![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
O popatrz, a jednak. No dobra, czyli trzeba zastosować restryktor 2mm? w pierwszym poscie jest napisane jakie powinno być cisnienie wiec zeby nie robić w ciemno wypada zmierzyć cisnienie w tym miejscu w glowicy i zastosować odpowiedni restryktor jesli potrzeba. sa rozne pompy oleju i rożne miejsca poboru oleju do turbo wiec albo mierzysz albo walisz w ciemno. -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 03 November 2010 Skąd: zbąszyń ![]() |
z ori let zasilanie do turbo plus restryktor 1,5-2mm powinien styknac chyba ze masz ori letowski waz to sprobowalbym bez dodatkoego restryktora.
Pozdr~~ -------------------- Nieprawniona komercyjna sygnatura.
Szybko wyczerpałeś 100% cierpliwości moderatorów i niestety musisz poczekać, aż Ci się 20% skasuje. |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: SzczebrzeszyN ![]() |
To jak wkońcu jest,mam TBO228 z volvo 1.7 seryjnie nie ma zadnego restryktora jest przewód 5mm i taki wchodzi do turbosprezarki, chcąc włozyc to do innego pojazdu o cisnieniu oleju wiekszym o 1bara musze stosować jakis restryktor?Zebym nie zatarł wirnika...
A tak wogóle ma ktos jakies informacje co do tej turbosprezarki? bo nigdzie nic niemoge znaleśc ,historia widze |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
Stary temat ale szukam odpowiedzi. Pompa posiada maks 5 barów ciśneinia, turbo wymaga maks 3,5. Skoro ori turbo na łozysach ślizgowych ma restrykcje w korpusie 4mm to restrykcja dla turba ball bearing ma byc mniejsza o 1mm czy ma wynosic ok 1mm?
-------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
User Dołączył: Fri, 30 May 2014 ![]() |
Jak sprawa wyglada w zetec 2.0?
mam ori turbo od rsa nie wiem czy to kulkowe czy ślizgowe, cisnienie biore z zaślepki z tyłu bloku |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 March 2013 ![]() |
wpisz numery do google to sie dowiesz
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
User Dołączył: Fri, 30 May 2014 ![]() |
garrett gt3 ar 0 52 m13
nic nie znalazłem, tak pewnie zle szukam. Zna ktos? |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
User Dołączył: Thu, 29 January 2015 Skąd: Śrem ![]() |
Trochę odgrzeje kotleta
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
1,5 będzie ok dla tej turbosprężarki. Zamiast takiego nawiertu polecam zaspawać i nawiercić śrubę od strony końca trzonka. Taką śrubę banjo wkręcić przy turbinie (żeby restryktor był jak najbliżej turbo, a nie pół metra dalej na przewodzie).
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
User Dołączył: Sun, 13 May 2012 Skąd: MP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dokładnie o to mi chodziło - wprasować restryktor jak na obrazku albo jak ja - zaspawać i nawiercić. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
User Dołączył: Thu, 29 January 2015 Skąd: Śrem ![]() |
Dzięki za odp
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Przy silniku c20xe z turbinką TD05 dałem przewód do turbo z głowicy. śruba z restrykcją jest przy głowicy, przewód ma ok 0,5m. Nic się nie dzieje. Pompuje 1bar, nie zaciera się, nie puszcza oleju.
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 October 2010 Skąd: Lublin ![]() |
Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy turbina w Porsche 911 GT2 ( model 993 ) K24.2 53249707004 posiada jakiś restryktor w przewodzie zasilającym ?? Mam takie turbo założone w 1.8T AEB na fabrycznym przewodzie ciśnieniowym z AEB i na wolnych obrotach potrafi puścić niezłą chmurę ( czasami to aż czuć palony olej ) jest to tylko i wyłącznie w chwili pracy na biegu jałowym.
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
po co robić takie cuda ze śrubą jak można spokojnie gotowy zestaw kupić...
49 zł. nie majątek ![]() -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
User Dołączył: Tue, 22 October 2013 Skąd: pomorskie ![]() |
Pytanko:
Troszkę mi dymi auto po rozgrzaniu, podejrzewam że może turbo dostaje za dużo oleju? Zasilanie brane z podstawki filtra, tam też znajduje się czujnik ciśnienia do zegara. Mam włożoną wydajniejszą pompę - ciśnienie na zegarku na rozgrzanym silniku na wolnych obr to 2,7-2,8 bara ![]() Turbo z volvo TD04L-12T, restryktor tuż przed turbiną 1.5mm Dorobiłem sobie ostatnio trójnik w celu zmierzenia cisnienia za restryktorem, wyniki są następujące: na wolnych 1.5 bara, jak dodam gazu rośnie powyżej 3b (oczywiście rozgrzany silnik) Jak myślicie, spróbować zmniejszyć ten restryktor? Nie uwalę turbiny? |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dla TD04L 1,5mm restryktor według mnie jest ok, turbo do regeneracji.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
User Dołączył: Tue, 22 October 2013 Skąd: pomorskie ![]() |
Pociągnę troszkę temat.
Mam 2 pomysły na winowajców: 1. uszczelniacze na zaworach (dymi przy hamowaniu silnikiem i czasem na wolnych obr) 2. turbo puszcza stroną gorącą (w dolocie suchutko) Jak w miarę najprościej i bezinwazyjnie to sprawdzić? Dodam tylko że dość długo jeżdziłem z chińskim bovem który chyba miał za twardą sprężynę, ostatnio podłączyłem seryjny volvoski dv - upuszcza łatwiej/szybciej i reakcja na gaz po przepięciu też chyba się poprawiła. |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, czy może ktoś się orientuje, jaki restryktor ma mieć turbosprężarka z 2.0TDI CAHA?
Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 17:42 |