![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Lublin ![]() |
tu mozecie posluchac jak chodzi s2 na wydechu 3 calowym z tlumikiem koncowym.
http://youtube.com/watch?v=uRBgdK-dUek przy totalnym wybebeszeniu samochodu ze nie ma nawet wykladziny podlogowej to nie da sie przez telefon rozmawiac. jak wszystko bylo to tragedii nie ma. -------------------- taniekola.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
CYTAT("kteino":3tb8m1s7) oddzielny wylot z wg- tak, tu już trochę lepiej, ale przecież w momencie, kiedy silnik produkuje najwięcej spalin na pełnym otwarciu przepustnicy wastegate i tak jest zamknięty...
no nie do konca bo przy pelnym bucie gdy osiagnie docelowe doladowanie otwiera sie. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
otóż to Wastegate upuszcza nadmiar spalin.
Ja miałem w pierwszej S2 wydech 2.5 cala na serii z czipem. Było bardzo przyjemnie, na niskich obrotach cichutko, a jak się wkręcał powyżej 4000 zaczynał dostawać niezłego basu. Polecałbym każdemu, kto ma tylko chipa. Kefir, wtryski są inne, jeśli się nie mylę mają inny "pattern" . Wtryski z 3b spokojnie będą chodzić na 4 barach, a nie powinno przekraczać się 4,5 bara, znaczy można Ale po co. -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
Tak, wiem, że są inne. Te z S2 mają dwie dziurki, a te z S4 mają 4 dziurki. Tylko istotne dla mnie jest to, czy te z S4 są już podkręcone na starcie żeby osiągnąć 322ccm czy to jest ich nominalna praca.
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 01 February 2006 Skąd: Białystok ![]() |
CYTAT("Kefirsky":m60hx0f4) I jeszcze jedno...co myślicie o opcji z 2,5 cala i wylotem z WG puszczonym oddzielnie? Pomijam aspekty odsłuchowe...
juz bylo testowane jesli z wg masz rurke okolo 50cm centralnie pod samochod to po uchyleniu WG robi sie niemilosiernie glosno. cala buda drga i ludzie kucają bo nie wiedzą co sie dzieje P.S. czyli porownując wtryski z AAN i 3B to te z 3B są wydajniejsze przy 3 barach. z moich przeliczen wynika, że wtryski: AAN mają wydajność: 280cc/min @ 3bar 323cc/min @ 4bar (na tym bazuje) 361cc/min @ 5bar (o ile są w stanie działać przy takim ciśnieniu) 3B: 320cc/min @ 3bar (baza) 370cc/min @ 4bar 414cc/min @ 5bar (teoretyczna wydajność, bo mogą nie dać rady się otwierać) ADU: 395 cc/min @ 3.0bar 444 cc/min @ 3.8bar (baza) 456 cc/min @ 4.0bar 509 cc/min @ 5.0bar (jak wyzej) Osobiście kiedyś wyszperałem i to w dwoch miejscach, ze jednak maja nizsza wydajnosc, i ADU mają następującą wydajność: 360 cc/ min @ 3.0 bar 405 cc/ min @ 3.8 bar 416 cc/ min @ 4.0 bar 465 cc/ min @ 5.0 bar P.S.2 wlasnie znajomy wczoraj zakupil i dzisiaj zamontował do AAN'a zielone wtryski bosch 0 280 150 558 (niby jakies ford motorsport, wysokoomowe) 420cc/min @ 3 bar. Przeliczylem przed chwila, ze maja wydajnosc 485cc/min @ 4bar zobaczymy co z tego wyniknie. -------------------- Audi 200 turbo quattro
Pastuch B5 2.8 "quattro" |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
L5 Twoj kolega wzial ode mnie te zielone 0280 150 558 i one sa 440cc @ 3 bar
a co do wyliczen, to najlepiej sprawdzic je fizycznie jaka maja przepustowosc przy danych cisnieniach, z z doswiadczenia wiem ze BARDZO roznie bywa. |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 01 February 2006 Skąd: Białystok ![]() |
CYTAT("bobr4":3czle801) kolega wzial ode mnie te zielone 0280150558 i one sa 440cc @ 3 bar no to jeszcze lepiej. ... wlasnie mam tabele wszystkich wtryskiwaczy bosch i sa lekkie odchyłki. CYTAT("bobr4":3czle801) tez mam rozne tabele i wiem ze one sa tylko pogladowe. ja wszystkie wtryski sprawdzam na wydajnosc przy 3 barach i wtedy wiem ile faktycznie sa wydajne.
i wsio jasne. w takim razie przy 4bar maja okoloo 500cc. -------------------- Audi 200 turbo quattro
Pastuch B5 2.8 "quattro" |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
tez mam rozne tabele i wiem ze one sa tylko pogladowe. ja wszystkie wtryski sprawdzam na wydajnosc przy 3 barach i wtedy wiem ile faktycznie sa wydajne.
-------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Czy ktos wie jaką wydajność ma seryjny regulator paliwa z 2.3 20v 7a i czy jest sens go podmieniać do 3B ?
|
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
masz napisane na regulatorze zapewne..
-------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
4 bary oczywiście ma, wiem, że montuje je się pod 3B , ale też bosch ma w ofercie 4 i 5 barowe , dlaczego z nich nie skorzystać? Aha, ale o jaką wydajność chodzi ?
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
CYTAT("Leo":jo3nhfcs) 4 bary oczywiście ma, wiem, że montuje je się pod 3B , ale też bosch ma w ofercie 4 i 5 barowe , dlaczego z nich nie skorzystać? Aha, ale o jaką wydajność chodzi ?
Mam dawce 7a i zastanawiam sie co mogę jeszcze wykorzystać do 3B poza wałkami |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
7a nie ma kompensacji nadciśnienia z dolotu, tak jak regualatory z 3b/aby , nie myślałem jeszcze jak to przerobić.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
dzieki panowie za pomoc, wydech bedzie robiony w motowydechy w konstancinie,kwasowka 2,75 z jednym tlumikiem srodkowym..jak bedzie za glosno dorzuce pozniej jeszcze jeden tlumik koncowy..zobaczymy. autko ma byc gotowe w ciagu najblizszych ok dwoch tygodni. dzieki za wskazowki.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#135
|
|
User Dołączył: Sun, 27 June 2004 Skąd: Lublin ![]() |
podłączam się pod pytanie mam dawcę 7A poza wałkami czy ten regulator montują do 3B na pewno czy nie...
-------------------- Prawdziwy dyplomata potrafi powiedzieć idź do diabła w taki sposób, że właściwie cieszysz się na tę wyprawę.
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
na forum apmotorsport była mała debata o wydechach. był link do tabeli co do srednic i mocy. według tej mądrej tabelki 2.5 cala spokojnie starcza do ponad 400km a 3 duzo dalej.
|
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
2 cale też starcza .... tylko ze np w S2 seryjny downpipe ma 2.75 cala ...
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Albert jeszcze jak bys napisał coś niecoś o sterowaniu z i bez przepustnicy, plusy i minusy rozwiazan. moce rzędu 420 w górę.
|
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
sterowaniu z/bez przepustnicy ... nie wiem o co za bardzo chodzi
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 09 April 2006 Skąd: PL ![]() |
chyba z Przepływomierzem i bez Przepływomierza
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 17:37 |