![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
CYTAT Do czego to się może przydać..? Lepiej sie prowadzi auto i masz pewnosc ze nie rozpadnie sie. CYTAT czy do zwykłego ulicznego samochodu (starszego) ze sportowym zawieszeniem.. ale nie jeżdżonego jakoś wybitnie często po torach? Zalezy jak jezdzisz i co lubisz. CYTAT moze od mocy.. >200km to się opłaca..? Jesli jest to 200 koni w maluchu to tak, w Sklasie nawet nie poczujesz. CYTAT I Ile takie coś kosztuje.. ?
od zera do nieskonczonosci... jak samemu to robisz to licz sie z kosztami szczotki, mieszanki spawalniczej, pasty do spawow i powloki lakierniczej Wogole to wszystko to jest opisane jak ci sie zechce laskawie poczytac. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 09 April 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Jeśli chodzi o "otwór na drzwi" to w filmiku "Drift tengoku vol 24" jest objaśnione jak sobie z tym poradzić. W skrócie. Nawiercasz co 2cm dziury a później spinasz blachę nitami.
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 16 January 2007 Skąd: wawa ![]() |
ja tylko dodam od siebie w tym temacie, że usłyszałem w Trax Racing, że inaczej spawa się rajdówki a inaczej torówki tz samochód do rajdów jest spawany mniej hardcore'owo bo jak by za mocno obspawali to mogły by pojawić się pęknięcia.
by the way: traxu nie polecam - odwalają fuszerkę |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 13:39 |