Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 55 56 57 58 59 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Jadzwin
post Wed, 10 Feb 2010 - 16:30
Post #1121


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Nadzieja umiera ostatnia smile.gif. Od czego jest gwarancja smile.gif

Nie ma zadnych specjalnych procedur podpina sie i musi dzialac.
Mailem wyslalem ci adres...

Pozdrowienia
Jadzwin



CYTAT(Molin @ Wed, 10 Feb 2010 - 17:20) *
tak piny są wpięte w dobre miejsca. I masa i + 12 V. Raz przez chwile lampka świeciła na czerwono ale jak wpieliśmy laptopa i chcieliśmy sie podłączyc to zgasła mozliwe jest zeby przes probe połączenia sie z ecu uszkodzic go? Zrobiłem tak na sam początek masa i plus w odpowiednie piny pozniej chciałem laptopem uzyskac stałe połączenie pobrałem z sieci nowy soft zainstalowałem na laptopie ale ani razu mi sie nie udało podłączyc z portami ustawiałem juz wszystkie opcje. Jak najprosciej poznac ze jestem podłączony dobrze z laptopem ?Pytam bo mi sie połączyc nie udało ...
Coś nie tak zrobiłem ?
Moze soft sie nie zgadza ?
Jakie powinny byc procedury przy pierwszym uruchomieniu ecu? Bo juz nadzieje trace ...



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 10 Feb 2010 - 16:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Molin
post Wed, 10 Feb 2010 - 17:04
Post #1122


Rookie
Dołączył: Wed, 10 February 2010
Skąd: Strzelin





Dobra ok jak narazie to dzięki. Jak wyjaśnie kwestie gwarancji to bede drugi raz probował podłączyć. Mam pytanko do ludzi ktorzy podłączają ECU czy moge zwrocic sie o pomoc i uzyskac jakies schematy albo chociaz metody sprawdzania poszczegolnych czujników troche sie znam ale wole sie upewnic na codzien w tym zawodzi enie pracuje. Ponieważ nie chciałbym zeby dalej były jakies problemu. Chce podłączyc i wystroic i jezdzic. Jeszcze raz napisze mitsubishi colt 1,8 gti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 10 Feb 2010 - 17:29
Post #1123


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jak masz schemat eleltkryczny auta to wyslij mi na schematy(at)ecumaster.com to ci przygotuje schemat podpiecia.

CYTAT(Molin @ Wed, 10 Feb 2010 - 18:04) *
Dobra ok jak narazie to dzięki. Jak wyjaśnie kwestie gwarancji to bede drugi raz probował podłączyć. Mam pytanko do ludzi ktorzy podłączają ECU czy moge zwrocic sie o pomoc i uzyskac jakies schematy albo chociaz metody sprawdzania poszczegolnych czujników troche sie znam ale wole sie upewnic na codzien w tym zawodzi enie pracuje. Ponieważ nie chciałbym zeby dalej były jakies problemu. Chce podłączyc i wystroic i jezdzic. Jeszcze raz napisze mitsubishi colt 1,8 gti



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Molin
post Thu, 11 Feb 2010 - 22:45
Post #1124


Rookie
Dołączył: Wed, 10 February 2010
Skąd: Strzelin





Jutro mam zamowionego kuriera priorytetem wysyłam ecu na podany adres. Jutro rowniez podesle schemat i mam nadzieje ze nadzieja nie umrze smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaziu1985pn
post Mon, 15 Feb 2010 - 13:18
Post #1125


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 September 2009





widziałem że udało się rozgryść mapę wału w renault w zwiazku z tym pytanko czy dało by radę podłączyć DET III do clio z silnikiem f4r730 w taki sposób żeby w pełni wykorzystać jego funkcje ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 15 Feb 2010 - 13:27
Post #1126


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Prawdopodobnie. W tym tygodniu (prwadopodobnie w sobote) planowane sa testy nowego softu wiec dam znac jakie efekty...

CYTAT(kaziu1985pn @ Mon, 15 Feb 2010 - 14:18) *
widziałem że udało się rozgryść mapę wału w renault w zwiazku z tym pytanko czy dało by radę podłączyć DET III do clio z silnikiem f4r730 w taki sposób żeby w pełni wykorzystać jego funkcje ??



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dieppe
post Tue, 16 Feb 2010 - 07:51
Post #1127


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010





jak ci sie to uda, to masz u mnie b. duze piwko.... wink.gif


--------------------
Renault sport / F1 team- nie dla hipokrytów
"w Renault czuje sie jak w domu"- R.K.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaziu1985pn
post Thu, 18 Feb 2010 - 10:52
Post #1128


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 September 2009





czekamy z niecierpliwością na wyniki zmagań ecumaster kontra renault smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 24 Feb 2010 - 00:36
Post #1129


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Wyjasnilo sie co bylo przyczyna klopotow w aucie uzytkownika owoc (problem opisany na poprzednich stronach).
Uszkodzony byl przetwornik AC w swince. Przetwornik zostal wymieniony i wszstko wydaje sie ok.

Pozdrowienia
Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ovvoc
post Wed, 24 Feb 2010 - 12:10
Post #1130


Rookie
Dołączył: Mon, 08 February 2010





potwierdzam wszystko juz dziala jak nalezy


--------------------
_http://forum.calibra-team.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_dzidziusbmw_*
post Thu, 25 Feb 2010 - 19:23
Post #1131









Odrazu sie przyznam ze nie jestem dobry w tym temacie tzn-nie mialem z tym stycznosci nawet. Powiedzcie mi koledzy bo nie chce zakladac kolejnego tematu ani wetrowac 50stron w tym temacie tongue.gif . Czy ecumaster det2 ogarnie mi wywalenie przeplywki w silniku bmw m50 bosch? I co polecacie w silniku N/A podlubac za pomoca ecumastera: zostawic czy wywalic przeplywke oraz sonde lambda, MAP czy MAF? Zaplon i dawke wiadomo smile.gif Kazde uwagi mile widziane smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 25 Feb 2010 - 22:25
Post #1132


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jezeli przpelywka nie stanowi waskiego gardla to nie dotykac smile.gif
Jak stanowi to lepiej zalozyc wikesza. A jak sie nie da to konwersja.
Lambde zostawic. I tak przy bucie sie wylacza praca w close loopie.

Jadzwin
CYTAT(dzidziusbmw @ Thu, 25 Feb 2010 - 20:23) *
Odrazu sie przyznam ze nie jestem dobry w tym temacie tzn-nie mialem z tym stycznosci nawet. Powiedzcie mi koledzy bo nie chce zakladac kolejnego tematu ani wetrowac 50stron w tym temacie tongue.gif . Czy ecumaster det2 ogarnie mi wywalenie przeplywki w silniku bmw m50 bosch? I co polecacie w silniku N/A podlubac za pomoca ecumastera: zostawic czy wywalic przeplywke oraz sonde lambda, MAP czy MAF? Zaplon i dawke wiadomo smile.gif Kazde uwagi mile widziane smile.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Thu, 25 Feb 2010 - 22:36
Post #1133


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(Jadzwin @ Thu, 25 Feb 2010 - 22:25) *
Jezeli przpelywka nie stanowi waskiego gardla to nie dotykac smile.gif
Jak stanowi to lepiej zalozyc wikesza. A jak sie nie da to konwersja.
Lambde zostawic. I tak przy bucie sie wylacza praca w close loopie.

Jadzwin


hmm.. co do tej lambdy to: "lambde zostawic " dotyczy tylko N/A , czy w turbo w m50 też sie nie przejmować?


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forest 200sx
post Thu, 25 Feb 2010 - 23:11
Post #1134


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 April 2006
Skąd: Poznan





Niema znaczenia. Seryjny komputer ma tak ustawiony close loop że dążenie tam do lambdy 1 na pewno nie zaszkodzi twojemu silnikowi. Nawet jak by Ci turbo wstało przy 1500obr to biorąc pod uwagę obciążenie jesteś w takiej komórce mapy że sonda nie jest już brana pod uwagę .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_dzidziusbmw_*
post Thu, 25 Feb 2010 - 23:49
Post #1135









ok,przeplywka bedzie hamowala strasznie dolot. Myslalem nad wyjeciem samego czujnika (noska-to jest wersja na drut) i wmontowac to w airboxa. Jednak zmiana wielkosci obudowy zmieni wartosci podawane przez przeplywke-da sie to ogarnac ecumasterem? tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 26 Feb 2010 - 10:13
Post #1136


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Powinno sie dac bez wiekszych problemow.



CYTAT(dzidziusbmw @ Fri, 26 Feb 2010 - 00:49) *
ok,przeplywka bedzie hamowala strasznie dolot. Myslalem nad wyjeciem samego czujnika (noska-to jest wersja na drut) i wmontowac to w airboxa. Jednak zmiana wielkosci obudowy zmieni wartosci podawane przez przeplywke-da sie to ogarnac ecumasterem? tongue.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_dzidziusbmw_*
post Fri, 26 Feb 2010 - 10:18
Post #1137









dziekowac dobry kolego smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_
post Fri, 26 Feb 2010 - 12:17
Post #1138


User
Dołączył: Sat, 23 November 2002
Skąd: Stolica





Potrzebuje pomocy mam u siebie podpiętego ecumastera w e24 635 i problemem jest to, że nie mogę przestawiac zapłonu i czyta dwa razy wyższe obroty niż ma silnik. Paliwem można się bawic bez problemu dodam, że podłączany był na wiele sposobów i nic czy ktoś z wawy lub okolic jest mi to w stanie ogarnąc??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 26 Feb 2010 - 12:32
Post #1139


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Hmm a na pewno w e24 jest 60-2 ?
Wieczor postaram sie popatrzyc w schematy moze cos bedzie wiecej wiadomo...


CYTAT(Marcin_ @ Fri, 26 Feb 2010 - 13:17) *
Potrzebuje pomocy mam u siebie podpiętego ecumastera w e24 635 i problemem jest to, że nie mogę przestawiac zapłonu i czyta dwa razy wyższe obroty niż ma silnik. Paliwem można się bawic bez problemu dodam, że podłączany był na wiele sposobów i nic czy ktoś z wawy lub okolic jest mi to w stanie ogarnąc??



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Thu, 04 Mar 2010 - 12:46
Post #1140


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





Witam!
Jak tam sprawa softu do DET3 zmieniającego go na SA? Chcemy uruchomić na tym ITB w Speca Crosie wink.gif Czy w przyszłości będzie możliwość puścić z ignition out sygnał sterujący modułem cewki zapłonowej (silnik na rozdzielaczu)?-co pozwoliło by zupełnie wyeliminować Motronic-a.


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 55 56 57 58 59 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 09:48