![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1201
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Panowie, proszę o radę odnośnie dodatków do DET III:
1) Oczywistym dla mnie jest posiadanie czujnika AFR razem z kontrolerem. "Kontroler szerokopasmowej sondy lambda LC-1 firmy Innovate Motorsports cena 725 zlotych" ze strony: http://www.tuning.aplus.pl/ Czy warto kupić zegar do tego? W koncu wszystko bedzie w logach... Wiecie gdzie taniej? 2) Chcę mieć kontrolę EGT. Jaki czujnik i z kąd polecacie? Czy potrzebny też jest kontroler aby móc podłączyć do DET III?? Pozdrawiam serdecznie, Fishman. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1202
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
1) zegar afr do srodka auta bedzie jedynie dla ciebie a nie dla deta
odnosnie ceny, jest dobra -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#1203
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1204
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
mysle ze napewno warto albo w srodku zegar afr a jak nie to egt
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#1205
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Innovateca już kupiłem, ale czy nikt nie jest w stanie mi powiedzieć jaki czyjnik EGT należy kupić, aby można było poprawnie go podłączyć do DET III??
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#1206
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Innovateca już kupiłem, ale czy nikt nie jest w stanie mi powiedzieć jaki czyjnik EGT należy kupić, aby można było poprawnie go podłączyć do DET III?? Pozdrawiam. Nie podłaczysz do det iii czujnika bo on również musi miec kontroler. Jedyna opcja to budowa układu tak jak do MSa i podłaczenie do deta. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#1207
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Nie podłaczysz do det iii czujnika bo on również musi miec kontroler. Jedyna opcja to budowa układu tak jak do MSa i podłaczenie do deta. Jest to dle mnie troszkę dziwne że nie da sie podłączyć. Z tego co czytałem w manualu ,to zakładają taką możliwość. Nie ma czujników ze wskażnikami i kontrolerami?? Chciałem przy bardzo wysokij temperatuże korygować mapę główna zwiększając dawkę paliwa i tym samym chlodzić silnik. Ewentualnie aby DET III zaczynał sterować wtryskiem wody. Jeśli nie da się podpiąć EGT to nic z tego nie wyjdzie. Pozdrawiam, Marcin. |
|
|
![]()
Post
#1208
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Jest to dle mnie troszkę dziwne że nie da sie podłączyć. Z tego co czytałem w manualu ,to zakładają taką możliwość. Nie ma czujników ze wskażnikami i kontrolerami?? Chciałem przy bardzo wysokij temperatuże korygować mapę główna zwiększając dawkę paliwa i tym samym chlodzić silnik. Ewentualnie aby DET III zaczynał sterować wtryskiem wody. Jeśli nie da się podpiąć EGT to nic z tego nie wyjdzie. Pozdrawiam, Marcin. W manualu jest informacja ze wejście analog in może posłużyć do EGT jak i AFR. Niestety Jadzwin nie wspomniał, że bez kontorlera ani afr ani egt nie zadziała. EGT to najczęściej termopara typu K która ma specyficzną harakterystykę i bez tablicy wartości nie jesteś w stanie odczytać parametrów. http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext..._Manual.htm#egt Tu masz ukłąd który może do tego posłuzyć. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#1209
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
W manualu jest informacja ze wejście analog in może posłużyć do EGT jak i AFR. Niestety Jadzwin nie wspomniał, że bez kontorlera ani afr ani egt nie zadziała. EGT to najczęściej termopara typu K która ma specyficzną harakterystykę i bez tablicy wartości nie jesteś w stanie odczytać parametrów. http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_Ext..._Manual.htm#egt Tu masz ukłąd który może do tego posłuzyć. Dziękuję serdecznie. Układ do EGT wygląda na banalny i łatwy do zrobienia. Super ![]() |
|
|
![]()
Post
#1210
|
|
User Dołączył: Tue, 06 March 2007 Skąd: Rybnik - Kamień ![]() |
Witam potrzebuje schemat podłączenia det 3 do rb25det s2
|
|
|
![]()
Post
#1211
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Jezeli chodzi o podpiecie to jest ono analogiczne jak w sr20det. Jak masz schemat swojej instalacji to prosze podeslij, pzrygotuje ci schemat. Pozdrowienia Jadzwin Witam potrzebuje schemat podłączenia det 3 do rb25det s2 -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1212
|
|
User Dołączył: Tue, 05 May 2009 ![]() |
W bmw e36 M50B25 vanos chcę odłączyć sonde kambda tak aby uzyskać inny skład mieszanki. Interesuje mnie to czy i jak trzeba masować wiązke żeby lampka CHECK nie biła mnie po oczach?
|
|
|
![]()
Post
#1213
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Moze sproboj zbisowac przepustnice zeby lambda dzialala tylko przy malych katach otwarcia np. 15%....
W bmw e36 M50B25 vanos chcę odłączyć sonde kambda tak aby uzyskać inny skład mieszanki. Interesuje mnie to czy i jak trzeba masować wiązke żeby lampka CHECK nie biła mnie po oczach? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1214
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
W bmw e36 M50B25 vanos chcę odłączyć sonde kambda tak aby uzyskać inny skład mieszanki. Interesuje mnie to czy i jak trzeba masować wiązke żeby lampka CHECK nie biła mnie po oczach? A check Ci się zapala bez sondy?? Znam przynajmniej dwa m50 i nie ma checka bez sondy ale to sa bez vanosa. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#1215
|
|
User Dołączył: Tue, 05 May 2009 ![]() |
Mam odłączony jeszcze przepływomierz i check się pali. Nie mogę narazie przepływki podłączyć bo nie mam dolotu ukończonego
![]() |
|
|
![]()
Post
#1216
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Mam odłączony jeszcze przepływomierz i check się pali. Nie mogę narazie przepływki podłączyć bo nie mam dolotu ukończonego ![]() To checka masz z przepływki na 99% -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#1217
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 03 November 2009 ![]() |
Mam problem z det II połączonego z oplowskim x16xe. Det podłączony wg schematu, po odpaleniu silnik pracuje tragicznie, nie jest w stanie utrzymać wolnych obrotów, podobnie jest powyżej 3tyś nie utrzymuje obrotów tylko faluje. Po założeniu detII wywaliło także check`a Podczas montażu nie używałem żadnych rezystorów. Posiadam też kontroler LC-1 i chciałbym go wykorzystać. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś powiedział mi jak to połączyć aby wszystko ze sobą ładnie współgrało.
|
|
|
![]()
Post
#1218
|
|
User Dołączył: Tue, 05 May 2009 ![]() |
Po podłączeniu przepływki (sonda odłączona) CHECK'a nie ma
![]() |
|
|
![]()
Post
#1219
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Miał ktoś może problem z synchronizacją zapłonu w seicento ?
Robiłem ostatnio seicento turbo i podczas strojenia, zapłon czasami uciekał gdzieś na mapie, sprawdzałem różne ustawienia i trochę się poprawiło ale czasami i tak gdzieś ucieknie. Dostane się później do drugiego kompa to dam loga jak to wyglądało. Może ktoś już to przerabiał i podzieliłbym się doświadczeniem bo nie mam niestety auta pod ręką na cały dzień, żeby samemu dojść do tego. Zapłon jest tylko czytany bez modyfikowania. -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#1220
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Det2 czy DET3 ?
Miał ktoś może problem z synchronizacją zapłonu w seicento ? Robiłem ostatnio seicento turbo i podczas strojenia, zapłon czasami uciekał gdzieś na mapie, sprawdzałem różne ustawienia i trochę się poprawiło ale czasami i tak gdzieś ucieknie. Dostane się później do drugiego kompa to dam loga jak to wyglądało. Może ktoś już to przerabiał i podzieliłbym się doświadczeniem bo nie mam niestety auta pod ręką na cały dzień, żeby samemu dojść do tego. Zapłon jest tylko czytany bez modyfikowania. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 19:11 |