Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Jak zdłubać soczewkowe lampy na prawdziwe xenony
!markos
post Mon, 07 May 2007 - 21:34
Post #21


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT("TwinTurbo":2ojpqrlp)
Badania techniczne przechodzę bez dawania w łapę bo wychodzi wszystko OK

sklad spalin i poziom halasu tez? no nie gadaj
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 07 May 2007 - 21:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Zoltar
post Mon, 07 May 2007 - 21:54
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





TT


Te zdjęcia pokazują xenon w normalnej soczewce i w soczewce Bmw ? Jesteś pewien ?

Nie za duża różnica ?


Sam bawię się xenonen, i to górne zdjęcie wygląda jak zwykła żarówka, za mocno daje na żółto Ja mam gorszy efekt przez poliwęglanowy reflektor, który jest zmatowiały, ale nie aż tak



Gratki, światła to podstawa

A ustawić można wszystko, soczewka jest precyzyjna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Mon, 07 May 2007 - 21:55
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





CYTAT("FilipN":1i3crlm2)
a ja powiem tylko, że widziałem trzy Supry jeżdżące w Polsce z rozklejanymi i sklejanymi światłami... żadne nie były szczelne - po jakimś czasie pojawiała się para, śniedziało to srebrne wypełnienie w kloszu...


Zależy jakim silikonem czy odpowiednim klejem odpornym na niskie i wysokie temperatury. Może klosze supry są specyficzne i po pewnym czasie pojawia się to o czym wspominasz. Rozklejałem już jedne lampy i jeździłem posklejanymi 2 lata, silikon wytrzymał, ale dodałem do niego troche kleju.


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Mon, 07 May 2007 - 23:03
Post #24


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





W sprawie klejenia reflektorow: nie lepiej jest uzyc zamiast sylikonu uzyc kleju do wklejania szyb albo specjalnej masy klejacej ktora zachowuje sie jak guma po zaschnieciu?

A w sprawie reflektorow to wkladanie zarnikow xenonowych do normalnych lamp uwazam za totalny debilizm. Nie sa poprostu przystosowane do tego, nawet jezeli to soczewka. Natomiast przelozenie calego zespolu projekcyjnego od swiatel xenonowych do innej obudowy i odpowiednie zamontowanie tego jest jak najbardziej ok, tak jak przytoczone tutaj swiatla. Byle zeby bylo zrobione z glowa.

Najlepsze narazie swiatla xenonowe uwaza sie te od E46, chodzi o najnowsza 7 (jak cos pokrecilem z nazewnictwem to nie bijcie).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KEIL
post Mon, 07 May 2007 - 23:10
Post #25


Frequent User
Dołączył: Fri, 27 April 2007
Skąd: Kraków





nie bije tylko nawracam : nowa 7 to e65/66 a e 46 to seria 3 w latach 1998-2004

a co do przeróbki to sądze że chyba lepiej przełożyć całe lampy , choć jak wspomniano to rozwiązania dużo droższe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TwinTurbo
post Tue, 08 May 2007 - 08:06
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 31 October 2002
Skąd: z doliny zakutych łbów





!markos, tak przechodzę. w tłumik wsadzam wyciszacz z dużą ilością szmat, do benzyny dolewam cudeńko, które sprawia, że poziom zanieczyszczeń jest taki jakbym miał katalizator. Nie mają się do czego przyczepić...

FilipN, ja nie rozklejałem a mi parowały 30 min suszarką i było OK Ostatnio nie parowały wcale a wcale.

ZOLTAR, tak jestem pewien. Ostatnio stanąłem C4 na dłubanych xenonach obok samochodu mojej Magdy na xenonach OE - niebo a ziemia...

Skoro spryskiwacze są ważne to jaki problem wsadzić w zderzaki spryskiwacze i je podłączyć albo zostawić jako atrapy. Panowie - wszystko się da tak zrobić aby nikt się nie przyczepił.

C4 miałem dzwona - wyjechał mi TIR - jego wina. Pan z PZU wycenił rozbitą lampę na 4000 zł bo była xenonowa narazie speców jest jak na lekarstwo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Tue, 08 May 2007 - 08:41
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





w pewnym aucie montuje sie soczewki z punto II zeby polepszyc oswietlenie, to nie xenon ale lepiej tak to zrobic niz zeby pozniej xenony oslepialy innych.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
TwinTurbo
post Tue, 08 May 2007 - 08:50
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 31 October 2002
Skąd: z doliny zakutych łbów





opornick, dobrze zrobione xenony nikogo nie oślepiają!! Dzięki większej intensywności światła zwiększają bezpieczeństwo samochodu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoltar
post Tue, 08 May 2007 - 13:45
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





Znana przeróbka w Calibrze (Soczewki z Punto)


TT źle przeczytałem.

Sorry.


Jak najbardziej popieram modyfikację.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobik
post Tue, 08 May 2007 - 14:18
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Wrocek





są auta wyposażone w ksenon i nie mają ani spryskiwaczy ani systemu poziomującego (EVO), oczywiście w pełni ori i sa dopuszczone do ruchu, pytanie co z nimi ?, ogólnie to prawo tworzą policjanci i diagnosci na SKP to czy stracimy dowód zalezy wyłącznie od ich złych z reguły humorów


--------------------
Jetronik employee

>>Tu byłem<<
Ninja

EVO(A Honda Hunter & V8 Eater)


<b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Olsen
post Tue, 08 May 2007 - 14:39
Post #31


Super User
Dołączył: Fri, 01 July 2005
Skąd: europa





A jak jest w USA?Jest obowiazkowe posiadanie spryskiwaczy i systemu samopoziomowania?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrOsIaQ
post Tue, 08 May 2007 - 15:42
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: W-wa





eee.. bobik... evo na eu nie ma ksenonow przeciez ;/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 08 May 2007 - 15:50
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





9tka ma, nie wiem co ze spryskami.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrOsIaQ
post Tue, 08 May 2007 - 15:55
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: W-wa





co ma..? nie ma kurde. to ze polowa ludzi sobie wklada od razu przy kupnie to nie oznacza ze fabrycznie ma. :/ daaamn.
a spryskow nie ma i nie ma jak nawet za bardzo miec.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 08 May 2007 - 16:41
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





aha, spoko. Myslalem, ze ksenon w serii wychodzi, a nie, że wszyscy sobie go dobierają Ale z drugiej strony jak juz w 'fabryce' mozna sobie dodać to jak to moze byc niezgodne z prawem?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Tue, 08 May 2007 - 16:45
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





Policja glupia nie jest i potrafia sprawdzic homologacje lampy. Na lampie jest nabite do jakiej zarowki jest przeznaczona.
A ze Pan diagnosta tego nie sprawdzil to oznacza jak dobrze przygotowany jest do pracy. Mi sprawdzali w clio.


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcus
post Tue, 08 May 2007 - 17:27
Post #37


Rookie
Dołączył: Tue, 08 May 2007
Skąd: Zielona Góra





Zerknijcie na te linki, wprawdzie angojęzyczne ale myślę, że warto.
http://www.autoexpress.co.uk/videos/fea ... _test.html
http://www.danielsternlighting.com/tech ... sions.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mofi
post Tue, 08 May 2007 - 17:50
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 December 2003
Skąd: Wawa





a jeżeli się ma zawieszenie samopoziomujące ?


--------------------
e-pincet
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Tue, 08 May 2007 - 17:55
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





CYTAT("Marcus":lfbjia6l)
Zerknijcie na te linki, wprawdzie angojęzyczne ale myślę, że warto.
http://www.autoexpress.co.uk/videos/fea ... _test.html
http://www.danielsternlighting.com/tech ... sions.html


Na tym filmiku mowia o wkladaniu zarowek kseononowych do zwyklych lamp. O tym, ze to glupota to chyba nie trzeba nikogo przekonywac. Temat jest o ksenonie w soczewce za gladkim szklem czyli tak jak powinno byc. Jezeli jest to dobrze zrobione to nie ma prawa oslepiac. Sam mam przerobione soczewki na ksenon i zanim to zrobilem dokladnie wybadalem temat bo balem sie wlasnie oslepiania, jak sie pozniej okazalo niepotrzebnie.


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariuszl
post Tue, 08 May 2007 - 19:49
Post #40


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 February 2007
Skąd: Warszawa





Na wstepie chciał bym wszystkich przywitać ,piszę pierwszy raz na tym forum.Pytanie do subek ,czemu uważasz że włozenie palników xenonowych do zwykłych lamp jest głupotą.ja u sie bie w fc mam włożone takie palniki w miejsce ori zarówek i jest ok.Granica swiatła i cienia jest identyczna jak zwykłych żarówek,nie ma mowy o zadnym oslepianiu. przy tym róznica w jasności swiecenia jest znaczna.Oczywiscie taka przeróbka nie bedzie równie efektowna co oryginalne xenony np. w e46 ,ale w porównaniu do tradycyjnych zarówek jest znaczna róznica. pozdrawiam


--------------------
Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 11:30