Shoutbox 0 nowych PW 


12 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Tuning Audi S2
pilachgt
post Tue, 28 Aug 2007 - 00:51
Post #121


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 February 2004
Skąd: Lublin





tu mozecie posluchac jak chodzi s2 na wydechu 3 calowym z tlumikiem koncowym.

http://youtube.com/watch?v=uRBgdK-dUek


przy totalnym wybebeszeniu samochodu ze nie ma nawet wykladziny podlogowej to nie da sie przez telefon rozmawiac. jak wszystko bylo to tragedii nie ma.


--------------------
taniekola.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 28 Aug 2007 - 00:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
noorec
post Tue, 28 Aug 2007 - 01:07
Post #122


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT("kteino":3tb8m1s7)
oddzielny wylot z wg- tak, tu już trochę lepiej, ale przecież w momencie, kiedy silnik produkuje najwięcej spalin na pełnym otwarciu przepustnicy wastegate i tak jest zamknięty...


no nie do konca bo przy pelnym bucie gdy osiagnie docelowe doladowanie otwiera sie.


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Tue, 28 Aug 2007 - 07:49
Post #123


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





otóż to Wastegate upuszcza nadmiar spalin.

Ja miałem w pierwszej S2 wydech 2.5 cala na serii z czipem. Było bardzo przyjemnie, na niskich obrotach cichutko, a jak się wkręcał powyżej 4000 zaczynał dostawać niezłego basu. Polecałbym każdemu, kto ma tylko chipa.

Kefir, wtryski są inne, jeśli się nie mylę mają inny "pattern" . Wtryski z 3b spokojnie będą chodzić na 4 barach, a nie powinno przekraczać się 4,5 bara, znaczy można Ale po co.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kefirsky
post Tue, 28 Aug 2007 - 09:02
Post #124


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2003
Skąd: Niepolska





Tak, wiem, że są inne. Te z S2 mają dwie dziurki, a te z S4 mają 4 dziurki. Tylko istotne dla mnie jest to, czy te z S4 są już podkręcone na starcie żeby osiągnąć 322ccm czy to jest ich nominalna praca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
L5turbo
post Tue, 28 Aug 2007 - 13:31
Post #125


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 February 2006
Skąd: Białystok





CYTAT("Kefirsky":m60hx0f4)
I jeszcze jedno...co myślicie o opcji z 2,5 cala i wylotem z WG puszczonym oddzielnie? Pomijam aspekty odsłuchowe...


juz bylo testowane jesli z wg masz rurke okolo 50cm centralnie pod samochod to po uchyleniu WG robi sie niemilosiernie glosno. cala buda drga i ludzie kucają bo nie wiedzą co sie dzieje

P.S. czyli porownując wtryski z AAN i 3B to te z 3B są wydajniejsze przy 3 barach.
z moich przeliczen wynika, że wtryski:

AAN mają wydajność:
280cc/min @ 3bar
323cc/min @ 4bar (na tym bazuje)
361cc/min @ 5bar (o ile są w stanie działać przy takim ciśnieniu)

3B:
320cc/min @ 3bar (baza)
370cc/min @ 4bar
414cc/min @ 5bar (teoretyczna wydajność, bo mogą nie dać rady się otwierać)

ADU:
395 cc/min @ 3.0bar
444 cc/min @ 3.8bar (baza)
456 cc/min @ 4.0bar
509 cc/min @ 5.0bar (jak wyzej)

Osobiście kiedyś wyszperałem i to w dwoch miejscach, ze jednak maja nizsza wydajnosc, i ADU mają następującą wydajność:
360 cc/ min @ 3.0 bar
405 cc/ min @ 3.8 bar
416 cc/ min @ 4.0 bar
465 cc/ min @ 5.0 bar

P.S.2 wlasnie znajomy wczoraj zakupil i dzisiaj zamontował do AAN'a zielone wtryski bosch 0 280 150 558 (niby jakies ford motorsport, wysokoomowe) 420cc/min @ 3 bar. Przeliczylem przed chwila, ze maja wydajnosc 485cc/min @ 4bar zobaczymy co z tego wyniknie.


--------------------
Audi 200 turbo quattro
Pastuch B5 2.8 "quattro"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Tue, 28 Aug 2007 - 13:39
Post #126


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





L5 Twoj kolega wzial ode mnie te zielone 0280 150 558 i one sa 440cc @ 3 bar

a co do wyliczen, to najlepiej sprawdzic je fizycznie jaka maja przepustowosc przy danych cisnieniach, z z doswiadczenia wiem ze BARDZO roznie bywa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
L5turbo
post Tue, 28 Aug 2007 - 13:45
Post #127


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 February 2006
Skąd: Białystok





CYTAT("bobr4":3czle801)
kolega wzial ode mnie te zielone 0280150558 i one sa 440cc @ 3 bar


no to jeszcze lepiej.

... wlasnie mam tabele wszystkich wtryskiwaczy bosch i sa lekkie odchyłki.

CYTAT("bobr4":3czle801)
tez mam rozne tabele i wiem ze one sa tylko pogladowe. ja wszystkie wtryski sprawdzam na wydajnosc przy 3 barach i wtedy wiem ile faktycznie sa wydajne.


i wsio jasne. w takim razie przy 4bar maja okoloo 500cc.


--------------------
Audi 200 turbo quattro
Pastuch B5 2.8 "quattro"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Tue, 28 Aug 2007 - 13:50
Post #128


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





tez mam rozne tabele i wiem ze one sa tylko pogladowe. ja wszystkie wtryski sprawdzam na wydajnosc przy 3 barach i wtedy wiem ile faktycznie sa wydajne.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Tue, 28 Aug 2007 - 14:53
Post #129


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





Czy ktos wie jaką wydajność ma seryjny regulator paliwa z 2.3 20v 7a i czy jest sens go podmieniać do 3B ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Tue, 28 Aug 2007 - 16:41
Post #130


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





masz napisane na regulatorze zapewne..


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Tue, 28 Aug 2007 - 20:27
Post #131


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





4 bary oczywiście ma, wiem, że montuje je się pod 3B , ale też bosch ma w ofercie 4 i 5 barowe , dlaczego z nich nie skorzystać? Aha, ale o jaką wydajność chodzi ?


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Tue, 28 Aug 2007 - 23:39
Post #132


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





CYTAT("Leo":jo3nhfcs)
4 bary oczywiście ma, wiem, że montuje je się pod 3B , ale też bosch ma w ofercie 4 i 5 barowe , dlaczego z nich nie skorzystać? Aha, ale o jaką wydajność chodzi ?

Mam dawce 7a i zastanawiam sie co mogę jeszcze wykorzystać do 3B poza wałkami
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Tue, 28 Aug 2007 - 23:59
Post #133


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





7a nie ma kompensacji nadciśnienia z dolotu, tak jak regualatory z 3b/aby , nie myślałem jeszcze jak to przerobić.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Wed, 29 Aug 2007 - 14:55
Post #134


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





dzieki panowie za pomoc, wydech bedzie robiony w motowydechy w konstancinie,kwasowka 2,75 z jednym tlumikiem srodkowym..jak bedzie za glosno dorzuce pozniej jeszcze jeden tlumik koncowy..zobaczymy. autko ma byc gotowe w ciagu najblizszych ok dwoch tygodni. dzieki za wskazowki.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MegaT4
post Sun, 23 Sep 2007 - 01:19
Post #135


User
Dołączył: Sun, 27 June 2004
Skąd: Lublin





podłączam się pod pytanie mam dawcę 7A poza wałkami czy ten regulator montują do 3B na pewno czy nie...


--------------------
Prawdziwy dyplomata potrafi powiedzieć idź do diabła w taki sposób, że właściwie cieszysz się na tę wyprawę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Migel
post Thu, 27 Sep 2007 - 18:23
Post #136


Frequent User
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





na forum apmotorsport była mała debata o wydechach. był link do tabeli co do srednic i mocy. według tej mądrej tabelki 2.5 cala spokojnie starcza do ponad 400km a 3 duzo dalej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 27 Sep 2007 - 22:40
Post #137


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





2 cale też starcza .... tylko ze np w S2 seryjny downpipe ma 2.75 cala ...


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Migel
post Tue, 02 Oct 2007 - 11:17
Post #138


Frequent User
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





Albert jeszcze jak bys napisał coś niecoś o sterowaniu z i bez przepustnicy, plusy i minusy rozwiazan. moce rzędu 420 w górę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 02 Oct 2007 - 12:09
Post #139


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





sterowaniu z/bez przepustnicy ... nie wiem o co za bardzo chodzi


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sline
post Tue, 02 Oct 2007 - 17:51
Post #140


User
Dołączył: Sun, 09 April 2006
Skąd: PL





chyba z Przepływomierzem i bez Przepływomierza
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 17:37