Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 58 59 60 61 62 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Bogdan9999
post Thu, 18 Mar 2010 - 23:45
Post #1181


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Czekamy smile.gif


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 18 Mar 2010 - 23:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kaziu1985pn
post Fri, 19 Mar 2010 - 00:13
Post #1182


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 September 2009





o renault cisza więc chyba się nie udały testy z tą nieszczęsną marką żeby dało się przyspieszać zapłon.
A tak przy okazji mógłby ktoś na Pw napisać jakie są koszty instalacji i strojenia DET 3 ?? Piszę ogólnie bo nie wiem kto konkretnie sie tym tutaj zajmuje smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 19 Mar 2010 - 10:01
Post #1183


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Cisza bo nie udalo sie jeszcze przetestowac. Ale na 99% dziala...

pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(kaziu1985pn @ Fri, 19 Mar 2010 - 01:13) *
o renault cisza więc chyba się nie udały testy z tą nieszczęsną marką żeby dało się przyspieszać zapłon.
A tak przy okazji mógłby ktoś na Pw napisać jakie są koszty instalacji i strojenia DET 3 ?? Piszę ogólnie bo nie wiem kto konkretnie sie tym tutaj zajmuje smile.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fishman
post Sun, 28 Mar 2010 - 19:08
Post #1184


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010





Witam wszystkich.
Ponieważ przeczytałem wasz wątek od deski do deski, to pozwolę sobie zadać kilka pytań.
1) Czy da się zamontować DET III do Jaguara XK8 1999 silnik AJ27 nie doładowany 4.0 V8. Przesyłam schemat elektryczny i zdjęcie koła na maila. Podpowiedź, ten samochód ma wiele z FORDA (jaki tam jest komputer, sterownik) Co da się kontrolować? Domyślam się, że da się opóźniać sygnały z czujnika wału. Jak to się dzieję, że nie ma wtedy konfliktu z czujnikami na fazach rozrządu? Komputery nie wywalają błędów?

Na początku będę chciał po prostu ogarnąć Ecumastera, ale kompletuje już elementy pod superchargera.

2) W tej chwili jest stopień sprężenia 10.7:1 i takie pozostanie. Doładowanie będzie wynosić 0.35 BAR. Samochód nie ma być do ścigania się a chodzi o poprawę momentu obrotowego. Brakuje mi dołu!
Czy na początku do testów mogę pozostać na seryjnych ustawieniach ECU? Supercharger będzie po prostu wtłaczał więcej powietrza, przepływka zmierzy przepływ masy i komputer poda odpowiednio więcej paliwa. Będzie tak do momentu aż wtryskiwacze zaniemogą (zakładam że przepływka da radę).
Obecnie mam pełną sekwencję, wiem że Ecumaster tego nie ogarnia, ale są metody:
a) Dodatkowe wtryskiwacze, tylko gdzie je zamontować i jak nimi sterować? SC będzie bezpośrednio na bloku silnika.
cool.gif Przejść na full grup i dać wydajniejsze wtryski. Co traci się przechodząc na full grup?
c) Regulator ciśnienia? wydajniejsza pompa?
Powtarzam że będzie tylko 0,35BAR

Kto w trójmieście sprzedaje Ecumastera?

Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.
Fishman.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
muranos
post Sun, 28 Mar 2010 - 21:01
Post #1185


Rookie
Dołączył: Mon, 16 February 2009





Fishman

jak już robisz turbo to zapewne wywalisz tradycyjny przepływomierz i zapodasz map sensora. EM to spokojnie ogarnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian055
post Tue, 30 Mar 2010 - 22:57
Post #1186


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





moze mi ktoś pomóc jak podlaczyc DET3 do Punta Gt? przepatrzylem schematy smt6 i det2 ale w det 3 sa inaczej piny podpisane i nie mam zielonego pojecia jak podłączyc to
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grifter
post Wed, 31 Mar 2010 - 08:33
Post #1187


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





nazwy pinow sa te same, a te co sa inne to Cie nie interesuja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian055
post Wed, 31 Mar 2010 - 08:51
Post #1188


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





wiec tak schemat do podlaczenia det 2 mam taki tylko


a wyjscia z det 3 mam takie



chce podlaczyc tak jak mowilem przeplywke narazie i sterowanie zaplonem i paliwem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 31 Mar 2010 - 10:21
Post #1189


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Przygotuje ci dzisiaj scheam wieczor.

Jadzwin

CYTAT(adrian055 @ Wed, 31 Mar 2010 - 09:51) *
wiec tak schemat do podlaczenia det 2 mam taki tylko


a wyjscia z det 3 mam takie



chce podlaczyc tak jak mowilem przeplywke narazie i sterowanie zaplonem i paliwem



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Wed, 31 Mar 2010 - 13:50
Post #1190


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





A moglby ktos poratowac schematem podłączenia DET3 w Digifancie I ( VW Corrado G60 ) ? Jadzwinowi pisalem jakis czas temu ale pewnie zabiegany a moze ktos z forum przerabial temat. Jeszcze mam pytanie czy w DET3 mozna jakos ogarnac nanoszenie AFR'u na komorki mapy czy ni dy rydy ?


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Wed, 31 Mar 2010 - 14:08
Post #1191


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(qbejs @ Wed, 31 Mar 2010 - 13:50) *
A moglby ktos poratowac schematem podłączenia DET3 w Digifancie I ( VW Corrado G60 ) ? Jadzwinowi pisalem jakis czas temu ale pewnie zabiegany a moze ktos z forum przerabial temat. Jeszcze mam pytanie czy w DET3 mozna jakos ogarnac nanoszenie AFR'u na komorki mapy czy ni dy rydy ?



Nanoszenie działa w 2 i 3


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 31 Mar 2010 - 14:13
Post #1192


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Wyslalem ci schemat na maila... Dziwne ze nie doszedl...
Dzisiaj dam tuta linka w takim razie...

CYTAT(qbejs @ Wed, 31 Mar 2010 - 14:50) *
A moglby ktos poratowac schematem podłączenia DET3 w Digifancie I ( VW Corrado G60 ) ? Jadzwinowi pisalem jakis czas temu ale pewnie zabiegany a moze ktos z forum przerabial temat. Jeszcze mam pytanie czy w DET3 mozna jakos ogarnac nanoszenie AFR'u na komorki mapy czy ni dy rydy ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grifter
post Wed, 31 Mar 2010 - 14:25
Post #1193


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





wedlug mnie to bedzie w tym punto zamiast deflection to pod analog in4 i zamiast ign#1 i ign#2 to bip. out pod pin 47 i bip. out inv pod 48
konf#1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Wed, 31 Mar 2010 - 14:31
Post #1194


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(grifter @ Wed, 31 Mar 2010 - 14:25) *
wedlug mnie to bedzie w tym punto zamiast deflection to pod analog in4 i zamiast ign#1 i ign#2 to bip. out pod pin 47 i bip. out inv pod 48
konf#1


Wg mnie :

- rozcinasz przewód idący z pinu 3 przepływki i łączysz z pinem 13 DET3 a do drugiej częsci przewodu co idzie do pinu 7 ECU podłączasz pin 17 DET3
- rozcinasz przewód idący do pinu 47 do ECU i podłaczasz do pinu 9 DET3 a do drugiej cześci dajesz pin 5 z DET3
- pin 37 ECU to + po stacyjce i dajesz go na pin 1 DET3
- pin 14,19,24 ECU to masy i dajesz na pin 11 DET3

Pytanie teraz co bedziesz mieć jako deflection. Jezeli mapsensor zewnętrzny to do pinu np 14 DET3 dajesz pin sygnałowy, pin 12 DET3 zasilanie mapsensora no i masa z masy DET3.

Posiłkowałem się tym



edit: Jednak ten schemat z det2 jest prawidłowy i poprawiłem już opis do det3. adrian odpalił auto na det3


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grifter
post Wed, 31 Mar 2010 - 15:55
Post #1195


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





zakladalem ze ten schemat jest ok:
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4bb2f095231b34621.jpg

;-)

CYTAT(Zibi122 @ Wed, 31 Mar 2010 - 14:31) *
Wg mnie :

- rozcinasz przewód idący z pinu 2 przepływki i łączysz z pinem 13 DET3 a do drugiej częsci przewodu co idzie do pinu 26 ECU podłączasz pin 17 DET3
- rozcinasz przewód idący do pinu 48 ECU i podłaczasz do pinu 9 DET3 a do drugiej cześci dajesz pin 5 z DET3
- pin 37 ECU to + po stacyjce i dajesz go na pin 1 DET3
- pin 14,19,24 ECU to masy i dajesz na pin 11 DET3

Pytanie teraz co bedziesz mieć jako deflection. Jezeli mapsensor zewnętrzny to do pinu np 14 DET3 dajesz pin sygnałowy, pin 12 DET3 zasilanie mapsensora no i masa z masy DET3.

Posiłkowałem się tym


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 31 Mar 2010 - 22:45
Post #1196


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Schemat do Digifanta


DIGIFANT DET3

CYTAT(qbejs @ Wed, 31 Mar 2010 - 14:50) *
A moglby ktos poratowac schematem podłączenia DET3 w Digifancie I ( VW Corrado G60 ) ? Jadzwinowi pisalem jakis czas temu ale pewnie zabiegany a moze ktos z forum przerabial temat. Jeszcze mam pytanie czy w DET3 mozna jakos ogarnac nanoszenie AFR'u na komorki mapy czy ni dy rydy ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 31 Mar 2010 - 23:00
Post #1197


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Schemat do Fiata Punto GT

PUNTO GT DET3


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian055
post Wed, 31 Mar 2010 - 23:35
Post #1198


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





dzieki za schemacik jakos poradzilem sobie dzieki pomocy Zibiego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Thu, 01 Apr 2010 - 07:59
Post #1199


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Dzięki Jadzwin :]


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maya
post Sun, 04 Apr 2010 - 00:08
Post #1200


Rookie
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: krasnystaw





Witajcie ponownie, pamiętasz Jadźwin na samym początku błąd z softem det3?, był problem ze sterowaniem wtryskami.. wchodził sygnał poprawny z ecu, a wychodził za niski.. wgrałem 1.07 i chyba pojawił się jeszcze raz... historia :
zaczęliśmy dostrajać mapę po długiej zimie, wszystko jest w porządku jeżeli płynnie operuje się gazem, ale jeżeli wystartujemy od 1 tys obrotów na pełnym gazie, i ciągniemy ją do końca... to gdzieś przy 4 tys znowu pojawiło się to "kucnięcie".
Spójrz na to fachowym okiem proszę ...

Próbowałem to logować, log1 wykres na końcu, czy to że injestion IN spada w tym miejscu, a injection OUT rośnie to kwerstia ustawienia mapy, czy tak raczej nie powinno byc?
tutaj więcej logów log3. log3, log4 - zawsze ostatni wykres..

Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 58 59 60 61 62 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 17:25