Shoutbox 0 nowych PW 


12 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Tuning Audi S2
pilachgt
post Thu, 23 Aug 2007 - 23:49
Post #101


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 February 2004
Skąd: Lublin





CYTAT("DeS":14t8hhi3)
Jeśli pali Ci 20 litrów to masz awarię i zacznij od jej wyeliminowania.

A co do wtrysków RS i mocnej pompy to nic się nie zmieni na ori sofcie, bo komp sobie sam dostosuje ilość paliwa wedle potrzeb.


sam jestes awaria

mi w miescie palila 19l bez strasznych szalenstw


--------------------
taniekola.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 23 Aug 2007 - 23:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Fri, 24 Aug 2007 - 07:43
Post #102


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





wieksze wtryski nic nie dadzą, ba nawet bedzie wiecej paliwa lało, do k26 wsytarczają seryjne wstryski wiec nie trzeba kupowac tych od rs2


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
L5turbo
post Fri, 24 Aug 2007 - 14:48
Post #103


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 February 2006
Skąd: Białystok





jakie mozliwosci daje seryjne turbo k27 ze sporta z silniku 2.2 20V? wlasnie znajomy takie dorwał i juz podczepia
przy jakich obrotach mozna sie spodziewac boostu?

na razie jest to odswiezony silnik 3B z k24 w B3 sedanie z czipsem na 0,8-0,9bara. po podczepieniu turbosprezarki bede to przerabial na silnik AAN,ABY (przerobka wiazki, komp + map 3bar , cewki) i program na ~1,5-1,6bar, szacuje, ze powinien przekroczyc 300KM (320?). Potem juz niedluga droga zrobić sterowanie ala RS2 (mala przeroba kompa + soft (nawet tuningowy od rsa) , i kolektor wydechowy ala rs samodziełka ).

Pytanie pomocnicze. Zastanawialem sie czy jest sens stosować DV (seryjny bosch z 1.8t) dwie sztuki rownolegle? Bo zauwazylem u kolegi darka, że przy zmianie biegu turbinka traci impet i trzeba chwilki, zeby odzyskac pelne doladowanie i ciag. u innego znajomego przy podobnym setupie i mniejszej mocy efektu tego nie ma.


--------------------
Audi 200 turbo quattro
Pastuch B5 2.8 "quattro"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Fri, 24 Aug 2007 - 16:27
Post #104


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





K27 to okolice 400-420 KM przy sporym lagu, przy odcince można liczyć na doładowanie 1.4 bara , w peak'u okolica 1.9 bara jest osiągalna, gorszej górze niż w przypadku turbin np. garretta na BB. Pełne doładowanie to okolice 4000 rpm. Myślę, że się w powyższym dużo nie mylę. W końcu sam na k27 jeżdżę.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dex17
post Fri, 24 Aug 2007 - 17:02
Post #105


User
Dołączył: Fri, 20 April 2007
Skąd: Nedherland





A więc jest tak:

Kupiłem auto już z zamontowanym K26,IC,wydech 3" przez Koraszewskiego,który dołączył adnotacje:

"Uwagi dotyczące osprzętu,który powinien być to turbiny K26

1. elektronika
2. map-sensor 300kpa
3. sprężyna sportowa
4. pompa paliwa 5-7 atmosfer
5. wtryski 034906031F "

Dlatego myślałem o wtryskach i pompie ale bałem sie z byt dużego wzrostu spalania,a co do softu to raczej nie ma wnioskując z uwag.

Według raportów takie spalania mają raczej silniki 3B

http://www.autocentrum.pl/zuzycie_paliwa/Audi_S2.html

choć mam nadzieje,że to właśnie soft,idzie go sprawdzić czy go mam czy nie?
Moje spalanie to miasto przy prawie spokojnej.


--------------------
S2 Coupe V-max 255km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 24 Aug 2007 - 17:05
Post #106


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





k26 z audi 200 nie może dac wiecej niz 300KM

tyle wtryski seryjne z S2 dają radę, co innego regulator czy pompa.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 27 Aug 2007 - 10:45
Post #107


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Albert ja tez ide za twoimi wskazowkami kable ngk RC-AD207 juz kolo mnie leza, dzisiaj je zakladam, swiece tez juz prawie zamowione..teraz wydech..nie ma jakos pieknie wygladac wiec bedzie kwasowka albo nie...i teraz pytanie mowisz ze 3''? i jeden tlumik srodkowy... pracuje nad osprzetem...dzisiaj jade do audi dowiedziec sie ile kosztuje zestaw tych wszystkich gumowych elementow zeby je wymienic na nowe...samco moze i sa ok ale tysiak za kilka zlaczek to troche duzo..


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
L5turbo
post Mon, 27 Aug 2007 - 10:50
Post #108


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 February 2006
Skąd: Białystok





czy ktos ma wiarygodne dane (cc/min @ 3bar + ew. przy innych) odnośnie wtryskiwaczy bosch'a z silnikow 3B, AAN/ABY, ADU oraz tych z porsch 911 turbo. bo ja mam jakies tabele i troche danych z roznych zrodel, ale sa pewne rozbiezności. mozna zrobic jakies malutkie zestawienie.

z tego co pamietam to seryjne regulatory cisnienia sa nastepujace:
3B 3bar
AAN/ABY 4bar
ADU 3,8bar


--------------------
Audi 200 turbo quattro
Pastuch B5 2.8 "quattro"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 27 Aug 2007 - 11:11
Post #109


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





prnit: sprawdz koniecznie rurki od RS2 nie S2 bo ty masz inne turbo

Added after 15 minutes:

3B - 320cc/min at 3bar
ABY/AAN - 323cc/min at 4bar
ADU - 444cc/min at 3.8bar
Oragne Porsche - 511cc at 3.8 bar


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 27 Aug 2007 - 11:27
Post #110


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





rozmawialem z Mackiem Grabowskim odnosnie wydechu..i jeszcze pytanie..Albert czy do tej mojej zamierzonej mocy max 350-370 km nie wystarczy wydech 2,5'' czy tylko 3''? nie chce zeby bylo za mega glosno i Maciek mowi ze do tej mocy o ktorej mowie 2,5 cala spokojnie wystarczy.....jak myslisz/myslicie?


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 27 Aug 2007 - 11:52
Post #111


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





jeśli chcesz ograniczyć głośność wydechu to daj długi(większy) tłumik lub tłumik środkowy (zamiast katalizatora) + końcowy

jeśli chcesz koniecznie zrobić wydech za mniejsze pieniądze to możesz zrobić 3 cale downpipe, a potem 2.5 cala od plecionki dalej resztę

ja raczej spotkałem się z 3 calowymi wydechami do S2 i raczej nikt nie robił 2.5


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 27 Aug 2007 - 13:44
Post #112


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





czyli 3 cale ma byc na jednym tlumiku ..ok tak bedzie


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Mon, 27 Aug 2007 - 13:53
Post #113


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT("prnit":3rqzxr3x)
czyli 3 cale ma byc na jednym tlumiku ..ok tak bedzie

Leo chyba ma tak u siebie i jest dość głośno
Jeśli sie myle to niech mnie Leo poprawi


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Mon, 27 Aug 2007 - 14:45
Post #114


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





jest głośno. Fakt. W s2jce carlita był dodatkowy tłumik środkowy, i znacznie wyciszył autko, u mnie jest tylko końcowy.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Mon, 27 Aug 2007 - 15:15
Post #115


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Ja mam 2.5 cala na małych tłumikach - całość od "Motowydechy" i jest raczej głośno, ale bez przesady.


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 27 Aug 2007 - 15:50
Post #116


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





DeS a ile masz mocy u siebie w esce? dlaczego wolales wziasc 2,5? i daj jakis kontakt do tej motowydechy.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Mon, 27 Aug 2007 - 15:55
Post #117


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("prnit":2ejkfp13)
DeS a ile masz mocy u siebie w esce? dlaczego wolales wziasc 2,5? i daj jakis kontakt do tej motowydechy.


Ja mam serię czyli 220PS, narazie i tak nie zamierzam przekraczać 300PSów więc 3cale nie są mi potrzebne.

http://www.motowydech.prv.pl/

Koledzy zapomnieli dodać, że zrobienie 3 cali w Coupe nie jest takie proste Jest problem z przejściem nad półosią.


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kteino
post Mon, 27 Aug 2007 - 23:30
Post #118


Super User
Dołączył: Wed, 26 November 2003
Skąd: Łódź,Wwa





gadanie, nie ma problemu, tylko trzeba to zrobić z głową:



Podobnie z głośnością, jak jest wydech źle przemyślany i z kiepskich materiałów to będzie głośny, niezależnie czy ma 2,5 czy 3 cale. Oczywiście polecam dwa tłumiki.
Piotrek- 2,5 nie bardzo do ponad 380km, też się zastanawiałem długo. 2,75 na styk, ale po co? Jedyna wada 3" że są nawet pare razy droższe od 2,5.


--------------------
1660KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kefirsky
post Tue, 28 Aug 2007 - 00:21
Post #119


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2003
Skąd: Niepolska





CYTAT("Albert":16cxn1w1)
3B - 320cc/min at 3bar
ABY/AAN - 323cc/min at 4bar


Przy okazji...Czy wtryski z AANa są nominalnie na 4 bary, czy Audi już podniosło ich wydajność przez podkręcenie ciśnienia paliwa? Czy mogę puścić je na jeszcze wyższe ciśnienie? Jakie sa rezerwy dla wtrysków z 3B i z AANa?

I jeszcze jedno...co myślicie o opcji z 2,5 cala i wylotem z WG puszczonym oddzielnie? Pomijam aspekty odsłuchowe...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kteino
post Tue, 28 Aug 2007 - 00:35
Post #120


Super User
Dołączył: Wed, 26 November 2003
Skąd: Łódź,Wwa





oddzielny wylot z wg- tak, tu już trochę lepiej, ale przecież w momencie, kiedy silnik produkuje najwięcej spalin na pełnym otwarciu przepustnicy wastegate i tak jest zamknięty...


--------------------
1660KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 17:34