![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 01 February 2006 Skąd: Białystok ![]() |
CYTAT("staszek 1":3ij002fq) panowie ile PS wyciagnie z zdrowego 2.2 20vt 3b , na seryjnej turbinie i wtryskach? i kto ma taki soft sprawdzony
ja mam sprawdzony na 285 konikow i caly czas na nim smigam na seryjnych gratach, przy indywidualnym strojeniu pod max wydajność gratów (turbina pierwsza sie kończy, wtryski z 4ro barowym regulatorem troche pozniej), w okolice 300KM daloby sie podciągnąć. Moznaby wpasowac map sensor 2,5-3bar i napisac program na ~300KM ale w średnim zakresie obrotów podładować z 1,5bara i spróbować podnieść moment obrotowy na 400Nm lub wiecej, też fajnie by zaiwaniał. P.S. jaki moment obortowy uzyskuje sie przy programie w granicach 270KM? ktoś hamował? albo ma dane? -------------------- Audi 200 turbo quattro
Pastuch B5 2.8 "quattro" |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Z braku zajecia w weekend zaczałem sie zastanawiac nad jedna rzecza: podczas podnoszenia mocy w 3B/AAN itp. zaleca sie wymiane kolektora i turbo na to od RS2. Czy to jedyne wyjscie? Nie mozna np. wyspawac kolektora z kwasówki z flanszą do jakiegoś Garreta albo Greddy?
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
można. Tylko nikt nie ma gotowych programów na garretta ani na greddy, a na kkk jest od groma, i prawie ogólnodostępne.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Tutaj masz gotowy zestaw na Garreta GT3071 do AAN,ABY (nie do 3B niestety) obejmujący program, mapsensor 3 BAR, wtryski 440cm, sprężyna 1,9BAR
http://www.034motorsport.com/product_in ... ts_id=1220 |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Tylko nikt nie ma gotowych programów na garretta ani na greddy, a na kkk jest od groma, i prawie ogólnodostępne
Czyli przepis podany w tym temacie na te, załóżmy 400KM jest opisem jak to zrobic po "najmniejszej linii oporu" (bez zbednych udziwnien)? Czy w polsce jest ktos kto potrafiłby napisac program do jakiegos 2,2 turbo z czyms innym niz KKK? PS. Może to zabrzmiec glupio i moge wyjsc na jakiegos niedouka ale co to jest wogole za firma to KKK? |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
KKK to niemiecki producent turbosprężarek. Zamiast nowego programu możesz też zastosować np.Ecumastera lub SMT to pozwoli Ci na pozbycie się przepływki.
|
|
|
![]()
Post
#167
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Zamiast nowego programu możesz też zastosować np.Ecumastera lub SMT to pozwoli Ci na pozbycie się przepływki.
Narazie nie mysle o modyfikacjach - musze uzbierac pewna sume i oddac auto do jakiegos warsztatu żeby tam sie tym zajeli (modyfikacjami) kompleksowo. I właśnie stad tez moje pytanie o inne turbiny od KKK. Fajnie byłoby zrobic cos innego, wyspawac jakis ładny kolektorek w el-tec-u pod inne niz niemieckie turbo. Ale jeszcze sie zobaczy jak to bedzie. |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
CYTAT("guzior":3o5hvlvh) CYTAT Tylko nikt nie ma gotowych programów na garretta ani na greddy, a na kkk jest od groma, i prawie ogólnodostępne Czyli przepis podany w tym temacie na te, załóżmy 400KM jest opisem jak to zrobic po "najmniejszej linii oporu" (bez zbednych udziwnien)? Czy w polsce jest ktos kto potrafiłby napisac program do jakiegos 2,2 turbo z czyms innym niz KKK? PS. Może to zabrzmiec glupio i moge wyjsc na jakiegos niedouka ale co to jest wogole za firma to KKK? KKK to bardzo znana firma, teraz jej część robiącą turbosprężarki kupił BorgWagner. Turbosprężarki stosowane są w wielu autach, Porsche też. Program piszą w Niemczech, tam nie ma problemu. Świnka się nie sprawdza w naszych silnikach. -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Świnka się nie sprawdza w naszych silnikach.
A jaśniej możesz? PS. Osobiscie chciałbym aby mój AAN miał te 400-500 koni. Wiem ze rozbieznosc i róznica miedzy tymi mocami jest ogromna, ale na któryms z forów czytałem ze silniki (2,2T) o mocach ponad 420-450KM bardzo ciezko eksploatowac w normalnym ruchu, w aucie służacym do jazdy na codzien. Musze jeszcze sie upewnic co do prawdziwosci tych słów i wtedy zdecydowac sie na odpowiedni setup. Ile mniej wiecej trzeba miec zeby ze zdrowego motoru AAN osiagnac 400 a ile żeby osiagnac 500 KM? |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
nie sądzę, żebyś wiedział na co się porywasz, o ile 400km na "zdrowym" silniku jest do zrobienia - ale i tak po jednym sezonie masz conajmniej silnik do remontu, jeśli się korby nie pogną, a dwa - nieważne czy będziesz w stanie wyjściowym miał silnik zdrowy czy zajeżdżony - aby być spokojnym o niego i tak zaczyna się od remontu.
Powodzenia. będziesz potrzebował z dużą bańkę, żeby te 500 KM zrobić , i co ważniejsze, żeby było bezawaryjne. Aha, a pomyślałeś o skrzyni ? i całym napędzie, gdzie są babole wrażliwe na nadmiar mocy ? ale co mi tam. Zrobisz jak będziesz chciał -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
W 3B razem z przepływką świnka działa w miarę ok, w ABY/AAN SMT6 nie podejdzie.
Czytam o tych 500KM i się śmieję, takie S2 poprawnie jeżdżące w Polsce potrafią zrobić co najwyżej 3 osoby. Z 400KM sprawa prostsza ale także bardzo długa do tych koni jest droga. Naprawdę polecam zakup zestawu od RS2. Wkładasz i jeździsz, 380KM robisz i ciszysz się bezawaryjnością. Wszystkie inne wydumki tylko i wyłącznie jeśli chcesz autem jeździć od czasu do czasu bo masz drugie auto. Zjadłem zęby na S2, miałem pewnie 500KM+ ale auto nadawało się tylko do krótkich sprintów, a nie do jazdy na co dzień. Z łezką w oku wspominam 2.2 Bara na GT35R Added after 1 minutes: CYTAT("guzior":7b3z0vow) Ile mniej wiecej trzeba miec zeby ze zdrowego motoru AAN osiagnac 400 a ile żeby osiagnac 500 KM?
400KM ~ 20 000 zł 500KM ~ 60 000 zł jeśli wszystko ma działać bezawaryjnie. Można oczywiście zrobić taniej, tylko pytanie czy to będzie działać. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Albert czy w tych 3 osobach uwzgledniles nasza firme bo wlasnie robimy jak to nazwac bardzo szybkie s2
-------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT nie sądzę, żebyś wiedział na co się porywasz, o ile 400km na "zdrowym" silniku jest do zrobienia - ale i tak po jednym sezonie masz conajmniej silnik do remontu, jeśli się korby nie pogną, a dwa - nieważne czy będziesz w stanie wyjściowym miał silnik zdrowy czy zajeżdżony - aby być spokojnym o niego i tak zaczyna się od remontu. Własnie chciałbym uniknac takich sytuacji (ze po roku silnik do remontu) i z tego co piszecie to najzywotniejszy setup jest a'la RS2. CYTAT Naprawdę polecam zakup zestawu od RS2. Wkładasz i jeździsz, 380KM robisz i ciszysz się bezawaryjnością. Wszystkie inne wydumki tylko i wyłącznie jeśli chcesz autem jeździć od czasu do czasu bo masz drugie auto.
Może dziecinne pytanie ale czy ori zestaw RS2 robi jakies ładne PSSSST? Czy tez trzeba wsadzac jakiegos BOV-a? |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("2fast4you":1hh3gita) Albert czy w tych 3 osobach uwzgledniles moja osobe bo wlasnie robie jak to nazwac bardzo szybkie s2 będę się bardzo cieszył jak zobaczę 500KM+ jeżdżące w S2 ... nie napisałem że grono specjalistów nie może się powiększać, ale na razie wg mojej wiedzy są to trzy osoby. Przy budowie takiego auta pierwszy raz trzeba się sporo namęczyć. Budując drugi raz unikamy potencjalnych "wpadek" dlatego warto wybierac tunera który już coś takiego zrobił wcześniej. Added after 1 minutes: CYTAT("guzior":1hh3gita) Może dziecinne pytanie ale czy ori zestaw RS2 robi jakies ładne PSSSST? Czy tez trzeba wsadzac jakiegos BOV-a?
Jak chcesz by robiło psssss to kup chiński głośniczek a 2.2T zostaw w spokoju W przypadku auta z przepływomierzem zaleca stosowanie się DV a nie Blow-Offa. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
guzior swinka podejdzie do S2....dwa przykłady
1.Albert auto robiło niskie 11s na 400m na SMT6 2.Kolega z Łodzi uliczny setup z instalacją LPG robił niskie 12 na 1,6bar bez żadnego odelżania na SMT6. Musisz pamiętać o tym kto podłączy i kto wystroi od tego czasami zależy bardzo wiele....Pozdrawiam[/url] -------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 02 April 2005 Skąd: Białystok ![]() |
macpl podepnę się do pytania
jak sprawa z SMT wygląda w śilniku AAN/ABY?da się coś zrobić? |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Jeździ już może jakieś 2.2T na Ecumasterze? ponoć to ustrojstwo jest lepsze
CYTAT("2fast4you":qw2fjixn) Albert czy w tych 3 osobach uwzgledniles moja osobe bo wlasnie robie jak to nazwac bardzo szybkie s2
spytam z ciekawości w jaka moc celujesz? |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Patrząc na to wszystko z prespektywy czasu uważam że jeśli auto jest na ulicę to musi zostać w nim przepływka. Combo SMT6 + przepływka w 3B jest imo nie do przebicia w mocach 400KM ... no może trochę więcej
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
do zobaczenia na bemowie niestety nie moge zdradzic tej informancji z racji tego ze ten samochod jeszcze nigdy sie nigdzie nie pojawil i nigdzie sie nie prezentowal.
Bedzie jezdzil na elfie wiec .......... narazie ma slodkie 300 Km na zupelnie seryjnym osprzecie ale coz zima dluga ................. -------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
trzymam kciuki
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 06:53 |