![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1221
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
może nie bezpośrednie problem z det 2 ale zadam tu pytanko
![]() jak wiecie zrobiłem hybryde f7r megane z clio 16v i teraz tak mam kompa i zapłon z clio przepustnice i tps z megany i problem jest nastęujący: w clio tps na zamkniętej przepustnicy ma mieć 0.2 do 0.25v a komp max otwartą przepustnice widzi przy 4.7v w meganie potencjometr przy zamkniętej niby jest 0.33 a przy max otwarciu jest 4.3v ja ustawiłem tps narazie na 0.2v i max co on pokazuje to 4.2v bo jak ustawiłem na maxa co sie dało czyli 0.64na volnych i max otwarcie przy 4.6v to zalewało na wolnych strasznie wachą,i co teraz robić zostawić na 4.2 przy max otwarciu i z det 2 paliwa dodawać czy ustawić na 4.6 max otwarcie i zabierać na dole paliwa??pewna osoba mi mówiął zęby zostawić na 4.2 przy max otwarciu bo komp agresywaniej wtedy steruje zapłonem bo nie widzi max otwarcie przepustnicy tylko sprawdzić afr i zodyfikować to w det 2 żeby paliwa nie brakowało ?? -------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1222
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
-------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#1223
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Tak to mniej więcej wygląda, masa jest z kompem wspólna.
![]() -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#1224
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
tak troche poza tematem, nie wie ktoś co może sie stało z Jadźwinem? bo mam do niego sprawe i już czekam prawie 2 tygodnie na odpowiedź a zawsze dość szybko odpisywał.
|
|
|
![]()
Post
#1225
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
Miał ktoś może problem z synchronizacją zapłonu w seicento ? Robiłem ostatnio seicento turbo i podczas strojenia, zapłon czasami uciekał gdzieś na mapie, sprawdzałem różne ustawienia i trochę się poprawiło ale czasami i tak gdzieś ucieknie. Dostane się później do drugiego kompa to dam loga jak to wyglądało. Może ktoś już to przerabiał i podzieliłbym się doświadczeniem bo nie mam niestety auta pod ręką na cały dzień, żeby samemu dojść do tego. Zapłon jest tylko czytany bez modyfikowania. Mam to samo niestety. Jak podepnę się świnką pod zapłon to auto mi szarpie,przerywa i zapala się check. seocento 1.1mpi sterownik "hybryda" IAW 4af.m9 dopiero jak podłącze zapłon seryjnie a ecumaster tylko dla odczytu obrotów to chodzi OK. nie wiem co to jest |
|
|
![]()
Post
#1226
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
LuiG:
Probowales dac szeregowo rezystor 10K ? Turbofiacik: Napisz do mnie jeszcze raz, musialo mi cos umknac skoro nie odpowiedzialem.. Pozdrowienia Jadzwin Mam to samo niestety. Jak podepnę się świnką pod zapłon to auto mi szarpie,przerywa i zapala się check. seocento 1.1mpi sterownik "hybryda" IAW 4af.m9 dopiero jak podłącze zapłon seryjnie a ecumaster tylko dla odczytu obrotów to chodzi OK. nie wiem co to jest -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1227
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
u mnie stało sie tak samo jak u kolegi błąd zaplonu po ścigu gdy silnik z wysokich prm sszedl na wolne to zgasł
próba odpalenia go na wybiegu auta nic nie dała jednak zauważyłem że w tym momęcie obrotomierz pokazuje stale 500prm a sądząc z prędkości auta i zalączonego biegu powinno być ok 3tyś prm gdy pozwolilem silnikowi sie zatrzymać do 0 i wylączyłem zaplon auto zapalilo normalnie i już wszystko bylo dalej ok stało mi sie tak 2 raz moze mi jadzwin wytlumaczysz o co chodzi z tym błędem zapłonu i jak to usunąć auto to calibra turbo kompresor -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#1228
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Może ktoś ma pomysł na problem: silnik z Forda Mondeo 1.8 Zetec z 95r., dołożony kompresor, lekko odprężony, wtryski z RS2000, pompa paliwa z FC16VT. Podpięty DETII, zapłon działa bez zarzutu.
Problem jest natomiast natury paliwowej-jeśli do ori ECU podaje się jakiekolwiek napięcie powyżej 0.86V zaczyna przerywać. ECU nie wyswietla błędów. Nawet bez podpiętego EM występuje ten problem na seryjnej przepływce i "odpiętym" kompresorze. Wg. Autodaty sygnał z przepływki na wolnych obrotach powinien być właśnie w granicach 0.8V, stąd zastanawiam się czy ori ECU może nie widzi TPSa? Sprawdziłem na wejściu do ECU, że wszystkie sygnały z czujników - dochodzą do niego i mają prawidłowe wartości. Poza podmianką sterownika na inny nie mam na razie pomysłu co to może być, ale o inny sterownik ciężko do tego modelu. Oczywiście zawsze można spiąć wtryski i sterować nimi poprzez EM, ale to rozwiązanie ostateczne, wolałbym znaleźć przyczynę braku działania seryjnego kompa. |
|
|
![]()
Post
#1229
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Witam,
Projekt powoli rusza. Dzisiaj podpiąłem DET3 do TPS, przeplywki i zapłonu. Zapłon nie działa!!! Wyświetla, że nie może się zsynchronizować. Auto to Jaguar XK8. Koło zamachowe posiada 35 zębów, a 36 jest "wyrwany". W ustawieniach mam 36-1, VR sensor adaptive treshold. Jakiś pomysł?? Z góry serdecznie dziękuję. |
|
|
![]()
Post
#1230
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Moliwosci jest kilka.
Moze byc sygnal zbalansowany i jestes podpiety "na odwrot". Moze byc tez inny ksztalt przebiegu niz obslugiwany (przy przejsciu przez missing tootha). Tutaj przydalby sie zrzut z oscyloskopu... Pozdrowienia Jadzwin Witam,
Projekt powoli rusza. Dzisiaj podpiąłem DET3 do TPS, przeplywki i zapłonu. Zapłon nie działa!!! Wyświetla, że nie może się zsynchronizować. Auto to Jaguar XK8. Koło zamachowe posiada 35 zębów, a 36 jest "wyrwany". W ustawieniach mam 36-1, VR sensor adaptive treshold. Jakiś pomysł?? Z góry serdecznie dziękuję. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1231
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Moliwosci jest kilka. Moze byc sygnal zbalansowany i jestes podpiety "na odwrot". Moze byc tez inny ksztalt przebiegu niz obslugiwany (przy przejsciu przez missing tootha). Tutaj przydalby sie zrzut z oscyloskopu... Pozdrowienia Jadzwin Mam!!! Mój błąd. W nocy pomyliłem kabelek od czujnika. Obroty już są. Jade po przerobiony kolektor z EGT i AFR ;-) Dziękuję. |
|
|
![]()
Post
#1232
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
![]() Mam!!! Mój błąd. W nocy pomyliłem kabelek od czujnika. Obroty już są. Jade po przerobiony kolektor z EGT i AFR ;-) Dziękuję. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1233
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
Panowie mam pytanie. gdybym przeszedł z sekwencji na full group aby sterować bezpośrednio czasem wtryskiwaczy (det 2) to co musze zrobić z trzema pozostałymi koncówkami mocy żeby ECU nie łapał błędów? jakieś rezystory trzeba dać?
|
|
|
![]()
Post
#1234
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Ja w miedzy czasie też mam pytanko.
Na jedno z wejsc analogowych mam podpietego TPSa. Zmieniłem skale na %. Ale przy zamknietym i tak wyswietla mi otwarcie na ok 30%. Pomierzylem napiecia i mam ok 1,4V dla zamknietego i chyba 3,4 przy max otwarciu (mam gdzies dokladnie zapisane) Jak stworzyć custom skale aby ustawic ze 0% to np. 1,4V a 100% to 3,4V. Z góry serdecznie dziękuję. |
|
|
![]()
Post
#1235
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
mysle ze najlepiej by bylo przejsc na volty a jak nie to ustaw 30-100% i juz,tak sadze
wtedy skala sie rozciagnie bardziej niz teraz masz -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#1236
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Pobierz sobie te skale: Skala % 1.4V-3.4V W zakresie deflection wpisz min 1.4V a max 3.4V i bedziesz ial wtedy w tym zakresie od 0-100% Jadzwin Ja w miedzy czasie też mam pytanko. Na jedno z wejsc analogowych mam podpietego TPSa. Zmieniłem skale na %. Ale przy zamknietym i tak wyswietla mi otwarcie na ok 30%. Pomierzylem napiecia i mam ok 1,4V dla zamknietego i chyba 3,4 przy max otwarciu (mam gdzies dokladnie zapisane) Jak stworzyć custom skale aby ustawic ze 0% to np. 1,4V a 100% to 3,4V. Z góry serdecznie dziękuję. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1237
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Witam, Pobierz sobie te skale: Skala % 1.4V-3.4V W zakresie deflection wpisz min 1.4V a max 3.4V i bedziesz ial wtedy w tym zakresie od 0-100% Jadzwin PERFECT ;-) Dzięki. I miłego sobotniego wieczoru... |
|
|
![]()
Post
#1238
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
Witam poszukuje schematu do audi A4 96 AEB 1.8T ma ktos moze i na co zwrocic uwage??
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#1239
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Witam,
Zajrzyjcie na wyniki "hamowni" Ecumastera. http://www.racingforum.pl/index.php?s=&...st&p=811259 Czy coś jest nie tak z moimi ustawieniami, ecumasterem czy fura zgubiła 130 koni...... Czyli prawie połowę... |
|
|
![]()
Post
#1240
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
A tak wygląda fragment loga i wygenerowana mapka na standardowych wartościach parametrow silnika.
![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us Co myślicie?? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 03:44 |