Shoutbox 0 nowych PW 


12 Stron V  « < 9 10 11 12 >  
Reply to this topicStart new topic
> Tuning Audi S2
arek S2
post Thu, 13 Dec 2007 - 19:58
Post #201


Rookie
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: szczecin





Mialem ta wkladke k&n i nic nie dalo oprocz tego ze zrabalo przeplywke ona nasaczona jest olejkiem ktory predzej czy pozniej rozwali drucik w przeplywce nie polecam pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 13 Dec 2007 - 19:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
lightman
post Thu, 13 Dec 2007 - 20:02
Post #202


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





Skoro zamowileś to zalóż a zobaczysz różnice... wg. mnie bedzie kupa jak juz zmieniać filtr to na jakiś stożek ale nie pryskany olejem, żeby oszczędzić stresu przepływce. Swoją drogą ten K&N chyba też jest kąpany w oleju
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arek S2
post Thu, 13 Dec 2007 - 20:05
Post #203


Rookie
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: szczecin





CYTAT("lightman":wdcde9e9)
Skoro zamowileś to zalóż a zobaczysz różnice... wg. mnie bedzie kupa jak juz zmieniać filtr to na jakiś stożek ale nie pryskany olejem, żeby oszczędzić stresu przepływce. Swoją drogą ten K&N chyba też jest kąpany w oleju

Dokladnie jest kapany i co jakis czas producent zaleca go kapac tak ze jak pisalem wyzej to jest lipa


--------------------
audi s2 aby 369ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 13 Dec 2007 - 20:21
Post #204


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





A jesli suchy stozek to jaki? Jakies konkretne bym chciał (najlepiej linki)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arek S2
post Thu, 13 Dec 2007 - 20:41
Post #205


Rookie
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: szczecin





zobacz ta stronke http://www.raid-hp.de/index.asp?sprache=englisch tam masz filtry odpowiednie do roznych mocy musisz sobie dopasowac taki filtr to koszt okolo 950zl.


--------------------
audi s2 aby 369ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Fri, 14 Dec 2007 - 00:01
Post #206


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





ja tradycyjnie polecam APEXI - suchy, wydajny, i mozna niedrogo sciagnac.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tacin2
post Sun, 23 Dec 2007 - 14:16
Post #207


Rookie
Dołączył: Thu, 29 November 2007





CYTAT("Volki":3v4sc1pz)
po finalnych pracach w Vtechu mialo dokladnie 418 km ( tyle wyplulo na hamowni ) jednak np. nawiew na intercooler na hamowni dawal wiele do zyczenia ,,, mozliwe ze bylo kilka konikow wiecej ....

ogolnie autko poszlo do Lodzi , jednak nowy wlasciciel robil poprawki lakiernicze i pomimo iz mowilem mu zeby nie ruszal silnika wyciagnol go z auta ... no coz od 2 lat nie moze go poprawnie zamontowac i uruchomic auta

smutny koniec ... ponoc ma byc nowy wlasciciel ( moj kolega z Lodzi ) i moze sie cos ruszy ...



mam takie pytanko jakie czasy krecilo s2 z taka moca??
moze jest gdzes napisane ale nie chce mi sie wertowac calego tematu.
interesuje mnie to bo mam w rzeszowie s2 ktore nie bylo hamowane znane sa tylko jego czasy na cwiartke dlatego chcialem orientacyjnie porownac??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Sun, 23 Dec 2007 - 15:03
Post #208


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





tego z rzeszowa nie ma co porównywać bo tam jeździło na nitro (jeśli mówimy o czerwonym, ale może Wy tam macie jakieś zagłębie ) a Volki miał tylko doładowane, a z tego co wiem chyba nie było w takim setupie mierzone na 1.4 mili. 2.2T z okolicami 400 KM robi niskie 12 na 400m.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kornel1983
post Sun, 23 Dec 2007 - 15:45
Post #209


Rookie
Dołączył: Tue, 04 December 2007





Na tym filmiku na youtube to jest chyba turbo surge??? Tutaj też występuje http://youtube.com/watch?v=OuNTnA5A2Fo . Sam montaż stożka nie da takiego efektu, to jest niedobre zjawisko i niszczy turbo!! Dzieje sie jak masz za duże turbo do silnika lub jak blow off jest zepsuty i wali powietrzem z powrotem przez turbinę jak się zamyka przepustnice.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tacin2
post Tue, 25 Dec 2007 - 11:15
Post #210


Rookie
Dołączył: Thu, 29 November 2007





CYTAT("Leo":2qu9h4cc)
tego z rzeszowa nie ma co porównywać bo tam jeździło na nitro (jeśli mówimy o czerwonym, ale może Wy tam macie jakieś zagłębie ) a Volki miał tylko doładowane, a z tego co wiem chyba nie było w takim setupie mierzone na 1.4 mili. 2.2T z okolicami 400 KM robi niskie 12 na 400m.


nie chodzi mi o ta czerowna , ta byla wolniejsza mialem na mysli czarne s2 zz rzeszowa , ktoro robi troszke lepiej niz 12 , jezdzilo 11.98
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Wed, 26 Dec 2007 - 00:16
Post #211


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





Prośba do modów - wydzielcie te posty nie związane z nazwą tematu, żeby nie zaśmiecać wątku.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Sun, 13 Jan 2008 - 10:44
Post #212


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Witam, tak jak wczesniej pisalem poszedlem krokami tak jak opisal je Albert..wlasciwie dokladnie smile.gif obecnie autko laduje w peeku 1,7 bara normalnie 1,5..autko naprawde zapindala...powymienialem tez uszczelki w silniku i powymienialem gumki..wszystko dziala jak trzeba..teraz został juz tylko temat tej pomy paliwowej..czy ta pompa bedzie pasowac?

http://www.auto-mix.com.pl/product_info.ph...f62c860bc5959f2

rozumiem ze po wymianie pompy musi byc ponowne strojenie....? pzdro prnit


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 13 Jan 2008 - 11:01
Post #213


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(prnit @ Sun, 13 Jan 2008 - 10:44) *
Witam, tak jak wczesniej pisalem poszedlem krokami tak jak opisal je Albert..wlasciwie dokladnie smile.gif obecnie autko laduje w peeku 1,7 bara normalnie 1,5..autko naprawde zapindala...powymienialem tez uszczelki w silniku i powymienialem gumki..wszystko dziala jak trzeba..teraz został juz tylko temat tej pomy paliwowej..czy ta pompa bedzie pasowac?

http://www.auto-mix.com.pl/product_info.ph...f62c860bc5959f2

rozumiem ze po wymianie pompy musi byc ponowne strojenie....? pzdro prnit


po wymianie pompy nie trzeba stroić, chyba wiesz ze obecna pompa nie domaga i nowa da większe ciśnienie w górnych partiach obrotów

seryjna pompa w s2 ma niewielką grubość, nowa 040 nie będzie mieścić się do koszyczka w baku, musisz zamówić w serwisie nowy koszyczek oraz pare innych drobnych części. Wtedy instalacja pompy jest pulg and play. Nie polecam rzeźbienia ze starym koszyczkiem, ja przez to załatwiłem jedną z pomp. Pamiętaj o tym ze przed pompą musi być sitko. Zresztą na pierwszej stronie tego tematu ma PDF z opisem


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 14 Jan 2008 - 09:55
Post #214


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Albert a nie łatwiej bedzie zamontowac jakas zewnetrzna pompe? widze ze tutaj bedzie troche rzezbienia z tym boschem...


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 14 Jan 2008 - 10:00
Post #215


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





na pewno zdecydowanie trudniej, tu kupujesz części w aso i wszystko jest plug and play wg mnie najlepsze możliwe rozwiązanie


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rb25det
post Mon, 14 Jan 2008 - 16:27
Post #216


Super User
Dołączył: Wed, 07 June 2006





CYTAT(Albert @ Sun, 20 May 2007 - 23:24) *
teraz ETKA być może ma już inne nowe dane

wg mnie i całego s2forum panewki w 3B są słabsze


a czy same silniki s2 i rs2 poza osprzetem to takie same konstrukcje??

w rs2 tez trzeba zmieniac panewki??

jakie przebiegi wytrzymuje seryjne rs2 jezeli jest urzywane z głową??

czy 160k to juz duzo i lepiej nie zbierac sie za dłubanie takiego auta??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 14 Jan 2008 - 17:14
Post #217


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





CYTAT(rb25det @ Mon, 14 Jan 2008 - 16:27) *
a czy same silniki s2 i rs2 poza osprzetem to takie same konstrukcje??

w rs2 tez trzeba zmieniac panewki??

jakie przebiegi wytrzymuje seryjne rs2 jezeli jest urzywane z głową??

czy 160k to juz duzo i lepiej nie zbierac sie za dłubanie takiego auta??



no mozna powiedziec ze takie same...w s2 byly 3b i aby i one podobno troszeczke sie roznia ale wytrzymalosciowo wszystkie powinny dzialac do mocy ok 400KM pozniej i tak trzeba kuc, z tymi panewkami to sa rozne opinie jedni mowia tak inni ze to samo...wszystkie audi 80/90 to dosc pancerne auta , tzw stara szkola smile.gif wiec duze przebiegi nie sa jakims wiekszym problemem..szczegolnie ze czesci sa ogolno dostepne i nawet jak cos leci to mozna to kupic za powiedzmy srednie pieniadze, 160K jesli oryginalny przebieg (chociaz ciezko w taki uwierzyc) to naprawde malo..moj ma na liczniku 155 (hehe) ale pewnie ma spokojnie powyzej 200...silnik nie bierze oleju i nie wykazuje wiekszych oznak uzycia..raczej licze sie z szybkim wybuchem (np. zle paliwko) niz powolnym wyczerpywaniem sie silnika tongue.gif , w temacie dlubania wszystko jest napisane na poczatku watku..jesli chcesz isc w moce powyzej 400 to wtedy temat jest juz zlozony i nie taki prosty. pzdro


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arek S2
post Mon, 14 Jan 2008 - 17:53
Post #218


Rookie
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: szczecin





z przebiegami to roznie bywa jak kupiles auto w polsce to nigdy nie wiadomo ja swoja S2 93r. kupowalem z serwisu audi w bremen i stala na podwyzszeniu jako rodzyn salonu miala przebieg 58tys.km. kupilem ja w 2000roku za 25tys.marek to na tamte czasy bylo sporo kasy ale wiem co mam na dzien dzisiejszy mam najechane 125tys.km. ale nie uzywam auta na codzien tongue.gif


--------------------
audi s2 aby 369ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rb25det
post Mon, 14 Jan 2008 - 19:02
Post #219


Super User
Dołączył: Wed, 07 June 2006





CYTAT(prnit @ Mon, 14 Jan 2008 - 17:14) *
no mozna powiedziec ze takie same...w s2 byly 3b i aby i one podobno troszeczke sie roznia ale wytrzymalosciowo wszystkie powinny dzialac do mocy ok 400KM pozniej i tak trzeba kuc, z tymi panewkami to sa rozne opinie jedni mowia tak inni ze to samo...wszystkie audi 80/90 to dosc pancerne auta , tzw stara szkola smile.gif wiec duze przebiegi nie sa jakims wiekszym problemem..szczegolnie ze czesci sa ogolno dostepne i nawet jak cos leci to mozna to kupic za powiedzmy srednie pieniadze, 160K jesli oryginalny przebieg (chociaz ciezko w taki uwierzyc) to naprawde malo..moj ma na liczniku 155 (hehe) ale pewnie ma spokojnie powyzej 200...silnik nie bierze oleju i nie wykazuje wiekszych oznak uzycia..raczej licze sie z szybkim wybuchem (np. zle paliwko) niz powolnym wyczerpywaniem sie silnika tongue.gif , w temacie dlubania wszystko jest napisane na poczatku watku..jesli chcesz isc w moce powyzej 400 to wtedy temat jest juz zlozony i nie taki prosty. pzdro


no i to chciałem wiedziec smile.gif a ty swoje audi sprowadziłes z szwajcarii tak ??jak tak to przebieg powinien byc oryginalny tam nikt sie nie bawi w cofki raczej rolleyes.gif i wrzucałes w tomaracing graty z rs2??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 14 Jan 2008 - 23:24
Post #220


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





CYTAT(rb25det @ Mon, 14 Jan 2008 - 19:02) *
no i to chciałem wiedziec smile.gif a ty swoje audi sprowadziłes z szwajcarii tak ??jak tak to przebieg powinien byc oryginalny tam nikt sie nie bawi w cofki raczej rolleyes.gif i wrzucałes w tomaracing graty z rs2??


kupilem je w polsce i bylo dopiero co sprowadzone, licznik jest napewno krecony, graty wrzucalem czesciowo w tomaracing a czesciowo w 3 innych firmach. pozdro i juz nie zasmiecamy watku.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Stron V  « < 9 10 11 12 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 23:21