![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Panowie mam jeszcze takie dwa pytania..Albert pierwsze do Ciebie..
1. Napisales na poczatku watku o potrzebie wymiany pompy paliwowej..ok wlasnie sie robi ![]() 2. jak jest z tematem wagi w s2? co najwiecej wazy..czy jest sens wyrzucac fotele i montowac kubelki? ile mozna zyskac kg pozbywajac sie pierdol w aucie? jak jest z tematami maski/blotnikow czy tylnej klapy z lekkich materialow? dzieki i pzdro prnit -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
1. w pdf są części do avanta, ale w coupe podobnie powinno byc, najważniejsza pompa + sitko. Wszystko do dostania w ASO (bez pompy).
2. tak warto, każdy fotel to 20kg+, fotel bimarco około 7kg. Można ze środka auta wyjąć ponad 100kg, zależy jak grubo idziesz. reszta na pw. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#223
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 October 2007 Skąd: Wołomin ![]() |
Po przeczytaniu większości tematu nasuwa mi sie pytanie:
Opłaca się kupować cały silnik, czy lepiej go składać? Interesuje mnie moc rzędu 500-600KM. Co pozostało by w takim silniku seryjnego? Albert ile kosztowało cie w przybliżeniu modernizowanie silnika?? |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Po przeczytaniu większości tematu nasuwa mi sie pytanie: Opłaca się kupować cały silnik, czy lepiej go składać? Interesuje mnie moc rzędu 500-600KM. Co pozostało by w takim silniku seryjnego? Albert ile kosztowało cie w przybliżeniu modernizowanie silnika?? Z seryjnego silnika potrzeba: - wał - blok - głowica (może być bez wałków i popychaczy) sam silnik to nie wszystko .... trzeba do tego mieć odpowiedni osprzęt, zawieszenie, hamulce itd. Nie da się modyfikować tylko silnika. Sam silnik to: - tłoki - korby - obróbka wału (wyważenie) - wałki - obróbka bloku - uszczelka pod głowicę - nowe uszczelki - nowe panewki - nowe śruby ARP do głowicy - nowe śruby podpór wału - nowy pasek rozrządu - nowa pompa wody - nowa pompa oleju - nowa zębatka na wale (to jest to co przykręca się do wału na czym siedzi koło pasowe) - obróbka głowicy - nowe popychacze zaworowe - nowe sprężynki zaworowe - nowe świece pewnie o czymś jeszcze na szybko zapomniałem a zapewniam cię żeby było bezawaryjne 500-600KM to trzeba jeszcze dużo zmienić. Prościej na 450KM ![]() Kosztowało już tyle że nie licze ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#225
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 October 2007 Skąd: Wołomin ![]() |
Jaką masz maglownice, seryjną czy rajdowa??
|
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
seryjną, ale taka w której będę mniej kręcił kierownicą, jest pierwsza na liście zakupów
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 06 June 2007 Skąd: NYC ![]() |
maly OT: reanimuje wlasnie jednego AANa. Ja mam odwrotny problem niz wiekszosc z ostatnich trzech stron. Turbo swiszczy jak wsciekle, laduje ile powinno, troche puszcza olej, ale to normalne przy 200kkm. DV zmienilem i kilka innych z drugiego AANa.
Jedyne co jest padniete/nieustawione to czujnik polozenia przepustnicy. Dzisiaj sie tym zajme. Co mozna jeszcze zrbic, zeby tak nie sapal. Chce nim pojezdzic troche po torze i szkoda mi tego turbo. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 10:03 |