Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Jadzwin
post Thu, 02 Aug 2007 - 15:44
Post #101


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Chodzi ci o sterowanie rownoczesnie boostem i wtryskiwaczami ?
Bo to nie problem softu tylko hardwareu ze jest jedno wyjscie mocy tylko wiec masz do wyboru albo sterowanie boostem albo modyfikowanie czasu otwarcia wtryskow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 02 Aug 2007 - 15:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
radex
post Thu, 02 Aug 2007 - 17:45
Post #102


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 December 2003
Skąd: W-wa





Podejrzewam, że zapłon powinniście podłączać jednak inaczej. Z pinu IGN ECU na wejście świnki, a następnie z jej wyjścia na moduł zapłonowy. Tym niemniej trzymam kciuki żeby udało się tak jak na powyższych rysunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Thu, 02 Aug 2007 - 17:45
Post #103


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





a nie dał byś rady skonstruować takiego na zamówienie co by miał to i to ? Dla mnie było by już wogóle wypas i niczego więcej bym nie potrzebował - a tak nadal brak EBC


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 02 Aug 2007 - 18:03
Post #104


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





To juz lepiej dwie swinie druga jako boost controler


Jadzwin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Fri, 03 Aug 2007 - 08:26
Post #105


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Witam ponownie
Auto odpala , jeździ - teraz zostało zestrojenie tego wszystkiego
Czasy wtrysków daje się zmieniać , zapłonem też daje się regulować więc chyba wszystko jest OK
Poprawie troszkę schemacik i wsadzę na forum jako rozwiązanie zadania

Added after 34 minutes:

Added after 9 minutes:

CYTAT("Jadzwin":3v23o6r6)
To juz lepiej dwie swinie druga jako boost controler


Jadzwin


???? nie za dużo by było tych świnek to by wszystko zadziałało


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Fri, 03 Aug 2007 - 08:35
Post #106


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT("Wojtek_GTX":3tknxo9s)
Witam ponownie
Auto odpala , jeździ - teraz zostało zestrojenie tego wszystkiego
Czasy wtrysków daje się zmieniać , zapłonem też daje się regulować więc chyba wszystko jest OK
Poprawie troszkę schemacik i wsadzę na forum jako rozwiązanie zadania

Added after 34 minutes:

Added after 9 minutes:

CYTAT("Jadzwin":3tknxo9s)
To juz lepiej dwie swinie druga jako boost controler


Jadzwin


???? nie za dużo by było tych świnek to by wszystko zadziałało

Jak to jadzwin wymyslal, to nikomu nie przyszlo do glowy, ze to bedzie mialo tyle funkcji, wiec nikt nie przewidzial sprzetu pod to tak do konca
Ale i tak mysle, ze nie jest zle


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 03 Aug 2007 - 09:21
Post #107


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Gdybys zalozyl wieksze wtryskie wtedy mozna by zrezygnowac z besposredniego sterowania czasem wtryskow przez swinie i mozna by wykorzystac ta mape do sterowania doladowaniem.
Niestety jezeli na tych wtryskachc chesz uniknac boost cuta to nie masz innego wyjscia.

Pozdr
Jadzwin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Fri, 03 Aug 2007 - 09:34
Post #108


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Ale wtryski są i tak już większe niż były w seryjnym wydaniu sa to wtryskiwacze od GTR które sobie dają rade w GTR a to w sumie taki sam silnik


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Fri, 03 Aug 2007 - 10:23
Post #109


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT("Wojtek_GTX":2134si9z)
Ale wtryski są i tak już większe niż były w seryjnym wydaniu sa to wtryskiwacze od GTR które sobie dają rade w GTR a to w sumie taki sam silnik

Ale inny komp, a to od niego zalezy na jakie moce wtryski wystarcza.

Added after 42 minutes:

Wojtku tak wogole jak bedziesz stroil, to przepisz wartosci w mapach z smt6 (pamietaj zeby analog pomnozyc przez 2) i ustaw w setupie Analog min na taka wartosc, zeby nie wystepowal boostcut (zapewne cos kolo 0,2-0,4V) a jak sie zrobi ubogo, to dolewaj wtryskami bezposrednio.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 03 Aug 2007 - 10:23
Post #110


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Zauwaz ze zeby uniknac boost cuta musisz mu przy wiekszych doladowaniach oszukiwac przeplywke ze jest mneijszy przeplyw. To powoduje ze masz ubogo bo asz za male wtryskiwacze do takiej zabawy.
Zeby teraz go wzbogacic wykorzystalismy funkcje bezposredniego modyfikowania czasu otwarcia wtryskiwaczy aby wydluzyc czas ich otwarcia.
Wiec teraz albo zalozysz inny komputer i bedzie mozna wykorzystac wyjscie mocy do sterowanai doladowaniem, albo zalozysz wieksze wtryski i wtedy bedzie ok, albo zostawisz tak jak jest teraz i nie bedziesz mogl sterowac boostem.

Pozdr
Jadzwin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Wed, 08 Aug 2007 - 14:31
Post #111


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Jest Sprawa

1. Jakie rezystorki daliście do ECUMastera do robienia PULLUP ?? bo w SMT6 Pullup jest 4,7k (szukam przyczyny nie jeżdżenia mojej madzi bo już mi ręce opadają ) chyba powróce dzisaj do SMT6 póki czegoś nie wymyśle w piątek odbieram sonde szerokopasmową i wtedy może powalczę z DET2

2. Można jakieś instrukcje jak podpiąć do ECU Mastera Sterowanie ciśnieniem Doładowywania w aucie jest taki zaworek oryginalnie ale wężyki są powypinane (zasilanie jest) - co dalej ?


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Wed, 08 Aug 2007 - 14:51
Post #112


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





1. Nie dziala sterowanie zaplonem, ze sie pytasz o pullup? Bo przyczyna niejezdzenia, jest jak dla mnie poprostu niewystrojenie auta.

2. Podpinac prosto jest
Po pierwsze druga masa do DET2 musi byc podpieta, po drugie do zaworka dajesz na stale +12v do jednego pinu, a do drugiego podpinasz Injector out z DET2.
Potem na mapie injector/boost wpisujesz wartosci. Aby ro dzialalo dobrze, to potrzebujesz miec MAP sensor jako deflection. Jak podepniesz to Ci wytlumacze jak to sterowac, ewentualnie wieczorem, bo czasu nie mam...


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 08 Aug 2007 - 14:51
Post #113


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





2,2K i 1K ale to nie gra wiekszego znaczenia.

Czy odpiales sterowanie wtryskami jak ci radzil Collin ?


Pozdr
Jadzwin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Wed, 08 Aug 2007 - 15:10
Post #114


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





odpiąłem , zrobiłem jak w oryginale i nadal to samo nie chce jeździć dopiero jak wpisze -28 to zaczyna jechać ale coś nadal jest nie tak (prycha strzela) oczywiście robie to wszystko na ECU od GTX żeby było jak z SMT6


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magic_sc
post Wed, 08 Aug 2007 - 15:14
Post #115


User
Dołączył: Sun, 05 August 2007
Skąd: Kraków





Jak Ci prycha i strzela to cos ze zaplonem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Wed, 08 Aug 2007 - 15:22
Post #116


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT("Colin":2vl7fdbn)
1. Nie działa sterowanie zapłonem, ze sie pytasz o pullup? Bo przyczyna niejeżdżenia, jest jak dla mnie po prostu niewystrojenie auta.

2. Podpinac prosto jest
Po pierwsze druga masa do DET2 musi byc podpieta, po drugie do zaworka dajesz na stale +12v do jednego pinu, a do drugiego podpinasz Injector out z DET2.
Potem na mapie injector/boost wpisujesz wartości. Aby ro działało dobrze, to potrzebujesz mieć MAP sensor jako deflection. Jak podepniesz to Ci wytłumaczę jak to sterować, ewentualnie wieczorem, bo czasu nie mam...


Z tym to chyba poczekam na sondę bo trzeba będzie stroić pod MAP ( a na SMT6 miałem dobry AFR - Podobno ) jaki jest idealny AFR w aucie Turbo i o ile może sie wychylać


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Wed, 08 Aug 2007 - 15:25
Post #117


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Wojtek_GTX chyba masz ten sam problem co ja mialem , o ile pamietam mialem zle podpiete zasilanie lub mase , co powodowalo przerywanie auta . Afr dla turbo to 11.5-12.5 przy max obciazeniu chyba styknie


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 08 Aug 2007 - 15:34
Post #118


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Na odleglosc ciezko powiedz co jest nie tak.
Ja bym zroibl osobiscie tak ze najpierw bym odlaczxyl wsyztko i sprawdzil czy auto jezdzi ok.
Potem bym podpial modyfikacje sygnalu analogowego, nie tylka zalonu i sprawdzil czy ciagle jest ok (na mapie 0).
Potem "przecial" zaplon i sprawdzal czy dalej jest ok.

Dzieki temu bedziesz wiedzial ktory krok powoduje problem.
Potem mozna myslec w czym jest problem

Pozdr
Jadzwin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Wed, 08 Aug 2007 - 16:37
Post #119


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





CYTAT("Jadzwin":t8ibemn2)
Podalcz wotomierz do wyjscia z innovativa (lub do wejscia anlog in3 )
i sprawdz co sie dzieje z napieciem.
Bo jezeli afr jest staly to i napiecie wyjsciowe powinno byc stale.


Pozdr
Jadzwin


Racja! Okazalo sie ,ze po podlaczeniu LC1 do oddzielnej baterii wszystko dziala bez zarzutow czyli wina byla po stronie zasilania z gniazda zapalniczki

Dzieki Jadzwin!
i
pozdrawiam Pucek


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 08 Aug 2007 - 16:44
Post #120


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Ooglnie problem masy w urzadzeniach a w szczegonosci w tak "zaszumionych" jak auto (gdzie jest ogromna ilosc odbiornikow wysokopradowych, oraz spora ilosc czujnikow wymagajacych idealnych napiec) jest duzym problem. Bardzo latwo porobic petle na masie i osiagnac niezle roznice potencjalow.
Ci ktorzy montowali standalona od zera wiedza jak wazne jest poprawne poprowadzenie mas w samochodzie.

Pozdr
Jadzwin
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 10:01