![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 14 October 2006 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
CYTAT("danek022":2j0mtm5q) Zdaje sobie sprawe ze to w sunie duzo nie jest, ale to jest silniczek 1.6
Ciekaw jestem ile pali RST kolegi Bakstera poki angole nie wystroili to pewnie i ze 30l/10min jazdy ale to normalne i sam mialem cholerne klopoty zeby jakos ogarnac (a u mnie to seria jest przecie...) ogolnie rs bedzie ci palil wiecej wyjsciowo bo wiekszy litraz, a co do palowania to i tak i tak roznie to wychodzi, tym bardziej ze wskaznik w escortach to chyba w tylko sobie wiadomy sposob pokazuje il paliwa w baku |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Fri, 17 March 2006 Skąd: Tarnów ![]() |
heh jak sie ma w miare zdrowe ERST to trudno jezdzic jak emeryt po prostu az kusi zeby troszke posyczec na miescie a miny wlascicieli nowych aut dostajacych od staruszka sa bezcenne kiedys mialem watpliwosci po prostu balem sie starego auta turbo teraz wiem ze praktycznie jak kazde auto starsze ma swoje kaprysy.Wystarczy dbac a potem radocha z jazdy nieziemska
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Fajny projekt, trzymam kciuki. Jak tam prace z autem?
P.S. Widzę, że kolega też z Ursynowa. -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
oj danek dane a juz myslalem ze zostaniesz przy tej padaczce ze slaska. Ale szacun widze ze zabrales sie do roboty. moze nowy dyrektor wynajmie ci miejsce na parkingu w polmocie hehe
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Widziałem dzisiaj twoje escorty na przeciwko tesco. Kabriolecik fajnie się prezentuje.
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: 22 ![]() |
Owszem z Ursynowa, ale niedługo wybywam.
Prace obecnie stoją w miejscu. Zbieram hajs na graty, nie mam gdzie zrobić swapa, ale już niebawem będę miał własny garaż więc jakieś nadzieje są. A Ty mate96 kombinujesz coś ze swoim sx'em? -------------------- When too much is NOT enough
RS2000 engine in MK4 body |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
bedzie to najszybszy w polmocie gruz (o ile juz nie jest)
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: 22 ![]() |
No zależy czy TN sobie gta nie kupi, albo jak mi wyjdzie Escort.
-------------------- When too much is NOT enough
RS2000 engine in MK4 body |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
hmm escort powiadasz. chyba predzej moje zezre rdza niz ty mnie objedziesz
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: 22 ![]() |
OK. Przyjmuje wyzwanie. Myślę, że na maj go skończę, wiec sie szykuj.
-------------------- When too much is NOT enough
RS2000 engine in MK4 body |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: 22 ![]() |
Projekt trochę ruszył do przodu. Wywaliłem silnik z RSa. Było kilka kłopotów, ale w końcu sie udało. Największy kłopot był w stawieniem motoru na przymiarki. Prosto nie chciał wejść, ale nie miał innego wyjścia i sie zmieścił. Dużo luzu nie zostało
![]() Byłem bliski załamania, ale opuściłem trochę motor i po delikatnym (10mm) podcięciu podłużnicy (za kielichem oczywiście) końcówka skrzyni schowała się i teraz do prawej podłużnicy do koła pasowego mam jakieś 35mm, więc jest luz ![]() Osłabioną podłużnicę delikatnie wzmocnie, żeby jakiejś niemiłej niespodzianki nie było. Na chwilę obecną jest przespawana łapa silnika od RSa, ale tylko na 3 spawy, alby można było ją łatwo odciąc gdyby coś nie grało z innymi. Oryginalnie silnik trzymany był na jednej łapie, a skrzynia na 3. Oczywiście tak tez będzie w cabrio tyle tylko że zamocuje sanki co przymały poprzednią skrzynie. Zdemontowałem także hamulce przednie. W najbliższym czasie zabiorę sie za tylne. Fotele Recaro, Pompę hamulcową, serwo. Zastanawiam sie tylko czy przerzucać wspomaganie, czy wywalić pompę. Magiel z RSa jest znacząco większy niż w cabrio, a ja mam mało miejsca, bo escorciur mały, a motor i skrzynia od RSa jest konkretnej wielkości. Z tym się będę musiał wstrzymać jeszcze trochę. Zamieszczam trochę zdjęć. W najbliższym czasie postaram się zrobić dokładniejsze. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- When too much is NOT enough
RS2000 engine in MK4 body |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 03 September 2025 - 02:43 |