![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1321
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
czesc, pacjent bmw 2,5 turbo , wszystko bylo ok az cos chyba nabroilismy,
podlaczenie jest ecumaster niby ok, conected , pokazuje obroty, ale obojetnie jaka mapa jest wgrana auto odpala, pokazuje + w obrotach jakich jest ale NIE REAGOWAC na zadne zmiany, co zrobilismy? ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1322
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Daj loga zaobaczymy
![]() Wczesniej dzialalo wzsystko ok ? Czy dopeiro podlaczyles ? czesc, pacjent bmw 2,5 turbo , wszystko bylo ok az cos chyba nabroilismy, podlaczenie jest ecumaster niby ok, conected , pokazuje obroty, ale obojetnie jaka mapa jest wgrana auto odpala, pokazuje + w obrotach jakich jest ale NIE REAGOWAC na zadne zmiany, co zrobilismy? ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1323
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Daj loga zaobaczymy ![]() Wczesniej dzialalo wzsystko ok ? Czy dopeiro podlaczyles ? wczesniej dzialalo, sprawdzales mi ecumasetra bo myslalem ze to on padl ![]() wczesniej dzialalo,i nagle przestal reagowac,sprawdzilem wiazke raczej ok , jak zrobic loga jaki cie intersowac? -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#1324
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
czesc, pacjent bmw 2,5 turbo , wszystko bylo ok az cos chyba nabroilismy, podlaczenie jest ecumaster niby ok, conected , pokazuje obroty, ale obojetnie jaka mapa jest wgrana auto odpala, pokazuje + w obrotach jakich jest ale NIE REAGOWAC na zadne zmiany, co zrobilismy? ![]() Zapala się check? Modyfikujecie sygnał z przepływki czy chcecie ją emulować? -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#1325
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Zapala się check? Modyfikujecie sygnał z przepływki czy chcecie ją emulować? chec na liczniku? caly czas jest, zawsze byl, przeplywka podlaczona, ale lezy obok dolotu chcemy tylko sprawdzic czy reagoje na zmiay,stroic bedzie kto inny, map sensor jest, -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#1326
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Jezeli komp wszedł w stan awaryjny bo z jakiegos powodu nie widzi przepływki to nie zareaguje na sygnał z deta.
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#1327
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Sprawdz czy masz stratup value ustawione w opcjach wyjscia analogowego.
W BMW jest to konieczne. Kuba Jezeli komp wszedł w stan awaryjny bo z jakiegos powodu nie widzi przepływki to nie zareaguje na sygnał z deta. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1328
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 03 August 2010 ![]() |
Witam mam ECU 3 i mam pytanie jak bezpośrednio sterowac wtryskami czy wyjście z ECU podpiac mam pod wejscie częstotliwosciowe i potem bezposrednio pod wtryski ? Jak potem skonfigurowac ECU ?
|
|
|
![]()
Post
#1329
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
A dokladnie o jaka apliakcje ci chodzi ?
Sterowanie dodatkowymi wtryskwiaczami ? Czy przechwycenie sygnalu z ECU i modyfikowanie orginalnych czasow wtrysku ? Czy moze tryb stand alone ? Witam mam ECU 3 i mam pytanie jak bezpośrednio sterowac wtryskami czy wyjście z ECU podpiac mam pod wejscie częstotliwosciowe i potem bezposrednio pod wtryski ? Jak potem skonfigurowac ECU ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1330
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 03 August 2010 ![]() |
Chodzi p przechwycenie sygnału z ECU i modyfikowanie orginalnych czasów wtrysku czy w ECU 3 jest taka możliwośc ?ł
|
|
|
![]()
Post
#1331
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Ok, nie ma możliwości na raz sterować doładowaniem i mieć SA paliwowe. Czy przeszkoda tkwi w oprogramowaniu, czy w hardware det'a3? Jeśli przeszkodą jest oprogramowanie, to czy ( i ew. kiedy ) można się spodziewać softu ogarniającego to?
Nie ukrywam, iż zależy mi na tym dosyć bardzo ![]() PS. Kontroler PID mówi mi tyle, co zapewne wam system cyklon do tippmana ![]() Pozdrawiam Olek CYTAT Bedzie mozna jak dopisze sterowanie boostem za pomoca kontorlera PID. Aktualnie nie ma takiej mozliwosci
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#1332
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jak przetestujesz, to na dniach moge dopisac
![]() Ok, nie ma możliwości na raz sterować doładowaniem i mieć SA paliwowe. Czy przeszkoda tkwi w oprogramowaniu, czy w hardware det'a3? Jeśli przeszkodą jest oprogramowanie, to czy ( i ew. kiedy ) można się spodziewać softu ogarniającego to? Nie ukrywam, iż zależy mi na tym dosyć bardzo ![]() PS. Kontroler PID mówi mi tyle, co zapewne wam system cyklon do tippmana ![]() Pozdrawiam Olek -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1333
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Napiszę tak:
Wszystkie wtryski działają na raz. Do nich używam jednego wyjścia ( w moim przypadku pin 20 w masterze ). Natomiast do 2 wyjścia ( czyli pin 18 ) chcę podpiąć zaworek N75 z szmelcwagena. Jeśli dasz radę zrobić coś takiego, to zaraz po powrocie z wyjazdu ( czyli po 15 sierpnia ) mogę Tobie to przetestować i zdać obszerną relację. Stroić i tak będzie pewien chłopak który ogarnia, więc o dokładność możesz być spokojny ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#1334
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
W takim razie cos dopisze potestujesz
![]() Oprocz tego bedzie mapa 2D w funkcji obrotow doladowania... W sofcie od SA jest fuel cut na overboost wiec jest jakies zabezpieczenie do testowania ![]() Napiszę tak: Wszystkie wtryski działają na raz. Do nich używam jednego wyjścia ( w moim przypadku pin 20 w masterze ). Natomiast do 2 wyjścia ( czyli pin 18 ) chcę podpiąć zaworek N75 z szmelcwagena. Jeśli dasz radę zrobić coś takiego, to zaraz po powrocie z wyjazdu ( czyli po 15 sierpnia ) mogę Tobie to przetestować i zdać obszerną relację. Stroić i tak będzie pewien chłopak który ogarnia, więc o dokładność możesz być spokojny ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1335
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
No i malinowo
![]() Jak opróżnisz skrzynkę privów, prześlę Ci mejla i numer do mnie. Jak coś skorbniesz ( jest nieco ponad tydzień czasu, więc wielkiego pośpiechu nie ma ![]() ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#1336
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Jadzwin a bedzie mozliwosc ustawien parametrow p i i d dla roznych biegow?bo na jedynce jest inny czas narastania boosta a dla 5 tegao inny.wiec i nastawy powinny byc rozne.chyba ze jakis system samouczenia regulatora zastosujesz.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1337
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Poprawnie skonfigurowany regulator powinien utrzymywac stabilnie cisneinie na wszystkich biegach...
Mozna by dodac korekcje boostu po Vss podpinanym do frequency input i uzyskac rozne doladowania w zaleznosci od predkosci / biegu... Ale to tez nie zmiana parametrow boosta tylko skalowaniem wartosci tablicy boost target.... Jadzwin a bedzie mozliwosc ustawien parametrow p i i d dla roznych biegow?bo na jedynce jest inny czas narastania boosta a dla 5 tegao inny.wiec i nastawy powinny byc rozne.chyba ze jakis system samouczenia regulatora zastosujesz. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1338
|
|
User Dołączył: Sun, 24 January 2010 Skąd: kraków ![]() |
jest jakaś skala zebym widział poprawnie temperature cieczy?? normalna skazówka mi niechodzi ale gdzies przy powiedzmy około 80stopni silnika na det3 pokazuje 20stopni (skale mam ustawiona taka jak dla temperatury powietrza) .
m2.5 w sumie to o połowe mniej pokazuje bo dzisiaj max był 48stopni |
|
|
![]()
Post
#1339
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Sprawdz czy masz stratup value ustawione w opcjach wyjscia analogowego. W BMW jest to konieczne. Kuba zrobilismy od nowa konwersje, wkleje moze screen , dalej lipa, wiazka sprawdzona, auto odpala ok , jest podlaczenie do ecumastera jak widac, a nie reagoje na zmiany. -seryjne wtryski, -nie reaguje na zmiany, -przeplywka lezy obok dolotu i chyba cos z nia nie tak jest mozliwe ze to jest wlasnie problem? miala tylko byc po to zeby tmp odczytywac czy jakos tak sam nie wiem nie ja bede stroic bo sie na tym nie znam ale dodam ze bylo wszystko ok , auto reagowalo na zmiany wtryskow lekkie zmiany w mapie i auto reagowalo ok zalanie, lub za ubogo itd a teraz jakos poprostu niechce , jedynie co to gasnie przy -25 , przy -128 jak widac na zdjeciu (koniec mapy) nic sie nie dzieje ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#1340
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Silnik chodzi ewidentnie w tyrbie awaryjnym i dlatego nie reaguje na zmiany jakie robisz. Nie może być tak, że z ecumastera masz napiecy wyjściowe 0 a silnik chodzi.
Sprawdz czy jak ustawisz analog out min 1.96V to czy wtedy bedzie chodzić i reagować na zmiany w mapie. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 09:07 |