![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1121
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Nadzieja umiera ostatnia
![]() ![]() Nie ma zadnych specjalnych procedur podpina sie i musi dzialac. Mailem wyslalem ci adres... Pozdrowienia Jadzwin tak piny są wpięte w dobre miejsca. I masa i + 12 V. Raz przez chwile lampka świeciła na czerwono ale jak wpieliśmy laptopa i chcieliśmy sie podłączyc to zgasła mozliwe jest zeby przes probe połączenia sie z ecu uszkodzic go? Zrobiłem tak na sam początek masa i plus w odpowiednie piny pozniej chciałem laptopem uzyskac stałe połączenie pobrałem z sieci nowy soft zainstalowałem na laptopie ale ani razu mi sie nie udało podłączyc z portami ustawiałem juz wszystkie opcje. Jak najprosciej poznac ze jestem podłączony dobrze z laptopem ?Pytam bo mi sie połączyc nie udało ... Coś nie tak zrobiłem ? Moze soft sie nie zgadza ? Jakie powinny byc procedury przy pierwszym uruchomieniu ecu? Bo juz nadzieje trace ... -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1122
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 10 February 2010 Skąd: Strzelin ![]() |
Dobra ok jak narazie to dzięki. Jak wyjaśnie kwestie gwarancji to bede drugi raz probował podłączyć. Mam pytanko do ludzi ktorzy podłączają ECU czy moge zwrocic sie o pomoc i uzyskac jakies schematy albo chociaz metody sprawdzania poszczegolnych czujników troche sie znam ale wole sie upewnic na codzien w tym zawodzi enie pracuje. Ponieważ nie chciałbym zeby dalej były jakies problemu. Chce podłączyc i wystroic i jezdzic. Jeszcze raz napisze mitsubishi colt 1,8 gti
|
|
|
![]()
Post
#1123
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jak masz schemat eleltkryczny auta to wyslij mi na schematy(at)ecumaster.com to ci przygotuje schemat podpiecia.
Dobra ok jak narazie to dzięki. Jak wyjaśnie kwestie gwarancji to bede drugi raz probował podłączyć. Mam pytanko do ludzi ktorzy podłączają ECU czy moge zwrocic sie o pomoc i uzyskac jakies schematy albo chociaz metody sprawdzania poszczegolnych czujników troche sie znam ale wole sie upewnic na codzien w tym zawodzi enie pracuje. Ponieważ nie chciałbym zeby dalej były jakies problemu. Chce podłączyc i wystroic i jezdzic. Jeszcze raz napisze mitsubishi colt 1,8 gti -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1124
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 10 February 2010 Skąd: Strzelin ![]() |
Jutro mam zamowionego kuriera priorytetem wysyłam ecu na podany adres. Jutro rowniez podesle schemat i mam nadzieje ze nadzieja nie umrze
![]() |
|
|
![]()
Post
#1125
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 September 2009 ![]() |
widziałem że udało się rozgryść mapę wału w renault w zwiazku z tym pytanko czy dało by radę podłączyć DET III do clio z silnikiem f4r730 w taki sposób żeby w pełni wykorzystać jego funkcje ??
|
|
|
![]()
Post
#1126
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Prawdopodobnie. W tym tygodniu (prwadopodobnie w sobote) planowane sa testy nowego softu wiec dam znac jakie efekty... widziałem że udało się rozgryść mapę wału w renault w zwiazku z tym pytanko czy dało by radę podłączyć DET III do clio z silnikiem f4r730 w taki sposób żeby w pełni wykorzystać jego funkcje ?? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1127
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 ![]() |
jak ci sie to uda, to masz u mnie b. duze piwko....
![]() -------------------- Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K. |
|
|
![]()
Post
#1128
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 September 2009 ![]() |
czekamy z niecierpliwością na wyniki zmagań ecumaster kontra renault
![]() |
|
|
![]()
Post
#1129
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Wyjasnilo sie co bylo przyczyna klopotow w aucie uzytkownika owoc (problem opisany na poprzednich stronach).
Uszkodzony byl przetwornik AC w swince. Przetwornik zostal wymieniony i wszstko wydaje sie ok. Pozdrowienia Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1130
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 February 2010 ![]() |
potwierdzam wszystko juz dziala jak nalezy
-------------------- _http://forum.calibra-team.pl
|
|
|
gość_dzidziusbmw_* |
![]()
Post
#1131
|
![]() |
Odrazu sie przyznam ze nie jestem dobry w tym temacie tzn-nie mialem z tym stycznosci nawet. Powiedzcie mi koledzy bo nie chce zakladac kolejnego tematu ani wetrowac 50stron w tym temacie
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1132
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jezeli przpelywka nie stanowi waskiego gardla to nie dotykac
![]() Jak stanowi to lepiej zalozyc wikesza. A jak sie nie da to konwersja. Lambde zostawic. I tak przy bucie sie wylacza praca w close loopie. Jadzwin Odrazu sie przyznam ze nie jestem dobry w tym temacie tzn-nie mialem z tym stycznosci nawet. Powiedzcie mi koledzy bo nie chce zakladac kolejnego tematu ani wetrowac 50stron w tym temacie ![]() ![]() ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1133
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
Jezeli przpelywka nie stanowi waskiego gardla to nie dotykac ![]() Jak stanowi to lepiej zalozyc wikesza. A jak sie nie da to konwersja. Lambde zostawic. I tak przy bucie sie wylacza praca w close loopie. Jadzwin hmm.. co do tej lambdy to: "lambde zostawic " dotyczy tylko N/A , czy w turbo w m50 też sie nie przejmować? -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#1134
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 April 2006 Skąd: Poznan ![]() |
Niema znaczenia. Seryjny komputer ma tak ustawiony close loop że dążenie tam do lambdy 1 na pewno nie zaszkodzi twojemu silnikowi. Nawet jak by Ci turbo wstało przy 1500obr to biorąc pod uwagę obciążenie jesteś w takiej komórce mapy że sonda nie jest już brana pod uwagę .
|
|
|
gość_dzidziusbmw_* |
![]()
Post
#1135
|
![]() |
ok,przeplywka bedzie hamowala strasznie dolot. Myslalem nad wyjeciem samego czujnika (noska-to jest wersja na drut) i wmontowac to w airboxa. Jednak zmiana wielkosci obudowy zmieni wartosci podawane przez przeplywke-da sie to ogarnac ecumasterem?
![]() |
|
|
![]()
Post
#1136
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Powinno sie dac bez wiekszych problemow.
ok,przeplywka bedzie hamowala strasznie dolot. Myslalem nad wyjeciem samego czujnika (noska-to jest wersja na drut) i wmontowac to w airboxa. Jednak zmiana wielkosci obudowy zmieni wartosci podawane przez przeplywke-da sie to ogarnac ecumasterem? ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
gość_dzidziusbmw_* |
![]()
Post
#1137
|
![]() |
dziekowac dobry kolego
![]() |
|
|
![]()
Post
#1138
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 23 November 2002 Skąd: Stolica ![]() |
Potrzebuje pomocy mam u siebie podpiętego ecumastera w e24 635 i problemem jest to, że nie mogę przestawiac zapłonu i czyta dwa razy wyższe obroty niż ma silnik. Paliwem można się bawic bez problemu dodam, że podłączany był na wiele sposobów i nic czy ktoś z wawy lub okolic jest mi to w stanie ogarnąc??
|
|
|
![]()
Post
#1139
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Hmm a na pewno w e24 jest 60-2 ?
Wieczor postaram sie popatrzyc w schematy moze cos bedzie wiecej wiadomo... Potrzebuje pomocy mam u siebie podpiętego ecumastera w e24 635 i problemem jest to, że nie mogę przestawiac zapłonu i czyta dwa razy wyższe obroty niż ma silnik. Paliwem można się bawic bez problemu dodam, że podłączany był na wiele sposobów i nic czy ktoś z wawy lub okolic jest mi to w stanie ogarnąc?? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1140
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Witam!
Jak tam sprawa softu do DET3 zmieniającego go na SA? Chcemy uruchomić na tym ITB w Speca Crosie ![]() -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 09:48 |