Shoutbox 0 nowych PW 


12 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Tuning Audi S2
Albert
post Thu, 19 Jul 2007 - 17:29
Post #81


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("frytol":vc6ueuq8)
Albert, co powiesz o muszli kompresora? brac 2.75" czy 4"?


4" zapewnia ciut wiekszy flow i ma w turbo wbudowaną trąbkę, można brać jeśli masz miejsce i nie planujesz przepływki

Added after 44 seconds:

CYTAT("kteino":vc6ueuq8)
Albert, a jak jest z kolektorami typu lustrzane odbicie? Da się na tym przekroczyć 500ps? Moją ambicją jest okolice 550ps, tu gt3071 z najmniejszym ar jest zdecydowanie za mała, jak jest z potencjałem gt3076 z najwiekszym ar?


lustrzane odbicie jest w miarę ok, ale powyżej 500KM dobrze by było mieć kolektor dwu komorowy

Added after 53 seconds:

550KM to raczej GT35R, miałem taką z A/R 0.86 i był pełny boost od 4800 a już przyjemnie jechało od 4200


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 19 Jul 2007 - 17:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
oliwer78
post Mon, 30 Jul 2007 - 04:23
Post #82


Rookie
Dołączył: Wed, 06 June 2007
Skąd: NYC





Albert,
jakie turbo bys proponowal przy takim rs2 upgrade:
chce podkrecic AANa do jakichs 350km. Wszystko bedzie oparte na typowym rs2: kolektor, wtryski, ECU i reszta, walki z 7A.
Nie mam jeszcze turbo i zastanawiam sie nad czyms innym, glownie zeby zmniejszyc laga. Zostalbys na rs2 czy jakiegos garreta?
I jeszcze pytanie, czy walki ADU sa takie jak w 7A czy AAN czy jeszcze jakies inne ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Mon, 30 Jul 2007 - 09:06
Post #83


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT("oliwer78":11h0hvmh)
Albert,
jakie turbo bys proponowal przy takim rs2 upgrade:
chce podkrecic AANa do jakichs 350km. Wszystko bedzie oparte na typowym rs2: kolektor, wtryski, ECU i reszta, walki z 7A.
Nie mam jeszcze turbo i zastanawiam sie nad czyms innym, glownie zeby zmniejszyc laga. Zostalbys na rs2 czy jakiegos garreta?
I jeszcze pytanie, czy walki ADU sa takie jak w 7A czy AAN czy jeszcze jakies inne ?

To by pasowalo zamiast K24-7200
http://www.034motorsport.com/product_in ... ucts_id=75


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 30 Jul 2007 - 10:23
Post #84


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("oliwer78":37xulzq0)
Albert,
jakie turbo bys proponowal przy takim rs2 upgrade:
chce podkrecic AANa do jakichs 350km. Wszystko bedzie oparte na typowym rs2: kolektor, wtryski, ECU i reszta, walki z 7A.
Nie mam jeszcze turbo i zastanawiam sie nad czyms innym, glownie zeby zmniejszyc laga. Zostalbys na rs2 czy jakiegos garreta?
I jeszcze pytanie, czy walki ADU sa takie jak w 7A czy AAN czy jeszcze jakies inne ?


został bym przy nowym turbo z RS2

wałki ADU są inne niż AAN i 7A, ja zakupił bym na twoim miejscu wałek wydechowy z ADU a jeśli masz $$$ to także wałek dolotowy z ADU

Added after 41 seconds:

CYTAT("simpson":37xulzq0)
CYTAT("oliwer78":37xulzq0)
Albert,
jakie turbo bys proponowal przy takim rs2 upgrade:
chce podkrecic AANa do jakichs 350km. Wszystko bedzie oparte na typowym rs2: kolektor, wtryski, ECU i reszta, walki z 7A.
Nie mam jeszcze turbo i zastanawiam sie nad czyms innym, glownie zeby zmniejszyc laga. Zostalbys na rs2 czy jakiegos garreta?
I jeszcze pytanie, czy walki ADU sa takie jak w 7A czy AAN czy jeszcze jakies inne ?

To by pasowalo zamiast K24-7200
http://www.034motorsport.com/product_in ... ucts_id=75


turbo RS2 to jest turbo ktore było dedykowane do tego silnika

nic lepszego w tym zakresie mocy nie znajdziesz


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipN
post Mon, 30 Jul 2007 - 11:11
Post #85


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 23 September 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("kteino":26k1g741)
Moją ambicją jest okolice 550ps, tu gt3071 z najmniejszym ar jest zdecydowanie za mała, jak jest z potencjałem gt3076 z najwiekszym ar?


na gt3076 robi się w Suprze okolice 480-490KM, może 500 z kawałkiem... nie widzę możliwości by w silniku 2.2l dała bezproblemowe 550KM...
taka moc to GT3582


--------------------
we ride together, we die together...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Mon, 30 Jul 2007 - 12:22
Post #86


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





CYTAT("Albert":xcs13pft)
w usa weź RC

przynajmniej będą nowe i rowno będą tryskać


ale i tak je lepiej sprawdzic - wiem ze nie zawsze rowno leja, a rozniece widzialem do okolo 30cc przy wiekszych wtryskach.

a jezeli sa w pl w podobnej cenie to bral bym u nas, bo to zawsze na miejscu - no i Bosch-a tez polecam.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 30 Jul 2007 - 13:24
Post #87


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





jak dostajesz nowe wtryski RC to masz do tego dokumentacje

we wrocławiu mają tester do wtrysków w Jetronicu


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oliwer78
post Mon, 30 Jul 2007 - 13:40
Post #88


Rookie
Dołączył: Wed, 06 June 2007
Skąd: NYC





CYTAT("Albert":yvjw0mp6)
CYTAT("oliwer78":yvjw0mp6)
Albert,
jakie turbo bys proponowal przy takim rs2 upgrade:
chce podkrecic AANa do jakichs 350km. Wszystko bedzie oparte na typowym rs2: kolektor, wtryski, ECU i reszta, walki z 7A.
Nie mam jeszcze turbo i zastanawiam sie nad czyms innym, glownie zeby zmniejszyc laga. Zostalbys na rs2 czy jakiegos garreta?
I jeszcze pytanie, czy walki ADU sa takie jak w 7A czy AAN czy jeszcze jakies inne ?


został bym przy nowym turbo z RS2

wałki ADU są inne niż AAN i 7A, ja zakupił bym na twoim miejscu wałek wydechowy z ADU a jeśli masz $$$ to także wałek dolotowy z ADU

Added after 41 seconds:

CYTAT("simpson":yvjw0mp6)
CYTAT("oliwer78":yvjw0mp6)
Albert,
jakie turbo bys proponowal przy takim rs2 upgrade:
chce podkrecic AANa do jakichs 350km. Wszystko bedzie oparte na typowym rs2: kolektor, wtryski, ECU i reszta, walki z 7A.
Nie mam jeszcze turbo i zastanawiam sie nad czyms innym, glownie zeby zmniejszyc laga. Zostalbys na rs2 czy jakiegos garreta?
I jeszcze pytanie, czy walki ADU sa takie jak w 7A czy AAN czy jeszcze jakies inne ?

To by pasowalo zamiast K24-7200
http://www.034motorsport.com/product_in ... ucts_id=75


turbo RS2 to jest turbo ktore było dedykowane do tego silnika

nic lepszego w tym zakresie mocy nie znajdziesz


tak informacyjnie dla potomnych -
repliki turbo i kolektory 034motosport sa ok, sporo ekipy na tym u mnie smiga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 30 Jul 2007 - 13:54
Post #89


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





kolektor od 034 replika od RS2 ostano popękał znajomemu z s2forum


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oliwer78
post Mon, 30 Jul 2007 - 14:24
Post #90


Rookie
Dołączył: Wed, 06 June 2007
Skąd: NYC





kiedys widzialem dyskusje na motorgeek, faktycznie byly przypadki spekan, ale 400HP znosza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dex17
post Thu, 16 Aug 2007 - 19:19
Post #91


User
Dołączył: Fri, 20 April 2007
Skąd: Nedherland





Albert,poszedłem za radą i kupiłem między innymi kable NGK jak pisałeś i przy wymianie okazało sie że mam już jakieś NGK tylko różnią sie kolorem wtyczki przy aparacie,są różowe a te nowe szare,jest to jakaś różnica? nie wiem czy wymieniać czy oddawać,trochę kosztowały.
Pozdr.


--------------------
S2 Coupe V-max 255km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 16 Aug 2007 - 22:01
Post #92


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





nie słyszałem o problemach, wymieniaj o ile masz kable do silnika 3B


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dex17
post Tue, 21 Aug 2007 - 20:46
Post #93


User
Dołączył: Fri, 20 April 2007
Skąd: Nedherland





Mam silnik 3B,a kupiłem kable do Audi 200 2,2t 20V jak radziłeś w pierwszym poście i nie wiem czy mam je wymieniać jak mam już jakieś NGK pod maską,nie chce wyżucać w błoto 400zł jeżeli już mam takie kable,chyba,że ten kolor wtyczki ma jakieś znaczenie.
Pozdr.


--------------------
S2 Coupe V-max 255km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 21 Aug 2007 - 21:02
Post #94


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





chodzi o to ze kable po kilku latach, są do wymiany, większość osób ma kable nie wymieniane od nowości


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dex17
post Wed, 22 Aug 2007 - 21:09
Post #95


User
Dołączył: Fri, 20 April 2007
Skąd: Nedherland





Właściwie to nie wiem kiedy były one wymieniane,mają minimum 2 lata. Wymieniam.


--------------------
S2 Coupe V-max 255km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 22 Aug 2007 - 21:27
Post #96


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





wymień też świece na odpowiednie Boshe


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dex17
post Thu, 23 Aug 2007 - 17:15
Post #97


User
Dołączył: Fri, 20 April 2007
Skąd: Nedherland





Świece już siedzą Bosch F5DPOR i nowe wężki podciśnienia jeszcze została złączka gumowa przy IC ale właśnie oddałem go w dobre ręce. Oprócz pompy paliwa i wtryskiwaczy twój pierwszy post mam zaliczony,nie wiem co będzie dalej bo spalanie już i tak mnie wykańcza,ale zobaczymy.
W tej chwili 20l- o ile może wzrosnąć jak dołożę wtryski RS2 i pompe?+-?


--------------------
S2 Coupe V-max 255km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Thu, 23 Aug 2007 - 22:14
Post #98


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Jeśli pali Ci 20 litrów to masz awarię i zacznij od jej wyeliminowania.

A co do wtrysków RS i mocnej pompy to nic się nie zmieni na ori sofcie, bo komp sobie sam dostosuje ilość paliwa wedle potrzeb.


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dex17
post Thu, 23 Aug 2007 - 23:06
Post #99


User
Dołączył: Fri, 20 April 2007
Skąd: Nedherland





Ale jak mam już k26,która pompuje więcej powietrza i dołoże wydajniejsze wtryski to raczej spalanie wzrośnie,ta moc z czegoś musi sie brać-jak sie mylę sprostujcie mnie.

Od czego mam zacząć szukanie awarii?


--------------------
S2 Coupe V-max 255km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darekwariat
post Thu, 23 Aug 2007 - 23:43
Post #100


Frequent User
Dołączył: Sat, 02 April 2005
Skąd: Białystok





dex17 masz soft zmienony?czy na K26 na ori sofcie smigasz?
proste ze wiecej bedzie palic...
ja mam ok 330km i w miescie 18-25L,trasa 10-15L
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 11:22