Shoutbox 0 nowych PW 


12 Stron V  « < 10 11 12  
Reply to this topicStart new topic
> Tuning Audi S2
prnit
post Mon, 28 Jan 2008 - 14:17
Post #221


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Panowie mam jeszcze takie dwa pytania..Albert pierwsze do Ciebie..

1. Napisales na poczatku watku o potrzebie wymiany pompy paliwowej..ok wlasnie sie robi smile.gif tylko mam pytanie o te dodatki plug&play czy sa to wlasnie te czesci wymienione w pdfie ktory zalaczyles? normalnie dostanie sie je w Aso?

2. jak jest z tematem wagi w s2? co najwiecej wazy..czy jest sens wyrzucac fotele i montowac kubelki? ile mozna zyskac kg pozbywajac sie pierdol w aucie? jak jest z tematami maski/blotnikow czy tylnej klapy z lekkich materialow?

dzieki i pzdro
prnit


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 28 Jan 2008 - 14:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Mon, 28 Jan 2008 - 14:25
Post #222


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





1. w pdf są części do avanta, ale w coupe podobnie powinno byc, najważniejsza pompa + sitko. Wszystko do dostania w ASO (bez pompy).

2. tak warto, każdy fotel to 20kg+, fotel bimarco około 7kg. Można ze środka auta wyjąć ponad 100kg, zależy jak grubo idziesz. reszta na pw.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
milosz_max
post Mon, 14 Apr 2008 - 18:35
Post #223


Rookie
Dołączył: Mon, 08 October 2007
Skąd: Wołomin





Po przeczytaniu większości tematu nasuwa mi sie pytanie:
Opłaca się kupować cały silnik, czy lepiej go składać?
Interesuje mnie moc rzędu 500-600KM.
Co pozostało by w takim silniku seryjnego?

Albert ile kosztowało cie w przybliżeniu modernizowanie silnika??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 14 Apr 2008 - 18:54
Post #224


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(milosz_max @ Mon, 14 Apr 2008 - 18:35) *
Po przeczytaniu większości tematu nasuwa mi sie pytanie:
Opłaca się kupować cały silnik, czy lepiej go składać?
Interesuje mnie moc rzędu 500-600KM.
Co pozostało by w takim silniku seryjnego?

Albert ile kosztowało cie w przybliżeniu modernizowanie silnika??


Z seryjnego silnika potrzeba:
- wał
- blok
- głowica (może być bez wałków i popychaczy)

sam silnik to nie wszystko .... trzeba do tego mieć odpowiedni osprzęt, zawieszenie, hamulce itd. Nie da się modyfikować tylko silnika.

Sam silnik to:
- tłoki
- korby
- obróbka wału (wyważenie)
- wałki
- obróbka bloku
- uszczelka pod głowicę
- nowe uszczelki
- nowe panewki
- nowe śruby ARP do głowicy
- nowe śruby podpór wału
- nowy pasek rozrządu
- nowa pompa wody
- nowa pompa oleju
- nowa zębatka na wale (to jest to co przykręca się do wału na czym siedzi koło pasowe)
- obróbka głowicy
- nowe popychacze zaworowe
- nowe sprężynki zaworowe
- nowe świece
pewnie o czymś jeszcze na szybko zapomniałem

a zapewniam cię żeby było bezawaryjne 500-600KM to trzeba jeszcze dużo zmienić. Prościej na 450KM smile.gif

Kosztowało już tyle że nie licze smile.gif Tylko że ja mam trochę inne podejście do tematów modyfikacji. Albo dobrze albo wcale.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
milosz_max
post Mon, 14 Apr 2008 - 19:11
Post #225


Rookie
Dołączył: Mon, 08 October 2007
Skąd: Wołomin





Jaką masz maglownice, seryjną czy rajdowa??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 14 Apr 2008 - 19:15
Post #226


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





seryjną, ale taka w której będę mniej kręcił kierownicą, jest pierwsza na liście zakupów


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oliwer78
post Wed, 14 May 2008 - 17:36
Post #227


Rookie
Dołączył: Wed, 06 June 2007
Skąd: NYC





maly OT: reanimuje wlasnie jednego AANa. Ja mam odwrotny problem niz wiekszosc z ostatnich trzech stron. Turbo swiszczy jak wsciekle, laduje ile powinno, troche puszcza olej, ale to normalne przy 200kkm. DV zmienilem i kilka innych z drugiego AANa.
Jedyne co jest padniete/nieustawione to czujnik polozenia przepustnicy. Dzisiaj sie tym zajme.
Co mozna jeszcze zrbic, zeby tak nie sapal. Chce nim pojezdzic troche po torze i szkoda mi tego turbo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Stron V  « < 10 11 12
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 10:03