![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
Szczerze mowiac ,myslalem ze tego typu urzadzenie powinno posiadac jakies filtry ilub stabilizator napiecia ,ale jak widac sie mylilem.....
-------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Urzadzenie posiada filtr, stabilizator napiecia (wysokiej zreszta klasy) i zabezpieczenie przeciwprzepieciowe.
Problem jest inny. Masy sie nie da stablizowac ani filtorwac poniewaz ona jest punktem odniesienia dla calego ukladu. Mozan filtorwac napiecia dodatnie ale nie mase ! Pozdr Jadzwin |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 16 August 2006 Skąd: Starachowice ![]() |
W instrukcji obsługi nie znalazłem - w oprogramowaniu również - wiec zapytam w tym temacie, żeby nie zakładać nowego.
Interesuje mnie "Dodatkowe wyjście sterowane parametrycznie (np. pojawia się stan wysoki gdy doładowanie przekroczy 1 bar w celu załączenia wtrysku wody)" Dokładniej jak je skonfigurować (sygnal sterujacy z TPS lub MAP) i czy stan wysoki to +12V (czy można obciążyć "User output" bezpośrednio przekaźnikiem ? ) W oporogramowaniu nie widze (może żle patrze) możliwości konfiguracji tego wyjścia (pin 13). Ideałem było by gdyby można było uzależniać stan tego wyjścia np. od dwóch parametrów... Chodzi mi o sterowanie sprzęgłem elektromagnetycznym w EatonieM62. Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Poszla wiadomosc na priv.
Funckja ta bedzie udostepniona w nastepnej wersji firmwareu (razem mi.in. z 60-2, mozliwoscia przesuniecia odcinki, etc.) Pozdr Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
CYTAT("Jadzwin":3s565cjo) Poszla wiadomosc na priv.
Funckja ta bedzie udostepniona w nastepnej wersji firmwareu (razem mi.in. z 60-2, mozliwoscia przesuniecia odcinki, etc.) Pozdr Jadzwin A będzie nowy firmware kiedy ? co bedzie miał dodatkowo ? i czy samemu bedzie można dokonać zmiany na swoim DET2 -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak zmiany firmwareu mozna dokonac samemu. W menu jest opcja upgradfe firmware. Prosta procedura
W nowym firmwarerze beda pewne udoskonalenia, obsluga 60-2, obsluga user output i jeszcze kilka innych rzeczy. Pozdrowienia Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
User Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("Jadzwin":uuh074ms) Tak zmiany firmwareu mozna dokonac samemu. W menu jest opcja upgradfe firmware. Prosta procedura
W nowym firmwarerze beda pewne udoskonalenia, obsluga 60-2, obsluga user output i jeszcze kilka innych rzeczy. Pozdrowienia Jadzwin Czekamy na fw, czekamy i się doczekać nie możemy.. 60-2 to podstawa.. |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Niestety wszytsko dlugo trwa ze wzgledu na konieczne testy.
Zmiany sa duze to i niestety testy musza byc na szeroka skale... Ale nowy firmware moze trafic na strone tylko wtedy jezeli nie bedzie zadnych watpliwosci ze jest ok. Pozdr Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
u mnie DET2 leży na razie w bagażniku po nie udanych próbach upgrade z SMT6 na DET2 ale może jak będzie nowy firmware to wtedy spróbuje jeszcze raz
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("Wojtek_GTX":ykukg55q) u mnie DET2 leży na razie w bagażniku po nie udanych próbach upgrade z SMT6 na DET2 ale może jak będzie nowy firmware to wtedy spróbuje jeszcze raz
Wojtku, ale nie masz pewnosci, ze dobrze polaczyles, a ja przez telefon nie dam rady zobaczyc co i jak jest podlaczone. Z doswiadczenia wiem, ze w takim ukladzie jak jest w mazdzie dziala napewno. Kwestia tylko podlaczenia. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 21 October 2006 Skąd: Kamienna Góra/Wawa ![]() |
Wojtek_GTX
Jak cos do swiat jestem (najprawdopodobniej - chyba ze cos sie zmieni i bede musial jechac) w Warszawie... jak cos moge pomoc w ogarnieciu EcuMaster-a tez nie widze problemu dla czego ma to nie dzialac Zreszta EcuMaster od strony elektroniki jest lepiej rozwiazany niz SMT6... -------------------- WWW.TURBOKILLERS.COM - Nissan200sx Turbokillers
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 21 October 2005 Skąd: Kielce ![]() |
Nie chce zaśmiecać forum dodatkowymi tematami, więc pisze tu... i tak jest o wszystkim co związane z ECUMASTEREM...
Do rzeczy... Podłączyłem wczoraj ECUMASTERA, podpięty pod przepływkę, MAP i sygnał z wału korbowego. Obroty czyta dobrze, wszystko fajnie... tylko na wykresie logów przy przegazowywaniu pojawia się jakiś dziwny wykres, którego nie mogę wyłączyć żadnym "ptaszkiem", a na górze - zamiast wartości wyświetla Toth OFR. Pytanie proste - CO TO JEST ??? ![]() Dzisiaj planowałem przecinać przewód od sterowania zapłonem, ale nie wiem czy w takim wypadku to dobry pomysł... Będę wdzięczny za jakieś info.... (podziękowania dla Jadzwina za instrukcje podłączenia - nawet ja dałem sobie z tym radę ![]() -------------------- Było: BMW E36 325i TURBO
Jest kilka innych mniej pasjonujących... Buduje się replika Lotusa Seven - ZX9R Haynes Roadster - będzie się działo ;) |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Uzywasz nowgeo firmwareu jak widze. Ten dodatkowy czerwony wykres pokazuje ze pojawiaja sie bledy zaplonu. prosze odbierz priv. Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 09 March 2006 ![]() |
Mam czysto narazie taoretyczne pytanie... Czy możliwy jest montaż ecumastera do samochodu z jednopunktowym wtryskiem paliwa siemens... Jest to Renault Clio 1.4 Jak wtedy wygląda strojenie... ?
Wiem że do 1.4 to troche przerost formy nad treścią jednak na przyszłość świnka by się przydała... -------------------- F4R
|
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 20 January 2008 Skąd: Lublin ![]() |
witam,
podlaczam det2 pod kompa uruchamiam clienta i pokazuje mi sie ze urzadzenie detected czy ma sciagnac mapy i jak klikne tak lub nie to za chwile znowu sie pokazuje i tak w kolo macieju a w dolnym prawym rogu co raz sie zmiena connected, disconnected co robie nie tak? pozdr -------------------- |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Wylacz modem. W nowym sofcie pod windows juz ten porblem zostal poprawiony. Soft detektuje modem jako DET2. Pozdr Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Jest mozliwosc otrzymania nowego firmware-u ?
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 20 January 2008 Skąd: Lublin ![]() |
ok..
podlaczylem, wylaczylem modemy, zainstalowalem konwerter usb-rs232(troche problemow przy tym) uruchomilem i lata.. nawet czyta obroty pojechalem na probe i przeprowadzilem z kumplem za sterami kilka testow, zapisalem kilka logow i wygenerowalem kilka wykresow teraz moje pytania, na ile te parametry wygenerowane sa zgodne z rzeczywistoscia? czy moc na wykresie to moc na kolach, czy na silniku? przy takim najlepszym tescie (3 bieg, plaska droga ciagniete od 2000obr do odcinki) wyszlo mi 103KM, auto ostatnio hamowane na rolkach z wynikiem 135KM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
ecumaster pokazuje moc na kołach
jak hamowałeś na rolkach to może masz wykres strat w napędzie to sobie wpisz do ecumastera i powinno wyjść podobnie ![]() wyniki wychodzą dość powtarzalne więc napewno nadają się do testowania zmian, odrazu widać jak auto reaguje np. na różny AFR -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 20 January 2008 Skąd: Lublin ![]() |
aa, dopiero zaczailem po co jest ta tabelka z prawej (straty)
![]() a rpm ratio wyliczam dla 1 biegu np dla trojki i na trojce testuje? a te parametry areodynamiczne to jak nie znam ich dokladnie to lepiej wylaczyc? a jak bede znal to wynik bedzie duzo dokladniejszy? aha, a jak sie ma wykres do zaznaczania pola na logu? bo w zaleznosci jak zaznacze to rozne wartosci pokazuje. zaczynac ja juz wykres idzie w gore a konczyc na odcieciu czy wczesniej? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 00:14 |