![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1261
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Dzięki
![]() -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1262
|
|
User Dołączył: Sun, 24 January 2010 Skąd: kraków ![]() |
![]() czym mogą być spowodowane te poszarpańce?? albo jak się ich pozbyć?? motronic 2.5 juz lepiej, dałem plusa przez przekaznik , moze tak być?? juz ta rózowa przerywana linia tak nie skacze ![]() ![]() ale jeszcze lubią dołki być |
|
|
![]()
Post
#1263
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Szukałem ale nie znalazłem...
![]() Chodzi mi o podłączenie sondy LC-1. Podłączyłem do wej analog #2, ładnie mi pokazuje pod mapą paliwa, ale nie mogę jakoś dojść gdzie i jak zrobić żeby mapa korekcji się pokrywała wartościami AFR ![]() Ktoś pomoże? -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#1264
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Witam co mam zrobić gdy po podłączeniu wedłóg schematu silnik zapali i chodzi ale zaraz po dodaniu gazu gaśnie. zauważyłęm że przepływka daj stały sygnał 0-10V a przy DET3 daje max 0-5V ? Pisałem wcześniej do Jadzwina ale chyba jest zawalony robotą bo nie odpisuje. Jak ktoś wie niech podpowie bo teraz nawet z garażu nie mogę wyjechać
![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#1265
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
dzielnik na wejsciu/mnoznik na wyjsciu napiecia musisz zrobic na lm358 najlatwiej
![]() |
|
|
![]()
Post
#1266
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Dzisiaj ci odpisze na Twoje pytania. A co do przeplywki to trzeba zrobic tak jak Grifter mowi.
Witam co mam zrobić gdy po podłączeniu wedłóg schematu silnik zapali i chodzi ale zaraz po dodaniu gazu gaśnie. zauważyłęm że przepływka daj stały sygnał 0-10V a przy DET3 daje max 0-5V ? Pisałem wcześniej do Jadzwina ale chyba jest zawalony robotą bo nie odpisuje. Jak ktoś wie niech podpowie bo teraz nawet z garażu nie mogę wyjechać ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1267
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Grifter dzięki. a teraz przetłumaczcie z polskiego na nasze
![]() ![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#1268
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
tzn ze ecumaster sam z siebie nie obsluguje przeplywek 0-10v wiec trzeba zrobic ukladzik ktory zamieni z 0-10v na 0-5v a potem z 0-5v na 0-10v
http://img257.imageshack.us/img257/8267/fileyj.png tu masz schemat na lm358d zamiast 2 x lm358 |
|
|
![]()
Post
#1269
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Aha dzieki a kto zrobił by mi takie uklady ? Sam nie mam nawet 1 elementu aby to zmajstrować.
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#1270
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Jak to zrobić, żeby mając wpiętą szerokopasmówkę pod Ain2 w mapie paliwa operować od razu żądanymi wartościami AFR a nie standardowymi jednostkami? Bo mam z tym problem, na mapie pokazuje mi wartości w AFR ale gdy zmieniać mogę +1, -5 itd. a wartość AFR w komórce 'stoi'.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#1271
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Ogolnie to nie mozesz manipulowac bezposrednio na jednostce AFR. To co sie wyswietla to srednie wartosci AFR dla danej komorki z loga.
Swinka nie ma pojecia jak zmiana wartosci w mapie o 1 wplywa na AFR.. Wiec postepowanie wyglada tak ze logujesz AFR nakladasz na mape, poprawiasz komorki, kasujesz loga robisz ponowny przejazd i patrzysz czy AFR jest juz taki jaki bys chcial. Pozdrowienia Jadzwin Jak to zrobić, żeby mając wpiętą szerokopasmówkę pod Ain2 w mapie paliwa operować od razu żądanymi wartościami AFR a nie standardowymi jednostkami? Bo mam z tym problem, na mapie pokazuje mi wartości w AFR ale gdy zmieniać mogę +1, -5 itd. a wartość AFR w komórce 'stoi'. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1272
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Ja mam takie pytanko.
Czy w DET III da się podnieść odcięcie obrotów z 6000 np. na 7000? Zapłon: sygnał pojedynczy, czujnik optyczny lub hall. Dodam, że chodzi o Forda Sierrę 2.0 OHC Pozdrawiam. -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#1273
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Ogolnie to nie mozesz manipulowac bezposrednio na jednostce AFR. To co sie wyswietla to srednie wartosci AFR dla danej komorki z loga. Swinka nie ma pojecia jak zmiana wartosci w mapie o 1 wplywa na AFR.. Wiec postepowanie wyglada tak ze logujesz AFR nakladasz na mape, poprawiasz komorki, kasujesz loga robisz ponowny przejazd i patrzysz czy AFR jest juz taki jaki bys chcial. Rozumiem, dzięki. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#1274
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
W zwyklym sofice nie. Ale w sofcie zmieniajacy DET3 w paliwowy SA jak najbardziej jest to mozliwe. Jak chcesz potestowac taki soft (na razie nie ma oficjalnej wersji jest tylko wersja testowa) to pisz na priv.
Pozdrowienia Jadzwin Ja mam takie pytanko. Czy w DET III da się podnieść odcięcie obrotów z 6000 np. na 7000? Zapłon: sygnał pojedynczy, czujnik optyczny lub hall. Dodam, że chodzi o Forda Sierrę 2.0 OHC Pozdrawiam. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1275
|
|
User Dołączył: Sun, 24 January 2010 Skąd: kraków ![]() |
ja bym chciał takie coś zrobić w swojim bmw m42b18
![]() |
|
|
![]()
Post
#1276
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 July 2005 Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny ![]() |
hej. mam kilka pytan co do DET-3
wiec tak; 1 Czy poradzi sobie aby sterowanie wtryskiem (wtryskami) pochodziło tylko od DET-a?-wtedy mógłbym przestawić odcinke wyżej... 2. jesli tak , to czy Det-em mozna skopiowac czasy wtrysków z seryjnego kompa,aby pozostawic mape seryjna? a puzniej troche pokombinowac... 3. teraz mam DET-2 W X25XE z VB podłączony wg tego schematu ![]() chiałbym w najprostszy sposób podłączyć DET-3, wiec które piny od DET-2 podłączyc w piny pod DET-3? to chyba tyle narazie... za odp.z góry dziekuje pozdrawiam -------------------- złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem auto handel,auto czesci,pomoc drogowa NowmaRacing 605829000 |
|
|
![]()
Post
#1277
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 24 April 2009 Skąd: Opole ![]() |
Witam.
Na downloadzie ecumaster.com jest screen z kalibracji czujników temperatury IAT, a że Jadźwin ma pełną skrzynkę priv, to pytam tutaj. Czy ktoś mógłby mi podesłać skale do BOSCH NTC M12 - 0280130026. Używam DETII, tylko przy obecnych wtryskach na niezbędna jest korekcja dawki po temperaturze, a że IAT i CTS są identyczne wystarczy ta jedna skala. Pozdrawiam i z góry dzięki ![]() -------------------- L'ultima berlinetta Turbo! - Punto GT 1.9 16vT
Alfa 166 '01 2.4 20V GTB2265 Delta Integrale '88 - dobro rodzinne w odbudowie... Bravo HGT -> 2.4 20vT 4x4 - in progress |
|
|
![]()
Post
#1278
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Nie możesz sobie sam pomierzyć, jak masz taki czujnik? Poza tym można też przepisać 3 punkty np. z Autodaty.
PS. Jadźwin, kiedy będzie dostępny alpha-n? -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#1279
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
witam. dosc mocno mi faluje cisnienie doladowania.czy jest to kwestia ebc vaga n75 028 906 283 A APG,
ktory nie jest przystosowany do cisnien rzedu 1,2 bara czy o co chodzi? troche to denerwuje. ebc podalem w opisie i steruje bezposrednio westgatem turbiny Garett gt25. moze na szybko jak to wyglada.wyjscie pwm ustawione na 30hz. mapa ebc w det3: ![]() boost w funkcji cisnienia i obrotow.widac jak poszarpany jest wykres cisnienia.cisnienie czesto skacze o 0,2 bara. ![]() najgorsze ze to falowanie cisnienienia doladowania czuc przy przyspieszaniu. aha moze krotki opis.2V odpowiadaja cisnieniu 1 bara.poza tym mapa stworzona tak by boost rosl wraz z obrotami silnika.ma to ograniczyc moment przy nizszych predkosciach obrotowych silnika i podniesc przy wyzszych predkosciach obrotowych silnika. jakies sugestie typu zmien ebc na jakis o wiekszej czestotliwosci czy zmien naprezenie sprezyny w wsetgacie beda pomocne jak ktos wie jak szybko zapobiec falwoaniu boosta. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1280
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Panowie jest problem
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 03:44 |