![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1241
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Pomiary były robione głównie na 3,4,5. Samochód ma automat. Na trójmiejskiej obwodnicy, czyli góra dól....
Pozdrawiam. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1242
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
Jadźwin dostajesz moje privy? bo czasem nie dochodzą nie wiedzieć czemu
![]() |
|
|
![]()
Post
#1243
|
|
User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: Bielawa ![]() |
Witam
Mam zamiar uturbić poloneza 1,6 gli 96r. na monowtrysku. Raczej nie che sie bawić z jakimiś FMU itp. tylko wystroić to świnką. Czy wie ktos moze czy do poloneza 1,6 gli można bez problemu podłączyć np. EcuMastera ?? Czy jest to raczej trudne zadanie które wymaga roboty specjalisty?? |
|
|
![]()
Post
#1244
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 May 2007 Skąd: Whitestock ![]() |
Hej
![]() Pacjent; Daewoo Nexia (JASZCZOMB) 1.5 8v probujaca sie podlaczyc z DET2. Otoz ... problem polega na tym, ze Ecumaster nie moze nawiazac polaczenia przez przejsciowke COM2-USB. Probowalem odlaczyc modem i nic to nie daje. Zaraz po zainstalowaniu oprogramowania do przejsciowki i samego programu do DETa JEDEN RAZ program pokazuje ze ma jakis COM z ktorym moze sie polaczyc, ale po uruchomieniu programu i tak i tak jest napisane ze nie moze sie polaczyc :/ Pozniej nawet nie wyswietla tego COMa dostepnego, tylko za kazdym razem tryb offline. Myslaem ze problem tkwi w Viscie, ale pod XP dzieje sie tak samo na zupelnie innym komputerze :/ Help ![]() Ktos mial kiedys podobny problem? -------------------- Soda Cleaning System
_http://sodujemy.pl |
|
|
![]()
Post
#1245
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Sprawdz jaki com sie tworz. DET2 dziala do com numer 8.
Tutaj moze byc problem. Ewentualnie moze byc uszkodzony kabel do swinki. Mozesz sprawdzic miernikiem (piny 2,3,5 z wtyczki DB9) czy jest przejscie.. Kuba Hej ![]() Pacjent; Daewoo Nexia (JASZCZOMB) 1.5 8v probujaca sie podlaczyc z DET2. Otoz ... problem polega na tym, ze Ecumaster nie moze nawiazac polaczenia przez przejsciowke COM2-USB. Probowalem odlaczyc modem i nic to nie daje. Zaraz po zainstalowaniu oprogramowania do przejsciowki i samego programu do DETa JEDEN RAZ program pokazuje ze ma jakis COM z ktorym moze sie polaczyc, ale po uruchomieniu programu i tak i tak jest napisane ze nie moze sie polaczyc :/ Pozniej nawet nie wyswietla tego COMa dostepnego, tylko za kazdym razem tryb offline. Myslaem ze problem tkwi w Viscie, ale pod XP dzieje sie tak samo na zupelnie innym komputerze :/ Help ![]() Ktos mial kiedys podobny problem? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1246
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: Ostrów Wlkp ![]() |
udało się w koncu podpiąc deta,
niestety det wyrysował taką mape: ![]() Uploaded with ImageShack.us auto nie chce się wkręcać powyżej 4500 przy ok 3,500 jest dziwne szarpnięcie Pacejnt: seicento 1.2 8v ktoś może ocenić tą mape? |
|
|
![]()
Post
#1247
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
przede wszystkim zle wyskalowane, ustaw poprawnie deflection i obroty a potem loguj i konwersje rob
|
|
|
![]()
Post
#1248
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
udało się w koncu podpiąc deta, niestety det wyrysował taką mape: ![]() Uploaded with ImageShack.us auto nie chce się wkręcać powyżej 4500 przy ok 3,500 jest dziwne szarpnięcie Pacejnt: seicento 1.2 8v ktoś może ocenić tą mape? Setup-> Deflection -> Max 3.5V Obroty tez ustaw takie jak masz odcinkę chyba ze do 8 tys się silnik dokreca. Jeżeli jednak chcesz ta mapę to wartości z ostatniej wypełnionej kolumny przepiszw jeszcze nastepną zwiekszając wartości o 2. Wypełnij wartościami do samego końca do góry albo zrób ponowny przejazd ale dokrecając silnik do odcinki. Mój sposób robienia konwersji: wsiadam odpalam ZIMNE auto, czekam az troszkę złapie temp i jadę, najpierw spokojnie emerycko. Potem z zatrzymanego palenie gumy do powiedzmy 3 biegu ale do końca obrotka za każdym razem. Potem dynamiczne wyprzedznie na 3-4-5 biegu. Jeszcze jazda od dołu do góry tzn 2 bieg - 800obr czy ile tam ma wolnych i delikatne przyspieszanie do odcinki, potem 3 i tak samo. Jeszcze 2 i szybki sprint do odcinki od 800 obr i 3 tak samo i kilka przegazówek do odcinki. Mapa w ten sposób bedzie pokryta w 90% a potem tylko lekkie poprwki z sonda i w zakreach gdzie cos jest nie tak. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#1249
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: Ostrów Wlkp ![]() |
Setup-> Deflection -> Max 3.5V Obroty tez ustaw takie jak masz odcinkę chyba ze do 8 tys się silnik dokreca. Jeżeli jednak chcesz ta mapę to wartości z ostatniej wypełnionej kolumny przepiszw jeszcze nastepną zwiekszając wartości o 2. Wypełnij wartościami do samego końca do góry albo zrób ponowny przejazd ale dokrecając silnik do odcinki. Mój sposób robienia konwersji: wsiadam odpalam ZIMNE auto, czekam az troszkę złapie temp i jadę, najpierw spokojnie emerycko. Potem z zatrzymanego palenie gumy do powiedzmy 3 biegu ale do końca obrotka za każdym razem. Potem dynamiczne wyprzedznie na 3-4-5 biegu. Jeszcze jazda od dołu do góry tzn 2 bieg - 800obr czy ile tam ma wolnych i delikatne przyspieszanie do odcinki, potem 3 i tak samo. Jeszcze 2 i szybki sprint do odcinki od 800 obr i 3 tak samo i kilka przegazówek do odcinki. Mapa w ten sposób bedzie pokryta w 90% a potem tylko lekkie poprwki z sonda i w zakreach gdzie cos jest nie tak. Dzięki za szybką odp. Dlaczego deflection max 3,5V? Obroty na seryjnym kompie to max 8000 Ale jest problem osiągnąć więcej niż 4500-5000 podczas jazdy - bez deta się wkręcał. Trochę zostało podłubane w aucie: duże zawory wałek, 4-2-1, przepustnica 60mm, kolektor dolotowy. Wolne obroty trzyma tak ok 1200-1400 i mocno się przelewa |
|
|
![]()
Post
#1250
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Dzięki za szybką odp. Dlaczego deflection max 3,5V? Obroty na seryjnym kompie to max 8000 Ale jest problem osiągnąć więcej niż 4500-5000 podczas jazdy - bez deta się wkręcał. Trochę zostało podłubane w aucie: duże zawory wałek, 4-2-1, przepustnica 60mm, kolektor dolotowy. Wolne obroty trzyma tak ok 1200-1400 i mocno się przelewa Podłacz deta w taki sposób aby tylko czytał czyli analog in do sygnału z mapa fabrycznego , analog out wolne i zobacz wtedy do jakich wartości max dochodzi analog in. Po za tym skoro to NA to deflection max mozesz ustawić na 2V bo nigdy nie bedzie tam nadciśnienia. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#1251
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
A ja mam pytanie troszkę z innej beczki. Czy ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć jakie parametry muszę wpisać w opcjach "hamowni" dla samochodu Fiat cinquecento? Oczywiście rozmiar opon i przełozenia skrzyni biegów są mi znane, potrzebuję informacji o innych potrzebnych wartościach do uzupełnienia
![]() -------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]()
Post
#1252
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Czy na logu pokazuja sie bledy zaplonu w okolicach tych 4500 obrotow ?
Dzięki za szybką odp. Dlaczego deflection max 3,5V? Obroty na seryjnym kompie to max 8000 Ale jest problem osiągnąć więcej niż 4500-5000 podczas jazdy - bez deta się wkręcał. Trochę zostało podłubane w aucie: duże zawory wałek, 4-2-1, przepustnica 60mm, kolektor dolotowy. Wolne obroty trzyma tak ok 1200-1400 i mocno się przelewa -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1253
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: Ostrów Wlkp ![]() |
Log wygląda tak
http://yfrog.com/89logimsj Czy na logu pokazuja sie bledy zaplonu w okolicach tych 4500 obrotow ? |
|
|
![]()
Post
#1254
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
czyli wypadajace na maxa zaplony zdaje sie
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#1255
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Daj szeregowo z wejsciem ignition#1 in rezystor 10K.
Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1256
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
mialem to samo,to co sugeruje jadzwin zdalo egzamin u mnie
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#1257
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Czy jest jakaś różnica (ECU Master III), który "Pullup" wykorzystam do zapłonu a który do wtrysków?
-------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#1258
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Witam ponownie,
Map sensor ma byc wpięty w podciśnienie przed superchargerem. Bedzie pokazywał obciążenie silnika. Im bardziej otworzona przepustnicatym mniejsze podciśnienie i wskazuje większe obciążenie. Jeśli odpuszczę gaz, to przymyka się przepustnica i rośnie podziśnienie mówiąc o zmniejszającym podciśnieniu. Czy potrzebny mi jest jeszcze jakiś czujnik, abym wiedział jakie jest ciśnienie doładowania za kompresorem?? Czy na podstawie podciśnień można dojść do tego??? Pozdrawiam i życzę udanego długiego weekendu. |
|
|
![]()
Post
#1259
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Nie ma roznicy
Czy jest jakaś różnica (ECU Master III), który "Pullup" wykorzystam do zapłonu a który do wtrysków? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1260
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
A czemu nie mozesz dac po prostu map sensora w kolektorze ssacym ?
Jadzwin Witam ponownie, Map sensor ma byc wpięty w podciśnienie przed superchargerem. Bedzie pokazywał obciążenie silnika. Im bardziej otworzona przepustnicatym mniejsze podciśnienie i wskazuje większe obciążenie. Jeśli odpuszczę gaz, to przymyka się przepustnica i rośnie podziśnienie mówiąc o zmniejszającym podciśnieniu. Czy potrzebny mi jest jeszcze jakiś czujnik, abym wiedział jakie jest ciśnienie doładowania za kompresorem?? Czy na podstawie podciśnień można dojść do tego??? Pozdrawiam i życzę udanego długiego weekendu. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 21:43 |