Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 63 64 65 66 67 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Zibi122
post Wed, 23 Jun 2010 - 12:15
Post #1281


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(Bogdan9999 @ Wed, 23 Jun 2010 - 00:49) *
Panowie jest problem sad.gif Po podłączeniu DET 3, puszczeniu przewodów od przepływki przez moduł zmieniający napięcie. Auto wcale nie chce jechać gdy tylko pokazuje się ciśnienie w kolektorze ssącym od razu AFR skacze na 17-19 i auto szarpie dusi sie i nie przyspiesza sad.gif Że pali jak smok nie wspomnę rzędu 30 litrów a obrotów większych jak 3500 nie osiągnąłem sad.gif Po próbie zrobienia konwersji MAF na MAP okazuje sie że skala która przypisałem do map sensora 3 barowego nie działa sad.gif To kolejny problem. Map sensor to 3 barowy Auto guage ten co współpracuje z wskaźnikiem boost SM peak ale mam oddzielny pod DET 3. Wskaźnik pokazuje -0.7 bara a DET 3 jest -0.9 i maksymalnie dochodzi do -0.3 bara choć w kolektorze jest wtedy 0.5 bara Ma ktoś jakieś pomysły co jest nie tak ?


Podeślij projekt zobaczymy co i jak. Skala pewnie źle ustawiona skoro tak pokazuje map.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 23 Jun 2010 - 12:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Bogdan9999
post Wed, 23 Jun 2010 - 22:16
Post #1282


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Witam tu macie mój projekt o ile dobrze zapisałem.
http://rapidshare.com/files/402111090/bogdan9999.pbp.html

Jest trochę inaczej w ustawianiach jeśli chodzi o obciążenie itd bo MAF podpiąłem pod pin 16 czyli Analog 4 in a MAP sensor pod pin 13 czyli Analog 1 in.
Jadzwin na początku kazał mi podpiąć MAF pod 2 piny Analog 1 in i Analog 4 in ale nie miałem gdzie podpiąć AFR i EBC mac i dlatego MAF został na jednym pinie Analog 4 in.


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Thu, 24 Jun 2010 - 14:35
Post #1283


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





Witajcie ponownie.
Auto wreszcie próbuje jeździć!!! ;-)
Zamontowany jest supercharger w teori ładujący 0,4BAR. Wtryski zmienione zostałyna na wydajniejsze. Komputer i przepływomierz pozostały bez zmian.
Po pierwszym odpaleniu okazało się, że było wiele niedociągnięć i samochód wpadł w tryb awaryjny.
Za nic nie udawało mi się go z niego wyprowadzić. Obroty skakały, a przepustnice można było otwożyć max do 40% i to jedynie przy KICK DOWN.
AFR jak w kalejdoskopie.

Dzisiaj jakimś cudem samochód odpalił normalnie. Nie był w trybie awaryjnym! Silnik super pracował. Udało mi sie zrobić loga. Mam nadzieję, że pomożecie mi w jego diagnozie.

Oto log:



Uploaded with ImageShack.us

A oto jak ja to widzę.
Auto ma większe wtryskiwacze, więc przy tym samym przepływomierzu oraz komputerze powinno go zalewać. Tak też się dzieje po odpaleniu silnika. Na początku mamy wartość AFR około 9.5. Potem komputer podążając za sondą lambda zmniejsza dawkę paliwa i AFR podnosi się do wartośći około 14. Brawo dla komputera.

Niestety ale przy gazowaniu, dzieją się cuda i AFR skacze do kosmicznych wartości. To właśnie jest najprawdopodobniej przyczyną wejścia w tryb serwisowy.
Wygląda to jednak dziwnie. Po zamknięciu przepustnicy robi się podciśnienie i otwiera zawór obejściowy. Ciśnienie w dolocie spada. Dlaczego jednak po pewnym czasie zaczyna rosnąć?? Przy tak samo zamkniętej przepustnicy. MAF też wskazuje, że podaje tyle samo powietrza!! W tym momencie zaczyna brakować paliwa. Jak to wysterowac?
Przy opadającej krzywej podciśnienia jest ok, a przy tym samym ciśnieniu gdy krzywa rośnie (budowane ciśnienie) brakuje paliwa ;-(

Zobaczcie powiększenie:



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 24 Jun 2010 - 22:53
Post #1284


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Gdzie masz zamontowany przeplywomierz ? Bo widac ze map reaguje na zmiany a przeplywka nie.
Warto by bylo jeszcze podpiac pod jakis analog przepustnice zeby zobaczyc jak to sie ma...
Dla mnie wyglada ze sie robi ubogo poniewaz komputer robi fuel cut jak schodzi z obrotow. Ale zeby potweirdzic przydaloby sie zobaczyc wartosci z przepustnicy...
Widze ze obroty ida plynnie wiec rozumeim ze nie szarpie przy takim operowaniu gazem ?


CYTAT(Fishman @ Thu, 24 Jun 2010 - 15:35) *
Witajcie ponownie.
Auto wreszcie próbuje jeździć!!! ;-)
Zamontowany jest supercharger w teori ładujący 0,4BAR. Wtryski zmienione zostałyna na wydajniejsze. Komputer i przepływomierz pozostały bez zmian.
Po pierwszym odpaleniu okazało się, że było wiele niedociągnięć i samochód wpadł w tryb awaryjny.
Za nic nie udawało mi się go z niego wyprowadzić. Obroty skakały, a przepustnice można było otwożyć max do 40% i to jedynie przy KICK DOWN.
AFR jak w kalejdoskopie.


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 24 Jun 2010 - 22:56
Post #1285


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Zrob ta mape troche inaczej a mianowicie daj 100% wypelnienia do cisnienia tak 0.3 bary ponizej zadanego. Bedzie ci wstawac szybciej turbina poniewaz do tego momentu aktuator nie bedzie widzial nadcisnienia i sie nie bedzie uchylal.
Samo falowanie doladowania moze byc spowodowane mapa PWM (trzeba by zobaczyc na logu PW zaworka i to przeanalizaowc) jakkowliek w przypadku N75 trzeba by zalozyc zwezke. To powinno pomoc.
Zwezka powinna byc na wejsciu do zaworka od strony kolektora ssacego lub korpusu turbo (w zaleznosci jak masz podlaczone).

Jadzwin

CYTAT(piwo @ Mon, 21 Jun 2010 - 20:14) *
witam. dosc mocno mi faluje cisnienie doladowania.czy jest to kwestia ebc vaga n75 028 906 283 A APG,
ktory nie jest przystosowany do cisnien rzedu 1,2 bara czy o co chodzi? troche to denerwuje.
ebc podalem w opisie i steruje bezposrednio westgatem turbiny Garett gt25. moze na szybko jak to wyglada.wyjscie pwm ustawione na 30hz.
mapa ebc w det3:


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 24 Jun 2010 - 23:06
Post #1286


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Z wygladu loga wynika ze wysztsko jest ok. W kolektorze ssacym sa pulsacje wiec te krzywe beda poszarpana. Napiecie z akumlatora jest bardzo "nierowne" w aucie. Zwiazane to jest ze specyfika pracy silnia, cewek , pompy paliwa wtryskiwaczy i alternatora. Ale u Ciebie jest ot ok.
Wiec nie ma sie czym przejmowac smile.gif

CYTAT(ghostface318 @ Sun, 06 Jun 2010 - 23:51) *

czym mogą być spowodowane te poszarpańce?? albo jak się ich pozbyć?? motronic 2.5

juz lepiej, dałem plusa przez przekaznik , moze tak być??
juz ta rózowa przerywana linia tak nie skacze tongue.gif chyba napiecie dry.gif
ale jeszcze lubią dołki być



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 24 Jun 2010 - 23:06
Post #1287


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Obawiam sie ze nie ma takiej opcji w oprogramowaniu smile.gif

CYTAT(Kriss SierraFan @ Mon, 07 Jun 2010 - 21:43) *
Szukałem ale nie znalazłem... sad.gif

Chodzi mi o podłączenie sondy LC-1. Podłączyłem do wej analog #2, ładnie mi pokazuje pod mapą paliwa, ale nie mogę jakoś dojść gdzie i jak zrobić żeby mapa korekcji się pokrywała wartościami AFR sad.gif

Ktoś pomoże?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 24 Jun 2010 - 23:26
Post #1288


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





dla uzupelneinia dodam ze autko doladowane kompresorem


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Fri, 25 Jun 2010 - 00:40
Post #1289


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





CYTAT(Jadzwin @ Thu, 24 Jun 2010 - 23:06) *
Obawiam sie ze nie ma takiej opcji w oprogramowaniu smile.gif


Już opanowane, źle się wyraziłem wink.gif


--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 25 Jun 2010 - 09:58
Post #1290


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Jadzwin ja mam wlasnie pelne zablokowanie west gate do cisnienia okolo 0,8 bara (czytaj wypelnienie 0, bologika odwrocona do tej co mysllisz,czyli wykorzystane inne wyjscia na ebc). a wiec na pcozatku w kolumnie pierwszej do podcisnienia 0,8 mam 100 % zeby turbine wylaczyc calkwoicie (po co ma sie grzac na wolnych obrotach) potem zero do 0,8 bara zeby west gate cvalkwoicie sie zamknal a dopeiro powyzej cisnienia 0,8 zaczyna dzialc ebc.odnosnie przytlamszenia wejscia na ebc poprobuje.doam jeszcze ze przy cisnieniach 0,6 bara mozna idealnie gladki zrobic wykres boosta.ale juz od 1,0 ciezko zapanowac zeby nie falwoalo doaldowanie.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 25 Jun 2010 - 10:28
Post #1291


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Podlacz na odwrot zaworek bo w przypadku uszkodzenia wiazki / tranzystora mocy czy cewki w zaworku nie bedziesz mogl jechac bo ci bedzie przladowywal....Sproboj ze zwezka

CYTAT(piwo @ Fri, 25 Jun 2010 - 10:58) *
Jadzwin ja mam wlasnie pelne zablokowanie west gate do cisnienia okolo 0,8 bara (czytaj wypelnienie 0, bologika odwrocona do tej co mysllisz,czyli wykorzystane inne wyjscia na ebc). a wiec na pcozatku w kolumnie pierwszej do podcisnienia 0,8 mam 100 % zeby turbine wylaczyc calkwoicie (po co ma sie grzac na wolnych obrotach) potem zero do 0,8 bara zeby west gate cvalkwoicie sie zamknal a dopeiro powyzej cisnienia 0,8 zaczyna dzialc ebc.odnosnie przytlamszenia wejscia na ebc poprobuje.doam jeszcze ze przy cisnieniach 0,6 bara mozna idealnie gladki zrobic wykres boosta.ale juz od 1,0 ciezko zapanowac zeby nie falwoalo doaldowanie.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Scratch
post Sat, 26 Jun 2010 - 21:13
Post #1292


User
Dołączył: Tue, 07 December 2004





Jak to jest z tą procedurą startu w SR20DET? Wogóle nie używać z uwagi na ryzyko spadnięcia Ygreka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 27 Jun 2010 - 09:32
Post #1293


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Ja bym na wszelki wypadek odpuscil....



CYTAT(Scratch @ Sat, 26 Jun 2010 - 22:13) *
Jak to jest z tą procedurą startu w SR20DET? Wogóle nie używać z uwagi na ryzyko spadnięcia Ygreka?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Scratch
post Sun, 27 Jun 2010 - 12:48
Post #1294


User
Dołączył: Tue, 07 December 2004





no to lipa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 27 Jun 2010 - 13:02
Post #1295


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





no i faktycznie zwezka na wejsciu na ebc pomogla.po korekcie mapy pwm dla ebc jest calkeim niezle.dzieki za rade.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 05 Jul 2010 - 23:17
Post #1296


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,


Jest nowy firmware do Ecumastera 1.10
Soft 1.10

Jest kilka poprawek + nowy system zapolonu (retard nonuiniform signal mozna tym opoznic praktycznie wysztsko)
Jezei ktos chce sterowac bezposrednio czasem wtrysku to 1.10 jest koniecznoscia.

Pozdrowienia
Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Mon, 05 Jul 2010 - 23:44
Post #1297


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(Jadzwin @ Mon, 05 Jul 2010 - 23:17) *
Witam,


Jest nowy firmware do Ecumastera 1.10
Soft 1.10

Jest kilka poprawek + nowy system zapolonu (retard nonuiniform signal mozna tym opoznic praktycznie wysztsko)
Jezei ktos chce sterowac bezposrednio czasem wtrysku to 1.10 jest koniecznoscia.

Pozdrowienia
Jadzwin


do którego det-a to jest?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 06 Jul 2010 - 00:11
Post #1298


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Do DET3.


CYTAT(turbofiacik @ Tue, 06 Jul 2010 - 00:44) *
do którego det-a to jest?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wasyllbn
post Tue, 06 Jul 2010 - 01:00
Post #1299


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 April 2009





Do kogo mogę uderzyć jeżeli chodzi o podłączenie DETIII do c20xe mot 2.5? Chodzi mi o schemat oczywiście, bo nie mogę znaleźć takiej konfiguracji
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Tue, 06 Jul 2010 - 06:59
Post #1300


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





przecie to banalnie proste mellow.gif

http://www.ecumaster.com/download/DET3/DET...ingDiagrams.pdf

jak byk jest schemat


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 63 64 65 66 67 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 21:41