![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: szczecin ![]() |
Mialem ta wkladke k&n i nic nie dalo oprocz tego ze zrabalo przeplywke ona nasaczona jest olejkiem ktory predzej czy pozniej rozwali drucik w przeplywce nie polecam pozdro
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Skoro zamowileś to zalóż a zobaczysz różnice... wg. mnie bedzie kupa jak juz zmieniać filtr to na jakiś stożek ale nie pryskany olejem, żeby oszczędzić stresu przepływce. Swoją drogą ten K&N chyba też jest kąpany w oleju
|
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: szczecin ![]() |
CYTAT("lightman":wdcde9e9) Skoro zamowileś to zalóż a zobaczysz różnice... wg. mnie bedzie kupa jak juz zmieniać filtr to na jakiś stożek ale nie pryskany olejem, żeby oszczędzić stresu przepływce. Swoją drogą ten K&N chyba też jest kąpany w oleju
Dokladnie jest kapany i co jakis czas producent zaleca go kapac tak ze jak pisalem wyzej to jest lipa -------------------- audi s2 aby 369ps
|
|
|
![]()
Post
#204
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
A jesli suchy stozek to jaki? Jakies konkretne bym chciał (najlepiej linki)
|
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: szczecin ![]() |
zobacz ta stronke http://www.raid-hp.de/index.asp?sprache=englisch tam masz filtry odpowiednie do roznych mocy musisz sobie dopasowac taki filtr to koszt okolo 950zl.
-------------------- audi s2 aby 369ps
|
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
ja tradycyjnie polecam APEXI - suchy, wydajny, i mozna niedrogo sciagnac.
-------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 29 November 2007 ![]() |
CYTAT("Volki":3v4sc1pz) po finalnych pracach w Vtechu mialo dokladnie 418 km ( tyle wyplulo na hamowni ) jednak np. nawiew na intercooler na hamowni dawal wiele do zyczenia ,,, mozliwe ze bylo kilka konikow wiecej ....
ogolnie autko poszlo do Lodzi , jednak nowy wlasciciel robil poprawki lakiernicze i pomimo iz mowilem mu zeby nie ruszal silnika wyciagnol go z auta ... no coz od 2 lat nie moze go poprawnie zamontowac i uruchomic auta smutny koniec ... ponoc ma byc nowy wlasciciel ( moj kolega z Lodzi ) i moze sie cos ruszy ... mam takie pytanko jakie czasy krecilo s2 z taka moca?? moze jest gdzes napisane ale nie chce mi sie wertowac calego tematu. interesuje mnie to bo mam w rzeszowie s2 ktore nie bylo hamowane znane sa tylko jego czasy na cwiartke dlatego chcialem orientacyjnie porownac?? |
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
tego z rzeszowa nie ma co porównywać bo tam jeździło na nitro (jeśli mówimy o czerwonym, ale może Wy tam macie jakieś zagłębie ) a Volki miał tylko doładowane, a z tego co wiem chyba nie było w takim setupie mierzone na 1.4 mili. 2.2T z okolicami 400 KM robi niskie 12 na 400m.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 04 December 2007 ![]() |
Na tym filmiku na youtube to jest chyba turbo surge??? Tutaj też występuje http://youtube.com/watch?v=OuNTnA5A2Fo . Sam montaż stożka nie da takiego efektu, to jest niedobre zjawisko i niszczy turbo!! Dzieje sie jak masz za duże turbo do silnika lub jak blow off jest zepsuty i wali powietrzem z powrotem przez turbinę jak się zamyka przepustnice.
|
|
|
![]()
Post
#210
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 29 November 2007 ![]() |
CYTAT("Leo":2qu9h4cc) tego z rzeszowa nie ma co porównywać bo tam jeździło na nitro (jeśli mówimy o czerwonym, ale może Wy tam macie jakieś zagłębie ) a Volki miał tylko doładowane, a z tego co wiem chyba nie było w takim setupie mierzone na 1.4 mili. 2.2T z okolicami 400 KM robi niskie 12 na 400m.
nie chodzi mi o ta czerowna , ta byla wolniejsza mialem na mysli czarne s2 zz rzeszowa , ktoro robi troszke lepiej niz 12 , jezdzilo 11.98 |
|
|
![]()
Post
#211
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Prośba do modów - wydzielcie te posty nie związane z nazwą tematu, żeby nie zaśmiecać wątku.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Witam, tak jak wczesniej pisalem poszedlem krokami tak jak opisal je Albert..wlasciwie dokladnie
![]() http://www.auto-mix.com.pl/product_info.ph...f62c860bc5959f2 rozumiem ze po wymianie pompy musi byc ponowne strojenie....? pzdro prnit -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam, tak jak wczesniej pisalem poszedlem krokami tak jak opisal je Albert..wlasciwie dokladnie ![]() http://www.auto-mix.com.pl/product_info.ph...f62c860bc5959f2 rozumiem ze po wymianie pompy musi byc ponowne strojenie....? pzdro prnit po wymianie pompy nie trzeba stroić, chyba wiesz ze obecna pompa nie domaga i nowa da większe ciśnienie w górnych partiach obrotów seryjna pompa w s2 ma niewielką grubość, nowa 040 nie będzie mieścić się do koszyczka w baku, musisz zamówić w serwisie nowy koszyczek oraz pare innych drobnych części. Wtedy instalacja pompy jest pulg and play. Nie polecam rzeźbienia ze starym koszyczkiem, ja przez to załatwiłem jedną z pomp. Pamiętaj o tym ze przed pompą musi być sitko. Zresztą na pierwszej stronie tego tematu ma PDF z opisem -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#214
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Albert a nie łatwiej bedzie zamontowac jakas zewnetrzna pompe? widze ze tutaj bedzie troche rzezbienia z tym boschem...
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
na pewno zdecydowanie trudniej, tu kupujesz części w aso i wszystko jest plug and play wg mnie najlepsze możliwe rozwiązanie
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#216
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 07 June 2006 ![]() |
teraz ETKA być może ma już inne nowe dane wg mnie i całego s2forum panewki w 3B są słabsze a czy same silniki s2 i rs2 poza osprzetem to takie same konstrukcje?? w rs2 tez trzeba zmieniac panewki?? jakie przebiegi wytrzymuje seryjne rs2 jezeli jest urzywane z głową?? czy 160k to juz duzo i lepiej nie zbierac sie za dłubanie takiego auta?? |
|
|
![]()
Post
#217
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
a czy same silniki s2 i rs2 poza osprzetem to takie same konstrukcje?? w rs2 tez trzeba zmieniac panewki?? jakie przebiegi wytrzymuje seryjne rs2 jezeli jest urzywane z głową?? czy 160k to juz duzo i lepiej nie zbierac sie za dłubanie takiego auta?? no mozna powiedziec ze takie same...w s2 byly 3b i aby i one podobno troszeczke sie roznia ale wytrzymalosciowo wszystkie powinny dzialac do mocy ok 400KM pozniej i tak trzeba kuc, z tymi panewkami to sa rozne opinie jedni mowia tak inni ze to samo...wszystkie audi 80/90 to dosc pancerne auta , tzw stara szkola ![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#218
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: szczecin ![]() |
z przebiegami to roznie bywa jak kupiles auto w polsce to nigdy nie wiadomo ja swoja S2 93r. kupowalem z serwisu audi w bremen i stala na podwyzszeniu jako rodzyn salonu miala przebieg 58tys.km. kupilem ja w 2000roku za 25tys.marek to na tamte czasy bylo sporo kasy ale wiem co mam na dzien dzisiejszy mam najechane 125tys.km. ale nie uzywam auta na codzien
![]() -------------------- audi s2 aby 369ps
|
|
|
![]()
Post
#219
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 07 June 2006 ![]() |
no mozna powiedziec ze takie same...w s2 byly 3b i aby i one podobno troszeczke sie roznia ale wytrzymalosciowo wszystkie powinny dzialac do mocy ok 400KM pozniej i tak trzeba kuc, z tymi panewkami to sa rozne opinie jedni mowia tak inni ze to samo...wszystkie audi 80/90 to dosc pancerne auta , tzw stara szkola ![]() ![]() no i to chciałem wiedziec ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#220
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
no i to chciałem wiedziec ![]() ![]() kupilem je w polsce i bylo dopiero co sprowadzone, licznik jest napewno krecony, graty wrzucalem czesciowo w tomaracing a czesciowo w 3 innych firmach. pozdro i juz nie zasmiecamy watku. -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 23:21 |