Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 60 61 62 63 64 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
barylax
post Mon, 26 Apr 2010 - 11:25
Post #1221


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





może nie bezpośrednie problem z det 2 ale zadam tu pytanko smile.gif
jak wiecie zrobiłem hybryde f7r megane z clio 16v
i teraz tak mam kompa i zapłon z clio przepustnice i tps z megany i problem jest nastęujący:
w clio tps na zamkniętej przepustnicy ma mieć 0.2 do 0.25v a komp max otwartą przepustnice widzi przy 4.7v
w meganie potencjometr przy zamkniętej niby jest 0.33 a przy max otwarciu jest 4.3v
ja ustawiłem tps narazie na 0.2v i max co on pokazuje to 4.2v bo jak ustawiłem na maxa co sie dało czyli 0.64na volnych i max otwarcie przy 4.6v to zalewało na wolnych strasznie wachą,i co teraz robić zostawić na 4.2 przy max otwarciu i z det 2 paliwa dodawać czy ustawić na 4.6 max otwarcie i zabierać na dole paliwa??pewna osoba mi mówiął zęby zostawić na 4.2 przy max otwarciu bo komp agresywaniej wtedy steruje zapłonem bo nie widzi max otwarcie przepustnicy tylko sprawdzić afr i zodyfikować to w det 2 żeby paliwa nie brakowało ??


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 26 Apr 2010 - 11:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
LuiG
post Mon, 26 Apr 2010 - 11:40
Post #1222


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





2

CYTAT(Jadzwin @ Mon, 26 Apr 2010 - 10:44) *
Det2 czy DET3 ?



--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Wed, 28 Apr 2010 - 18:03
Post #1223


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Tak to mniej więcej wygląda, masa jest z kompem wspólna.



--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Wed, 28 Apr 2010 - 22:03
Post #1224


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





tak troche poza tematem, nie wie ktoś co może sie stało z Jadźwinem? bo mam do niego sprawe i już czekam prawie 2 tygodnie na odpowiedź a zawsze dość szybko odpisywał.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Wed, 28 Apr 2010 - 22:09
Post #1225


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(LuiG @ Sun, 25 Apr 2010 - 16:33) *
Miał ktoś może problem z synchronizacją zapłonu w seicento ?

Robiłem ostatnio seicento turbo i podczas strojenia, zapłon czasami uciekał gdzieś na mapie, sprawdzałem różne ustawienia i trochę się poprawiło ale czasami i tak gdzieś ucieknie. Dostane się później do drugiego kompa to dam loga jak to wyglądało. Może ktoś już to przerabiał i podzieliłbym się doświadczeniem bo nie mam niestety auta pod ręką na cały dzień, żeby samemu dojść do tego. Zapłon jest tylko czytany bez modyfikowania.


Mam to samo niestety. Jak podepnę się świnką pod zapłon to auto mi szarpie,przerywa i zapala się check. seocento 1.1mpi sterownik "hybryda" IAW 4af.m9 dopiero jak podłącze zapłon seryjnie a ecumaster tylko dla odczytu obrotów to chodzi OK. nie wiem co to jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 29 Apr 2010 - 00:09
Post #1226


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





LuiG:

Probowales dac szeregowo rezystor 10K ?

Turbofiacik:
Napisz do mnie jeszcze raz, musialo mi cos umknac skoro nie odpowiedzialem..

Pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(turbofiacik @ Wed, 28 Apr 2010 - 23:09) *
Mam to samo niestety. Jak podepnę się świnką pod zapłon to auto mi szarpie,przerywa i zapala się check. seocento 1.1mpi sterownik "hybryda" IAW 4af.m9 dopiero jak podłącze zapłon seryjnie a ecumaster tylko dla odczytu obrotów to chodzi OK. nie wiem co to jest



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Fri, 30 Apr 2010 - 07:47
Post #1227


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





u mnie stało sie tak samo jak u kolegi błąd zaplonu po ścigu gdy silnik z wysokich prm sszedl na wolne to zgasł
próba odpalenia go na wybiegu auta nic nie dała jednak zauważyłem że w tym momęcie obrotomierz pokazuje stale 500prm a sądząc z prędkości auta i zalączonego biegu powinno być ok 3tyś prm gdy pozwolilem silnikowi sie zatrzymać do 0 i wylączyłem zaplon auto zapalilo normalnie i już wszystko bylo dalej ok stało mi sie tak 2 raz
moze mi jadzwin wytlumaczysz o co chodzi z tym błędem zapłonu i jak to usunąć
auto to calibra turbo kompresor


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Sat, 01 May 2010 - 15:13
Post #1228


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





Może ktoś ma pomysł na problem: silnik z Forda Mondeo 1.8 Zetec z 95r., dołożony kompresor, lekko odprężony, wtryski z RS2000, pompa paliwa z FC16VT. Podpięty DETII, zapłon działa bez zarzutu.
Problem jest natomiast natury paliwowej-jeśli do ori ECU podaje się jakiekolwiek napięcie powyżej 0.86V zaczyna przerywać. ECU nie wyswietla błędów.

Nawet bez podpiętego EM występuje ten problem na seryjnej przepływce i "odpiętym" kompresorze.
Wg. Autodaty sygnał z przepływki na wolnych obrotach powinien być właśnie w granicach 0.8V, stąd zastanawiam się czy ori ECU może nie widzi TPSa? Sprawdziłem na wejściu do ECU, że wszystkie sygnały z czujników - dochodzą do niego i mają prawidłowe wartości.
Poza podmianką sterownika na inny nie mam na razie pomysłu co to może być, ale o inny sterownik ciężko do tego modelu.
Oczywiście zawsze można spiąć wtryski i sterować nimi poprzez EM, ale to rozwiązanie ostateczne, wolałbym znaleźć przyczynę braku działania seryjnego kompa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Wed, 05 May 2010 - 00:07
Post #1229


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





Witam,
Projekt powoli rusza. Dzisiaj podpiąłem DET3 do TPS, przeplywki i zapłonu.
Zapłon nie działa!!! Wyświetla, że nie może się zsynchronizować.

Auto to Jaguar XK8.
Koło zamachowe posiada 35 zębów, a 36 jest "wyrwany".
W ustawieniach mam 36-1, VR sensor adaptive treshold.

Jakiś pomysł??

Z góry serdecznie dziękuję.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 05 May 2010 - 10:55
Post #1230


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Moliwosci jest kilka.
Moze byc sygnal zbalansowany i jestes podpiety "na odwrot".
Moze byc tez inny ksztalt przebiegu niz obslugiwany (przy przejsciu przez missing tootha). Tutaj przydalby sie zrzut z oscyloskopu...

Pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(Fishman @ Wed, 05 May 2010 - 01:07) *
Witam,
Projekt powoli rusza. Dzisiaj podpiąłem DET3 do TPS, przeplywki i zapłonu.
Zapłon nie działa!!! Wyświetla, że nie może się zsynchronizować.

Auto to Jaguar XK8.
Koło zamachowe posiada 35 zębów, a 36 jest "wyrwany".
W ustawieniach mam 36-1, VR sensor adaptive treshold.

Jakiś pomysł??

Z góry serdecznie dziękuję.


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Wed, 05 May 2010 - 13:13
Post #1231


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





CYTAT(Jadzwin @ Wed, 05 May 2010 - 10:55) *
Moliwosci jest kilka.
Moze byc sygnal zbalansowany i jestes podpiety "na odwrot".
Moze byc tez inny ksztalt przebiegu niz obslugiwany (przy przejsciu przez missing tootha). Tutaj przydalby sie zrzut z oscyloskopu...

Pozdrowienia
Jadzwin



Mam!!!
Mój błąd. W nocy pomyliłem kabelek od czujnika.
Obroty już są. Jade po przerobiony kolektor z EGT i AFR ;-)
Dziękuję.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 05 May 2010 - 14:29
Post #1232


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





smile.gif To sie ciesze

CYTAT(Fishman @ Wed, 05 May 2010 - 14:13) *
Mam!!!
Mój błąd. W nocy pomyliłem kabelek od czujnika.
Obroty już są. Jade po przerobiony kolektor z EGT i AFR ;-)
Dziękuję.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Fri, 07 May 2010 - 23:40
Post #1233


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





Panowie mam pytanie. gdybym przeszedł z sekwencji na full group aby sterować bezpośrednio czasem wtryskiwaczy (det 2) to co musze zrobić z trzema pozostałymi koncówkami mocy żeby ECU nie łapał błędów? jakieś rezystory trzeba dać?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Sat, 08 May 2010 - 09:08
Post #1234


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





Ja w miedzy czasie też mam pytanko.
Na jedno z wejsc analogowych mam podpietego TPSa. Zmieniłem skale na %. Ale przy zamknietym i tak wyswietla mi otwarcie na ok 30%.
Pomierzylem napiecia i mam ok 1,4V dla zamknietego i chyba 3,4 przy max otwarciu (mam gdzies dokladnie zapisane)
Jak stworzyć custom skale aby ustawic ze 0% to np. 1,4V a 100% to 3,4V.
Z góry serdecznie dziękuję.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sat, 08 May 2010 - 12:30
Post #1235


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





mysle ze najlepiej by bylo przejsc na volty a jak nie to ustaw 30-100% i juz,tak sadze
wtedy skala sie rozciagnie bardziej niz teraz masz


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 08 May 2010 - 20:13
Post #1236


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Pobierz sobie te skale:

Skala % 1.4V-3.4V

W zakresie deflection wpisz min 1.4V a max 3.4V i bedziesz ial wtedy w tym zakresie od 0-100%

Jadzwin

CYTAT(Fishman @ Sat, 08 May 2010 - 10:08) *
Ja w miedzy czasie też mam pytanko.
Na jedno z wejsc analogowych mam podpietego TPSa. Zmieniłem skale na %. Ale przy zamknietym i tak wyswietla mi otwarcie na ok 30%.
Pomierzylem napiecia i mam ok 1,4V dla zamknietego i chyba 3,4 przy max otwarciu (mam gdzies dokladnie zapisane)
Jak stworzyć custom skale aby ustawic ze 0% to np. 1,4V a 100% to 3,4V.
Z góry serdecznie dziękuję.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Sat, 08 May 2010 - 20:39
Post #1237


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





CYTAT(Jadzwin @ Sat, 08 May 2010 - 20:13) *
Witam,

Pobierz sobie te skale:

Skala % 1.4V-3.4V

W zakresie deflection wpisz min 1.4V a max 3.4V i bedziesz ial wtedy w tym zakresie od 0-100%

Jadzwin



PERFECT ;-)
Dzięki.

I miłego sobotniego wieczoru...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Mon, 10 May 2010 - 18:03
Post #1238


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Witam poszukuje schematu do audi A4 96 AEB 1.8T ma ktos moze i na co zwrocic uwage??


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Fri, 21 May 2010 - 09:48
Post #1239


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





Witam,
Zajrzyjcie na wyniki "hamowni" Ecumastera.
http://www.racingforum.pl/index.php?s=&...st&p=811259
Czy coś jest nie tak z moimi ustawieniami, ecumasterem czy fura zgubiła 130 koni...... Czyli prawie połowę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Fri, 21 May 2010 - 12:23
Post #1240


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





A tak wygląda fragment loga i wygenerowana mapka na standardowych wartościach parametrow silnika.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Co myślicie??
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 60 61 62 63 64 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 03:44