![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
to zamontuj ją w zbiorniku pośrednim a nie w baku bezpośrednio, plus filterek.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 February 2005 Skąd: Długołęka ![]() |
a jak jest wkoncu z tymi chinskimi kolektoreami do 2.2L ??
zyja czy sie wypalaja? dostepne sa zarowno pod kkk jak i T3 cena na poziomie 1200zl tez niejest najgorsza |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 August 2004 Skąd: Płock/Warszawa ![]() |
Z tego co wyczytalem na zagramanicznych forach to glowny problem jest taki, ze pekaja. Jakby nie bylo na kolektorze w pewnym sensie 'wisi' turbo i WG, a to juz swoje wazy i kolektor nie dosc, ze nagrzany to jeszcze pracuje i jak jest lipnie wykonany to peka.
-------------------- In Racing we trust
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
trzeba zrobić podpórkę, ja zawsze miałem i mi nic nie pękało
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 August 2004 Skąd: Płock/Warszawa ![]() |
Albert,
ktore ARP zamawiac do glowicy? 204-4704, VW Audi 5-cylinder 20V 12pt undercut head stud kit 204-4207, VW Audi 5-cylinder 20V 12pt head stud kit -------------------- In Racing we trust
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("frytol":2pqswihz) Albert,
ktore ARP zamawiac do glowicy? 204-4704, VW Audi 5-cylinder 20V 12pt undercut head stud kit 204-4207, VW Audi 5-cylinder 20V 12pt head stud kit obydwa są ok, ale lepsze są te w wersji undercut -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
dobrze wiedzieć, bo mnie to też czeka...
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 25 May 2007 Skąd: Olsztyn ![]() |
CYTAT("frytol":33cjpke8) Z tego co wyczytalem na zagramanicznych forach to glowny problem jest taki, ze pekaja. Jakby nie bylo na kolektorze w pewnym sensie 'wisi' turbo i WG, a to juz swoje wazy i kolektor nie dosc, ze nagrzany to jeszcze pracuje i jak jest lipnie wykonany to peka. Wmoim AAN też był popękany w kilku miejscach więc zrobiłem coś takiego [url=http://img503.imageshack.us/my.php?image=zdj035xb3.jpg:33cjpke8]![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 August 2004 Skąd: Płock/Warszawa ![]() |
Albert, co jest tak naprawde 'limiterem' mocy w 3B?
Czy jest sens wymienic korby na kute i pozostawic seryjne tloki przy mocach rzedu 400-450 tak zeby mozna bylo troche mocniej dmuchnac z dolu (korby sa raczej tanie)? Z tego co czytalem wczesniej na temat Twojego Audi, problem pojawil sie z przedmuchaniem pierscieni, co mozna zrobic w tym temacie zeby bylo bezpiecznie? Uszczelke mam juz metalowa, czapka bedzie skrecona na ARP, pierscienie, panewki beda nowe, calosc bedzie wywazona. -------------------- In Racing we trust
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
tłoki i korby wymienić by było 100%
korby by było 99% -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 26 November 2003 Skąd: Łódź,Wwa ![]() |
Albert- nurtuje mnie kwestia wytrzymałości stricte nie silnikowych elementów- jakie są progi wytrzymałości/wydajności dla:
-sprzęgła, sprzęgła spiekowego, (myślałem o założeniu sachs race engineering), -skrzyni i półosi (jaki na to patent?), -seryjnego układu chłodzenia (robię na zamówienie powiększoną na grubość wspomagającą chłodnicę wody- czy tędy droga? Może mocniejszy wiatrak?) -poduszek i łap oraz: -wtrysków pomarańczowych gt2 -seryjnego kolektora dolotowego, czy warto od razu robić orurowanie IC pod odwrócony? Czy dostępne na ebayu kolektory nie są lepsze od seryjnego z s4? Przynajmniej nie trzeba ruszać chłodnic.), -seryjnej listwy paliwowej -------------------- 1660KM.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("kteino":2kmrov18) Albert- nurtuje mnie kwestia wytrzymałości stricte nie silnikowych elementów- jakie są progi wytrzymałości/wydajności dla:
-sprzęgła, sprzęgła spiekowego, (myślałem o założeniu sachs race engineering), -skrzyni i półosi (jaki na to patent?), -seryjnego układu chłodzenia (robię na zamówienie powiększoną na grubość wspomagającą chłodnicę wody- czy tędy droga? Może mocniejszy wiatrak?) -poduszek i łap oraz: -wtrysków pomarańczowych gt2 -seryjnego kolektora dolotowego, czy warto od razu robić orurowanie IC pod odwrócony? Czy dostępne na ebayu kolektory nie są lepsze od seryjnego z s4? Przynajmniej nie trzeba ruszać chłodnic.), -seryjnej listwy paliwowej 1. sprzęgło seryjne daje rade z chipem, jeśli było by nowe to pewnie z 350KM dało by rade, ale nigdy tego nie testowałem, miałem sprzęgło spiekowe ze wzmocnionym dosciskiem od Radzikowskiego i wtrzymało bardzo duzo ~ 550KM 2. skrzynia 5 biegowa jest słaba, to znaczy nie można strzelać ze sprzęgła, ja załatwiłem 2. Skrzynie 6 biegowe to inna liga, dużo mocniesza, ale trzeba trafić na dobry egzemplarz, ja bym raczej szukał skrzyni z S4 2.7T i montował. To najlepsze rozwiązane bo można zlokalizować taką z potencjalnie małym przebiegiem. 3. układ chłodzenia ... nigdy nie miałem potrzeby kombinowania. Nowa seryjna chłodnica + mała chłodniczka przednia. Taki był mój setup. 4. poduszki nowe wytrzymają sporo, stare ... trzeba wymienić. Łapy raczej się nie sypią 5. wtryski pomarańczowe z GT2 ~ 550KM 6. seryjna pompa ~ 320KM, ale to zależy od jej stanu, nigdy nie testowałem tak naprawde, po prostu wymieniłem -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Co do pompy to najlepiej dwie walbro szeregowo podłaczyć i masz problem z czapki.
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
nie konieczie Bullitt
wkłada się pomy Boscha które pasują plug&paly z walbro jest straszna męczarnia -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 August 2004 Skąd: Płock/Warszawa ![]() |
Albert,
kute korby SCAT, sruby do korb ARP, seryjne tloki - jakie sworznie? -------------------- In Racing we trust
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
seryjne
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Albert":2to9pg8j) nie konieczie Bullitt
wkłada się pomy Boscha które pasują plug&paly z walbro jest straszna męczarnia Bosch 044 i 500KM napompuje wiec po co rzeźbić z szeregowymi? -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Jedno Walbro też. A żeźbić warto dla bezpieczeństwa.
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 26 November 2003 Skąd: Łódź,Wwa ![]() |
CYTAT("Albert":4ramoq7c) 2. skrzynia 5 biegowa jest słaba, to znaczy nie można strzelać ze sprzęgła, ja załatwiłem 2. Skrzynie 6 biegowe to inna liga, dużo mocniesza, ale trzeba trafić na dobry egzemplarz, ja bym raczej szukał skrzyni z S4 2.7T i montował. To najlepsze rozwiązane bo można zlokalizować taką z potencjalnie małym przebiegiem.
5. wtryski pomarańczowe z GT2 ~ 550KM 6. seryjna pompa ~ 320KM, ale to zależy od jej stanu, nigdy nie testowałem tak naprawde, po prostu wymieniłem Dzięki za odpowiedź! Jak to jest ze skrzynią z s4- ma chłodnice i pompę oleju, trzeba dorabiać przewody i jaką znaleźć chłodnicę i gdzie ją zmieścić? Czy przełożenia tylnego dyfra, łapy, długość i przede wszystkim sprzęgło jest takie samo? W tej chwili mam CGR 6 biegową. Dopiero co rozmawiałem z BOSCHEM, pompa jest tańsza niż pisałeś, natomiast wtryski są zaporowo drogie, komplet 5 kosztowałby między 3 a 4 tys.zł... Czy z powodzeniem można założyć tuningowe zamienniki, np. RC? Jeżeli tak to jakie, by miały taki sam potencjał ~550KM? 750ccm? Czy seryjna listwa paliwowa jest w ogóle ograniczeniem, nie trzeba spawać innej? -------------------- 1660KM.
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
która pompa ? I ile kosztuje?
Seryjna listwa jak i węże paliwowe starczą grubo powyżej 400 KM. -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 09:56 |