![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
silnik 3B jest starszy technicznie niż ABY/AAN/ADU
wiec skoro masz AAN to nie musisz zmieniać panewek -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("zibun":1tujqglc) w Torunu jest kicha z tym;/ bo nawet z rematem miałem ciezko .gdzie cos takiego mozna zrobic jakie sa ceny ???
Napisz PW Do ZoLt4R'a moze cos sensownego CI zaproponuje, viewtopic.php?t=42683&start=0 ceny srednio IC + orurowanie to ok 1,5kzl wydech tez w granicach ok 1,5kzl zawsze moze byc wiecej lub mniej, to tylko tzw orient |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2005 ![]() |
Albert
zmyliło mnie troche to że napisałes: CYTAT w dowodzie osobistym starym.
myslałem ze tym sposobem ironizujesz odpowiadajac na moje pytanie A samochodu jeszcze nie mam, chce kupic i patrzac na ceny predzej kupie S4 (A100 C4) niz S2, dlatego pytanie o ten model. Reasumujac jesli kupie S4/S6 panewki nie beda słabym punktem silnika? A jesli juz udałoby mi sie wyrwac S2 to z jakiego rocznika szukac zeby nie był 3B? |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
ABY był od połowy 1992
ale jeśli kupisz auto 15 letnie to i tak trzeba zrobić remont generalny silnika by 350KM jeździło niezawodnie zresztą to co pisałem, jak kupisz auto za 15K zł to przygotuj się że 5K zł trzeba włożyć w odświeżenie auta -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2005 ![]() |
Pod pojeciem remontu generalnego rozumiemy co?
I jaki jest koszt takiego remontu? |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
przeczytaj cały wątek dokładnie to było już pisane
trzeba przewietrzyć silnik, wymienić panewki, pierścienie i inne uszczelki -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 07 April 2007 Skąd: Toruń ![]() |
a takie przewietrzenie silnka jest kosztowne własnie to przechodze:( mam rozebrany silnik na czesci pierwsze i idze sie załamac co ile kosztuje. ale po takim remaciku autko jak nowe koszta to zalezy w jakim stanie jest silnik w moim przypatku to 7-8tyś
![]() Added after 1 minutes: moja eska mam na liczniku 215tys ale po rozebraniu okazało sie ze jest grubo ponat 300tyś |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2005 ![]() |
Czyli teoretycznie "taniej" jest kupic A4 1,8T Quattro jesli myslimy o 300-350KM?
Wg. mnie silnik bedzie nowszy, czyli jest szansa ze nie wymaga przewietrzenia? |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
zrobić 350KM na 10 letnim 1.8T to też duże ryzyko
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2005 ![]() |
Albert
no własnie i tego sie obawiałem - ze bardzo trudno jest, z w miare taniego samochodu wykrzesac 350KM nie rozkrecajac całego silnika na czesci pierwsze :/ |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 07 April 2007 Skąd: Toruń ![]() |
niestety ale bez przejzenia silnika co w nim siedzi i w jakim jest stanie to nic nie zrobisz. bo mozesz kupic auto teoretcznie sprawne a po zchipowaniu moze pasc silnik
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 August 2004 Skąd: Płock/Warszawa ![]() |
Odgrzewam kotleta . Chodzi mi o kilka wskazowek do mojego setupu na 450KM.
Glowica juz przygotowana i zlozona. Nastapil etap zamawiania reszty gratow do silnika. Jest juz (oprocz 3B z calym osprzetem oczywiscie): - metalowa uszczelke Reinza - panewki od 2.5TDI - pierscienie Mahle N0 - blok z KG (bedzie rozwiert bo ten z 3B, ktory kupilem byl po szlifie, a skladamy na nominalach) - walek z 7A Lista zakupow w 034Motorsport: - sprezyne do seryjnego WG do 2.2bara - szpilki ARP do glowicy (undercut) - juz mam info, ze te w 034 to standard, undercuty sa na ebayu - kute korby SCAT - N75 Race (szybciej dziala i operuje na wiekszych cisnieniach) - zestaw do przeniesienia aku do bagaznika z zabezpieczeniem Tutaj pojawia sie problem z doborem turbosprezarki. Albert polecal do takiego setupu GT3071R. W 034Motorsport mozna ja sobie skonfigurowac w rozny sposob (rozne muszle i A/R): http://www.034motorsport.com/product_in ... cts_id=725 Jaki wybrac A/R? Jaka musle kompresora? Jezeli 2.75" to byloby milo bo mam taka sprezarke nowa w Polsce u znajomego w lepszej cenie. Jezeli 4" to jak sadzicie jak wyglada dostepnosc muszli 4" do GT3071R w Polsce czy w USA? EDIT: Nie wiem czy sam sobie wlasnie nie odpowiem, ale skoro przepustnica z VR6 ma 65mm, a po rozwiercie bedzie miala 70mm, a 2.75" to prawie 70mm, to czy nie jest warto zachowac srednice rur dolotowych 2.75", a co za tym idzie muszla kompresora 2.75"? Kolektor wydechowy i sam wydech spawane beda w Polsce, planuje zastosowac seryjny WG z mocniejsza sprezyna. Kolektor ssacy z AAN-a zmodyfikowany pod 3B, przepustnica z VR6. Jeszcze jedno pytanie, wtryski zamawiac od razu w US and A czy w podobnej cenie kupie w Polsce? -------------------- In Racing we trust
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 26 November 2003 Skąd: Łódź,Wwa ![]() |
frytol- na szybko mi się ciśnie do twojego posta-
1.-n75 race to w głupim slangu zza oceanu twój fabryczny n75 z s2, czyli 058... z końcówką H. Może chodzi o regulowany śrubką n75? 2.-dlaczego korby scat, słyszałem, że to nienajlepsza firma? czy nie lepiej jakieś inne typu H od niemców z ebay.de? np. takie: [url:20pttget]http://cgi.ebay.de/Stahlpleuel-H-Schaft-Pleuel-Audi-20V-200-S2-S4-S6-RS2_W0QQitemZ180139060257QQihZ008QQcategoryZ40182QQrdZ1QQcmdZViewItem[/url:20pttget] 3.- czy nie myślałeś o założeniu odwrotnego kolektora (typu PK Motorsport czy Wagner), dużo mniejsza przeróbka niż przejście na AAN? Czy można się podłączyć pod twoje zamówienie w 034?? I podepnę się też ze swoim pytaniem, pochwalę się, ja mam ten kolektor ze sportquattro: flansza pod K27, planuję na nim powiesić GT3076 z największym AR 1.06, czy taka sprężarka wystarczy pod planowane okolice 550KM? Niemcy wypowiadali się o takiej opcji sceptycznie. Czy do flanszy K27 z powodzeniem można nakręcić sprężarkę z flanszą T4? -------------------- 1660KM.
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 August 2004 Skąd: Płock/Warszawa ![]() |
1. n75 'race' to mocno inny n75 jak zwykly seryjny, jest szybszy i nie wysterujesz go za pomoca seryjnego Motronica
http://www.034motorsport.com/product_in ... cts_id=480 2. Znajomy garbusiarz z UK, budujacy garby strzelajace 10.xx korzysta z korb SCAT-a i raczej je sobie chwalil. Bardziej zaufalbym korbom SCAT-a, niz jakiemus no-name'owi z ebaya. Z ciekawosci zadam jeszcze pytanie 034, bo w ofercie maja jeszcze takie korby: http://www.034motorsport.com/product_in ... cts_id=109 Oni ten stuff (przynajmniej tak deklaruja) w duzej czesci testuja na sobie wiec chyba powinny byc dobre . Odnosnie SCAT-a na s2forum: http://www.s2forum.com/forum/showthread ... light=scat Chyba raczej mozna je bezpiecznie zamawiac. 3. Szczerze powiedziawszy nad samym kolektorem jeszcze mysle. Zastanawialem sie nawet czy w ogole nie wyspawac samoroby . 4. Pod zamowienie jak najbardziej mozesz sie podlaczyc . Czy to nie Ty czasem jestes znajomym Krupina, ktory kupil S2 ABY ze Szwajcarii w takim ladnym stanie? Przed chwila jeszcze znalazlem http://www.quattronics.co.uk/ czyli przedstawiciela 034 w UK. Dzisiaj do nich napisze o ceny gratow, ktore chce brac bo moze nie oplaca sie tyle czekac na rzeczy zamawiane w US and A. Tam poszloby to do mojego znajomego i od niego przez PolAmer do Polski, a z UK mozna slac bezposrednio do nas bez zadnych chorych akcji celnych . 5. Troche wczoraj pogrzebalem na s2forum i znalazlem posty Alberta dotyczace turbosprezarek. Najprzyjemniej jezdzi sie na GT3071R z najmniejszym AR i ludzie bardzo narzekali na sprezarki z AR .82, za duzy lag i kiepska reakcja sprezarki, wszyscy tam polecaja AR .63, nie wiem jak bedzie z GT3076, ale mysle, ze bardzo podobnie. Nie wiem jeszcze czy nie zastanowic sie nad jakas hybryda z 034, taka jak np ta: http://www.034motorsport.com/product_in ... cts_id=673 Nie chcialbym wtopic w turbosprezarke na ktorej bedzie jakis duzy lag bo auto buduje do miasta i w sumie poki co zadowoliloby mnie to 450KM, tymbardziej, ze nie buduje tego w budzie S2 tylko w czyms znacznie lzejszym . -------------------- In Racing we trust
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
wszysko wiecie wiec generalnie nie mam co pisac
tylko mam drobne uwagi 1) bierz GT3071R A/R 0.63 2) kupuj SCAT lub te drugie ... i tak przy składaniu trzeba sprawdzić czy nie są jajowate te otwory od strony wału i korb -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
N75 "Race" to chyba ten z końcówką K, a nie H. Najbardziej hardcorowy. Seria w RS2.
Mam taki w domu, nowy z ASO w pudełeczku, gdyby ktoś potrzebował. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Co do kolektora to do 450KM ten od AAN wystarcza
powyżej 500KM trzeba odrobinę pokombinować -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 26 November 2003 Skąd: Łódź,Wwa ![]() |
Albert, a jak jest z kolektorami typu lustrzane odbicie? Da się na tym przekroczyć 500ps? Moją ambicją jest okolice 550ps, tu gt3071 z najmniejszym ar jest zdecydowanie za mała, jak jest z potencjałem gt3076 z najwiekszym ar?
-------------------- 1660KM.
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 August 2004 Skąd: Płock/Warszawa ![]() |
Albert, co powiesz o muszli kompresora? brac 2.75" czy 4"?
Jeszcze pytanie odnosnie wtryskow, w USA taniej czy w Polsce sa w podobnej cenie? -------------------- In Racing we trust
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
w usa weź RC
przynajmniej będą nowe i rowno będą tryskać -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 06:56 |