Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 62 63 64 65 66 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Kriss SierraFan
post Fri, 04 Jun 2010 - 01:31
Post #1261


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





Dzięki wink.gif


--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 04 Jun 2010 - 01:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ghostface318
post Sun, 06 Jun 2010 - 22:51
Post #1262


User
Dołączył: Sun, 24 January 2010
Skąd: kraków






czym mogą być spowodowane te poszarpańce?? albo jak się ich pozbyć?? motronic 2.5

juz lepiej, dałem plusa przez przekaznik , moze tak być??
juz ta rózowa przerywana linia tak nie skacze tongue.gif chyba napiecie dry.gif
ale jeszcze lubią dołki być
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Mon, 07 Jun 2010 - 20:43
Post #1263


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





Szukałem ale nie znalazłem... sad.gif

Chodzi mi o podłączenie sondy LC-1. Podłączyłem do wej analog #2, ładnie mi pokazuje pod mapą paliwa, ale nie mogę jakoś dojść gdzie i jak zrobić żeby mapa korekcji się pokrywała wartościami AFR sad.gif

Ktoś pomoże?


--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Tue, 08 Jun 2010 - 07:25
Post #1264


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Witam co mam zrobić gdy po podłączeniu wedłóg schematu silnik zapali i chodzi ale zaraz po dodaniu gazu gaśnie. zauważyłęm że przepływka daj stały sygnał 0-10V a przy DET3 daje max 0-5V ? Pisałem wcześniej do Jadzwina ale chyba jest zawalony robotą bo nie odpisuje. Jak ktoś wie niech podpowie bo teraz nawet z garażu nie mogę wyjechać sad.gif


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grifter
post Tue, 08 Jun 2010 - 07:40
Post #1265


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





dzielnik na wejsciu/mnoznik na wyjsciu napiecia musisz zrobic na lm358 najlatwiej smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 08 Jun 2010 - 09:51
Post #1266


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Dzisiaj ci odpisze na Twoje pytania. A co do przeplywki to trzeba zrobic tak jak Grifter mowi.

CYTAT(Bogdan9999 @ Tue, 08 Jun 2010 - 08:25) *
Witam co mam zrobić gdy po podłączeniu wedłóg schematu silnik zapali i chodzi ale zaraz po dodaniu gazu gaśnie. zauważyłęm że przepływka daj stały sygnał 0-10V a przy DET3 daje max 0-5V ? Pisałem wcześniej do Jadzwina ale chyba jest zawalony robotą bo nie odpisuje. Jak ktoś wie niech podpowie bo teraz nawet z garażu nie mogę wyjechać sad.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Tue, 08 Jun 2010 - 10:32
Post #1267


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Grifter dzięki. a teraz przetłumaczcie z polskiego na nasze biggrin.gif Może jakieś nazwy elementów do wlutowania itd. słaby narazie w tym jestem sad.gif


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grifter
post Tue, 08 Jun 2010 - 11:28
Post #1268


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





tzn ze ecumaster sam z siebie nie obsluguje przeplywek 0-10v wiec trzeba zrobic ukladzik ktory zamieni z 0-10v na 0-5v a potem z 0-5v na 0-10v

http://img257.imageshack.us/img257/8267/fileyj.png

tu masz schemat na lm358d zamiast 2 x lm358
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Tue, 08 Jun 2010 - 14:22
Post #1269


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Aha dzieki a kto zrobił by mi takie uklady ? Sam nie mam nawet 1 elementu aby to zmajstrować.


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Sat, 12 Jun 2010 - 15:15
Post #1270


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Jak to zrobić, żeby mając wpiętą szerokopasmówkę pod Ain2 w mapie paliwa operować od razu żądanymi wartościami AFR a nie standardowymi jednostkami? Bo mam z tym problem, na mapie pokazuje mi wartości w AFR ale gdy zmieniać mogę +1, -5 itd. a wartość AFR w komórce 'stoi'.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 12 Jun 2010 - 15:48
Post #1271


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Ogolnie to nie mozesz manipulowac bezposrednio na jednostce AFR. To co sie wyswietla to srednie wartosci AFR dla danej komorki z loga.
Swinka nie ma pojecia jak zmiana wartosci w mapie o 1 wplywa na AFR.. Wiec postepowanie wyglada tak ze logujesz AFR nakladasz na mape, poprawiasz komorki, kasujesz loga robisz ponowny przejazd i patrzysz czy AFR jest juz taki jaki bys chcial.

Pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(kompot @ Sat, 12 Jun 2010 - 16:15) *
Jak to zrobić, żeby mając wpiętą szerokopasmówkę pod Ain2 w mapie paliwa operować od razu żądanymi wartościami AFR a nie standardowymi jednostkami? Bo mam z tym problem, na mapie pokazuje mi wartości w AFR ale gdy zmieniać mogę +1, -5 itd. a wartość AFR w komórce 'stoi'.




--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Sat, 12 Jun 2010 - 23:05
Post #1272


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





Ja mam takie pytanko.

Czy w DET III da się podnieść odcięcie obrotów z 6000 np. na 7000? Zapłon: sygnał pojedynczy, czujnik optyczny lub hall.

Dodam, że chodzi o Forda Sierrę 2.0 OHC

Pozdrawiam.


--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Sun, 13 Jun 2010 - 13:25
Post #1273


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(Jadzwin @ Sat, 12 Jun 2010 - 15:48) *
Ogolnie to nie mozesz manipulowac bezposrednio na jednostce AFR. To co sie wyswietla to srednie wartosci AFR dla danej komorki z loga.
Swinka nie ma pojecia jak zmiana wartosci w mapie o 1 wplywa na AFR.. Wiec postepowanie wyglada tak ze logujesz AFR nakladasz na mape, poprawiasz komorki, kasujesz loga robisz ponowny przejazd i patrzysz czy AFR jest juz taki jaki bys chcial.

Rozumiem, dzięki.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 13 Jun 2010 - 13:56
Post #1274


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





W zwyklym sofice nie. Ale w sofcie zmieniajacy DET3 w paliwowy SA jak najbardziej jest to mozliwe. Jak chcesz potestowac taki soft (na razie nie ma oficjalnej wersji jest tylko wersja testowa) to pisz na priv.

Pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(Kriss SierraFan @ Sun, 13 Jun 2010 - 00:05) *
Ja mam takie pytanko.

Czy w DET III da się podnieść odcięcie obrotów z 6000 np. na 7000? Zapłon: sygnał pojedynczy, czujnik optyczny lub hall.

Dodam, że chodzi o Forda Sierrę 2.0 OHC

Pozdrawiam.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ghostface318
post Sun, 13 Jun 2010 - 17:07
Post #1275


User
Dołączył: Sun, 24 January 2010
Skąd: kraków





ja bym chciał takie coś zrobić w swojim bmw m42b18 smile.gif jak za to sie zabrać ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klima
post Sun, 20 Jun 2010 - 23:25
Post #1276


Super User
Dołączył: Wed, 06 July 2005
Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny





hej. mam kilka pytan co do DET-3

wiec tak;
1 Czy poradzi sobie aby sterowanie wtryskiem (wtryskami) pochodziło tylko od DET-a?-wtedy mógłbym przestawić odcinke wyżej...
2. jesli tak , to czy Det-em mozna skopiowac czasy wtrysków z seryjnego kompa,aby pozostawic mape seryjna? a puzniej troche pokombinowac...
3. teraz mam DET-2 W X25XE z VB podłączony wg tego schematu

chiałbym w najprostszy sposób podłączyć DET-3, wiec które piny od DET-2 podłączyc w piny pod DET-3?
to chyba tyle narazie...
za odp.z góry dziekuje pozdrawiam


--------------------
złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem
auto handel,auto czesci,pomoc drogowa

NowmaRacing
605829000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dj_o
post Mon, 21 Jun 2010 - 10:23
Post #1277


User
Dołączył: Fri, 24 April 2009
Skąd: Opole





Witam.
Na downloadzie ecumaster.com jest screen z kalibracji czujników temperatury IAT, a że Jadźwin ma pełną skrzynkę priv, to pytam tutaj.
Czy ktoś mógłby mi podesłać skale do BOSCH NTC M12 - 0280130026. Używam DETII, tylko przy obecnych wtryskach na niezbędna jest korekcja dawki po temperaturze, a że IAT i CTS są identyczne wystarczy ta jedna skala.
Pozdrawiam i z góry dzięki wink.gif


--------------------
L'ultima berlinetta Turbo! - Punto GT 1.9 16vT
Alfa 166 '01 2.4 20V GTB2265
Delta Integrale '88 - dobro rodzinne w odbudowie...
Bravo HGT -> 2.4 20vT 4x4 - in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Mon, 21 Jun 2010 - 10:39
Post #1278


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





Nie możesz sobie sam pomierzyć, jak masz taki czujnik? Poza tym można też przepisać 3 punkty np. z Autodaty.

PS. Jadźwin, kiedy będzie dostępny alpha-n?


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 21 Jun 2010 - 19:14
Post #1279


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





witam. dosc mocno mi faluje cisnienie doladowania.czy jest to kwestia ebc vaga n75 028 906 283 A APG,
ktory nie jest przystosowany do cisnien rzedu 1,2 bara czy o co chodzi? troche to denerwuje.
ebc podalem w opisie i steruje bezposrednio westgatem turbiny Garett gt25. moze na szybko jak to wyglada.wyjscie pwm ustawione na 30hz.
mapa ebc w det3:


boost w funkcji cisnienia i obrotow.widac jak poszarpany jest wykres cisnienia.cisnienie czesto skacze o 0,2 bara.


najgorsze ze to falowanie cisnienienia doladowania czuc przy przyspieszaniu.
aha moze krotki opis.2V odpowiadaja cisnieniu 1 bara.poza tym mapa stworzona tak by boost rosl wraz z obrotami silnika.ma to ograniczyc moment przy nizszych predkosciach obrotowych silnika i podniesc przy wyzszych predkosciach obrotowych silnika.

jakies sugestie typu zmien ebc na jakis o wiekszej czestotliwosci czy zmien naprezenie sprezyny w wsetgacie beda pomocne jak ktos wie jak szybko zapobiec falwoaniu boosta.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Wed, 23 Jun 2010 - 00:49
Post #1280


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Panowie jest problem sad.gif Po podłączeniu DET 3, puszczeniu przewodów od przepływki przez moduł zmieniający napięcie. Auto wcale nie chce jechać gdy tylko pokazuje się ciśnienie w kolektorze ssącym od razu AFR skacze na 17-19 i auto szarpie dusi sie i nie przyspiesza sad.gif Że pali jak smok nie wspomnę rzędu 30 litrów a obrotów większych jak 3500 nie osiągnąłem sad.gif Po próbie zrobienia konwersji MAF na MAP okazuje sie że skala która przypisałem do map sensora 3 barowego nie działa sad.gif To kolejny problem. Map sensor to 3 barowy Auto guage ten co współpracuje z wskaźnikiem boost SM peak ale mam oddzielny pod DET 3. Wskaźnik pokazuje -0.7 bara a DET 3 jest -0.9 i maksymalnie dochodzi do -0.3 bara choć w kolektorze jest wtedy 0.5 bara Ma ktoś jakieś pomysły co jest nie tak ?


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 62 63 64 65 66 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 03:44