![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
można spokojnie zamontować
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
Odkopie aby nie zakladac kolejnego tematu
Chcialbym sie dowiedziec czy turbiny montowane seryjnie w 180 konnych 1.8 turbo VAG kkk k03s (sport) sa na lozyskach kulowych czy slizgowych ? -------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
ślizgowych
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
-------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Mam pytanie w sprawie restryktora. Posiadam turbo sprężarkę KKK K14 z opla 2.3td i chyba nie ma ona restryktora. Ciśnienie oleju wg katalogu w moim silniku wynosi 3bar przy 4000obr/min.
Ktoś wcześniej pisał że do kkk nie trzeba restroktora. Czy w moim przypadku muszę zastosować restryktor?? Przewód olejowy będzie mieć średnice 3mm -------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Też zapytam Holset hx35 jest na ślizgowych ? czy restryktor 2mm będzie odpowiedni ?
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: Oświęcim ![]() |
hx35 na ślizgowych
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
User Dołączył: Wed, 22 October 2008 ![]() |
Witam. Teraz uturbiam autko na K03.
Pytanie dotyczy smarowania tzn: Na górze nad spływem są :mały króciec- olej, większy-woda. A z boku otwór z gwintem m8 a w nim na końcu otworek na oko 0.5mm. Może ktoś ma opis wszystkich połączeń K03. Będę wdzięczy. Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
splyw napewno poznasz, dokladnie nad nim masz zasilanie olejem a miedzy zasilaniem w olej po obu stronach sa króćce na obieg "wody"
-------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
User Dołączył: Wed, 22 October 2008 ![]() |
To to jasne tylko co tam robi z boku otwór m8 z dziurką ok 0.5mm?
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
czyli oprocz dwooch wodnych zasilania i splywu oleju masz jeszcze 5 ty krociec ?
-------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
User Dołączył: Wed, 22 October 2008 ![]() |
Nie jest to któciec tylko nagwintowany otwór m8 z maleńka dziurka na końcu.
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
u mnie jest jeszcze piaty nagwintowany otwor ale jest zaslepiony, sprawdze na jednej ze starych turbin czy jest tam jakas dziurka
-------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2008 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
panowie wybaczcie ze odkopuje temat...chodzi mi o turbo z evo td05 i smarowanie jej...zagladajac w otwor w sprezarce widzezejest restryktor... wiem ze przewod metalowy ma wbudowany restryktor w sobie..jako ze to turbo montowane jest w 1.8t musze dorobic przewod zasilania olejem. ciezko dobrac takie "banjo" wiec chcialem zapytac czy sam restryktor wbudowany w turbo... o ile to restryktor mozna zostawic instalujac bez tego metalowego przewodu z restryktorem??
z gory dzieki za odpowiedz -------------------- 10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: Witten/Radzionków ![]() |
Kev pierwsze to dopytal bym sie znawcow jakie cisnienie oleju na wolnych i pod obciazeniem ma EVO z ktorego jest turbo i porownal z cisnieniem w 1,8. Ale mysle ze powinno byc podobnie ale nie zaszkodzi sprawdzic. Nastepnie zalozyl bym ori restryktor ale jesli mowisz ze jest on w przewodzie to zostaje zmierzyc jego srednice i nastepnie albo dac bandzo z drazona sruba o takim samym otworze ktory bedzie restryktorem albo jesli przewod masz zakonczony nakretka nakrecana na gwint w srodku ktorego jest otwor to zostaje go zaspawac i wiercic nowa dziurke lub jeszcze cos takiego ale u Ciebie to juz chyba podchodzi pod drut
![]() https://lh3.googleusercontent.com/-gy2Y4qJa...12/DSC00605.JPG https://lh5.googleusercontent.com/-Hd5R0Eo6...12/DSC00606.JPG Szczerze dla wlasnego spokoju wolal bym dac restryktor bo szkoda uszczelniaczy ![]() Zmierz jeszcze srednice dziurki w T i srednice ori restryktora moze sa takie same i wystarczy skrecic ale szczerze nieliczyl bym na to ![]() -------------------- Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ... 176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;] |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2008 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
ogarniete... złozyłem to na oryginalnym przewodzie z restryktorem, srube niestety połaczeniową trzeba było dorobic... wszystko juz skrecone i czeka na strojenie.
-------------------- 10' Golf mkVI R
365ps 481Nm powered by Compsport |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
To teraz ja odkopię nieco temat.
Silnik to oplowskie C20XE, na kutych gratach itd. Skąd mógłbym złapać ciśnienie oleju w tym silniku? Czy bezpieczne byłoby złapać olej z głowicy? Chodzi mi o zaślepiony otwór technologiczny, dokładnie ten ze zdjęcia poniżej: ![]() Zaślepiona jest tutaj magistrala smarująca szklanki. Turbosprężarka jest z mitsubishi evo 8 (TD05) i tam oryginalnie smarowanie turbiny jest wzięte właśnie z głowicy. Co o tym sądzicie?? I jeszcze jedno pytanie odnośnie turbiny TD05, bo podobna ma ona wbudowany restryktor i nic nie trzeba kombinować, prawda to? Pozdro. -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
nieprawda , turbina ta wbrew powszechnym opinią nie posiada restryktora , fabrycznie evo posiada restryskot w oczku przewodu zasilającego sprężarkę o średnicy 2mm
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
O popatrz, a jednak. No dobra, czyli trzeba zastosować restryktor 2mm?
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Ja mam w TD04 w śrubie banjo zrobiony restryktor 1.5mm.
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 02:18 |