Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  « < 4 5 6  
Reply to this topicStart new topic
> smarowanie turbosprężarek
Porszak
post Thu, 17 Jan 2013 - 17:52
Post #101


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





CYTAT(Rafciu @ Thu, 17 Jan 2013 - 14:45) *
O popatrz, a jednak. No dobra, czyli trzeba zastosować restryktor 2mm?

w pierwszym poscie jest napisane jakie powinno być cisnienie wiec zeby nie robić w ciemno wypada zmierzyć cisnienie w tym miejscu w glowicy i zastosować odpowiedni restryktor jesli potrzeba. sa rozne pompy oleju i rożne miejsca poboru oleju do turbo wiec albo mierzysz albo walisz w ciemno.


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 17 Jan 2013 - 17:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mattheo90
post Thu, 17 Jan 2013 - 22:04
Post #102


Super User
Dołączył: Wed, 03 November 2010
Skąd: zbąszyń





z ori let zasilanie do turbo plus restryktor 1,5-2mm powinien styknac chyba ze masz ori letowski waz to sprobowalbym bez dodatkoego restryktora.

Pozdr~~


--------------------
Nieprawniona komercyjna sygnatura.

Szybko wyczerpałeś 100% cierpliwości moderatorów i niestety musisz poczekać, aż Ci się 20% skasuje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hatsan
post Thu, 25 Jul 2013 - 13:35
Post #103


Frequent User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: SzczebrzeszyN





To jak wkońcu jest,mam TBO228 z volvo 1.7 seryjnie nie ma zadnego restryktora jest przewód 5mm i taki wchodzi do turbosprezarki, chcąc włozyc to do innego pojazdu o cisnieniu oleju wiekszym o 1bara musze stosować jakis restryktor?Zebym nie zatarł wirnika...

A tak wogóle ma ktos jakies informacje co do tej turbosprezarki? bo nigdzie nic niemoge znaleśc ,historia widze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jabcok20
post Fri, 23 May 2014 - 18:52
Post #104


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Lębork





Stary temat ale szukam odpowiedzi. Pompa posiada maks 5 barów ciśneinia, turbo wymaga maks 3,5. Skoro ori turbo na łozysach ślizgowych ma restrykcje w korpusie 4mm to restrykcja dla turba ball bearing ma byc mniejsza o 1mm czy ma wynosic ok 1mm?


--------------------
Mercedes W201 M104
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tuneliner
post Fri, 30 May 2014 - 13:25
Post #105


User
Dołączył: Fri, 30 May 2014





Jak sprawa wyglada w zetec 2.0?
mam ori turbo od rsa nie wiem czy to kulkowe czy ślizgowe, cisnienie biore z zaślepki z tyłu bloku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wymiot
post Fri, 30 May 2014 - 14:15
Post #106


Frequent User
Dołączył: Sat, 23 March 2013





wpisz numery do google to sie dowiesz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tuneliner
post Fri, 30 May 2014 - 17:33
Post #107


User
Dołączył: Fri, 30 May 2014





garrett gt3 ar 0 52 m13

nic nie znalazłem, tak pewnie zle szukam. Zna ktos?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wiciu_S
post Tue, 17 Feb 2015 - 21:21
Post #108


User
Dołączył: Thu, 29 January 2015
Skąd: Śrem





Trochę odgrzeje kotleta wink.gif Mam turbinę TD04L-14T z volvo, przyszła razem ze wsztskimi wężami i śrubami no i żaden element nie posiada restrykcji huh.gif Czytając wątek utwierdziłem się w tym, żę jednak musi być więc zaspawałem ori otwory w śrubie i nawierciłem nowe dziurki 1,5mm z obu stron śruby https://www.dropbox.com/s/h4h7hbs3mj6jq5o/2....05.52.jpg?dl=0 może tak być, czy jednak zaspawać dół śruby i tam wywiercić jeden otwór? unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 17 Feb 2015 - 22:32
Post #109


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





1,5 będzie ok dla tej turbosprężarki. Zamiast takiego nawiertu polecam zaspawać i nawiercić śrubę od strony końca trzonka. Taką śrubę banjo wkręcić przy turbinie (żeby restryktor był jak najbliżej turbo, a nie pół metra dalej na przewodzie).


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MIRU
post Tue, 17 Feb 2015 - 22:36
Post #110


User
Dołączył: Sun, 13 May 2012
Skąd: MP





restryktor
zrob tak, czyli 1.5mm a nie 3 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 17 Feb 2015 - 22:52
Post #111


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(MIRU @ Tue, 17 Feb 2015 - 22:36) *
restryktor
zrob tak, czyli 1.5mm a nie 3 smile.gif

Dokładnie o to mi chodziło - wprasować restryktor jak na obrazku albo jak ja - zaspawać i nawiercić. smile.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wiciu_S
post Tue, 17 Feb 2015 - 23:23
Post #112


User
Dołączył: Thu, 29 January 2015
Skąd: Śrem





Dzięki za odp happy.gif właśnie uzmysłowiłem sobie mój błąd (2x1.5) wink.gif Dziś już mi się nie chcę, więc jutro od rana zaspawam drugą śrubę i wywierce otwór jak na foto MIRU cool.gif Mis, śruba będzie wkręcona w turbinę, a nie pół metra od wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Thu, 19 Feb 2015 - 22:22
Post #113


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Przy silniku c20xe z turbinką TD05 dałem przewód do turbo z głowicy. śruba z restrykcją jest przy głowicy, przewód ma ok 0,5m. Nic się nie dzieje. Pompuje 1bar, nie zaciera się, nie puszcza oleju.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel_M
post Fri, 20 Feb 2015 - 11:30
Post #114


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 October 2010
Skąd: Lublin





Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy turbina w Porsche 911 GT2 ( model 993 ) K24.2 53249707004 posiada jakiś restryktor w przewodzie zasilającym ?? Mam takie turbo założone w 1.8T AEB na fabrycznym przewodzie ciśnieniowym z AEB i na wolnych obrotach potrafi puścić niezłą chmurę ( czasami to aż czuć palony olej ) jest to tylko i wyłącznie w chwili pracy na biegu jałowym.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Fri, 20 Feb 2015 - 12:22
Post #115


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



po co robić takie cuda ze śrubą jak można spokojnie gotowy zestaw kupić...
49 zł. nie majątek



--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
F7RT
post Mon, 16 Mar 2015 - 23:57
Post #116


User
Dołączył: Tue, 22 October 2013
Skąd: pomorskie





Pytanko:
Troszkę mi dymi auto po rozgrzaniu, podejrzewam że może turbo dostaje za dużo oleju?
Zasilanie brane z podstawki filtra, tam też znajduje się czujnik ciśnienia do zegara.
Mam włożoną wydajniejszą pompę - ciśnienie na zegarku na rozgrzanym silniku na wolnych obr to 2,7-2,8 bara ohmy.gif
Turbo z volvo TD04L-12T, restryktor tuż przed turbiną 1.5mm
Dorobiłem sobie ostatnio trójnik w celu zmierzenia cisnienia za restryktorem, wyniki są następujące:
na wolnych 1.5 bara, jak dodam gazu rośnie powyżej 3b (oczywiście rozgrzany silnik)
Jak myślicie, spróbować zmniejszyć ten restryktor? Nie uwalę turbiny?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 17 Mar 2015 - 01:21
Post #117


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Dla TD04L 1,5mm restryktor według mnie jest ok, turbo do regeneracji.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
F7RT
post Sun, 17 May 2015 - 13:01
Post #118


User
Dołączył: Tue, 22 October 2013
Skąd: pomorskie





Pociągnę troszkę temat.
Mam 2 pomysły na winowajców:
1. uszczelniacze na zaworach (dymi przy hamowaniu silnikiem i czasem na wolnych obr)
2. turbo puszcza stroną gorącą (w dolocie suchutko)
Jak w miarę najprościej i bezinwazyjnie to sprawdzić?
Dodam tylko że dość długo jeżdziłem z chińskim bovem który chyba miał za twardą sprężynę, ostatnio podłączyłem seryjny volvoski dv - upuszcza łatwiej/szybciej i reakcja na gaz po przepięciu też chyba się poprawiła.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Wed, 20 May 2015 - 22:02
Post #119


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, czy może ktoś się orientuje, jaki restryktor ma mieć turbosprężarka z 2.0TDI CAHA?
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  « < 4 5 6
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 17:42