Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  « < 3 4 5 6 >  
Reply to this topicStart new topic
> smarowanie turbosprężarek
hz10
post Fri, 18 Feb 2011 - 21:56
Post #81


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





można spokojnie zamontować
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 18 Feb 2011 - 21:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
taquito
post Wed, 06 Jul 2011 - 23:11
Post #82


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 September 2006
Skąd: Tarnowskie Góry





Odkopie aby nie zakladac kolejnego tematu


Chcialbym sie dowiedziec czy turbiny montowane seryjnie w 180 konnych 1.8 turbo VAG kkk k03s (sport) sa na lozyskach kulowych czy slizgowych ?


--------------------
Fiat CC 1.2 8v Turbo

ET 11,7s @ 195km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 06 Jul 2011 - 23:23
Post #83


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





ślizgowych
Go to the top of the page
 
+Quote Post
taquito
post Wed, 06 Jul 2011 - 23:41
Post #84


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 September 2006
Skąd: Tarnowskie Góry





CYTAT(hz10 @ Wed, 06 Jul 2011 - 23:23) *
ślizgowych



OK wielkie dzieki


--------------------
Fiat CC 1.2 8v Turbo

ET 11,7s @ 195km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MArcin91
post Thu, 14 Jul 2011 - 14:35
Post #85


Super User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: Poznań





Mam pytanie w sprawie restryktora. Posiadam turbo sprężarkę KKK K14 z opla 2.3td i chyba nie ma ona restryktora. Ciśnienie oleju wg katalogu w moim silniku wynosi 3bar przy 4000obr/min.
Ktoś wcześniej pisał że do kkk nie trzeba restroktora. Czy w moim przypadku muszę zastosować restryktor??

Przewód olejowy będzie mieć średnice 3mm


--------------------
Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Wed, 27 Jul 2011 - 13:39
Post #86


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Też zapytam Holset hx35 jest na ślizgowych ? czy restryktor 2mm będzie odpowiedni ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elcoyote
post Wed, 27 Jul 2011 - 15:03
Post #87


Super User
Dołączył: Tue, 15 May 2007
Skąd: Oświęcim





hx35 na ślizgowych
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cybul
post Sun, 30 Oct 2011 - 14:32
Post #88


User
Dołączył: Wed, 22 October 2008





Witam. Teraz uturbiam autko na K03.
Pytanie dotyczy smarowania tzn: Na górze nad spływem są :mały króciec- olej, większy-woda. A z boku otwór z gwintem m8 a w nim na końcu otworek na oko 0.5mm. Może ktoś ma opis wszystkich połączeń K03. Będę wdzięczy.
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
taquito
post Sun, 30 Oct 2011 - 20:28
Post #89


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 September 2006
Skąd: Tarnowskie Góry





splyw napewno poznasz, dokladnie nad nim masz zasilanie olejem a miedzy zasilaniem w olej po obu stronach sa króćce na obieg "wody"


--------------------
Fiat CC 1.2 8v Turbo

ET 11,7s @ 195km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cybul
post Sun, 30 Oct 2011 - 20:37
Post #90


User
Dołączył: Wed, 22 October 2008





To to jasne tylko co tam robi z boku otwór m8 z dziurką ok 0.5mm?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
taquito
post Sun, 30 Oct 2011 - 21:11
Post #91


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 September 2006
Skąd: Tarnowskie Góry





czyli oprocz dwooch wodnych zasilania i splywu oleju masz jeszcze 5 ty krociec ?


--------------------
Fiat CC 1.2 8v Turbo

ET 11,7s @ 195km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cybul
post Tue, 01 Nov 2011 - 14:47
Post #92


User
Dołączył: Wed, 22 October 2008





Nie jest to któciec tylko nagwintowany otwór m8 z maleńka dziurka na końcu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
taquito
post Tue, 01 Nov 2011 - 15:22
Post #93


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 September 2006
Skąd: Tarnowskie Góry





u mnie jest jeszcze piaty nagwintowany otwor ale jest zaslepiony, sprawdze na jednej ze starych turbin czy jest tam jakas dziurka


--------------------
Fiat CC 1.2 8v Turbo

ET 11,7s @ 195km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kevin_mkIII
post Fri, 04 May 2012 - 22:44
Post #94


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2008
Skąd: Tarnowskie Góry





panowie wybaczcie ze odkopuje temat...chodzi mi o turbo z evo td05 i smarowanie jej...zagladajac w otwor w sprezarce widzezejest restryktor... wiem ze przewod metalowy ma wbudowany restryktor w sobie..jako ze to turbo montowane jest w 1.8t musze dorobic przewod zasilania olejem. ciezko dobrac takie "banjo" wiec chcialem zapytac czy sam restryktor wbudowany w turbo... o ile to restryktor mozna zostawic instalujac bez tego metalowego przewodu z restryktorem??
z gory dzieki za odpowiedz


--------------------
10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shouphas
post Sat, 05 May 2012 - 20:12
Post #95


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 March 2005
Skąd: Witten/Radzionków





Kev pierwsze to dopytal bym sie znawcow jakie cisnienie oleju na wolnych i pod obciazeniem ma EVO z ktorego jest turbo i porownal z cisnieniem w 1,8. Ale mysle ze powinno byc podobnie ale nie zaszkodzi sprawdzic. Nastepnie zalozyl bym ori restryktor ale jesli mowisz ze jest on w przewodzie to zostaje zmierzyc jego srednice i nastepnie albo dac bandzo z drazona sruba o takim samym otworze ktory bedzie restryktorem albo jesli przewod masz zakonczony nakretka nakrecana na gwint w srodku ktorego jest otwor to zostaje go zaspawac i wiercic nowa dziurke lub jeszcze cos takiego ale u Ciebie to juz chyba podchodzi pod drut wink.gif

https://lh3.googleusercontent.com/-gy2Y4qJa...12/DSC00605.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-Hd5R0Eo6...12/DSC00606.JPG

Szczerze dla wlasnego spokoju wolal bym dac restryktor bo szkoda uszczelniaczy wink.gif
Zmierz jeszcze srednice dziurki w T i srednice ori restryktora moze sa takie same i wystarczy skrecic ale szczerze nieliczyl bym na to wink.gif


--------------------
Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ...
176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kevin_mkIII
post Mon, 07 May 2012 - 08:38
Post #96


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2008
Skąd: Tarnowskie Góry





ogarniete... złozyłem to na oryginalnym przewodzie z restryktorem, srube niestety połaczeniową trzeba było dorobic... wszystko juz skrecone i czeka na strojenie.


--------------------
10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Thu, 17 Jan 2013 - 13:37
Post #97


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





To teraz ja odkopię nieco temat.
Silnik to oplowskie C20XE, na kutych gratach itd. Skąd mógłbym złapać ciśnienie oleju w tym silniku? Czy bezpieczne byłoby złapać olej z głowicy? Chodzi mi o zaślepiony otwór technologiczny, dokładnie ten ze zdjęcia poniżej:



Zaślepiona jest tutaj magistrala smarująca szklanki.
Turbosprężarka jest z mitsubishi evo 8 (TD05) i tam oryginalnie smarowanie turbiny jest wzięte właśnie z głowicy.
Co o tym sądzicie??

I jeszcze jedno pytanie odnośnie turbiny TD05, bo podobna ma ona wbudowany restryktor i nic nie trzeba kombinować, prawda to?
Pozdro.



--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Thu, 17 Jan 2013 - 14:34
Post #98


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





nieprawda , turbina ta wbrew powszechnym opinią nie posiada restryktora , fabrycznie evo posiada restryskot w oczku przewodu zasilającego sprężarkę o średnicy 2mm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Thu, 17 Jan 2013 - 14:45
Post #99


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





O popatrz, a jednak. No dobra, czyli trzeba zastosować restryktor 2mm?


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Thu, 17 Jan 2013 - 17:18
Post #100


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Ja mam w TD04 w śrubie banjo zrobiony restryktor 1.5mm.


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  « < 3 4 5 6 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 02:18