Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 54 55 56 57 58 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
ade
post Sun, 07 Feb 2010 - 21:55
Post #1101


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(klima @ Fri, 15 Jan 2010 - 21:16) *
log 4go biegu (z wyłączoną opcja)




tu ten sam z włączoną opcją



a tu mam jeszcze takiego z postoju (przepływka faluje tylko na wonych obrotach)



mam tez jeszcze pytanie... dlaczego jest słabszy po zamontowaniu ecu przy ustawieniach zerowych??



dalej masz ten sam problem z falowaniem czy zmiana masy pomogla?? u mnie wyglada to bardzo podobnie...


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 07 Feb 2010 - 21:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wavesound
post Mon, 08 Feb 2010 - 02:16
Post #1102


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





Witam

Podłączyłem DET3 do silnika C25XE z calibry. Wszystko zgodnie ze schematem jednak mam mały problem z zapłonem. Jeśli wykonam konfigutaję zapłonu według instrukcji silnik nie zapala, natomiast pracuje bez problemu jeśli typ czujnika ustawię jako "inne czujniki". Mapy paliwa działają bez problemu (auto jeździ już na MAP'ie) natomiast zapłonu nie testowałem - nie było narazie konieczności. Nie jest to dla mne żaden problem, zastanawiam się tylko czy nie będzie miało to żadnego negatywnego wpływu na rególacje.


Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ovvoc
post Mon, 08 Feb 2010 - 11:10
Post #1103


Rookie
Dołączył: Mon, 08 February 2010





CYTAT(ade @ Sun, 07 Feb 2010 - 20:55) *
dalej masz ten sam problem z falowaniem czy zmiana masy pomogla?? u mnie wyglada to bardzo podobnie...


witam
umnie jest ten sam problem (silnik c25xe)

mam zrobic test
podpiac rezystor 10K pomiedzy analog #1 in i mase
dam znac dzis co wyszło


--------------------
_http://forum.calibra-team.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Mon, 08 Feb 2010 - 12:16
Post #1104


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





rezystorek sprawdzi sie
u mnie bylo to samo w takiej samej instalacji


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ovvoc
post Mon, 08 Feb 2010 - 19:10
Post #1105


Rookie
Dołączył: Mon, 08 February 2010





podpoiłem ten rezystor 10K pomiedzy analog #1 in i mase plus zasilanie z swinki z ecu pin 27 --> samochod zaczoł znow nierówno pracować
gdy podałem zasilanie bezpośrednio z akumulatora jest lepiej ale przy dodawaniu gazu jakby sie troche dławił ? (det2 + silnik c25xe)


--------------------
_http://forum.calibra-team.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Mon, 08 Feb 2010 - 20:02
Post #1106


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(ovvoc @ Mon, 08 Feb 2010 - 19:10) *
podpoiłem ten rezystor 10K pomiedzy analog #1 in i mase plus zasilanie z swinki z ecu pin 27 --> samochod zaczoł znow nierówno pracować
gdy podałem zasilanie bezpośrednio z akumulatora jest lepiej ale przy dodawaniu gazu jakby sie troche dławił ? (det2 + silnik c25xe)

patrzyles wogole na logi?


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ovvoc
post Mon, 08 Feb 2010 - 20:05
Post #1107


Rookie
Dołączył: Mon, 08 February 2010





tak smile.gif

zasilanie z akumulatora





zasilanie z ecu pin 27



--------------------
_http://forum.calibra-team.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 08 Feb 2010 - 22:23
Post #1108


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Wlasnie spradzilem w autodacie... i jest tam pewna lipa.

Bo na pinoucie pin 27 to jest zaplon po stacyjce, a na schemacie zaislanie cewki zaplonowej...
Sproboj wizasc zasilanie z pinu 37 (przekaznik ECU).
Przy zasilaniu z akumlatora wyglada log ze jest ok...



CYTAT(ovvoc @ Mon, 08 Feb 2010 - 21:05) *
tak smile.gif

zasilanie z akumulatora





zasilanie z ecu pin 27




--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 08 Feb 2010 - 22:25
Post #1109


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Wlasnie spradzilem w autodacie... i jest tam pewna lipa.

Bo na pinoucie pin 27 to jest zaplon po stacyjce, a na schemacie zaislanie cewki zaplonowej...
Sproboj wizasc zasilanie z pinu 37 (przekaznik ECU).
Przy zasilaniu z akumlatora wyglada log ze jest ok...


Jak zastosowales rezystor 10K to zmniejszyles impedancje wejsciowa swinki ale jest ona na pewno inna niz ECU.
Co za tym idzie moze byc tak ze odczyt napiecia z MAF jest ciut inny niz widzialby komputer....

Warto by zrobic test a mianowicie podpiac przeplywke do ECU i na przekreconym kluczyku zmierzyc napiecie voltomierzem.
Potem podpiac do swinki i znowu zmierzyc voltomierzem oraz sprawdzic jakie napiecie jest na wyjsciu swinki (oczywiscie tez voltomierzem).

Pozdrowienia
Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Mon, 08 Feb 2010 - 22:28
Post #1110


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





jezeli na zaplonie ma podlacze to pizda blada
musi byc stabilny plus


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ovvoc
post Mon, 08 Feb 2010 - 22:44
Post #1111


Rookie
Dołączył: Mon, 08 February 2010





henry pamiętasz może z jakiego pinu w ecu (bo ja swapowalem silnik) trzeba podać plusa na cewkę zapłonową
wydaje mi sie ze ja brałem go z innego miejsca i może to mi sieje w swini


--------------------
_http://forum.calibra-team.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Mon, 08 Feb 2010 - 23:13
Post #1112


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(ovvoc @ Mon, 08 Feb 2010 - 22:44) *
henry pamiętasz może z jakiego pinu w ecu (bo ja swapowalem silnik) trzeba podać plusa na cewkę zapłonową
wydaje mi sie ze ja brałem go z innego miejsca i może to mi sieje w swini

moge jutro sprawdzic dokladnie
dwa jezeli masz orginalna instalke od tego silnika to czesc wiazki idzie kol podszybia
(to ta czesc wiazki z wtyczka idaca do modulu kolo akumulatora) i tam w okolicy serwa masz wtyczke pojedyncza czarna na pojedynczy kabel tez koloru czarnego tam podajesz plus po zaplonie i dziala


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ovvoc
post Mon, 08 Feb 2010 - 23:20
Post #1113


Rookie
Dołączył: Mon, 08 February 2010





chodzi Ci o taka wielka okragła wtyczkę?
kiedyś w niej szukałem tego plusa i coś mi nie wyszło


--------------------
_http://forum.calibra-team.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Tue, 09 Feb 2010 - 07:37
Post #1114


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





okrsgla wtyczka jest kolo aku
a ta pojedyncza idzie w wiazce przy scianie grodziowej jest to mala czarna pojedyncza wtyczka na jeden kabel

ale koniec OT bo to nie ten temat jak cos to PW lub na CT


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Molin
post Wed, 10 Feb 2010 - 13:22
Post #1115


Rookie
Dołączył: Wed, 10 February 2010
Skąd: Strzelin





Witam jestem nowym urzytkownikiem wiec od razu mowie sorry jezeli cos nie tak napisze tongue.gif Mam problem z ecu masterem II. Sprzecik zakupiłem jakiś czas temu jednak nie był on od razu montowany do auta poniewaz auto bylo w trakcie budowy. Lezał sobie spokojnie w pudełku i czekał. Jednak jak podpieliśmy ecu do zasilania + 12 V po stacyjce stałe sprawdzone i masa bezpośrednio z akumulatora to czerwona dioda nie świeci a chyba powinna?Auto odpala normalnie akumulator naładowany. Zero komunikacji z laptopem. W programie moge sobie zmieniac jakies tam wartości ale jak rozpoznac czy jestem podpięty dobrze do ecumastera? Ze strony pobrałem najnowsze sterowniki do przejsciowki COM USB i nowy soft do laptopa i nic to nie pomogło.

I mam teraz jeszcze jedno pytanko czy miałby ktos chęci zeby doradzic co i jak porobic aby było dobrze i spełniało to swoją funkcje auto to mitsubishi colt 1.8gti z 92r. Mam nadzieje ze znajdzie sie jakas pomocna dłoń. Chyba ze jest ktos z okolic wrocka to zleciłbym podłączenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 10 Feb 2010 - 14:07
Post #1116


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Sprawdz pod jakim comem pojawila ci sie przejsciowka.
Trzeba ja ustawic tak zeby byla w zakresie com1-com8

Jadzwin

CYTAT(Molin @ Wed, 10 Feb 2010 - 14:22) *
Witam jestem nowym urzytkownikiem wiec od razu mowie sorry jezeli cos nie tak napisze tongue.gif Mam problem z ecu masterem II. Sprzecik zakupiłem jakiś czas temu jednak nie był on od razu montowany do auta poniewaz auto bylo w trakcie budowy. Lezał sobie spokojnie w pudełku i czekał. Jednak jak podpieliśmy ecu do zasilania + 12 V po stacyjce stałe sprawdzone i masa bezpośrednio z akumulatora to czerwona dioda nie świeci a chyba powinna?Auto odpala normalnie akumulator naładowany. Zero komunikacji z laptopem. W programie moge sobie zmieniac jakies tam wartości ale jak rozpoznac czy jestem podpięty dobrze do ecumastera? Ze strony pobrałem najnowsze sterowniki do przejsciowki COM USB i nowy soft do laptopa i nic to nie pomogło.

I mam teraz jeszcze jedno pytanko czy miałby ktos chęci zeby doradzic co i jak porobic aby było dobrze i spełniało to swoją funkcje auto to mitsubishi colt 1.8gti z 92r. Mam nadzieje ze znajdzie sie jakas pomocna dłoń. Chyba ze jest ktos z okolic wrocka to zleciłbym podłączenie.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Molin
post Wed, 10 Feb 2010 - 14:13
Post #1117


Rookie
Dołączył: Wed, 10 February 2010
Skąd: Strzelin





jest ustawiona we własciwościach portów lpt i com na COM1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Molin
post Wed, 10 Feb 2010 - 14:55
Post #1118


Rookie
Dołączył: Wed, 10 February 2010
Skąd: Strzelin





Sprawdziłem jeszcze raz i nie działa COM jest na 100 % zmieniony na 1 był tez na COM 3 i tez zero połączenia. Dodam jeszcze ze przejscowka smiga bo pierwsze co ją sprawdziłem czy cos innego moge do kompa podłączyc. A co z tą diodą czerwoną ne ECUMASERZE?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 10 Feb 2010 - 16:02
Post #1119


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





No tak jak czerwona dioda nie swieci to urzadzenie zdecydowanie nie dziala smile.gif Nie doczytalem.
Rozumiem ze zasilanie macie podpiete do dobrych pinow ? Jak patrzysz z przodu +12 do prawego skrajnego pinu w dolnym rzedzie,
a masa do prawego skrajnego w gornym rzedzie ?

Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Molin
post Wed, 10 Feb 2010 - 16:20
Post #1120


Rookie
Dołączył: Wed, 10 February 2010
Skąd: Strzelin





tak piny są wpięte w dobre miejsca. I masa i + 12 V. Raz przez chwile lampka świeciła na czerwono ale jak wpieliśmy laptopa i chcieliśmy sie podłączyc to zgasła mozliwe jest zeby przes probe połączenia sie z ecu uszkodzic go? Zrobiłem tak na sam początek masa i plus w odpowiednie piny pozniej chciałem laptopem uzyskac stałe połączenie pobrałem z sieci nowy soft zainstalowałem na laptopie ale ani razu mi sie nie udało podłączyc z portami ustawiałem juz wszystkie opcje. Jak najprosciej poznac ze jestem podłączony dobrze z laptopem ?Pytam bo mi sie połączyc nie udało ...
Coś nie tak zrobiłem ?
Moze soft sie nie zgadza ?
Jakie powinny byc procedury przy pierwszym uruchomieniu ecu? Bo juz nadzieje trace ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 54 55 56 57 58 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 03:40