Shoutbox 0 nowych PW 


12 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Tuning Audi S2
Albert
post Sun, 03 Jun 2007 - 17:04
Post #41


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Leo":32rt3rw9)
która pompa ? I ile kosztuje?


CYTAT("Albert":32rt3rw9)
3) Wymienić pompę paliwową na mocniejszą najlepiej Bosch 0 580 254 040.


kosztuje tyle ile masz znizek w Intercars

Added after 2 minutes:

CYTAT("kteino":32rt3rw9)
Jak to jest ze skrzynią z s4- ma chłodnice i pompę oleju, trzeba dorabiać przewody i jaką znaleźć chłodnicę i gdzie ją zmieścić? Czy przełożenia tylnego dyfra, łapy, długość i przede wszystkim sprzęgło jest takie samo? W tej chwili mam CGR 6 biegową.

Dopiero co rozmawiałem z BOSCHEM, pompa jest tańsza niż pisałeś, natomiast wtryski są zaporowo drogie, komplet 5 kosztowałby między 3 a 4 tys.zł... Czy z powodzeniem można założyć tuningowe zamienniki, np. RC? Jeżeli tak to jakie, by miały taki sam potencjał ~550KM? 750ccm?


1) najlepiej kupić skrzynię w raz z przewodami olejowymi i chłodnicą. Przełożenie główne jest takie samo, łapy pasują, generalnie jest odrobinę zmian bo trzeba przerobić drążek sterowania biegami ale to nie jest jakiś duży problem

2) Mogą być wtryski RC550


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 03 Jun 2007 - 17:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
DeS
post Sun, 03 Jun 2007 - 20:44
Post #42


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Albert":2aueythp)
CYTAT("Leo":2aueythp)
która pompa ? I ile kosztuje?


CYTAT("Albert":2aueythp)
3) Wymienić pompę paliwową na mocniejszą najlepiej Bosch 0 580 254 040.


kosztuje tyle ile masz znizek w Intercars



Dla mnie kosztuje 520 zł - tak w formie informacji.


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 03 Jun 2007 - 21:20
Post #43


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





jeśli ktoś planuje ponad 500KM to należy kupić pompę on numerze 0 580 254 044


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wladas
post Mon, 04 Jun 2007 - 08:20
Post #44


Super User
Dołączył: Fri, 30 September 2005
Skąd: Białystok





CYTAT("Albert":3m1oo5ii)
jeśli ktoś planuje ponad 500KM to należy kupić pompę on numerze 0 580 254 044

BOSCH Pompa paliwowa Porsche [993 620 104 80] (330 litrów na godzinę) 1499 zł detal w IC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Mon, 04 Jun 2007 - 15:16
Post #45


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





o, to podrożała, u mnie w detalu była za 1200


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Wed, 06 Jun 2007 - 15:50
Post #46


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





Albert, czy jest jakiś zamiennik seryjnego regulatora paliwa na 4 bary do S2jek/S4rek ? Spotkałem się z sytuacją, że ciekł niestety... Jakiś mocniejszy z oferty Boscha?


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Wed, 06 Jun 2007 - 18:04
Post #47


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Podobno stosuję się taki z silnika 7A, ale pewnie są lepsze sposoby.


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Wed, 06 Jun 2007 - 23:56
Post #48


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





bosch właśnie ma różne w ofercie, także 5 barowe, pytanie czy jest jakiś sensowny zamiennik regulatora seryjnego , z kompensacją na doładowanie oraz w czymś lepszy od oryginalnego - choć sam nie wiem co to miałoby być. Pytam także ze względu na cenę oraz np. możliwość regulacji?


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Thu, 07 Jun 2007 - 23:43
Post #49


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





notabene szukałem właśnie pomp i w stanach 044 kosztuje 200 $ a 040 kosztuje 170 $ ... Piszą też że pompa 040 jest porównywalna wydajnością z walbro 255. NIe wiem skąd kurde w polsce cena za 044 opiewa na 1500 zł...


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 08 Jun 2007 - 10:07
Post #50


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Leo":1us4ckkn)
bosch właśnie ma różne w ofercie, także 5 barowe


Generalnie nie należy używać regulatorów 5 barowych, ciśnienie jest podnoszone zbyt wysoko, można użyć w przypadkach extremalnych gdy brakuje paliwa przy dużej ilości KM. Ale jest to nie zdrowe.

Przy rożnych modyfikacjach trzeba tak dobierać wtryskiwacze by pracowały @ 3 bar lub w takim ciśnieniu jakie zaleca producent.

Added after 16 minutes:

CYTAT("Leo":1us4ckkn)
notabene szukałem właśnie pomp i w stanach 044 kosztuje 200 $ a 040 kosztuje 170 $ ... Piszą też że pompa 040 jest porównywalna wydajnością z walbro 255. NIe wiem skąd kurde w polsce cena za 044 opiewa na 1500 zł...


ja posiadam takie dane

*Bosch 044 pump is 330 litres per hour and supports 730 bhp at 73.5 PSI #
*Bosch 040 pump is 235 litres per hour and supports 520 bhp at 73.5 PSI #


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guziq
post Sun, 10 Jun 2007 - 14:44
Post #51


Rookie
Dołączył: Sun, 29 May 2005





To ja mam takie pytanie odnosnie jednostki 2,2T:
zakładajac ze kupuje auto z zadbanym motorkiem, w które nie trzeba za duzo inwestowac, ile bede musial "włożyc" w silnik żeby miec jakies 350 koni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 10 Jun 2007 - 17:48
Post #52


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





auto wyprodukowane w 1991 ma już 16 lat

aby mieć 350KM trzeba zakupić kit od RS2 + przeprowadzić inne drobne mody

pisze o tym dokładnie w pierwszym poście, ilość włożonych $$$ zależy do tego czy części kupisz nowe czy używane i w jakich cenach. Polecam raczej nowe części, kupisz raz i będziesz mógł długo korzystać, kupisz używane .... będą kłopoty (pozorna oszczędność).


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guziq
post Sun, 10 Jun 2007 - 19:31
Post #53


Rookie
Dołączył: Sun, 29 May 2005





chodzi mi własnie o nowe czesci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 10 Jun 2007 - 20:08
Post #54


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





masz podane nr części

zadzwoń do serwisu audi i się dowiedz


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zibun
post Tue, 19 Jun 2007 - 20:05
Post #55


Rookie
Dołączył: Sat, 07 April 2007
Skąd: Toruń





witammam kilka pytan co do zrobienia eski na 350PS. gdy ma sie juz poppe,wtryski,przewody,swiece to co trzeba jeszcze dokupic i wymienic???? domyslam sie ze trzeba wymienic IC na lepszy i orurowanie-gdzie to mozna zrobic i ile kosztuje?? wydech na 3 cale-tak samo gdzie to mozna zrobic i ile to kosztuje?? czy cos jeszcze oprucz chipa.? pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Tue, 19 Jun 2007 - 20:41
Post #56


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





nie ma u Ciebie firmy, która zrobi układ wydechowy 3 cale i jeden tłumik przelotowy ? Najlepiej z kwasówki ? IC też dorobią Ci firmy które robią chłodnice. Tylko w obu przypadkach nie przestrasz się ceny - a jak będzie tanio to niekoniecznie dobrze.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zibun
post Tue, 19 Jun 2007 - 20:51
Post #57


Rookie
Dołączył: Sat, 07 April 2007
Skąd: Toruń





w Torunu jest kicha z tym;/ bo nawet z rematem miałem ciezko .gdzie cos takiego mozna zrobic jakie sa ceny ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guziq
post Sun, 24 Jun 2007 - 11:17
Post #58


Rookie
Dołączył: Sun, 29 May 2005





Jako że jestem kompletnym świeżakiem w tym temacie mam jeszcze takie pytanie: w pierwszym poscie piszesz o 3 typach silników: 3B, ABY, ADU.
Jak rozpoznac typ silnika?
Czy w Audi C4 tez byly montowane rózne typy tych motorów?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 24 Jun 2007 - 11:26
Post #59


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Typ silnika masz wpisany w dowodzie osobistym starym.

Ty masz AAN pewnie, jest on prawie taki sam jak ABY


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guziq
post Sun, 24 Jun 2007 - 12:01
Post #60


Rookie
Dołączył: Sun, 29 May 2005





CYTAT
silnik 3B ma problem z panewkami, by można go było tuningować ponad 350KM trzeba zmienić panewki główne na takie od ABY/ADU

to w takim razie o co chodzilo w tej wypowiedzi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 05:00