![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1181
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Czekamy
![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1182
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 September 2009 ![]() |
o renault cisza więc chyba się nie udały testy z tą nieszczęsną marką żeby dało się przyspieszać zapłon.
A tak przy okazji mógłby ktoś na Pw napisać jakie są koszty instalacji i strojenia DET 3 ?? Piszę ogólnie bo nie wiem kto konkretnie sie tym tutaj zajmuje ![]() |
|
|
![]()
Post
#1183
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Cisza bo nie udalo sie jeszcze przetestowac. Ale na 99% dziala... pozdrowienia Jadzwin o renault cisza więc chyba się nie udały testy z tą nieszczęsną marką żeby dało się przyspieszać zapłon. A tak przy okazji mógłby ktoś na Pw napisać jakie są koszty instalacji i strojenia DET 3 ?? Piszę ogólnie bo nie wiem kto konkretnie sie tym tutaj zajmuje ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1184
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 ![]() |
Witam wszystkich.
Ponieważ przeczytałem wasz wątek od deski do deski, to pozwolę sobie zadać kilka pytań. 1) Czy da się zamontować DET III do Jaguara XK8 1999 silnik AJ27 nie doładowany 4.0 V8. Przesyłam schemat elektryczny i zdjęcie koła na maila. Podpowiedź, ten samochód ma wiele z FORDA (jaki tam jest komputer, sterownik) Co da się kontrolować? Domyślam się, że da się opóźniać sygnały z czujnika wału. Jak to się dzieję, że nie ma wtedy konfliktu z czujnikami na fazach rozrządu? Komputery nie wywalają błędów? Na początku będę chciał po prostu ogarnąć Ecumastera, ale kompletuje już elementy pod superchargera. 2) W tej chwili jest stopień sprężenia 10.7:1 i takie pozostanie. Doładowanie będzie wynosić 0.35 BAR. Samochód nie ma być do ścigania się a chodzi o poprawę momentu obrotowego. Brakuje mi dołu! Czy na początku do testów mogę pozostać na seryjnych ustawieniach ECU? Supercharger będzie po prostu wtłaczał więcej powietrza, przepływka zmierzy przepływ masy i komputer poda odpowiednio więcej paliwa. Będzie tak do momentu aż wtryskiwacze zaniemogą (zakładam że przepływka da radę). Obecnie mam pełną sekwencję, wiem że Ecumaster tego nie ogarnia, ale są metody: a) Dodatkowe wtryskiwacze, tylko gdzie je zamontować i jak nimi sterować? SC będzie bezpośrednio na bloku silnika. ![]() c) Regulator ciśnienia? wydajniejsza pompa? Powtarzam że będzie tylko 0,35BAR Kto w trójmieście sprzedaje Ecumastera? Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. Fishman. |
|
|
![]()
Post
#1185
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 February 2009 ![]() |
Fishman
jak już robisz turbo to zapewne wywalisz tradycyjny przepływomierz i zapodasz map sensora. EM to spokojnie ogarnie. |
|
|
![]()
Post
#1186
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
moze mi ktoś pomóc jak podlaczyc DET3 do Punta Gt? przepatrzylem schematy smt6 i det2 ale w det 3 sa inaczej piny podpisane i nie mam zielonego pojecia jak podłączyc to
|
|
|
![]()
Post
#1187
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
nazwy pinow sa te same, a te co sa inne to Cie nie interesuja
|
|
|
![]()
Post
#1188
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1189
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Przygotuje ci dzisiaj scheam wieczor.
Jadzwin wiec tak schemat do podlaczenia det 2 mam taki tylko ![]() a wyjscia z det 3 mam takie ![]() chce podlaczyc tak jak mowilem przeplywke narazie i sterowanie zaplonem i paliwem -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1190
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
A moglby ktos poratowac schematem podłączenia DET3 w Digifancie I ( VW Corrado G60 ) ? Jadzwinowi pisalem jakis czas temu ale pewnie zabiegany a moze ktos z forum przerabial temat. Jeszcze mam pytanie czy w DET3 mozna jakos ogarnac nanoszenie AFR'u na komorki mapy czy ni dy rydy ?
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#1191
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
A moglby ktos poratowac schematem podłączenia DET3 w Digifancie I ( VW Corrado G60 ) ? Jadzwinowi pisalem jakis czas temu ale pewnie zabiegany a moze ktos z forum przerabial temat. Jeszcze mam pytanie czy w DET3 mozna jakos ogarnac nanoszenie AFR'u na komorki mapy czy ni dy rydy ? Nanoszenie działa w 2 i 3 -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#1192
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Wyslalem ci schemat na maila... Dziwne ze nie doszedl...
Dzisiaj dam tuta linka w takim razie... A moglby ktos poratowac schematem podłączenia DET3 w Digifancie I ( VW Corrado G60 ) ? Jadzwinowi pisalem jakis czas temu ale pewnie zabiegany a moze ktos z forum przerabial temat. Jeszcze mam pytanie czy w DET3 mozna jakos ogarnac nanoszenie AFR'u na komorki mapy czy ni dy rydy ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1193
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
wedlug mnie to bedzie w tym punto zamiast deflection to pod analog in4 i zamiast ign#1 i ign#2 to bip. out pod pin 47 i bip. out inv pod 48
konf#1 |
|
|
![]()
Post
#1194
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
wedlug mnie to bedzie w tym punto zamiast deflection to pod analog in4 i zamiast ign#1 i ign#2 to bip. out pod pin 47 i bip. out inv pod 48 konf#1 Wg mnie : - rozcinasz przewód idący z pinu 3 przepływki i łączysz z pinem 13 DET3 a do drugiej częsci przewodu co idzie do pinu 7 ECU podłączasz pin 17 DET3 - rozcinasz przewód idący do pinu 47 do ECU i podłaczasz do pinu 9 DET3 a do drugiej cześci dajesz pin 5 z DET3 - pin 37 ECU to + po stacyjce i dajesz go na pin 1 DET3 - pin 14,19,24 ECU to masy i dajesz na pin 11 DET3 Pytanie teraz co bedziesz mieć jako deflection. Jezeli mapsensor zewnętrzny to do pinu np 14 DET3 dajesz pin sygnałowy, pin 12 DET3 zasilanie mapsensora no i masa z masy DET3. Posiłkowałem się tym ![]() edit: Jednak ten schemat z det2 jest prawidłowy i poprawiłem już opis do det3. adrian odpalił auto na det3 -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#1195
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
zakladalem ze ten schemat jest ok:
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4bb2f095231b34621.jpg ;-) Wg mnie : - rozcinasz przewód idący z pinu 2 przepływki i łączysz z pinem 13 DET3 a do drugiej częsci przewodu co idzie do pinu 26 ECU podłączasz pin 17 DET3 - rozcinasz przewód idący do pinu 48 ECU i podłaczasz do pinu 9 DET3 a do drugiej cześci dajesz pin 5 z DET3 - pin 37 ECU to + po stacyjce i dajesz go na pin 1 DET3 - pin 14,19,24 ECU to masy i dajesz na pin 11 DET3 Pytanie teraz co bedziesz mieć jako deflection. Jezeli mapsensor zewnętrzny to do pinu np 14 DET3 dajesz pin sygnałowy, pin 12 DET3 zasilanie mapsensora no i masa z masy DET3. Posiłkowałem się tym ![]() |
|
|
![]()
Post
#1196
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Schemat do Digifanta
DIGIFANT DET3 A moglby ktos poratowac schematem podłączenia DET3 w Digifancie I ( VW Corrado G60 ) ? Jadzwinowi pisalem jakis czas temu ale pewnie zabiegany a moze ktos z forum przerabial temat. Jeszcze mam pytanie czy w DET3 mozna jakos ogarnac nanoszenie AFR'u na komorki mapy czy ni dy rydy ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1197
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
-------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1198
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
dzieki za schemacik jakos poradzilem sobie dzieki pomocy Zibiego
|
|
|
![]()
Post
#1199
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Dzięki Jadzwin :]
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#1200
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: krasnystaw ![]() |
Witajcie ponownie, pamiętasz Jadźwin na samym początku błąd z softem det3?, był problem ze sterowaniem wtryskami.. wchodził sygnał poprawny z ecu, a wychodził za niski.. wgrałem 1.07 i chyba pojawił się jeszcze raz... historia :
zaczęliśmy dostrajać mapę po długiej zimie, wszystko jest w porządku jeżeli płynnie operuje się gazem, ale jeżeli wystartujemy od 1 tys obrotów na pełnym gazie, i ciągniemy ją do końca... to gdzieś przy 4 tys znowu pojawiło się to "kucnięcie". Spójrz na to fachowym okiem proszę ... Próbowałem to logować, log1 wykres na końcu, czy to że injestion IN spada w tym miejscu, a injection OUT rośnie to kwerstia ustawienia mapy, czy tak raczej nie powinno byc? tutaj więcej logów log3. log3, log4 - zawsze ostatni wykres.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 17:25 |