Shoutbox 0 nowych PW 


12 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Tuning Audi S2
Albert
post Sun, 24 Jun 2007 - 12:24
Post #61


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





silnik 3B jest starszy technicznie niż ABY/AAN/ADU

wiec skoro masz AAN to nie musisz zmieniać panewek


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 24 Jun 2007 - 12:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
VIP
post Sun, 24 Jun 2007 - 12:27
Post #62


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT("zibun":1tujqglc)
w Torunu jest kicha z tym;/ bo nawet z rematem miałem ciezko .gdzie cos takiego mozna zrobic jakie sa ceny ???


Napisz PW Do ZoLt4R'a moze cos sensownego CI zaproponuje,

viewtopic.php?t=42683&start=0

ceny srednio IC + orurowanie to ok 1,5kzl
wydech tez w granicach ok 1,5kzl
zawsze moze byc wiecej lub mniej, to tylko tzw orient
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guziq
post Sun, 24 Jun 2007 - 12:30
Post #63


Rookie
Dołączył: Sun, 29 May 2005





Albert
zmyliło mnie troche to że napisałes:
CYTAT
w dowodzie osobistym starym.

myslałem ze tym sposobem ironizujesz odpowiadajac na moje pytanie
A samochodu jeszcze nie mam, chce kupic i patrzac na ceny predzej kupie S4 (A100 C4) niz S2, dlatego pytanie o ten model.
Reasumujac jesli kupie S4/S6 panewki nie beda słabym punktem silnika?
A jesli juz udałoby mi sie wyrwac S2 to z jakiego rocznika szukac zeby nie był 3B?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 24 Jun 2007 - 13:15
Post #64


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





ABY był od połowy 1992

ale jeśli kupisz auto 15 letnie to i tak trzeba zrobić remont generalny silnika by 350KM jeździło niezawodnie

zresztą to co pisałem, jak kupisz auto za 15K zł to przygotuj się że 5K zł trzeba włożyć w odświeżenie auta


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guziq
post Sun, 24 Jun 2007 - 14:00
Post #65


Rookie
Dołączył: Sun, 29 May 2005





Pod pojeciem remontu generalnego rozumiemy co?
I jaki jest koszt takiego remontu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 24 Jun 2007 - 19:00
Post #66


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





przeczytaj cały wątek dokładnie to było już pisane

trzeba przewietrzyć silnik, wymienić panewki, pierścienie i inne uszczelki


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zibun
post Tue, 26 Jun 2007 - 08:24
Post #67


Rookie
Dołączył: Sat, 07 April 2007
Skąd: Toruń





a takie przewietrzenie silnka jest kosztowne własnie to przechodze:( mam rozebrany silnik na czesci pierwsze i idze sie załamac co ile kosztuje. ale po takim remaciku autko jak nowe koszta to zalezy w jakim stanie jest silnik w moim przypatku to 7-8tyśsmile.gif pozdrawiam kolege co robi remot.

Added after 1 minutes:

moja eska mam na liczniku 215tys ale po rozebraniu okazało sie ze jest grubo ponat 300tyś
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guziq
post Tue, 26 Jun 2007 - 09:02
Post #68


Rookie
Dołączył: Sun, 29 May 2005





Czyli teoretycznie "taniej" jest kupic A4 1,8T Quattro jesli myslimy o 300-350KM?
Wg. mnie silnik bedzie nowszy, czyli jest szansa ze nie wymaga przewietrzenia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 26 Jun 2007 - 09:26
Post #69


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





zrobić 350KM na 10 letnim 1.8T to też duże ryzyko


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guziq
post Tue, 26 Jun 2007 - 09:32
Post #70


Rookie
Dołączył: Sun, 29 May 2005





Albert
no własnie i tego sie obawiałem - ze bardzo trudno jest, z w miare taniego samochodu wykrzesac 350KM nie rozkrecajac całego silnika na czesci pierwsze :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zibun
post Tue, 26 Jun 2007 - 19:41
Post #71


Rookie
Dołączył: Sat, 07 April 2007
Skąd: Toruń





niestety ale bez przejzenia silnika co w nim siedzi i w jakim jest stanie to nic nie zrobisz. bo mozesz kupic auto teoretcznie sprawne a po zchipowaniu moze pasc silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frytol
post Wed, 18 Jul 2007 - 22:46
Post #72


Super User
Dołączył: Mon, 09 August 2004
Skąd: Płock/Warszawa





Odgrzewam kotleta . Chodzi mi o kilka wskazowek do mojego setupu na 450KM.

Glowica juz przygotowana i zlozona. Nastapil etap zamawiania reszty gratow do silnika.

Jest juz (oprocz 3B z calym osprzetem oczywiscie):

- metalowa uszczelke Reinza
- panewki od 2.5TDI
- pierscienie Mahle N0
- blok z KG (bedzie rozwiert bo ten z 3B, ktory kupilem byl po szlifie, a skladamy na nominalach)
- walek z 7A

Lista zakupow w 034Motorsport:

- sprezyne do seryjnego WG do 2.2bara
- szpilki ARP do glowicy (undercut) - juz mam info, ze te w 034 to standard, undercuty sa na ebayu
- kute korby SCAT
- N75 Race (szybciej dziala i operuje na wiekszych cisnieniach)
- zestaw do przeniesienia aku do bagaznika z zabezpieczeniem

Tutaj pojawia sie problem z doborem turbosprezarki. Albert polecal do takiego setupu GT3071R. W 034Motorsport mozna ja sobie skonfigurowac w rozny sposob (rozne muszle i A/R):
http://www.034motorsport.com/product_in ... cts_id=725

Jaki wybrac A/R? Jaka musle kompresora? Jezeli 2.75" to byloby milo bo mam taka sprezarke nowa w Polsce u znajomego w lepszej cenie. Jezeli 4" to jak sadzicie jak wyglada dostepnosc muszli 4" do GT3071R w Polsce czy w USA?

EDIT: Nie wiem czy sam sobie wlasnie nie odpowiem, ale skoro przepustnica z VR6 ma 65mm, a po rozwiercie bedzie miala 70mm, a 2.75" to prawie 70mm, to czy nie jest warto zachowac srednice rur dolotowych 2.75", a co za tym idzie muszla kompresora 2.75"?

Kolektor wydechowy i sam wydech spawane beda w Polsce, planuje zastosowac seryjny WG z mocniejsza sprezyna.

Kolektor ssacy z AAN-a zmodyfikowany pod 3B, przepustnica z VR6.

Jeszcze jedno pytanie, wtryski zamawiac od razu w US and A czy w podobnej cenie kupie w Polsce?


--------------------
In Racing we trust
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kteino
post Thu, 19 Jul 2007 - 01:31
Post #73


Super User
Dołączył: Wed, 26 November 2003
Skąd: Łódź,Wwa





frytol- na szybko mi się ciśnie do twojego posta-
1.-n75 race to w głupim slangu zza oceanu twój fabryczny n75 z s2, czyli 058... z końcówką H. Może chodzi o regulowany śrubką n75?
2.-dlaczego korby scat, słyszałem, że to nienajlepsza firma? czy nie lepiej jakieś inne typu H od niemców z ebay.de? np. takie: [url:20pttget]http://cgi.ebay.de/Stahlpleuel-H-Schaft-Pleuel-Audi-20V-200-S2-S4-S6-RS2_W0QQitemZ180139060257QQihZ008QQcategoryZ40182QQrdZ1QQcmdZViewItem[/url:20pttget]
3.- czy nie myślałeś o założeniu odwrotnego kolektora (typu PK Motorsport czy Wagner), dużo mniejsza przeróbka niż przejście na AAN?

Czy można się podłączyć pod twoje zamówienie w 034??

I podepnę się też ze swoim pytaniem, pochwalę się, ja mam ten kolektor ze sportquattro:

flansza pod K27, planuję na nim powiesić GT3076 z największym AR 1.06, czy taka sprężarka wystarczy pod planowane okolice 550KM? Niemcy wypowiadali się o takiej opcji sceptycznie. Czy do flanszy K27 z powodzeniem można nakręcić sprężarkę z flanszą T4?


--------------------
1660KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frytol
post Thu, 19 Jul 2007 - 09:41
Post #74


Super User
Dołączył: Mon, 09 August 2004
Skąd: Płock/Warszawa





1. n75 'race' to mocno inny n75 jak zwykly seryjny, jest szybszy i nie wysterujesz go za pomoca seryjnego Motronica

http://www.034motorsport.com/product_in ... cts_id=480

2. Znajomy garbusiarz z UK, budujacy garby strzelajace 10.xx korzysta z korb SCAT-a i raczej je sobie chwalil. Bardziej zaufalbym korbom SCAT-a, niz jakiemus no-name'owi z ebaya.

Z ciekawosci zadam jeszcze pytanie 034, bo w ofercie maja jeszcze takie korby:

http://www.034motorsport.com/product_in ... cts_id=109

Oni ten stuff (przynajmniej tak deklaruja) w duzej czesci testuja na sobie wiec chyba powinny byc dobre .

Odnosnie SCAT-a na s2forum:
http://www.s2forum.com/forum/showthread ... light=scat

Chyba raczej mozna je bezpiecznie zamawiac.

3. Szczerze powiedziawszy nad samym kolektorem jeszcze mysle. Zastanawialem sie nawet czy w ogole nie wyspawac samoroby .

4. Pod zamowienie jak najbardziej mozesz sie podlaczyc . Czy to nie Ty czasem jestes znajomym Krupina, ktory kupil S2 ABY ze Szwajcarii w takim ladnym stanie?

Przed chwila jeszcze znalazlem http://www.quattronics.co.uk/ czyli przedstawiciela 034 w UK. Dzisiaj do nich napisze o ceny gratow, ktore chce brac bo moze nie oplaca sie tyle czekac na rzeczy zamawiane w US and A. Tam poszloby to do mojego znajomego i od niego przez PolAmer do Polski, a z UK mozna slac bezposrednio do nas bez zadnych chorych akcji celnych .

5. Troche wczoraj pogrzebalem na s2forum i znalazlem posty Alberta dotyczace turbosprezarek. Najprzyjemniej jezdzi sie na GT3071R z najmniejszym AR i ludzie bardzo narzekali na sprezarki z AR .82, za duzy lag i kiepska reakcja sprezarki, wszyscy tam polecaja AR .63, nie wiem jak bedzie z GT3076, ale mysle, ze bardzo podobnie.

Nie wiem jeszcze czy nie zastanowic sie nad jakas hybryda z 034, taka jak np ta:

http://www.034motorsport.com/product_in ... cts_id=673

Nie chcialbym wtopic w turbosprezarke na ktorej bedzie jakis duzy lag bo auto buduje do miasta i w sumie poki co zadowoliloby mnie to 450KM, tymbardziej, ze nie buduje tego w budzie S2 tylko w czyms znacznie lzejszym .


--------------------
In Racing we trust
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 19 Jul 2007 - 09:55
Post #75


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





wszysko wiecie wiec generalnie nie mam co pisac

tylko mam drobne uwagi
1) bierz GT3071R A/R 0.63
2) kupuj SCAT lub te drugie ... i tak przy składaniu trzeba sprawdzić czy nie są jajowate te otwory od strony wału i korb


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Thu, 19 Jul 2007 - 10:57
Post #76


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





N75 "Race" to chyba ten z końcówką K, a nie H. Najbardziej hardcorowy. Seria w RS2.

Mam taki w domu, nowy z ASO w pudełeczku, gdyby ktoś potrzebował.


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 19 Jul 2007 - 12:18
Post #77


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Co do kolektora to do 450KM ten od AAN wystarcza

powyżej 500KM trzeba odrobinę pokombinować


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kteino
post Thu, 19 Jul 2007 - 12:51
Post #78


Super User
Dołączył: Wed, 26 November 2003
Skąd: Łódź,Wwa





Albert, a jak jest z kolektorami typu lustrzane odbicie? Da się na tym przekroczyć 500ps? Moją ambicją jest okolice 550ps, tu gt3071 z najmniejszym ar jest zdecydowanie za mała, jak jest z potencjałem gt3076 z najwiekszym ar?


--------------------
1660KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frytol
post Thu, 19 Jul 2007 - 13:17
Post #79


Super User
Dołączył: Mon, 09 August 2004
Skąd: Płock/Warszawa





Albert, co powiesz o muszli kompresora? brac 2.75" czy 4"?

Jeszcze pytanie odnosnie wtryskow, w USA taniej czy w Polsce sa w podobnej cenie?


--------------------
In Racing we trust
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 19 Jul 2007 - 14:39
Post #80


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





w usa weź RC

przynajmniej będą nowe i rowno będą tryskać


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 06:56