![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1281
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Panowie jest problem ![]() ![]() ![]() ![]() Podeślij projekt zobaczymy co i jak. Skala pewnie źle ustawiona skoro tak pokazuje map. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1282
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Witam tu macie mój projekt o ile dobrze zapisałem.
http://rapidshare.com/files/402111090/bogdan9999.pbp.html Jest trochę inaczej w ustawianiach jeśli chodzi o obciążenie itd bo MAF podpiąłem pod pin 16 czyli Analog 4 in a MAP sensor pod pin 13 czyli Analog 1 in. Jadzwin na początku kazał mi podpiąć MAF pod 2 piny Analog 1 in i Analog 4 in ale nie miałem gdzie podpiąć AFR i EBC mac i dlatego MAF został na jednym pinie Analog 4 in. -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#1283
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Witajcie ponownie.
Auto wreszcie próbuje jeździć!!! ;-) Zamontowany jest supercharger w teori ładujący 0,4BAR. Wtryski zmienione zostałyna na wydajniejsze. Komputer i przepływomierz pozostały bez zmian. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że było wiele niedociągnięć i samochód wpadł w tryb awaryjny. Za nic nie udawało mi się go z niego wyprowadzić. Obroty skakały, a przepustnice można było otwożyć max do 40% i to jedynie przy KICK DOWN. AFR jak w kalejdoskopie. Dzisiaj jakimś cudem samochód odpalił normalnie. Nie był w trybie awaryjnym! Silnik super pracował. Udało mi sie zrobić loga. Mam nadzieję, że pomożecie mi w jego diagnozie. Oto log: ![]() Uploaded with ImageShack.us A oto jak ja to widzę. Auto ma większe wtryskiwacze, więc przy tym samym przepływomierzu oraz komputerze powinno go zalewać. Tak też się dzieje po odpaleniu silnika. Na początku mamy wartość AFR około 9.5. Potem komputer podążając za sondą lambda zmniejsza dawkę paliwa i AFR podnosi się do wartośći około 14. Brawo dla komputera. Niestety ale przy gazowaniu, dzieją się cuda i AFR skacze do kosmicznych wartości. To właśnie jest najprawdopodobniej przyczyną wejścia w tryb serwisowy. Wygląda to jednak dziwnie. Po zamknięciu przepustnicy robi się podciśnienie i otwiera zawór obejściowy. Ciśnienie w dolocie spada. Dlaczego jednak po pewnym czasie zaczyna rosnąć?? Przy tak samo zamkniętej przepustnicy. MAF też wskazuje, że podaje tyle samo powietrza!! W tym momencie zaczyna brakować paliwa. Jak to wysterowac? Przy opadającej krzywej podciśnienia jest ok, a przy tym samym ciśnieniu gdy krzywa rośnie (budowane ciśnienie) brakuje paliwa ;-( Zobaczcie powiększenie: ![]() Uploaded with ImageShack.us |
|
|
![]()
Post
#1284
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Gdzie masz zamontowany przeplywomierz ? Bo widac ze map reaguje na zmiany a przeplywka nie.
Warto by bylo jeszcze podpiac pod jakis analog przepustnice zeby zobaczyc jak to sie ma... Dla mnie wyglada ze sie robi ubogo poniewaz komputer robi fuel cut jak schodzi z obrotow. Ale zeby potweirdzic przydaloby sie zobaczyc wartosci z przepustnicy... Widze ze obroty ida plynnie wiec rozumeim ze nie szarpie przy takim operowaniu gazem ? Witajcie ponownie.
Auto wreszcie próbuje jeździć!!! ;-) Zamontowany jest supercharger w teori ładujący 0,4BAR. Wtryski zmienione zostałyna na wydajniejsze. Komputer i przepływomierz pozostały bez zmian. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że było wiele niedociągnięć i samochód wpadł w tryb awaryjny. Za nic nie udawało mi się go z niego wyprowadzić. Obroty skakały, a przepustnice można było otwożyć max do 40% i to jedynie przy KICK DOWN. AFR jak w kalejdoskopie. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1285
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Zrob ta mape troche inaczej a mianowicie daj 100% wypelnienia do cisnienia tak 0.3 bary ponizej zadanego. Bedzie ci wstawac szybciej turbina poniewaz do tego momentu aktuator nie bedzie widzial nadcisnienia i sie nie bedzie uchylal.
Samo falowanie doladowania moze byc spowodowane mapa PWM (trzeba by zobaczyc na logu PW zaworka i to przeanalizaowc) jakkowliek w przypadku N75 trzeba by zalozyc zwezke. To powinno pomoc. Zwezka powinna byc na wejsciu do zaworka od strony kolektora ssacego lub korpusu turbo (w zaleznosci jak masz podlaczone). Jadzwin witam. dosc mocno mi faluje cisnienie doladowania.czy jest to kwestia ebc vaga n75 028 906 283 A APG,
ktory nie jest przystosowany do cisnien rzedu 1,2 bara czy o co chodzi? troche to denerwuje. ebc podalem w opisie i steruje bezposrednio westgatem turbiny Garett gt25. moze na szybko jak to wyglada.wyjscie pwm ustawione na 30hz. mapa ebc w det3: -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1286
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Z wygladu loga wynika ze wysztsko jest ok. W kolektorze ssacym sa pulsacje wiec te krzywe beda poszarpana. Napiecie z akumlatora jest bardzo "nierowne" w aucie. Zwiazane to jest ze specyfika pracy silnia, cewek , pompy paliwa wtryskiwaczy i alternatora. Ale u Ciebie jest ot ok.
Wiec nie ma sie czym przejmowac ![]() ![]() czym mogą być spowodowane te poszarpańce?? albo jak się ich pozbyć?? motronic 2.5 juz lepiej, dałem plusa przez przekaznik , moze tak być?? juz ta rózowa przerywana linia tak nie skacze ![]() ![]() ale jeszcze lubią dołki być -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1287
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Obawiam sie ze nie ma takiej opcji w oprogramowaniu
![]() Szukałem ale nie znalazłem... ![]() Chodzi mi o podłączenie sondy LC-1. Podłączyłem do wej analog #2, ładnie mi pokazuje pod mapą paliwa, ale nie mogę jakoś dojść gdzie i jak zrobić żeby mapa korekcji się pokrywała wartościami AFR ![]() Ktoś pomoże? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1288
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
dla uzupelneinia dodam ze autko doladowane kompresorem
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#1289
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Obawiam sie ze nie ma takiej opcji w oprogramowaniu ![]() Już opanowane, źle się wyraziłem ![]() -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#1290
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Jadzwin ja mam wlasnie pelne zablokowanie west gate do cisnienia okolo 0,8 bara (czytaj wypelnienie 0, bologika odwrocona do tej co mysllisz,czyli wykorzystane inne wyjscia na ebc). a wiec na pcozatku w kolumnie pierwszej do podcisnienia 0,8 mam 100 % zeby turbine wylaczyc calkwoicie (po co ma sie grzac na wolnych obrotach) potem zero do 0,8 bara zeby west gate cvalkwoicie sie zamknal a dopeiro powyzej cisnienia 0,8 zaczyna dzialc ebc.odnosnie przytlamszenia wejscia na ebc poprobuje.doam jeszcze ze przy cisnieniach 0,6 bara mozna idealnie gladki zrobic wykres boosta.ale juz od 1,0 ciezko zapanowac zeby nie falwoalo doaldowanie.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1291
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Podlacz na odwrot zaworek bo w przypadku uszkodzenia wiazki / tranzystora mocy czy cewki w zaworku nie bedziesz mogl jechac bo ci bedzie przladowywal....Sproboj ze zwezka
Jadzwin ja mam wlasnie pelne zablokowanie west gate do cisnienia okolo 0,8 bara (czytaj wypelnienie 0, bologika odwrocona do tej co mysllisz,czyli wykorzystane inne wyjscia na ebc). a wiec na pcozatku w kolumnie pierwszej do podcisnienia 0,8 mam 100 % zeby turbine wylaczyc calkwoicie (po co ma sie grzac na wolnych obrotach) potem zero do 0,8 bara zeby west gate cvalkwoicie sie zamknal a dopeiro powyzej cisnienia 0,8 zaczyna dzialc ebc.odnosnie przytlamszenia wejscia na ebc poprobuje.doam jeszcze ze przy cisnieniach 0,6 bara mozna idealnie gladki zrobic wykres boosta.ale juz od 1,0 ciezko zapanowac zeby nie falwoalo doaldowanie. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1292
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2004 ![]() |
Jak to jest z tą procedurą startu w SR20DET? Wogóle nie używać z uwagi na ryzyko spadnięcia Ygreka?
|
|
|
![]()
Post
#1293
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Ja bym na wszelki wypadek odpuscil....
Jak to jest z tą procedurą startu w SR20DET? Wogóle nie używać z uwagi na ryzyko spadnięcia Ygreka? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1294
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2004 ![]() |
no to lipa
|
|
|
![]()
Post
#1295
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
no i faktycznie zwezka na wejsciu na ebc pomogla.po korekcie mapy pwm dla ebc jest calkeim niezle.dzieki za rade.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1296
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Jest nowy firmware do Ecumastera 1.10 Soft 1.10 Jest kilka poprawek + nowy system zapolonu (retard nonuiniform signal mozna tym opoznic praktycznie wysztsko) Jezei ktos chce sterowac bezposrednio czasem wtrysku to 1.10 jest koniecznoscia. Pozdrowienia Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1297
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
Witam, Jest nowy firmware do Ecumastera 1.10 Soft 1.10 Jest kilka poprawek + nowy system zapolonu (retard nonuiniform signal mozna tym opoznic praktycznie wysztsko) Jezei ktos chce sterowac bezposrednio czasem wtrysku to 1.10 jest koniecznoscia. Pozdrowienia Jadzwin do którego det-a to jest? |
|
|
![]()
Post
#1298
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
-------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1299
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 April 2009 ![]() |
Do kogo mogę uderzyć jeżeli chodzi o podłączenie DETIII do c20xe mot 2.5? Chodzi mi o schemat oczywiście, bo nie mogę znaleźć takiej konfiguracji
|
|
|
![]()
Post
#1300
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
przecie to banalnie proste
![]() http://www.ecumaster.com/download/DET3/DET...ingDiagrams.pdf jak byk jest schemat -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 21:41 |