![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1301
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 April 2009 ![]() |
Dopiero zacząłem buszować po stronie producenta - do tej pory szukałem na forum tutaj
![]() Mam pytanie - procedura startu: - Obroty odcięcia - wiadomo, silnik nie przekracza tych obrotów podczas proc. startu. - Aktywujące obroty - czyli jakie? To tu chodzi o to, że jak przekroczy się te obroty to procedura starty się nie włączy? - Opóźnienie zapłonu - ile ustawić? - Wzbogacenie - jak wyżej? Bardzo proszę o info, bo dzisiaj mam możliwość podłączenia det III i ustawienia chociaż tej procedury startu ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1302
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Aktywujace obroty to obroty od ktorych zaczyna sie zalaczac procedura i zaczyna opozniac zaplon i wzbogacac mieszanke....
Co do opznienia zaplonu i wzboacenia to ustaw tak zeby uzyskac zadane doladowanie. Czym bardziej opoznisz i wiecej dolejsz to ci turbow iecej zaladuje przy starcie. Dopiero zacząłem buszować po stronie producenta - do tej pory szukałem na forum tutaj ![]() Mam pytanie - procedura startu: - Obroty odcięcia - wiadomo, silnik nie przekracza tych obrotów podczas proc. startu. - Aktywujące obroty - czyli jakie? To tu chodzi o to, że jak przekroczy się te obroty to procedura starty się nie włączy? - Opóźnienie zapłonu - ile ustawić? - Wzbogacenie - jak wyżej? Bardzo proszę o info, bo dzisiaj mam możliwość podłączenia det III i ustawienia chociaż tej procedury startu ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1303
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 April 2009 ![]() |
Jadzwin, zapomniałem dopisać - a tak od razu łatwiej
![]() Pacjent to wolnossące c20xe na mot. 2.5 w Kadecie. Czyli gdy chcę w moim przypadku mieć start powiedzmy z 3000 obrotów, to mogę ustawić: - Obroty odcięcia 3000 - Aktywujące obroty - 2900 - Opóźnienie zapłonu - 0? - Wzbogacenie - 0? |
|
|
![]()
Post
#1304
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 January 2006 Skąd: Lublin ![]() |
Jadzwin, zapomniałem dopisać - a tak od razu łatwiej ![]() Pacjent to wolnossące c20xe na mot. 2.5 w Kadecie. Czyli gdy chcę w moim przypadku mieć start powiedzmy z 3000 obrotów, to mogę ustawić: - Obroty odcięcia 3000 - Aktywujące obroty - 2900 - Opóźnienie zapłonu - 0? - Wzbogacenie - 0? w n/a: - Opóźnienie zapłonu = 0 - Wzbogacenie = 0 chyba, ze chcesz podgrzac sobie kolekotr i wydech ![]() aaaa delikatnie z innej beczki czy LC nie zabija turbiny ?? |
|
|
![]()
Post
#1305
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 April 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1306
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Silnikowi nic nie bedzie... Turbina na pewno dostaje troche w dupe
![]() A jest to niezdrowe dla silnika? ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1307
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 April 2009 ![]() |
Chodzi mi o nadmierne podgrzewanie zaworów (szczególnie wydechowych) i głowicy (kanałów wydechowych), bo chyba ma to miejsce przy strzałach? Ale generalnie niezdrowym nie będzie?
![]() Turbina, to raczej zrozumiałe, większa temperatura, smarowanie bardziej skwierczy ![]() Edit: no i łopatki dostają ![]() |
|
|
![]()
Post
#1308
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jak nie cofniesz zaplonu to silnik bedzie pracowal jakby mial nizsza odcinke....
Chodzi mi o nadmierne podgrzewanie zaworów (szczególnie wydechowych) i głowicy (kanałów wydechowych), bo chyba ma to miejsce przy strzałach? Ale generalnie niezdrowym nie będzie? ![]() Turbina, to raczej zrozumiałe, większa temperatura, smarowanie bardziej skwierczy ![]() Edit: no i łopatki dostają ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1309
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Hej,
Pytanie: Pacjent: seicento na kompie punto 1.2, dołożone turbo, zamierzam skorzystać z opcji SA paliwowego. Domyślam się, że jak odetnę wtryski od kompa, to wywali mi "marchewę" ( czyli klasycznego czeka ![]() Pozdrawiam Pinin -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#1310
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Podepnij rezystory. W 90% przypadkow wystarcza zwykle 1-10K... Jak mu nie pomoze to niestety trzeba bedzie dac rezystor zblizony do rezystancji wtryskwiacza tylko ze w tym przypadku beda potrzebne rezystory o mocy 25-50W. Wogole efekty dzialania DET3 SA przeszly moje najsmielsze oczekiwania. Najnowszy soft dostepny tutaj: http://www.ecumaster.com/download/DET3/Ecu...ET3_FI_1_14.exe Co nowego: http://www.ecumaster.com/download/DET3/wha...FuelImplant.pdf Poczatek manuala: http://www.ecumaster.com/download/DET3/SAfuelImplant.pdf Hej, Pytanie: Pacjent: seicento na kompie punto 1.2, dołożone turbo, zamierzam skorzystać z opcji SA paliwowego. Domyślam się, że jak odetnę wtryski od kompa, to wywali mi "marchewę" ( czyli klasycznego czeka ![]() Pozdrawiam Pinin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1311
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Ok, już wiem że dzwoni. Teraz tak:
Fabrycznie wtryski działają w full grupie ( ciemną masą z elektyki/elektroniki jestem ja, więc przepraszam, że potrzebuję łopatologicznie ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#1312
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak wystarczy jeden.
Ok, już wiem że dzwoni. Teraz tak: Fabrycznie wtryski działają w full grupie ( ciemną masą z elektyki/elektroniki jestem ja, więc przepraszam, że potrzebuję łopatologicznie ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1313
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
Hej, Pytanie: Pacjent: seicento na kompie punto 1.2, dołożone turbo, zamierzam skorzystać z opcji SA paliwowego. Domyślam się, że jak odetnę wtryski od kompa, to wywali mi "marchewę" ( czyli klasycznego czeka ![]() Pozdrawiam Pinin jest jakieś 99,9% szans na to, ze marchewa nie będzie się paliła. Wtryskiwacz to nie jest czujnik dający błędny odczyt żeby komp świrował. BTW. dlaczego chcesz sterować ecumasterem a nie remapem oryginalnego kompa? -------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]()
Post
#1314
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
DET3 w trybie stand alone posiada w pelni zaimplementowany algorytm speed density z wsyztskimi potrzebnymi enrichmentami itd.
Swobodnie mzoe sobie przesunac odcinke, dac map sensora jaki chce, dowlne wtryskiwacze a co najwazniejsze moze stroic auto w czasi rzeczywistym. Daje to ogromna przewage nad remapem szczegolnie ze moze to robic sam... Kuba jest jakieś 99,9% szans na to, ze marchewa nie będzie się paliła. Wtryskiwacz to nie jest czujnik dający błędny odczyt żeby komp świrował. BTW. dlaczego chcesz sterować ecumasterem a nie remapem oryginalnego kompa? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1315
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
To co Jadzwin napisał to największe plusy, inne zalety to np. możliwość zrobienia 2 programów, podpięcie zaworu sterowania ciśnienia turbo...
Jest znacznie więcej plusów takiego rozwiązania. No i strojenie na mastrze jest szybsze niż remapowanie seryjnego sterownika. I tak przyszłościowo seryjne komp zrobi wypad lotem koszącym - gdy wszystko uda się ogarnąć, to niestety będę musiał przejść już na pełne SA. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#1316
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
czy w trybie sa moge sterowac odzieln ie wtryskami i ebc? czy oba wyjscia pwm zajete sa pod wtryski?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1317
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
czy w trybie sa moge sterowac odzieln ie wtryskami i ebc? czy oba wyjscia pwm zajete sa pod wtryski? Oba zajęte przez wtryski niestety. DET3 można uruchomić jako samodzielne SA. Nie bedzie jednak kilku elementów bez których niektóre silniki a w szczególności nowsze nie będą pracować. Słyszałem, że jeździi już jedno auto w ten sposób zrobione. Gdyby DET3 miał wolne jedno wyjście PWM oraz dodatkową opcję w oprogramowaniu do zapłonu to spokojnie bedzie jako proste SA grać. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#1318
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: B-B ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1319
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Bedzie mozna jak dopisze sterowanie boostem za pomoca kontorlera PID. Aktualnie nie ma takiej mozliwosci
A gdyby podpiąć wszystkie wtryski pod jedno wyjście(full group) a drugie na EBC? Można tak? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1320
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jeszcze jedna sprawa. W przypadku mdulu EDIS mozliwe jest pelne sterowanie zaplonu w trybie SA i nie trzeba ECU do sterowania zaplonem.
Tzn. fizycznie nie ma w tym sofcie na serwerze ale mam taki kod ktory to potrafi ![]() Bedzie mozna jak dopisze sterowanie boostem za pomoca kontorlera PID. Aktualnie nie ma takiej mozliwosci
-------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 06:01 |