Shoutbox 0 nowych PW 


12 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Tuning Audi S2
Leo
post Tue, 22 May 2007 - 08:06
Post #21


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





to zamontuj ją w zbiorniku pośrednim a nie w baku bezpośrednio, plus filterek.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 22 May 2007 - 08:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pajak2444
post Tue, 22 May 2007 - 14:43
Post #22


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 February 2005
Skąd: Długołęka





a jak jest wkoncu z tymi chinskimi kolektoreami do 2.2L ??
zyja czy sie wypalaja?
dostepne sa zarowno pod kkk jak i T3
cena na poziomie 1200zl tez niejest najgorsza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frytol
post Tue, 22 May 2007 - 20:08
Post #23


Super User
Dołączył: Mon, 09 August 2004
Skąd: Płock/Warszawa





Z tego co wyczytalem na zagramanicznych forach to glowny problem jest taki, ze pekaja. Jakby nie bylo na kolektorze w pewnym sensie 'wisi' turbo i WG, a to juz swoje wazy i kolektor nie dosc, ze nagrzany to jeszcze pracuje i jak jest lipnie wykonany to peka.


--------------------
In Racing we trust
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 22 May 2007 - 21:16
Post #24


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





trzeba zrobić podpórkę, ja zawsze miałem i mi nic nie pękało


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frytol
post Fri, 25 May 2007 - 22:48
Post #25


Super User
Dołączył: Mon, 09 August 2004
Skąd: Płock/Warszawa





Albert,

ktore ARP zamawiac do glowicy?

204-4704, VW Audi 5-cylinder 20V 12pt undercut head stud kit

204-4207, VW Audi 5-cylinder 20V 12pt head stud kit


--------------------
In Racing we trust
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 25 May 2007 - 22:55
Post #26


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("frytol":2pqswihz)
Albert,

ktore ARP zamawiac do glowicy?

204-4704, VW Audi 5-cylinder 20V 12pt undercut head stud kit

204-4207, VW Audi 5-cylinder 20V 12pt head stud kit


obydwa są ok, ale lepsze są te w wersji undercut


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Sat, 26 May 2007 - 16:25
Post #27


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





dobrze wiedzieć, bo mnie to też czeka...


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sero s4
post Sat, 26 May 2007 - 19:47
Post #28


Rookie
Dołączył: Fri, 25 May 2007
Skąd: Olsztyn





CYTAT("frytol":33cjpke8)
Z tego co wyczytalem na zagramanicznych forach to glowny problem jest taki, ze pekaja. Jakby nie bylo na kolektorze w pewnym sensie 'wisi' turbo i WG, a to juz swoje wazy i kolektor nie dosc, ze nagrzany to jeszcze pracuje i jak jest lipnie wykonany to peka.
Wmoim AAN też był popękany w kilku miejscach więc zrobiłem coś takiego [url=http://img503.imageshack.us/my.php?image=zdj035xb3.jpg:33cjpke8][/url:33cjpke8] [url=http://img502.imageshack.us/my.php?image=zdj042fk4.jpg:33cjpke8][img=http://img502.imageshack.us/img502/9112/zdj042fk4.th.jpg][/url:33cjpke8]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frytol
post Wed, 30 May 2007 - 15:16
Post #29


Super User
Dołączył: Mon, 09 August 2004
Skąd: Płock/Warszawa





Albert, co jest tak naprawde 'limiterem' mocy w 3B?

Czy jest sens wymienic korby na kute i pozostawic seryjne tloki przy mocach rzedu 400-450 tak zeby mozna bylo troche mocniej dmuchnac z dolu (korby sa raczej tanie)?

Z tego co czytalem wczesniej na temat Twojego Audi, problem pojawil sie z przedmuchaniem pierscieni, co mozna zrobic w tym temacie zeby bylo bezpiecznie? Uszczelke mam juz metalowa, czapka bedzie skrecona na ARP, pierscienie, panewki beda nowe, calosc bedzie wywazona.


--------------------
In Racing we trust
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 30 May 2007 - 17:23
Post #30


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





tłoki i korby wymienić by było 100%

korby by było 99%


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kteino
post Thu, 31 May 2007 - 02:05
Post #31


Super User
Dołączył: Wed, 26 November 2003
Skąd: Łódź,Wwa





Albert- nurtuje mnie kwestia wytrzymałości stricte nie silnikowych elementów- jakie są progi wytrzymałości/wydajności dla:
-sprzęgła, sprzęgła spiekowego, (myślałem o założeniu sachs race engineering),
-skrzyni i półosi (jaki na to patent?),
-seryjnego układu chłodzenia (robię na zamówienie powiększoną na grubość wspomagającą chłodnicę wody- czy tędy droga? Może mocniejszy wiatrak?)
-poduszek i łap
oraz:
-wtrysków pomarańczowych gt2
-seryjnego kolektora dolotowego, czy warto od razu robić orurowanie IC pod odwrócony? Czy dostępne na ebayu kolektory nie są lepsze od seryjnego z s4? Przynajmniej nie trzeba ruszać chłodnic.),
-seryjnej listwy paliwowej


--------------------
1660KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 31 May 2007 - 07:20
Post #32


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("kteino":2kmrov18)
Albert- nurtuje mnie kwestia wytrzymałości stricte nie silnikowych elementów- jakie są progi wytrzymałości/wydajności dla:
-sprzęgła, sprzęgła spiekowego, (myślałem o założeniu sachs race engineering),
-skrzyni i półosi (jaki na to patent?),
-seryjnego układu chłodzenia (robię na zamówienie powiększoną na grubość wspomagającą chłodnicę wody- czy tędy droga? Może mocniejszy wiatrak?)
-poduszek i łap
oraz:
-wtrysków pomarańczowych gt2
-seryjnego kolektora dolotowego, czy warto od razu robić orurowanie IC pod odwrócony? Czy dostępne na ebayu kolektory nie są lepsze od seryjnego z s4? Przynajmniej nie trzeba ruszać chłodnic.),
-seryjnej listwy paliwowej


1. sprzęgło seryjne daje rade z chipem, jeśli było by nowe to pewnie z 350KM dało by rade, ale nigdy tego nie testowałem, miałem sprzęgło spiekowe ze wzmocnionym dosciskiem od Radzikowskiego i wtrzymało bardzo duzo ~ 550KM

2. skrzynia 5 biegowa jest słaba, to znaczy nie można strzelać ze sprzęgła, ja załatwiłem 2. Skrzynie 6 biegowe to inna liga, dużo mocniesza, ale trzeba trafić na dobry egzemplarz, ja bym raczej szukał skrzyni z S4 2.7T i montował. To najlepsze rozwiązane bo można zlokalizować taką z potencjalnie małym przebiegiem.

3. układ chłodzenia ... nigdy nie miałem potrzeby kombinowania. Nowa seryjna chłodnica + mała chłodniczka przednia. Taki był mój setup.

4. poduszki nowe wytrzymają sporo, stare ... trzeba wymienić. Łapy raczej się nie sypią

5. wtryski pomarańczowe z GT2 ~ 550KM

6. seryjna pompa ~ 320KM, ale to zależy od jej stanu, nigdy nie testowałem tak naprawde, po prostu wymieniłem


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Thu, 31 May 2007 - 08:57
Post #33


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Co do pompy to najlepiej dwie walbro szeregowo podłaczyć i masz problem z czapki.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 31 May 2007 - 09:23
Post #34


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





nie konieczie Bullitt

wkłada się pomy Boscha które pasują plug&paly

z walbro jest straszna męczarnia


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frytol
post Thu, 31 May 2007 - 10:18
Post #35


Super User
Dołączył: Mon, 09 August 2004
Skąd: Płock/Warszawa





Albert,

kute korby SCAT, sruby do korb ARP, seryjne tloki - jakie sworznie?


--------------------
In Racing we trust
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 31 May 2007 - 11:25
Post #36


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





seryjne


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 31 May 2007 - 12:12
Post #37


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Albert":2to9pg8j)
nie konieczie Bullitt

wkłada się pomy Boscha które pasują plug&paly

z walbro jest straszna męczarnia



Bosch 044 i 500KM napompuje wiec po co rzeźbić z szeregowymi?


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Thu, 31 May 2007 - 12:18
Post #38


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Jedno Walbro też. A żeźbić warto dla bezpieczeństwa.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kteino
post Thu, 31 May 2007 - 12:28
Post #39


Super User
Dołączył: Wed, 26 November 2003
Skąd: Łódź,Wwa





CYTAT("Albert":4ramoq7c)
2. skrzynia 5 biegowa jest słaba, to znaczy nie można strzelać ze sprzęgła, ja załatwiłem 2. Skrzynie 6 biegowe to inna liga, dużo mocniesza, ale trzeba trafić na dobry egzemplarz, ja bym raczej szukał skrzyni z S4 2.7T i montował. To najlepsze rozwiązane bo można zlokalizować taką z potencjalnie małym przebiegiem.

5. wtryski pomarańczowe z GT2 ~ 550KM

6. seryjna pompa ~ 320KM, ale to zależy od jej stanu, nigdy nie testowałem tak naprawde, po prostu wymieniłem


Dzięki za odpowiedź!

Jak to jest ze skrzynią z s4- ma chłodnice i pompę oleju, trzeba dorabiać przewody i jaką znaleźć chłodnicę i gdzie ją zmieścić? Czy przełożenia tylnego dyfra, łapy, długość i przede wszystkim sprzęgło jest takie samo? W tej chwili mam CGR 6 biegową.

Dopiero co rozmawiałem z BOSCHEM, pompa jest tańsza niż pisałeś, natomiast wtryski są zaporowo drogie, komplet 5 kosztowałby między 3 a 4 tys.zł... Czy z powodzeniem można założyć tuningowe zamienniki, np. RC? Jeżeli tak to jakie, by miały taki sam potencjał ~550KM? 750ccm?

Czy seryjna listwa paliwowa jest w ogóle ograniczeniem, nie trzeba spawać innej?


--------------------
1660KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Fri, 01 Jun 2007 - 13:13
Post #40


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





która pompa ? I ile kosztuje?
Seryjna listwa jak i węże paliwowe starczą grubo powyżej 400 KM.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 09:56