Shoutbox 0 nowych PW 


12 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Tuning Audi S2
Migel
post Wed, 03 Oct 2007 - 19:57
Post #141


Frequent User
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





no no... dokładnie

czyli czym najlepiej zrobic sterowanie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 03 Oct 2007 - 19:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Wed, 03 Oct 2007 - 22:06
Post #142


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





do czego będzie auto służyć ? kto i jak będzie się nim poruszać ?


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Migel
post Thu, 04 Oct 2007 - 19:13
Post #143


Frequent User
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





to tylko projekt zeby z urki zrobic szybkie auto na ulice. urka ma byc jak najbardziej zblizona do oryginału pomijając klatke, motor i zawieche. nie bedzie sluzyla do zadnego sportu. moc to plany jakies miedzy 450-550.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 05 Oct 2007 - 20:49
Post #144


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Po dzisiejszej, dłuższej przejażdżce samochodem i czestym korzystaniu z nisko połozonego momentu obrotowego zastanowiła mnie jedna rzecz:
Zawsze (w wiekszosci przypadków) modyfikując silnik dążymy do uzyskania jak najwiekszej moc. Czesto wiec auta po modyfikcjach mają agresywniejsza charaktrystyke oddawania mocy, maks moment przesów sie w góre itp.
Czy da sie jakoś zmodyfikowac silnik aby faktycznie, miał on wiecej mocy, ale jego chrakterystyka była łagodna, pełny (prawie pełny) "ciąg" dostępny byłby w całym zakresie obrotów?


PS. Czy przy tych samych gratach, piszac oddzielne "programy" mozna miec 2, skrajnie rózne charakterystyki (miejską, gdzie moment jest nisko i w całym zakresie i "zabawowa", gdzie liczy sie tylko jak najwyzsza moc)?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Fri, 05 Oct 2007 - 22:25
Post #145


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





Zawsze możesz założyć kompresor i turbine. Ten pierwszy ładuje od samego początku a gdy słabnie z pomocą przychodzi mu turbawka i ładuje do samej góry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Fri, 05 Oct 2007 - 22:31
Post #146


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT("lightman":1jy6ocl9)
Zawsze możesz założyć kompresor i turbine. Ten pierwszy ładuje od samego początku a gdy słabnie z pomocą przychodzi mu turbawka i ładuje do samej góry

A w komorze silnika jest jeszcze tyle miejsca żeby upchnąć tam kompresor?


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Fri, 05 Oct 2007 - 23:57
Post #147


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





CYTAT("simpson":8mhw159h)
CYTAT("lightman":8mhw159h)
Zawsze możesz założyć kompresor i turbine. Ten pierwszy ładuje od samego początku a gdy słabnie z pomocą przychodzi mu turbawka i ładuje do samej góry

A w komorze silnika jest jeszcze tyle miejsca żeby upchnąć tam kompresor?


W Corvette VTG miejsca nie było, ale jak wszyscy wiemy, obeszli ten problem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sat, 06 Oct 2007 - 01:19
Post #148


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT("guzior":2tz9999q)
Po dzisiejszej, dłuższej przejażdżce samochodem i czestym korzystaniu z nisko połozonego momentu obrotowego zastanowiła mnie jedna rzecz:
Zawsze (w wiekszosci przypadków) modyfikując silnik dążymy do uzyskania jak najwiekszej moc. Czesto wiec auta po modyfikcjach mają agresywniejsza charaktrystyke oddawania mocy, maks moment przesów sie w góre itp.
Czy da sie jakoś zmodyfikowac silnik aby faktycznie, miał on wiecej mocy, ale jego chrakterystyka była łagodna, pełny (prawie pełny) "ciąg" dostępny byłby w całym zakresie obrotów?


PS. Czy przy tych samych gratach, piszac oddzielne "programy" mozna miec 2, skrajnie rózne charakterystyki (miejską, gdzie moment jest nisko i w całym zakresie i "zabawowa", gdzie liczy sie tylko jak najwyzsza moc)?



Nie jest to specjalnie możliwe. Możesz ustawić program na niskim doładowaniu i spokojnym zapłonie etc, wtedy jego charakterystyka będzie spokojna ale moc będzie po prostu niższa, także się to nie opłaca. Jeżeli setup silnika (wielkość turbiny i dobór reszty elementów) jest tak dobrany, żeby wygenerować ogromną moc to będzie to siłą rzeczy na wysokich obrotach. Jeżeli chcemy boost od dołu to braknie powietrza na górze.. Dlatego trzeba zrobić rozsądny kompromis w zależności od zastosowania auta.. Ja tam myślę, że nie ma co płakać nad lagiem tylko dobrze operować biegami i jeździć z gazem w podłodze


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 06 Oct 2007 - 07:21
Post #149


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





rennen
nic nie daje jednak takiej przyjemnosci jak wyprzedzanie kolumny samochodow bez redukcji

PS. Charakterystka seryjnego silnika mi odpowiada. Czy jest mozliwosc zwiekszyc moc do okolic jakichs 350-400 kucy bez drastycznej jej zmiany?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Sat, 06 Oct 2007 - 07:49
Post #150


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





CYTAT("guzior":13m7nm0r)
rennen
nic nie daje jednak takiej przyjemnosci jak wyprzedzanie kolumny samochodow bez redukcji

PS. Charakterystka seryjnego silnika mi odpowiada. Czy jest mozliwosc zwiekszyc moc do okolic jakichs 350-400 kucy bez drastycznej jej zmiany?

Czy do takiego Audi zmiesci sie V8? Bo chyba taki silnik spelnialby twoje oczekiwania: http://www.youtube.com/watch?v=zoJ-tkBNixE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sat, 06 Oct 2007 - 12:54
Post #151


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT("guzior":2opqnrx5)
rennen
nic nie daje jednak takiej przyjemnosci jak wyprzedzanie kolumny samochodow bez redukcji

PS. Charakterystka seryjnego silnika mi odpowiada. Czy jest mozliwosc zwiekszyc moc do okolic jakichs 350-400 kucy bez drastycznej jej zmiany?


Mi największą przyjemność dają przyspieszenia i zmieniam biegi tak, by były możliwe najlepsze ale co kto lubi.. Ja myśle, że możesz zrobić setup RS2 taki jak opisał Albert na pierwszej stronie. Będziesz mógł osiągnąć nawet do 380 KM na fabrycznych częściach audi praktycznie i lag nie powinien być morderczy.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 06 Oct 2007 - 19:27
Post #152


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





rennen
CYTAT
Będziesz mógł osiągnąć nawet do 380 KM na fabrycznych częściach audi praktycznie i lag nie powinien być morderczy.

Hehe W wielu testach piszą że RS2 ma turbodziure w starym, dobrym stylu Porsche - do 3,5 tysiąca obrotów nic sie nie dzieje, a potem jest taki kop że "łamie kręgosłup"


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 09 Oct 2007 - 12:02
Post #153


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





CYTAT("guzior":377t7v0g)
rennen
CYTAT
Będziesz mógł osiągnąć nawet do 380 KM na fabrycznych częściach audi praktycznie i lag nie powinien być morderczy.

Hehe W wielu testach piszą że RS2 ma turbodziure w starym, dobrym stylu Porsche - do 3,5 tysiąca obrotów nic sie nie dzieje, a potem jest taki kop że "łamie kręgosłup"


bo taka jest prawda, jak mialem serie S2 to lag byl mniejszy i wczesniej auto dawalo rade..teraz jest inaczej..auto z setupem RS2 dziala tak ze do 3500 to dzieje sie tyle co w 1,6 ale pozniej od 3800-7 to juz jest doooobra jazda...poprostu zeby jezdzic mocno dynamicznie trzeba trzymac auto na obrotach powyzej 4tysi i juz.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Tue, 09 Oct 2007 - 13:03
Post #154


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT("guzior":2t45zyrf)
rennen
CYTAT
Będziesz mógł osiągnąć nawet do 380 KM na fabrycznych częściach audi praktycznie i lag nie powinien być morderczy.

Hehe W wielu testach piszą że RS2 ma turbodziure w starym, dobrym stylu Porsche - do 3,5 tysiąca obrotów nic sie nie dzieje, a potem jest taki kop że "łamie kręgosłup"


Jak full boost wskakuje już przy 3500 to dla mnie to jest bardzo uliczny i łagodny setup.. kwestia podejścia .


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 09 Oct 2007 - 19:06
Post #155


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





rennen
i tutaj wychodzi mój bardzo mały bagaż doswiadczeń z autami turbodoładowanymi. Jak do tej pory jedynym Turbo Pb jakim jechałem było moje Audi i Lancer Evo VIII @380KM i on tez sprawiał wrazenie ciagnącego, moze nie z samego dołu ale i nie z góry.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Tue, 09 Oct 2007 - 19:42
Post #156


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT("guzior":2i794p6q)
rennen
i tutaj wychodzi mój bardzo mały bagaż doswiadczeń z autami turbodoładowanymi. Jak do tej pory jedynym Turbo Pb jakim jechałem było moje Audi i Lancer Evo VIII @380KM i on tez sprawiał wrazenie ciagnącego, moze nie z samego dołu ale i nie z góry.


Możnaby książke napisać.. nie napisałeś skąd jesteś, ale spróbuj na forum poszukać kogoś kto ma jakąś mocną turbobenzyne (najlepiej o podobnej ilosci koni z litra co ty planujesz) w twojej okolicy, sprobuj zlapac kontakt z tą osobą, niech ci pokaze jak sie jezdzi.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 09 Oct 2007 - 20:42
Post #157


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Jestem z Żyrardowa - jakieś 40km od Warszawy.

CYTAT
(najlepiej o podobnej ilosci koni z litra co ty planujesz)

Nad takim czyms sie nie zastanawiałem. Wole zaplanowac ze chce miec auto które do 100 przyspiesza w czasie ponizej 5 sekund


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darekwariat
post Wed, 10 Oct 2007 - 09:14
Post #158


Frequent User
Dołączył: Sat, 02 April 2005
Skąd: Białystok





CYTAT("prnit":j9139buf)
auto z setupem RS2 dziala tak ze do 3500 to dzieje sie tyle co w 1,6

masz wałek wydechowy zmieniony na RS'owy lub od 7A?
ja też mam turbo od RS2 i u mnie się wkręca szybciej,1.8 bar'a mam już przy 4000/4500obr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staszek 1
post Thu, 11 Oct 2007 - 11:49
Post #159


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: zakopane





panowie ile PS wyciagnie z zdrowego 2.2 20vt 3b , na seryjnej turbinie i wtryskach? i kto ma taki soft sprawdzony


--------------------
Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Thu, 11 Oct 2007 - 12:00
Post #160


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT("staszek 1":1cm4gw6f)
panowie ile PS wyciagnie z zdrowego 2.2 20vt 3b , na seryjnej turbinie i wtryskach? i kto ma taki soft sprawdzony

~270KM +- kilka


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 15:44