Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 65 66 67 68 69 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
k64
post Tue, 03 Aug 2010 - 21:40
Post #1321


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





czesc, pacjent bmw 2,5 turbo , wszystko bylo ok az cos chyba nabroilismy,

podlaczenie jest ecumaster niby ok, conected , pokazuje obroty, ale obojetnie jaka mapa jest wgrana auto odpala, pokazuje + w obrotach jakich jest ale NIE REAGOWAC na zadne zmiany, co zrobilismy? smile.gif dodajemy paliwa odejmojemy i nic


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 03 Aug 2010 - 21:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jadzwin
post Tue, 03 Aug 2010 - 21:43
Post #1322


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Daj loga zaobaczymy smile.gif
Wczesniej dzialalo wzsystko ok ? Czy dopeiro podlaczyles ?

CYTAT(k64 @ Tue, 03 Aug 2010 - 22:40) *
czesc, pacjent bmw 2,5 turbo , wszystko bylo ok az cos chyba nabroilismy,

podlaczenie jest ecumaster niby ok, conected , pokazuje obroty, ale obojetnie jaka mapa jest wgrana auto odpala, pokazuje + w obrotach jakich jest ale NIE REAGOWAC na zadne zmiany, co zrobilismy? smile.gif dodajemy paliwa odejmojemy i nic



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 03 Aug 2010 - 21:56
Post #1323


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Jadzwin @ Tue, 03 Aug 2010 - 21:43) *
Daj loga zaobaczymy smile.gif
Wczesniej dzialalo wzsystko ok ? Czy dopeiro podlaczyles ?

wczesniej dzialalo, sprawdzales mi ecumasetra bo myslalem ze to on padl smile.gif

wczesniej dzialalo,i nagle przestal reagowac,sprawdzilem wiazke raczej ok , jak zrobic loga jaki cie intersowac?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Tue, 03 Aug 2010 - 21:57
Post #1324


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(k64 @ Tue, 03 Aug 2010 - 21:40) *
czesc, pacjent bmw 2,5 turbo , wszystko bylo ok az cos chyba nabroilismy,

podlaczenie jest ecumaster niby ok, conected , pokazuje obroty, ale obojetnie jaka mapa jest wgrana auto odpala, pokazuje + w obrotach jakich jest ale NIE REAGOWAC na zadne zmiany, co zrobilismy? smile.gif dodajemy paliwa odejmojemy i nic


Zapala się check? Modyfikujecie sygnał z przepływki czy chcecie ją emulować?


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 03 Aug 2010 - 22:01
Post #1325


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Zibi122 @ Tue, 03 Aug 2010 - 21:57) *
Zapala się check? Modyfikujecie sygnał z przepływki czy chcecie ją emulować?

chec na liczniku? caly czas jest, zawsze byl, przeplywka podlaczona, ale lezy obok dolotu chcemy tylko sprawdzic czy reagoje na zmiay,stroic bedzie kto inny, map sensor jest,


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Tue, 03 Aug 2010 - 22:05
Post #1326


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





Jezeli komp wszedł w stan awaryjny bo z jakiegos powodu nie widzi przepływki to nie zareaguje na sygnał z deta.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 03 Aug 2010 - 22:11
Post #1327


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Sprawdz czy masz stratup value ustawione w opcjach wyjscia analogowego.
W BMW jest to konieczne.

Kuba

CYTAT(Zibi122 @ Tue, 03 Aug 2010 - 23:05) *
Jezeli komp wszedł w stan awaryjny bo z jakiegos powodu nie widzi przepływki to nie zareaguje na sygnał z deta.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LukaszB10
post Tue, 03 Aug 2010 - 22:26
Post #1328


Rookie
Dołączył: Tue, 03 August 2010





Witam mam ECU 3 i mam pytanie jak bezpośrednio sterowac wtryskami czy wyjście z ECU podpiac mam pod wejscie częstotliwosciowe i potem bezposrednio pod wtryski ? Jak potem skonfigurowac ECU ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 03 Aug 2010 - 22:33
Post #1329


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





A dokladnie o jaka apliakcje ci chodzi ?
Sterowanie dodatkowymi wtryskwiaczami ? Czy przechwycenie sygnalu z ECU i modyfikowanie orginalnych czasow wtrysku ? Czy moze tryb stand alone ?

CYTAT(LukaszB10 @ Tue, 03 Aug 2010 - 23:26) *
Witam mam ECU 3 i mam pytanie jak bezpośrednio sterowac wtryskami czy wyjście z ECU podpiac mam pod wejscie częstotliwosciowe i potem bezposrednio pod wtryski ? Jak potem skonfigurowac ECU ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LukaszB10
post Tue, 03 Aug 2010 - 22:37
Post #1330


Rookie
Dołączył: Tue, 03 August 2010





Chodzi p przechwycenie sygnału z ECU i modyfikowanie orginalnych czasów wtrysku czy w ECU 3 jest taka możliwośc ?ł
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 05 Aug 2010 - 22:25
Post #1331


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Ok, nie ma możliwości na raz sterować doładowaniem i mieć SA paliwowe. Czy przeszkoda tkwi w oprogramowaniu, czy w hardware det'a3? Jeśli przeszkodą jest oprogramowanie, to czy ( i ew. kiedy ) można się spodziewać softu ogarniającego to?
Nie ukrywam, iż zależy mi na tym dosyć bardzo wink.gif
PS. Kontroler PID mówi mi tyle, co zapewne wam system cyklon do tippmana wink.gif
Pozdrawiam
Olek

CYTAT
Bedzie mozna jak dopisze sterowanie boostem za pomoca kontorlera PID. Aktualnie nie ma takiej mozliwosci


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 05 Aug 2010 - 22:41
Post #1332


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jak przetestujesz, to na dniach moge dopisac smile.gif Tylko musisz podpiac wtryskiwacze pod Injection Out #1 i zostawic Injection #2 Out wolne.


CYTAT(pinin @ Thu, 05 Aug 2010 - 23:25) *
Ok, nie ma możliwości na raz sterować doładowaniem i mieć SA paliwowe. Czy przeszkoda tkwi w oprogramowaniu, czy w hardware det'a3? Jeśli przeszkodą jest oprogramowanie, to czy ( i ew. kiedy ) można się spodziewać softu ogarniającego to?
Nie ukrywam, iż zależy mi na tym dosyć bardzo wink.gif
PS. Kontroler PID mówi mi tyle, co zapewne wam system cyklon do tippmana wink.gif
Pozdrawiam
Olek



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 05 Aug 2010 - 22:56
Post #1333


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Napiszę tak:
Wszystkie wtryski działają na raz. Do nich używam jednego wyjścia ( w moim przypadku pin 20 w masterze ). Natomiast do 2 wyjścia ( czyli pin 18 ) chcę podpiąć zaworek N75 z szmelcwagena. Jeśli dasz radę zrobić coś takiego, to zaraz po powrocie z wyjazdu ( czyli po 15 sierpnia ) mogę Tobie to przetestować i zdać obszerną relację. Stroić i tak będzie pewien chłopak który ogarnia, więc o dokładność możesz być spokojny smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 05 Aug 2010 - 23:02
Post #1334


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





W takim razie cos dopisze potestujesz smile.gif Kwestia bedzie dobrania wspolczynikow P,I,D zeby nie przeladowywalo i trzymalo zadane cisnienie.
Oprocz tego bedzie mapa 2D w funkcji obrotow doladowania... W sofcie od SA jest fuel cut na overboost wiec jest jakies zabezpieczenie do testowania smile.gif

CYTAT(pinin @ Thu, 05 Aug 2010 - 23:56) *
Napiszę tak:
Wszystkie wtryski działają na raz. Do nich używam jednego wyjścia ( w moim przypadku pin 20 w masterze ). Natomiast do 2 wyjścia ( czyli pin 18 ) chcę podpiąć zaworek N75 z szmelcwagena. Jeśli dasz radę zrobić coś takiego, to zaraz po powrocie z wyjazdu ( czyli po 15 sierpnia ) mogę Tobie to przetestować i zdać obszerną relację. Stroić i tak będzie pewien chłopak który ogarnia, więc o dokładność możesz być spokojny smile.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 05 Aug 2010 - 23:27
Post #1335


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





No i malinowo smile.gif
Jak opróżnisz skrzynkę privów, prześlę Ci mejla i numer do mnie. Jak coś skorbniesz ( jest nieco ponad tydzień czasu, więc wielkiego pośpiechu nie ma smile.gif ) wrzuć mi na skrzynkę i będziemy testować. Jak będziesz potrzebował, to logi i inne duperele także Ci będę mógł przesłać smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 06 Aug 2010 - 09:24
Post #1336


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Jadzwin a bedzie mozliwosc ustawien parametrow p i i d dla roznych biegow?bo na jedynce jest inny czas narastania boosta a dla 5 tegao inny.wiec i nastawy powinny byc rozne.chyba ze jakis system samouczenia regulatora zastosujesz.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 06 Aug 2010 - 10:11
Post #1337


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Poprawnie skonfigurowany regulator powinien utrzymywac stabilnie cisneinie na wszystkich biegach...
Mozna by dodac korekcje boostu po Vss podpinanym do frequency input i uzyskac rozne doladowania w zaleznosci od predkosci / biegu...
Ale to tez nie zmiana parametrow boosta tylko skalowaniem wartosci tablicy boost target....






CYTAT(piwo @ Fri, 06 Aug 2010 - 10:24) *
Jadzwin a bedzie mozliwosc ustawien parametrow p i i d dla roznych biegow?bo na jedynce jest inny czas narastania boosta a dla 5 tegao inny.wiec i nastawy powinny byc rozne.chyba ze jakis system samouczenia regulatora zastosujesz.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ghostface318
post Sat, 07 Aug 2010 - 12:33
Post #1338


User
Dołączył: Sun, 24 January 2010
Skąd: kraków





jest jakaś skala zebym widział poprawnie temperature cieczy?? normalna skazówka mi niechodzi ale gdzies przy powiedzmy około 80stopni silnika na det3 pokazuje 20stopni (skale mam ustawiona taka jak dla temperatury powietrza) .


m2.5

w sumie to o połowe mniej pokazuje bo dzisiaj max był 48stopni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 09 Aug 2010 - 21:30
Post #1339


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Jadzwin @ Tue, 03 Aug 2010 - 22:11) *
Sprawdz czy masz stratup value ustawione w opcjach wyjscia analogowego.
W BMW jest to konieczne.

Kuba


zrobilismy od nowa konwersje,

wkleje moze screen , dalej lipa, wiazka sprawdzona, auto odpala ok , jest podlaczenie do ecumastera jak widac, a nie reagoje na zmiany.

-seryjne wtryski,
-nie reaguje na zmiany,
-przeplywka lezy obok dolotu i chyba cos z nia nie tak jest mozliwe ze to jest wlasnie problem?

miala tylko byc po to zeby tmp odczytywac czy jakos tak sam nie wiem nie ja bede stroic bo sie na tym nie znam ale dodam ze bylo wszystko ok ,
auto reagowalo na zmiany wtryskow lekkie zmiany w mapie i auto reagowalo ok zalanie, lub za ubogo itd a teraz jakos poprostu niechce , jedynie co
to gasnie przy -25 , przy -128 jak widac na zdjeciu (koniec mapy) nic sie nie dzieje mellow.gif







--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Tue, 10 Aug 2010 - 09:20
Post #1340


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





Silnik chodzi ewidentnie w tyrbie awaryjnym i dlatego nie reaguje na zmiany jakie robisz. Nie może być tak, że z ecumastera masz napiecy wyjściowe 0 a silnik chodzi.
Sprawdz czy jak ustawisz analog out min 1.96V to czy wtedy bedzie chodzić i reagować na zmiany w mapie.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 65 66 67 68 69 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 09:07