![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Lublin ![]() |
CYTAT("DeS":14t8hhi3) Jeśli pali Ci 20 litrów to masz awarię i zacznij od jej wyeliminowania.
A co do wtrysków RS i mocnej pompy to nic się nie zmieni na ori sofcie, bo komp sobie sam dostosuje ilość paliwa wedle potrzeb. sam jestes awaria mi w miescie palila 19l bez strasznych szalenstw -------------------- taniekola.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
wieksze wtryski nic nie dadzą, ba nawet bedzie wiecej paliwa lało, do k26 wsytarczają seryjne wstryski wiec nie trzeba kupowac tych od rs2
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 01 February 2006 Skąd: Białystok ![]() |
jakie mozliwosci daje seryjne turbo k27 ze sporta z silniku 2.2 20V? wlasnie znajomy takie dorwał i juz podczepia
przy jakich obrotach mozna sie spodziewac boostu? na razie jest to odswiezony silnik 3B z k24 w B3 sedanie z czipsem na 0,8-0,9bara. po podczepieniu turbosprezarki bede to przerabial na silnik AAN,ABY (przerobka wiazki, komp + map 3bar , cewki) i program na ~1,5-1,6bar, szacuje, ze powinien przekroczyc 300KM (320?). Potem juz niedluga droga zrobić sterowanie ala RS2 (mala przeroba kompa + soft (nawet tuningowy od rsa) , i kolektor wydechowy ala rs samodziełka ). Pytanie pomocnicze. Zastanawialem sie czy jest sens stosować DV (seryjny bosch z 1.8t) dwie sztuki rownolegle? Bo zauwazylem u kolegi darka, że przy zmianie biegu turbinka traci impet i trzeba chwilki, zeby odzyskac pelne doladowanie i ciag. u innego znajomego przy podobnym setupie i mniejszej mocy efektu tego nie ma. -------------------- Audi 200 turbo quattro
Pastuch B5 2.8 "quattro" |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
K27 to okolice 400-420 KM przy sporym lagu, przy odcince można liczyć na doładowanie 1.4 bara , w peak'u okolica 1.9 bara jest osiągalna, gorszej górze niż w przypadku turbin np. garretta na BB. Pełne doładowanie to okolice 4000 rpm. Myślę, że się w powyższym dużo nie mylę. W końcu sam na k27 jeżdżę.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
User Dołączył: Fri, 20 April 2007 Skąd: Nedherland ![]() |
A więc jest tak:
Kupiłem auto już z zamontowanym K26,IC,wydech 3" przez Koraszewskiego,który dołączył adnotacje: "Uwagi dotyczące osprzętu,który powinien być to turbiny K26 1. elektronika 2. map-sensor 300kpa 3. sprężyna sportowa 4. pompa paliwa 5-7 atmosfer 5. wtryski 034906031F " Dlatego myślałem o wtryskach i pompie ale bałem sie z byt dużego wzrostu spalania,a co do softu to raczej nie ma wnioskując z uwag. Według raportów takie spalania mają raczej silniki 3B http://www.autocentrum.pl/zuzycie_paliwa/Audi_S2.html choć mam nadzieje,że to właśnie soft,idzie go sprawdzić czy go mam czy nie? Moje spalanie to miasto przy prawie spokojnej. -------------------- S2 Coupe V-max 255km/h
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
k26 z audi 200 nie może dac wiecej niz 300KM
tyle wtryski seryjne z S2 dają radę, co innego regulator czy pompa. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Albert ja tez ide za twoimi wskazowkami kable ngk RC-AD207 juz kolo mnie leza, dzisiaj je zakladam, swiece tez juz prawie zamowione..teraz wydech..nie ma jakos pieknie wygladac wiec bedzie kwasowka albo nie...i teraz pytanie mowisz ze 3''? i jeden tlumik srodkowy... pracuje nad osprzetem...dzisiaj jade do audi dowiedziec sie ile kosztuje zestaw tych wszystkich gumowych elementow zeby je wymienic na nowe...samco moze i sa ok ale tysiak za kilka zlaczek to troche duzo..
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 01 February 2006 Skąd: Białystok ![]() |
czy ktos ma wiarygodne dane (cc/min @ 3bar + ew. przy innych) odnośnie wtryskiwaczy bosch'a z silnikow 3B, AAN/ABY, ADU oraz tych z porsch 911 turbo. bo ja mam jakies tabele i troche danych z roznych zrodel, ale sa pewne rozbiezności. mozna zrobic jakies malutkie zestawienie.
z tego co pamietam to seryjne regulatory cisnienia sa nastepujace: 3B 3bar AAN/ABY 4bar ADU 3,8bar -------------------- Audi 200 turbo quattro
Pastuch B5 2.8 "quattro" |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
prnit: sprawdz koniecznie rurki od RS2 nie S2 bo ty masz inne turbo
Added after 15 minutes: 3B - 320cc/min at 3bar ABY/AAN - 323cc/min at 4bar ADU - 444cc/min at 3.8bar Oragne Porsche - 511cc at 3.8 bar -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
rozmawialem z Mackiem Grabowskim odnosnie wydechu..i jeszcze pytanie..Albert czy do tej mojej zamierzonej mocy max 350-370 km nie wystarczy wydech 2,5'' czy tylko 3''? nie chce zeby bylo za mega glosno i Maciek mowi ze do tej mocy o ktorej mowie 2,5 cala spokojnie wystarczy.....jak myslisz/myslicie?
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
jeśli chcesz ograniczyć głośność wydechu to daj długi(większy) tłumik lub tłumik środkowy (zamiast katalizatora) + końcowy
jeśli chcesz koniecznie zrobić wydech za mniejsze pieniądze to możesz zrobić 3 cale downpipe, a potem 2.5 cala od plecionki dalej resztę ja raczej spotkałem się z 3 calowymi wydechami do S2 i raczej nikt nie robił 2.5 -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
czyli 3 cale ma byc na jednym tlumiku ..ok tak bedzie
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
CYTAT("prnit":3rqzxr3x) czyli 3 cale ma byc na jednym tlumiku ..ok tak bedzie
Leo chyba ma tak u siebie i jest dość głośno Jeśli sie myle to niech mnie Leo poprawi -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
jest głośno. Fakt. W s2jce carlita był dodatkowy tłumik środkowy, i znacznie wyciszył autko, u mnie jest tylko końcowy.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja mam 2.5 cala na małych tłumikach - całość od "Motowydechy" i jest raczej głośno, ale bez przesady.
-------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
DeS a ile masz mocy u siebie w esce? dlaczego wolales wziasc 2,5? i daj jakis kontakt do tej motowydechy.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("prnit":2ejkfp13) DeS a ile masz mocy u siebie w esce? dlaczego wolales wziasc 2,5? i daj jakis kontakt do tej motowydechy.
Ja mam serię czyli 220PS, narazie i tak nie zamierzam przekraczać 300PSów więc 3cale nie są mi potrzebne. http://www.motowydech.prv.pl/ Koledzy zapomnieli dodać, że zrobienie 3 cali w Coupe nie jest takie proste Jest problem z przejściem nad półosią. -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 26 November 2003 Skąd: Łódź,Wwa ![]() |
gadanie, nie ma problemu, tylko trzeba to zrobić z głową:
![]() Podobnie z głośnością, jak jest wydech źle przemyślany i z kiepskich materiałów to będzie głośny, niezależnie czy ma 2,5 czy 3 cale. Oczywiście polecam dwa tłumiki. Piotrek- 2,5 nie bardzo do ponad 380km, też się zastanawiałem długo. 2,75 na styk, ale po co? Jedyna wada 3" że są nawet pare razy droższe od 2,5. -------------------- 1660KM.
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
CYTAT("Albert":16cxn1w1) 3B - 320cc/min at 3bar
ABY/AAN - 323cc/min at 4bar Przy okazji...Czy wtryski z AANa są nominalnie na 4 bary, czy Audi już podniosło ich wydajność przez podkręcenie ciśnienia paliwa? Czy mogę puścić je na jeszcze wyższe ciśnienie? Jakie sa rezerwy dla wtrysków z 3B i z AANa? I jeszcze jedno...co myślicie o opcji z 2,5 cala i wylotem z WG puszczonym oddzielnie? Pomijam aspekty odsłuchowe... |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 26 November 2003 Skąd: Łódź,Wwa ![]() |
oddzielny wylot z wg- tak, tu już trochę lepiej, ale przecież w momencie, kiedy silnik produkuje najwięcej spalin na pełnym otwarciu przepustnicy wastegate i tak jest zamknięty...
-------------------- 1660KM.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 17:34 |