Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Zawó upustowy do kompresora, jaki??
Paulus31
post Fri, 20 Apr 2007 - 18:00
Post #1


Frequent User
Dołączył: Wed, 09 March 2005
Skąd: Śląsk





Mam pytanie dotyczące zaworów upustowych do kompresora. jaki zawór kupić i gdzie? Czy ktoś w PL robi takie zawory (wiem że Blow offy są robione)?
Znalazłem kilka propozycji tutaj:
[url:2ibq42pe]http://www.superchargersonline.com/product_listing_2M.asp?Cat2=accessories_bypass[/url:2ibq42pe]
ale tu dochodzi koszt przesyłki i niepweność realizacji zamówienia. Ma ktoś jakąś wiedzę na ten temat?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 20 Apr 2007 - 18:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
TJung
post Fri, 20 Apr 2007 - 20:12
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Ja mam Properfekt typ II - dość duży, dwutłoczkowy, sprawdza się znakomicie i kosztuje około 350 zł.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Mon, 23 Apr 2007 - 10:03
Post #3


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





CYTAT("Paulus31":1y418lcg)
Mam pytanie dotyczące zaworów upustowych do kompresora. jaki zawór kupić i gdzie? Czy ktoś w PL robi takie zawory (wiem że Blow offy są robione)?
Znalazłem kilka propozycji tutaj:
[url:1y418lcg]http://www.superchargersonline.com/product_listing_2M.asp?Cat2=accessories_bypass[/url:1y418lcg]
ale tu dochodzi koszt przesyłki i niepweność realizacji zamówienia. Ma ktoś jakąś wiedzę na ten temat?


A do jakiego samochodu, bo może się okazać, że nie tylko BOV'a potrzebujesz do poprawnego montażu. Przy kompresorze z reguły jest trochę więcej zabawy niż przy turbo.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hin
post Mon, 23 Apr 2007 - 10:51
Post #4


Super User
Dołączył: Mon, 15 December 2003
Skąd: Warka





jaki kompresor (jaki typ) i gdzie zamontowana przepustnica (przed czy za kompresorem)??


--------------------
stara Toyota
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paulus31
post Wed, 25 Apr 2007 - 20:22
Post #5


Frequent User
Dołączył: Wed, 09 March 2005
Skąd: Śląsk





Samochód nie jest istotny. Silnik VW 2.0 16V kod 9A. Jak wpasować kompresor ta już wiem.
Typ kompresora to M62 bez wewnętrznego zaworu upustowego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 25 Apr 2007 - 20:31
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Dr Red Devil robi dobre zawory i to nie ulega wątpliwości.

Ja polecam Propera, bo sam mam takiego i nie wymaga regulacji, jest prosty w montażu (o ile to może byc zaletą), jest dobrze wykonany i tani.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Wed, 25 Apr 2007 - 20:45
Post #7


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Czyli to jest kompresor, który potrzebuje powrotu, aby na biegu jałowym działał poprawnie. Czy to ma wyglądać tak jak jest np. w G60?


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 25 Apr 2007 - 21:50
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





W G60 jest podwójna przepustnica. Ja u siebie nie mam powrotu. Na postoju zawór delikatnie upuszcza i jest ok. Natomiast przy hamowaniu silnikiem, np. jadąc z górki, jest "parowóz"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Wed, 25 Apr 2007 - 21:58
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





podepne sie.

moze wiecie jak sprawa wyglada z Polo G40?
czy Bailey DV36 mozna montowac czy jest troche wiecej robienia zeby to dzialalo jak nalezy?

jezeli trzeba cos wiecej przerabiac, to konkretnie napiszcie co.

z gory ziekuje za podpowiedzi.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Wed, 25 Apr 2007 - 22:22
Post #10


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





CYTAT("TOMEKKK":22lehz2k)
W G60 jest podwójna przepustnica. Ja u siebie nie mam powrotu. Na postoju zawór delikatnie upuszcza i jest ok. Natomiast przy hamowaniu silnikiem, np. jadąc z górki, jest "parowóz"


W G60 jest po prostu otwarty powrót, który umożliwia spokojną pracę na biegu jałowym. Ostatnio miałem okazję montować BOV'a do G60, stąd temat jest mi znany. Na początku, jak BOV został zamontowany tak jak jest u Ciebie (czyli bez drożnego powrotu), to wszystko było OK, oprócz tego, że na biegu jałowym BOV popuszczał. Mimo, że tak ma założone BOV'y większość użytkowników aut z kompresorem VW, to mi to strasznie przeszkadzało. W efekcie małym nakładem pracy przy instalacji BOV'a, zostało wszystko tak zamontowane, że na biegu jałowym jest cisza, a podczas zmiany biegu słychać BOV'a. Dlatego przy kompresorze nie jest tak łatwo jak przy turbosprężarce, ale da się tak wszystko zamontować, aby na biegu jałowym BOV był cały czas zamknięty, a praca silnika stabilna.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osiak
post Mon, 21 May 2007 - 11:03
Post #11


Rookie
Dołączył: Mon, 21 May 2007
Skąd: krzeszowice





witam. przytulić sie chciałem z pytaniem co do zaworu a dokładnie czy typI properfekt mogłbym zamontować do m62 poprostu zamiast recyrkulacji czy musi byc to typII. nie mam pojęcia czym sie za bardzo rózniż od siebie prócz wyglądu:]
widziałem tomek że miałeś oba zamontowane więc jestem ciekaw czym sie nalezy sugerować przy wyborze skoro ostał sie tylko II... i działa, he. wogóle fajny projekt i sie nieco do mojej reni odgapiam, pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 00:05