Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 59 60 61 62 63 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Fishman
post Mon, 05 Apr 2010 - 09:02
Post #1201


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





Panowie, proszę o radę odnośnie dodatków do DET III:
1) Oczywistym dla mnie jest posiadanie czujnika AFR razem z kontrolerem. "Kontroler szerokopasmowej sondy lambda LC-1 firmy Innovate Motorsports cena 725 zlotych" ze strony: http://www.tuning.aplus.pl/ Czy warto kupić zegar do tego? W koncu wszystko bedzie w logach... Wiecie gdzie taniej?
2) Chcę mieć kontrolę EGT. Jaki czujnik i z kąd polecacie? Czy potrzebny też jest kontroler aby móc podłączyć do DET III??

Pozdrawiam serdecznie, Fishman.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 05 Apr 2010 - 09:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
henry
post Mon, 05 Apr 2010 - 09:10
Post #1202


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





1) zegar afr do srodka auta bedzie jedynie dla ciebie a nie dla deta
odnosnie ceny, jest dobra


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Mon, 05 Apr 2010 - 09:23
Post #1203


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





CYTAT(henry @ Mon, 05 Apr 2010 - 09:10) *
1) zegar afr do srodka auta bedzie jedynie dla ciebie a nie dla deta
odnosnie ceny, jest dobra

WIem, tylko czy warto go mieć?

Jakaś sugestia co do EGT?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Mon, 05 Apr 2010 - 09:27
Post #1204


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





mysle ze napewno warto albo w srodku zegar afr a jak nie to egt


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Mon, 05 Apr 2010 - 14:36
Post #1205


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





Innovateca już kupiłem, ale czy nikt nie jest w stanie mi powiedzieć jaki czyjnik EGT należy kupić, aby można było poprawnie go podłączyć do DET III??
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Mon, 05 Apr 2010 - 20:35
Post #1206


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(Fishman @ Mon, 05 Apr 2010 - 14:36) *
Innovateca już kupiłem, ale czy nikt nie jest w stanie mi powiedzieć jaki czyjnik EGT należy kupić, aby można było poprawnie go podłączyć do DET III??
Pozdrawiam.


Nie podłaczysz do det iii czujnika bo on również musi miec kontroler. Jedyna opcja to budowa układu tak jak do MSa i podłaczenie do deta.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Tue, 06 Apr 2010 - 08:32
Post #1207


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





CYTAT(Zibi122 @ Mon, 05 Apr 2010 - 20:35) *
Nie podłaczysz do det iii czujnika bo on również musi miec kontroler. Jedyna opcja to budowa układu tak jak do MSa i podłaczenie do deta.


Jest to dle mnie troszkę dziwne że nie da sie podłączyć. Z tego co czytałem w manualu ,to zakładają taką możliwość. Nie ma czujników ze wskażnikami i kontrolerami??
Chciałem przy bardzo wysokij temperatuże korygować mapę główna zwiększając dawkę paliwa i tym samym chlodzić silnik. Ewentualnie aby DET III zaczynał sterować wtryskiem wody. Jeśli nie da się podpiąć EGT to nic z tego nie wyjdzie.
Pozdrawiam, Marcin.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Tue, 06 Apr 2010 - 09:02
Post #1208


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(Fishman @ Tue, 06 Apr 2010 - 08:32) *
Jest to dle mnie troszkę dziwne że nie da sie podłączyć. Z tego co czytałem w manualu ,to zakładają taką możliwość. Nie ma czujników ze wskażnikami i kontrolerami??
Chciałem przy bardzo wysokij temperatuże korygować mapę główna zwiększając dawkę paliwa i tym samym chlodzić silnik. Ewentualnie aby DET III zaczynał sterować wtryskiem wody. Jeśli nie da się podpiąć EGT to nic z tego nie wyjdzie.
Pozdrawiam, Marcin.


W manualu jest informacja ze wejście analog in może posłużyć do EGT jak i AFR. Niestety Jadzwin nie wspomniał, że bez kontorlera ani afr ani egt nie zadziała.
EGT to najczęściej termopara typu K która ma specyficzną harakterystykę i bez tablicy wartości nie jesteś w stanie odczytać parametrów.

http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext..._Manual.htm#egt

Tu masz ukłąd który może do tego posłuzyć.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Tue, 06 Apr 2010 - 09:37
Post #1209


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





CYTAT(Zibi122 @ Tue, 06 Apr 2010 - 09:02) *
W manualu jest informacja ze wejście analog in może posłużyć do EGT jak i AFR. Niestety Jadzwin nie wspomniał, że bez kontorlera ani afr ani egt nie zadziała.
EGT to najczęściej termopara typu K która ma specyficzną harakterystykę i bez tablicy wartości nie jesteś w stanie odczytać parametrów.

http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext..._Manual.htm#egt

Tu masz ukłąd który może do tego posłuzyć.



Dziękuję serdecznie.
Układ do EGT wygląda na banalny i łatwy do zrobienia.
Super laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bazabaza
post Tue, 13 Apr 2010 - 12:27
Post #1210


User
Dołączył: Tue, 06 March 2007
Skąd: Rybnik - Kamień





Witam potrzebuje schemat podłączenia det 3 do rb25det s2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 13 Apr 2010 - 23:48
Post #1211


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Jezeli chodzi o podpiecie to jest ono analogiczne jak w sr20det.
Jak masz schemat swojej instalacji to prosze podeslij, pzrygotuje ci schemat.

Pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(bazabaza @ Tue, 13 Apr 2010 - 13:27) *
Witam potrzebuje schemat podłączenia det 3 do rb25det s2



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elmo0104
post Wed, 14 Apr 2010 - 00:15
Post #1212


User
Dołączył: Tue, 05 May 2009





W bmw e36 M50B25 vanos chcę odłączyć sonde kambda tak aby uzyskać inny skład mieszanki. Interesuje mnie to czy i jak trzeba masować wiązke żeby lampka CHECK nie biła mnie po oczach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 14 Apr 2010 - 10:14
Post #1213


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Moze sproboj zbisowac przepustnice zeby lambda dzialala tylko przy malych katach otwarcia np. 15%....


CYTAT(elmo0104 @ Wed, 14 Apr 2010 - 01:15) *
W bmw e36 M50B25 vanos chcę odłączyć sonde kambda tak aby uzyskać inny skład mieszanki. Interesuje mnie to czy i jak trzeba masować wiązke żeby lampka CHECK nie biła mnie po oczach?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Wed, 14 Apr 2010 - 12:36
Post #1214


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(elmo0104 @ Wed, 14 Apr 2010 - 00:15) *
W bmw e36 M50B25 vanos chcę odłączyć sonde kambda tak aby uzyskać inny skład mieszanki. Interesuje mnie to czy i jak trzeba masować wiązke żeby lampka CHECK nie biła mnie po oczach?


A check Ci się zapala bez sondy?? Znam przynajmniej dwa m50 i nie ma checka bez sondy ale to sa bez vanosa.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elmo0104
post Wed, 14 Apr 2010 - 12:43
Post #1215


User
Dołączył: Tue, 05 May 2009





Mam odłączony jeszcze przepływomierz i check się pali. Nie mogę narazie przepływki podłączyć bo nie mam dolotu ukończonego sad.gif Może jestem w gorącej wodzie kompany. Jak złoże auto to zobaczymy. Przy przepustnicy za wiele nie mogę bo mam skrzynie automatyczną a z tego co wiem ona bierze info z przepustnicy między innymi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Wed, 14 Apr 2010 - 12:51
Post #1216


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(elmo0104 @ Wed, 14 Apr 2010 - 12:43) *
Mam odłączony jeszcze przepływomierz i check się pali. Nie mogę narazie przepływki podłączyć bo nie mam dolotu ukończonego sad.gif Może jestem w gorącej wodzie kompany. Jak złoże auto to zobaczymy. Przy przepustnicy za wiele nie mogę bo mam skrzynie automatyczną a z tego co wiem ona bierze info z przepustnicy między innymi.


To checka masz z przepływki na 99%


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bedek
post Wed, 21 Apr 2010 - 13:15
Post #1217


Rookie
Dołączył: Tue, 03 November 2009





Mam problem z det II połączonego z oplowskim x16xe. Det podłączony wg schematu, po odpaleniu silnik pracuje tragicznie, nie jest w stanie utrzymać wolnych obrotów, podobnie jest powyżej 3tyś nie utrzymuje obrotów tylko faluje. Po założeniu detII wywaliło także check`a Podczas montażu nie używałem żadnych rezystorów. Posiadam też kontroler LC-1 i chciałbym go wykorzystać. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś powiedział mi jak to połączyć aby wszystko ze sobą ładnie współgrało.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elmo0104
post Wed, 21 Apr 2010 - 15:08
Post #1218


User
Dołączył: Tue, 05 May 2009





Po podłączeniu przepływki (sonda odłączona) CHECK'a nie ma smile.gif wszystko ok . Dzięki za pomoc!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Sun, 25 Apr 2010 - 16:33
Post #1219


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Miał ktoś może problem z synchronizacją zapłonu w seicento ?

Robiłem ostatnio seicento turbo i podczas strojenia, zapłon czasami uciekał gdzieś na mapie, sprawdzałem różne ustawienia i trochę się poprawiło ale czasami i tak gdzieś ucieknie. Dostane się później do drugiego kompa to dam loga jak to wyglądało. Może ktoś już to przerabiał i podzieliłbym się doświadczeniem bo nie mam niestety auta pod ręką na cały dzień, żeby samemu dojść do tego. Zapłon jest tylko czytany bez modyfikowania.


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 26 Apr 2010 - 10:44
Post #1220


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Det2 czy DET3 ?

CYTAT(LuiG @ Sun, 25 Apr 2010 - 17:33) *
Miał ktoś może problem z synchronizacją zapłonu w seicento ?

Robiłem ostatnio seicento turbo i podczas strojenia, zapłon czasami uciekał gdzieś na mapie, sprawdzałem różne ustawienia i trochę się poprawiło ale czasami i tak gdzieś ucieknie. Dostane się później do drugiego kompa to dam loga jak to wyglądało. Może ktoś już to przerabiał i podzieliłbym się doświadczeniem bo nie mam niestety auta pod ręką na cały dzień, żeby samemu dojść do tego. Zapłon jest tylko czytany bez modyfikowania.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 59 60 61 62 63 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 19:11