![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1101
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
log 4go biegu (z wyłączoną opcja) ![]() tu ten sam z włączoną opcją ![]() a tu mam jeszcze takiego z postoju (przepływka faluje tylko na wonych obrotach) ![]() mam tez jeszcze pytanie... dlaczego jest słabszy po zamontowaniu ecu przy ustawieniach zerowych?? dalej masz ten sam problem z falowaniem czy zmiana masy pomogla?? u mnie wyglada to bardzo podobnie... -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1102
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
Witam
Podłączyłem DET3 do silnika C25XE z calibry. Wszystko zgodnie ze schematem jednak mam mały problem z zapłonem. Jeśli wykonam konfigutaję zapłonu według instrukcji silnik nie zapala, natomiast pracuje bez problemu jeśli typ czujnika ustawię jako "inne czujniki". Mapy paliwa działają bez problemu (auto jeździ już na MAP'ie) natomiast zapłonu nie testowałem - nie było narazie konieczności. Nie jest to dla mne żaden problem, zastanawiam się tylko czy nie będzie miało to żadnego negatywnego wpływu na rególacje. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#1103
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 February 2010 ![]() |
dalej masz ten sam problem z falowaniem czy zmiana masy pomogla?? u mnie wyglada to bardzo podobnie... witam umnie jest ten sam problem (silnik c25xe) mam zrobic test podpiac rezystor 10K pomiedzy analog #1 in i mase dam znac dzis co wyszło -------------------- _http://forum.calibra-team.pl
|
|
|
![]()
Post
#1104
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
rezystorek sprawdzi sie
u mnie bylo to samo w takiej samej instalacji -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#1105
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 February 2010 ![]() |
podpoiłem ten rezystor 10K pomiedzy analog #1 in i mase plus zasilanie z swinki z ecu pin 27 --> samochod zaczoł znow nierówno pracować
gdy podałem zasilanie bezpośrednio z akumulatora jest lepiej ale przy dodawaniu gazu jakby sie troche dławił ? (det2 + silnik c25xe) -------------------- _http://forum.calibra-team.pl
|
|
|
![]()
Post
#1106
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
podpoiłem ten rezystor 10K pomiedzy analog #1 in i mase plus zasilanie z swinki z ecu pin 27 --> samochod zaczoł znow nierówno pracować gdy podałem zasilanie bezpośrednio z akumulatora jest lepiej ale przy dodawaniu gazu jakby sie troche dławił ? (det2 + silnik c25xe) patrzyles wogole na logi? -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#1107
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 February 2010 ![]() |
-------------------- _http://forum.calibra-team.pl
|
|
|
![]()
Post
#1108
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Wlasnie spradzilem w autodacie... i jest tam pewna lipa.
Bo na pinoucie pin 27 to jest zaplon po stacyjce, a na schemacie zaislanie cewki zaplonowej... Sproboj wizasc zasilanie z pinu 37 (przekaznik ECU). Przy zasilaniu z akumlatora wyglada log ze jest ok... -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1109
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Wlasnie spradzilem w autodacie... i jest tam pewna lipa.
Bo na pinoucie pin 27 to jest zaplon po stacyjce, a na schemacie zaislanie cewki zaplonowej... Sproboj wizasc zasilanie z pinu 37 (przekaznik ECU). Przy zasilaniu z akumlatora wyglada log ze jest ok... Jak zastosowales rezystor 10K to zmniejszyles impedancje wejsciowa swinki ale jest ona na pewno inna niz ECU. Co za tym idzie moze byc tak ze odczyt napiecia z MAF jest ciut inny niz widzialby komputer.... Warto by zrobic test a mianowicie podpiac przeplywke do ECU i na przekreconym kluczyku zmierzyc napiecie voltomierzem. Potem podpiac do swinki i znowu zmierzyc voltomierzem oraz sprawdzic jakie napiecie jest na wyjsciu swinki (oczywiscie tez voltomierzem). Pozdrowienia Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1110
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
jezeli na zaplonie ma podlacze to pizda blada
musi byc stabilny plus -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#1111
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 February 2010 ![]() |
henry pamiętasz może z jakiego pinu w ecu (bo ja swapowalem silnik) trzeba podać plusa na cewkę zapłonową
wydaje mi sie ze ja brałem go z innego miejsca i może to mi sieje w swini -------------------- _http://forum.calibra-team.pl
|
|
|
![]()
Post
#1112
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
henry pamiętasz może z jakiego pinu w ecu (bo ja swapowalem silnik) trzeba podać plusa na cewkę zapłonową wydaje mi sie ze ja brałem go z innego miejsca i może to mi sieje w swini moge jutro sprawdzic dokladnie dwa jezeli masz orginalna instalke od tego silnika to czesc wiazki idzie kol podszybia (to ta czesc wiazki z wtyczka idaca do modulu kolo akumulatora) i tam w okolicy serwa masz wtyczke pojedyncza czarna na pojedynczy kabel tez koloru czarnego tam podajesz plus po zaplonie i dziala -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#1113
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 February 2010 ![]() |
chodzi Ci o taka wielka okragła wtyczkę?
kiedyś w niej szukałem tego plusa i coś mi nie wyszło -------------------- _http://forum.calibra-team.pl
|
|
|
![]()
Post
#1114
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
okrsgla wtyczka jest kolo aku
a ta pojedyncza idzie w wiazce przy scianie grodziowej jest to mala czarna pojedyncza wtyczka na jeden kabel ale koniec OT bo to nie ten temat jak cos to PW lub na CT -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#1115
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 10 February 2010 Skąd: Strzelin ![]() |
Witam jestem nowym urzytkownikiem wiec od razu mowie sorry jezeli cos nie tak napisze
![]() I mam teraz jeszcze jedno pytanko czy miałby ktos chęci zeby doradzic co i jak porobic aby było dobrze i spełniało to swoją funkcje auto to mitsubishi colt 1.8gti z 92r. Mam nadzieje ze znajdzie sie jakas pomocna dłoń. Chyba ze jest ktos z okolic wrocka to zleciłbym podłączenie. |
|
|
![]()
Post
#1116
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Sprawdz pod jakim comem pojawila ci sie przejsciowka.
Trzeba ja ustawic tak zeby byla w zakresie com1-com8 Jadzwin Witam jestem nowym urzytkownikiem wiec od razu mowie sorry jezeli cos nie tak napisze ![]() I mam teraz jeszcze jedno pytanko czy miałby ktos chęci zeby doradzic co i jak porobic aby było dobrze i spełniało to swoją funkcje auto to mitsubishi colt 1.8gti z 92r. Mam nadzieje ze znajdzie sie jakas pomocna dłoń. Chyba ze jest ktos z okolic wrocka to zleciłbym podłączenie. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1117
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 10 February 2010 Skąd: Strzelin ![]() |
jest ustawiona we własciwościach portów lpt i com na COM1
|
|
|
![]()
Post
#1118
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 10 February 2010 Skąd: Strzelin ![]() |
Sprawdziłem jeszcze raz i nie działa COM jest na 100 % zmieniony na 1 był tez na COM 3 i tez zero połączenia. Dodam jeszcze ze przejscowka smiga bo pierwsze co ją sprawdziłem czy cos innego moge do kompa podłączyc. A co z tą diodą czerwoną ne ECUMASERZE?
|
|
|
![]()
Post
#1119
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
No tak jak czerwona dioda nie swieci to urzadzenie zdecydowanie nie dziala
![]() Rozumiem ze zasilanie macie podpiete do dobrych pinow ? Jak patrzysz z przodu +12 do prawego skrajnego pinu w dolnym rzedzie, a masa do prawego skrajnego w gornym rzedzie ? Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1120
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 10 February 2010 Skąd: Strzelin ![]() |
tak piny są wpięte w dobre miejsca. I masa i + 12 V. Raz przez chwile lampka świeciła na czerwono ale jak wpieliśmy laptopa i chcieliśmy sie podłączyc to zgasła mozliwe jest zeby przes probe połączenia sie z ecu uszkodzic go? Zrobiłem tak na sam początek masa i plus w odpowiednie piny pozniej chciałem laptopem uzyskac stałe połączenie pobrałem z sieci nowy soft zainstalowałem na laptopie ale ani razu mi sie nie udało podłączyc z portami ustawiałem juz wszystkie opcje. Jak najprosciej poznac ze jestem podłączony dobrze z laptopem ?Pytam bo mi sie połączyc nie udało ...
Coś nie tak zrobiłem ? Moze soft sie nie zgadza ? Jakie powinny byc procedury przy pierwszym uruchomieniu ecu? Bo juz nadzieje trace ... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 03:40 |