![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1141
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
a map sensor + full grupa wam nie wystarczy ?
na upartego to mozna zrobic puche i przepuscic to przez przeplywke ;> |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1142
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Spiacy: juz blisko koniec
![]() Mysle ze do porjektu Speca fuel SA bedzie idealnym roziwazaniem... Aktualnie mam zaimplementoawany algorytm speed density ale zrobic AlphaN nie bedzie problemu.. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1143
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Świetnie, ciekawe co tam z zapłonem wymyślisz
![]() ![]() CYTAT a map sensor + full grupa wam nie wystarczy ? na upartego to mozna zrobic puche i przepuscic to przez przeplywke ;> Ostatecznie można, ale rzeźba z IATem jest; a ma być profi. -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#1144
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
ale czy przy alphan nie bedzie sie ciezko tym smigac na 'codzien' ?
zreszta, tez czekam na SA z det3 :> fajna zabawka sie szykuje ![]() |
|
|
![]()
Post
#1145
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
Jestem pod wrażeniem
nie ma co Gratulacje jadzwin ale odpukać puki co ![]() |
|
|
![]()
Post
#1146
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
ale czy przy alphan nie bedzie sie ciezko tym smigac na 'codzien' ? zreszta, tez czekam na SA z det3 :> fajna zabawka sie szykuje ![]() Myśle że będzie lepiej śmigać tym na co dzień niż deflection miało by być brane z MAP sensora. Na wałkach 286 ( które już Specu dostarczył i będe zakładał w wolnej chwili) można sie spodziewać dużych "drgań" ciśnienia w dolocie przy niskich obrotach więc odczyt z map sensora nie będzie optymalną miarą obciążenia silnika. -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#1147
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
i tak jalowe najrozsadniej bedzie podniesc niz meczyc sie z 'falowaniem' wiec mysle ze nie byloby tak zle, kiedys takie walki wkladalismy do xe co prawda bez itb
![]() |
|
|
![]()
Post
#1148
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
jałowe oczywiście będą wyżej, ale nie chodzi tylko o falowanie na jałowych
![]() -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#1149
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
ja problemow nie mialem, cisnienie bylo na tyle stabilne ze konwersje dalo rade przeprowadzic i auto pracowalo normalnie
zebrac podcisnienie z itb z kazdego cylindra w jedno miejsce i tam mapsensor i problemu nie powinno byc, ja mam we wlasnej produkcji itb w taki sposob to rozwiazane ale jeszcze nie przetestowane ![]() |
|
|
![]()
Post
#1150
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
hmmm..... czyli dość "lajtowe" sa te wałki
![]() Jak u siebie (zupełnie inny silnik i sterowanie) założyłem wałek 280/280 to accel enrichment musiałem zrobić po TPSie, bo po MAP sensorze albo nie działało w ogóle, albo dolewało na wolnych; na nie optymalnie ustawionym wałku na wskaźniku podciśnienie latało w zakresie 0,6bar ![]() -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#1151
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
Jadzwin chciałem Ci napisać priva ale masz pełną skrzynke, dlatego pisze tutaj. Mam pytanie, może pamiętasz u mnie raz spaliła się końcówka mocy w ecumasterze. dzisiaj zmierzyłem rezystancje tych wtrysków benzynowych które były wtedy podłączone i jeden ma prawie 14ohm a drugi poniżej 1ohm, co to oznacza? A i ten drugi przepuszcza benzyne jak jest zamknięty.
|
|
|
![]()
Post
#1152
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
A ja mam pytanko do ogółu, bo czegoś nie rozumiem z manuala.
Czy da się podłączyć tak, żeby wtryski pracowały w dwóch parach po dwa? Czy tylko cała grupa? -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#1153
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
W DET2 cała grupa, w DET3 możesz zrobić 2 pary. W każdym razie DET ogarnia bez problemu nawet całkiem duże wtryski w full grupie.
-------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#1154
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam
Opor 1Ohm oznacza zwarcie wewnatrz cewki. Wtrysk do wywalenia.... Pozdrowienia Jadzwin Jadzwin chciałem Ci napisać priva ale masz pełną skrzynke, dlatego pisze tutaj. Mam pytanie, może pamiętasz u mnie raz spaliła się końcówka mocy w ecumasterze. dzisiaj zmierzyłem rezystancje tych wtrysków benzynowych które były wtedy podłączone i jeden ma prawie 14ohm a drugi poniżej 1ohm, co to oznacza? A i ten drugi przepuszcza benzyne jak jest zamknięty. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1155
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 January 2006 Skąd: Lublin ![]() |
da rade do civa 2003 obd2 d16 VTEC podpiac (skutecznie) DET3 ?? Jakos nie wiele tych autek widzialem z DETem .... a i w opisie instalki nie ma wzmianki...
|
|
|
![]()
Post
#1156
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Jadzwin, czy dałoby rade wprowadzić jakies zabezpieczenie, zeby niepowolane osoby nie mogly zmienic map?
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1157
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Daloby sie pomysle nad tym...
Wystarczy haslo typu pin ? Np 8 liczb ? Jadzwin, czy dałoby rade wprowadzić jakies zabezpieczenie, zeby niepowolane osoby nie mogly zmienic map? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1158
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
w sumie pomysl spoko z tym zabezpieczniem
![]() -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#1159
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wystarczy w zupelnosci. Mamy takiego klienta, ktory lubi sobie pogrzebac w ustawieniach, i caly czas, dziwny trafem rozjezdza mu sie mapa, a on niczego nie dotykal
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1160
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
da rade do civa 2003 obd2 d16 VTEC podpiac (skutecznie) DET3 ?? Jakos nie wiele tych autek widzialem z DETem .... a i w opisie instalki nie ma wzmianki... 99% się da, niestety zapłon można tylko opóźniać. -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 03:44 |