![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Leo":32rt3rw9) która pompa ? I ile kosztuje? CYTAT("Albert":32rt3rw9) 3) Wymienić pompę paliwową na mocniejszą najlepiej Bosch 0 580 254 040. kosztuje tyle ile masz znizek w Intercars Added after 2 minutes: CYTAT("kteino":32rt3rw9) Jak to jest ze skrzynią z s4- ma chłodnice i pompę oleju, trzeba dorabiać przewody i jaką znaleźć chłodnicę i gdzie ją zmieścić? Czy przełożenia tylnego dyfra, łapy, długość i przede wszystkim sprzęgło jest takie samo? W tej chwili mam CGR 6 biegową.
Dopiero co rozmawiałem z BOSCHEM, pompa jest tańsza niż pisałeś, natomiast wtryski są zaporowo drogie, komplet 5 kosztowałby między 3 a 4 tys.zł... Czy z powodzeniem można założyć tuningowe zamienniki, np. RC? Jeżeli tak to jakie, by miały taki sam potencjał ~550KM? 750ccm? 1) najlepiej kupić skrzynię w raz z przewodami olejowymi i chłodnicą. Przełożenie główne jest takie samo, łapy pasują, generalnie jest odrobinę zmian bo trzeba przerobić drążek sterowania biegami ale to nie jest jakiś duży problem 2) Mogą być wtryski RC550 -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Albert":2aueythp) CYTAT("Leo":2aueythp) która pompa ? I ile kosztuje? CYTAT("Albert":2aueythp) 3) Wymienić pompę paliwową na mocniejszą najlepiej Bosch 0 580 254 040. kosztuje tyle ile masz znizek w Intercars Dla mnie kosztuje 520 zł - tak w formie informacji. -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
jeśli ktoś planuje ponad 500KM to należy kupić pompę on numerze 0 580 254 044
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 30 September 2005 Skąd: Białystok ![]() |
CYTAT("Albert":3m1oo5ii) jeśli ktoś planuje ponad 500KM to należy kupić pompę on numerze 0 580 254 044
BOSCH Pompa paliwowa Porsche [993 620 104 80] (330 litrów na godzinę) 1499 zł detal w IC |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
o, to podrożała, u mnie w detalu była za 1200
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Albert, czy jest jakiś zamiennik seryjnego regulatora paliwa na 4 bary do S2jek/S4rek ? Spotkałem się z sytuacją, że ciekł niestety... Jakiś mocniejszy z oferty Boscha?
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Podobno stosuję się taki z silnika 7A, ale pewnie są lepsze sposoby.
-------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
bosch właśnie ma różne w ofercie, także 5 barowe, pytanie czy jest jakiś sensowny zamiennik regulatora seryjnego , z kompensacją na doładowanie oraz w czymś lepszy od oryginalnego - choć sam nie wiem co to miałoby być. Pytam także ze względu na cenę oraz np. możliwość regulacji?
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
notabene szukałem właśnie pomp i w stanach 044 kosztuje 200 $ a 040 kosztuje 170 $ ... Piszą też że pompa 040 jest porównywalna wydajnością z walbro 255. NIe wiem skąd kurde w polsce cena za 044 opiewa na 1500 zł...
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Leo":1us4ckkn) bosch właśnie ma różne w ofercie, także 5 barowe Generalnie nie należy używać regulatorów 5 barowych, ciśnienie jest podnoszone zbyt wysoko, można użyć w przypadkach extremalnych gdy brakuje paliwa przy dużej ilości KM. Ale jest to nie zdrowe. Przy rożnych modyfikacjach trzeba tak dobierać wtryskiwacze by pracowały @ 3 bar lub w takim ciśnieniu jakie zaleca producent. Added after 16 minutes: CYTAT("Leo":1us4ckkn) notabene szukałem właśnie pomp i w stanach 044 kosztuje 200 $ a 040 kosztuje 170 $ ... Piszą też że pompa 040 jest porównywalna wydajnością z walbro 255. NIe wiem skąd kurde w polsce cena za 044 opiewa na 1500 zł...
ja posiadam takie dane *Bosch 044 pump is 330 litres per hour and supports 730 bhp at 73.5 PSI # *Bosch 040 pump is 235 litres per hour and supports 520 bhp at 73.5 PSI # -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2005 ![]() |
To ja mam takie pytanie odnosnie jednostki 2,2T:
zakładajac ze kupuje auto z zadbanym motorkiem, w które nie trzeba za duzo inwestowac, ile bede musial "włożyc" w silnik żeby miec jakies 350 koni? |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
auto wyprodukowane w 1991 ma już 16 lat
aby mieć 350KM trzeba zakupić kit od RS2 + przeprowadzić inne drobne mody pisze o tym dokładnie w pierwszym poście, ilość włożonych $$$ zależy do tego czy części kupisz nowe czy używane i w jakich cenach. Polecam raczej nowe części, kupisz raz i będziesz mógł długo korzystać, kupisz używane .... będą kłopoty (pozorna oszczędność). -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2005 ![]() |
chodzi mi własnie o nowe czesci
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
masz podane nr części
zadzwoń do serwisu audi i się dowiedz -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 07 April 2007 Skąd: Toruń ![]() |
witammam kilka pytan co do zrobienia eski na 350PS. gdy ma sie juz poppe,wtryski,przewody,swiece to co trzeba jeszcze dokupic i wymienic???? domyslam sie ze trzeba wymienic IC na lepszy i orurowanie-gdzie to mozna zrobic i ile kosztuje?? wydech na 3 cale-tak samo gdzie to mozna zrobic i ile to kosztuje?? czy cos jeszcze oprucz chipa.? pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
nie ma u Ciebie firmy, która zrobi układ wydechowy 3 cale i jeden tłumik przelotowy ? Najlepiej z kwasówki ? IC też dorobią Ci firmy które robią chłodnice. Tylko w obu przypadkach nie przestrasz się ceny - a jak będzie tanio to niekoniecznie dobrze.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 07 April 2007 Skąd: Toruń ![]() |
w Torunu jest kicha z tym;/ bo nawet z rematem miałem ciezko .gdzie cos takiego mozna zrobic jakie sa ceny ???
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2005 ![]() |
Jako że jestem kompletnym świeżakiem w tym temacie mam jeszcze takie pytanie: w pierwszym poscie piszesz o 3 typach silników: 3B, ABY, ADU.
Jak rozpoznac typ silnika? Czy w Audi C4 tez byly montowane rózne typy tych motorów? |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Typ silnika masz wpisany w dowodzie osobistym starym.
Ty masz AAN pewnie, jest on prawie taki sam jak ABY -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 May 2005 ![]() |
CYTAT silnik 3B ma problem z panewkami, by można go było tuningować ponad 350KM trzeba zmienić panewki główne na takie od ABY/ADU
to w takim razie o co chodzilo w tej wypowiedzi? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 05:00 |