![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 09 March 2005 Skąd: Śląsk ![]() |
Mam pytanie dotyczące zaworów upustowych do kompresora. jaki zawór kupić i gdzie? Czy ktoś w PL robi takie zawory (wiem że Blow offy są robione)?
Znalazłem kilka propozycji tutaj: [url:2ibq42pe]http://www.superchargersonline.com/product_listing_2M.asp?Cat2=accessories_bypass[/url:2ibq42pe] ale tu dochodzi koszt przesyłki i niepweność realizacji zamówienia. Ma ktoś jakąś wiedzę na ten temat? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Ja mam Properfekt typ II - dość duży, dwutłoczkowy, sprawdza się znakomicie i kosztuje około 350 zł.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
CYTAT("Paulus31":1y418lcg) Mam pytanie dotyczące zaworów upustowych do kompresora. jaki zawór kupić i gdzie? Czy ktoś w PL robi takie zawory (wiem że Blow offy są robione)?
Znalazłem kilka propozycji tutaj: [url:1y418lcg]http://www.superchargersonline.com/product_listing_2M.asp?Cat2=accessories_bypass[/url:1y418lcg] ale tu dochodzi koszt przesyłki i niepweność realizacji zamówienia. Ma ktoś jakąś wiedzę na ten temat? A do jakiego samochodu, bo może się okazać, że nie tylko BOV'a potrzebujesz do poprawnego montażu. Przy kompresorze z reguły jest trochę więcej zabawy niż przy turbo. -------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 15 December 2003 Skąd: Warka ![]() |
jaki kompresor (jaki typ) i gdzie zamontowana przepustnica (przed czy za kompresorem)??
-------------------- stara Toyota
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 09 March 2005 Skąd: Śląsk ![]() |
Samochód nie jest istotny. Silnik VW 2.0 16V kod 9A. Jak wpasować kompresor ta już wiem.
Typ kompresora to M62 bez wewnętrznego zaworu upustowego. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Dr Red Devil robi dobre zawory i to nie ulega wątpliwości.
Ja polecam Propera, bo sam mam takiego i nie wymaga regulacji, jest prosty w montażu (o ile to może byc zaletą), jest dobrze wykonany i tani. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
Czyli to jest kompresor, który potrzebuje powrotu, aby na biegu jałowym działał poprawnie. Czy to ma wyglądać tak jak jest np. w G60?
-------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
W G60 jest podwójna przepustnica. Ja u siebie nie mam powrotu. Na postoju zawór delikatnie upuszcza i jest ok. Natomiast przy hamowaniu silnikiem, np. jadąc z górki, jest "parowóz"
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
podepne sie.
moze wiecie jak sprawa wyglada z Polo G40? czy Bailey DV36 mozna montowac czy jest troche wiecej robienia zeby to dzialalo jak nalezy? jezeli trzeba cos wiecej przerabiac, to konkretnie napiszcie co. z gory ziekuje za podpowiedzi. -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
CYTAT("TOMEKKK":22lehz2k) W G60 jest podwójna przepustnica. Ja u siebie nie mam powrotu. Na postoju zawór delikatnie upuszcza i jest ok. Natomiast przy hamowaniu silnikiem, np. jadąc z górki, jest "parowóz"
W G60 jest po prostu otwarty powrót, który umożliwia spokojną pracę na biegu jałowym. Ostatnio miałem okazję montować BOV'a do G60, stąd temat jest mi znany. Na początku, jak BOV został zamontowany tak jak jest u Ciebie (czyli bez drożnego powrotu), to wszystko było OK, oprócz tego, że na biegu jałowym BOV popuszczał. Mimo, że tak ma założone BOV'y większość użytkowników aut z kompresorem VW, to mi to strasznie przeszkadzało. W efekcie małym nakładem pracy przy instalacji BOV'a, zostało wszystko tak zamontowane, że na biegu jałowym jest cisza, a podczas zmiany biegu słychać BOV'a. Dlatego przy kompresorze nie jest tak łatwo jak przy turbosprężarce, ale da się tak wszystko zamontować, aby na biegu jałowym BOV był cały czas zamknięty, a praca silnika stabilna. -------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 21 May 2007 Skąd: krzeszowice ![]() |
witam. przytulić sie chciałem z pytaniem co do zaworu a dokładnie czy typI properfekt mogłbym zamontować do m62 poprostu zamiast recyrkulacji czy musi byc to typII. nie mam pojęcia czym sie za bardzo rózniż od siebie prócz wyglądu:]
widziałem tomek że miałeś oba zamontowane więc jestem ciekaw czym sie nalezy sugerować przy wyborze skoro ostał sie tylko II... i działa, he. wogóle fajny projekt i sie nieco do mojej reni odgapiam, pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 00:05 |