1351
|
|
User Dołączył: Sat, 06 February 2010 ![]() |
Witam!
Sorry za lamerskie pytanie, ale w jaki sposób podpiąć sonde LC-1 pod DET2? Ma ktos moze schemat podlaczenia? dzieki |
|
|
![]()
Post
#1352
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
jesli udalo mi sie odpalic samochod i usawic jakies tam wolne mniej wiecej stale obroty , po konwersji, bmw e36 325i m50 , seryjne wtryski 240cc 3,5 bar, jakie zmiany zastosowac aby auto odpalilo na 460cc. o ile obnizyc.
edit: moze jest jakis wzor? czy tylko metoda prob i bledow? -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#1353
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
jesli udalo mi sie odpalic samochod i usawic jakies tam wolne mniej wiecej stale obroty , po konwersji, bmw e36 325i m50 , seryjne wtryski 240cc 3,5 bar, jakie zmiany zastosowac aby auto odpalilo na 460cc. o ile obnizyc. edit: moze jest jakis wzor? czy tylko metoda prob i bledow? Ja na Twoim miejscu ustawił bym w mapie paliwowej wszystkie wartości na 0. Nastęnie wejdż w konfigurację wyjść i bym bawił się PRZESUNIĘCIE. Zmniejszał bym tam stopniowo wartość. Oczywiście zejdziesz z wartościami poniżej zera. Wg. mnie możesz zacząć od -0,15 Vi obniżać w dół o krok 0,03 V. Sam zobaczysz, kiedy bedziesz blisko. Wtedy zmniejsz krok. W końcu trafisz i zapali ;-) Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#1354
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
odpalil na 3 barach na listwie wtryskowej, na 3,5 bara nie odpala. i przy tych 3 barach musze miec nacisniety gaz lekko tak go zalewa , w mapie mam dawno -128 czli max ale tak jak by nie slucha,
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#1355
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
odpalil na 3 barach na listwie wtryskowej, na 3,5 bara nie odpala. i przy tych 3 barach musze miec nacisniety gaz lekko tak go zalewa , w mapie mam dawno -128 czli max ale tak jak by nie slucha, Nie jestem gigantem ale wiem ze drobne zmiany robią różnicę. Nie rób -128 bo to wartość z kosmosu. Spróbuj chociaż jak CI napisałem. Wszystko na 0. I przesunięciem się pobaw wg. mojej instrukcji. |
|
|
![]()
Post
#1356
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Witam! Sorry za lamerskie pytanie, ale w jaki sposób podpiąć sonde LC-1 pod DET2? Ma ktos moze schemat podlaczenia? dzieki Masz instrukcje Do LC1? Tam jest napisane który kabelek masz podpiąc do jednego z wejść ANALOG IN w DET2. Potem w DET2, w ustawieniach skal wybierasz "WIDE BAND SENSOR AFR LC1 7.35-22.39" dla wejścia którego użyłeś. Powinno hulać.... Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#1357
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Powiem tak: podłączyłem ecumastera, odpaliłem silnik, podłączyłem pod lapka, ustawiłem zgodnie z konfiguracją drugą, ustawiłem procedurę startu i teraz pytanie: Klikać scalaczek celem zapisu i nie przejmować się mapami paliwa i zapłonu pokazującymi w każdej kratce wartość 0? Najlepiej najpierw poustawiać właściwe skale tak, aby zer NIE BYŁO!! Na przykład dla mapy paliwowej opierającej sie na przepływomierzu. Niech powiedzmy w naszym aucie przepływomierz pracyje w zakresie od 0,6 V do 3,5 V. Te wartości możemy zobaczyc z pierwszego zrobionego przez nas loga. Widać tam jakie jest napiecie przy zamnkietej przepustnicy i jakie jast napiecie na przeplywonmierzy przy na max wciśnietym gazie. Tak wiec niech np nasze skrajne wartości to MIN 0,6 V i MAX 3,5 V. Oznacza to że dla wartości napiecia nie mieszczącego się w tym przedziale bedziemy mieli same zera. Szkoda tego nie używanego zakresu. Należy więc ustawić w "KONFIGURACJA WEJŚĆ ANALOGOWYCH" nasze skrajne wartości. W tym momencie nasza mapa paliwowa będzie zaczynać sie i kączyć w roboczym zakresie. Nie bedzie dzięki temu zbędnych zer. Z roboczy zakres bedzie gęstrzy i dokłaniejszy. Mam nadzieje ze to co napisałem jest w miarę zrozumiałe i komuś się to przyda. Oczywiście jest to przykład i pasuje nie tylko do przepływomieża a do wszystkich czujników. Znajdzcie tylko prawdziwe skrajne punkty MAX i MIN. |
|
|
![]()
Post
#1358
|
|
User Dołączył: Sat, 06 February 2010 ![]() |
Masz instrukcje Do LC1? Tam jest napisane który kabelek masz podpiąc do jednego z wejść ANALOG IN w DET2. Potem w DET2, w ustawieniach skal wybierasz "WIDE BAND SENSOR AFR LC1 7.35-22.39" dla wejścia którego użyłeś. Powinno hulać.... Pozdrawiam. dzieki za pomoc |
|
|
![]()
Post
#1359
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: ZDW ![]() |
Mam pytanie odnośnie nakładnia wartości AFR z analog in 2, czy nie da się żeby odświerzało na bierząco ?? I jak w tej chwii jet to nadpisywane robione jakaś średnia wartość czy jak ??
Z góry dzięki -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1360
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
odpalil na 3 barach na listwie wtryskowej, na 3,5 bara nie odpala. i przy tych 3 barach musze miec nacisniety gaz lekko tak go zalewa , w mapie mam dawno -128 czli max ale tak jak by nie slucha, ja mam na 3.5 bara -22 i chodzi na okolo 13.5 AFR a tez mi nie sluchal jak tobie i po wgraniu nowego softu do DETa i compa zaczelo wszystko pracowac jak nalezy -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 17:25 |