![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Audi A4 Cabrio 1.8T 163PS w serii (silnik BFB). stage I
------------------------------------------------------------------- Parę słów o aucie. Głównym wymogiem wlasciciela samochodu bylo zachowanie w 100% seryjnego wygladu auta z zewnatrz. Mysle ze sie to udalo. Ponizsze modyfikacje mozna uznac jako stage I. Za pare miesiecy planuje zaatakowac 400KM. Przyjda kute tloki, korby, nowe panewki, turbo, intercooler, wtryski i inne potrzebne klamoty. Budzet zasadniczo jest nieograniczony modyfikacje na dzien dzisiejszy: -------------------------------------------- SILNIK: - 1.8T 20V BFB - blok korby i tłoki seryjne - głowica, wałki seryjne - świece Denso Iridium - olej Motul 300V LeMans 20W60 UKŁAD DOLOTOWY: - orurowanie polerowana kwasówka - turbo -> IC 2" - IC -> przepustnica 2,5" - intercooler customowy na wymiar - wszystkie łączniki silikonowe Samco Sport - DV Forge - przeplywomierz 3" z TT225/S3 - filtr powietrza w obudowie karbonowej - kolektor ssacy pomalowany proszkowo na czarno UKŁAD WYDECHOWY: - kolektor rurowy pod turbo custom - turbo Garrett GT28RS A/R .86 - układ wydechowy od turbiny do konca 3" na trzech przelotowych tłumikach - czujnik EGT Greddy - kolektor i downpipe owiniety grafitowa tasma Thermotec UKŁAD WTRYSKOWY: - pompa paliwa Walbro 255 - wtryski Bosch 440cc - regulator cisnienia paliwa Weber - manometr na listwie - przewody paliwowe Samco ELEKTRONIKA: - wskaźniki EGT i boost Greddy zabudowane na słupku - program by Unitronic UKŁAD CHŁODZENIA: - pompa wody z metalowym wirnikiem - uklad zalany plynem Motul Inugel Optima Ultra (temp. wrzenia +139st.) - przewody chlodzenia turbiny Samco Sport UKŁAD NAPĘDOWY: - auto FWD - sprzęgło, skrzynia, polosie i przeguby seryjne - olej w skrzyni Motul Gear 300 75W90 ZAWIESZENIE: - seryjne HAMULCE: - tarcze przod (312mm) i tyl EBC (przod turbogroove) - klocki EBC Greenstuff - płyn hamulcowy Motul RBF600 KOŁA: - felgi OZ Racing 35th Anniversary 17x8" - opony 235/45 R17 BODY KIT: - wyglad seryjny PODZIĘKOWANIA: - Unitronic za strojenie - car audio - Max Car Audio Bydgoszcz ----------------------------------------------- zdjęcia z budowy: ----------------------------------------------- kolektor wydechowy: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/09_kolektor09.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/10_kolektor10.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/11_kolektor11.jpg[/img] downpipe: [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/12_downpipe01.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/13_downpipe02.jpg[/img] kolektor ssacy: [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/14_kolektor01.jpg[/img] catchtank i przewod odmy: [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/15_catchtank.jpg[/img] pompa walbro: [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/16_walbro.jpg[/img] thermotec: [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/17_thermotec.jpg[/img] intercooler i orurowanie: [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/18_intercooler01.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/19_intercooler02.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/20_intercooler03.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/21_intercooler04.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/22_intercooler05.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/23_intercooler06.jpg[/img] wtryski: [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/24_wtryski.jpg[/img] inne: [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/25_inne01.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/26_inne02.jpg[/img] ---------------------------------- gotowy (fotki sprzed paru dni): [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/27_gotowy01.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/28_gotowy02.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/29_gotowy03.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/30_gotowy04.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/31_gotowy05.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/32_gotowy06.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/33_gotowy07.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/34_gotowy08.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/35_gotowy09.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/36_gotowy10.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/37_gotowy11.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/38_gotowy12.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/39_gotowy13.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/40_gotowy14.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/41_gotowy15.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/42_gotowy16.jpg[/img] [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/43_gotowy17.jpg[/img] i wykresik z hamowni [img]http://www.dt-motorsport.pl/zoltar/audi/44_wykres.jpg[/img] pozdrawiam [img]{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif[/img] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 December 2004 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
wow, pełen podziwu, profi podejście do tematu!
osiągi sprawdzone już? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
Robota profi, widac ze auto doinwestowane i robione z głową. Bardziej podoba mi sie pod maska niz na zewnatrz Szkoda tylko ze fwd - te 400KM mija sie z celem imho
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 18 September 2006 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Autko pierwsza klasa...i ta moc.....
wiadomo jakie osiagi???? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
to audi to ciezki kredens, suche wazy 1660kg, do tego jeszcze audio dochodzi wiec powyzej 1700kg, ten 1.8 ma co tam robic. mysle ze robi paczke w jakies 6s, vmax 260kmh (odciecie na 5ce). na 1/4 nikt tego nie mierzyl, to auto dla wlasciciela ma byc szybkim lansero-bulwarowco-autostradowcem
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 29 March 2004 Skąd: WF i WWL ![]() |
Bardzo estetyczny i przemyslany projekt!!!
Z tym przekraczaniem 400KM, to bym sie wstzymal... i szkoda ze nie quatro Tak czy siak gratki!!!! -------------------- ex najszybszy SAAB w Polsce
ex pierwszy Viggen cabrio w Polsce Teraz jakiś marny 9-5 po chipsie by Coobcio |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Flashmaster Dołączył: Sun, 08 June 2003 Skąd: Katowice ![]() |
uderza mnie pozytywnie estetyka wykonanej pracy....jeszcze takiej w PL nie widzialem. Mam nadzieje, ze to nie jedynie kwestia marketingu
jakies inne projekty -------------------- Opel Z-series Counsellor
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 April 2006 Skąd: ja to wiem... ![]() |
nic dodać nic ująć...ogromy szacunek za podejście do tematu...może jakiś filmik jak audi spisuje sie na drodze?
-------------------- B4 8C 2.0 20vt 7163 EFR 6-gang quattro
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Czy mi sie wydaje, czy wymieniliscie cały układ zasilania paliwem na tradycyjny z regulatorem cisnienia paliwa na listwie ?
-------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 September 2003 Skąd: Poznan ![]() |
Powiem tak , jeszcze nie widziałem auta zmodyfikowanego w PL, z takim porządkiem pod maską. Naprawde jestem pod wrażeniem wykonania projektu.
Paweł -------------------- Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
--------------------------- --------------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Piękna !
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 30 September 2005 Skąd: Białystok ![]() |
CYTAT("Elberoth":2dtwzcm1) Czy mi sie wydaje, czy wymieniliscie cały układ zasilania paliwem na tradycyjny z regulatorem cisnienia paliwa na listwie ?
wydaje ci sie, na listwie zamiast regulatora jest zaślepka |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
tak, byly cyrki z tym regulatorem w filtrze paliwa i wywalilismy go, listwa jest z pasata b5 z powrotem, w miejscu oryginalnego regulatora jest dotoczona zaslepka z alu (widac na fotce) i dolozony weber. calosc dziala bardzo dobrze i bez problemu sie wystroiła.
inne projekty? gotowcow wlasciwie nie ma albo jakies malo spektakularne, jestesmy krotko na rynku i nie jest to chwyt marketingowy co do osiagow, z trakcja generalnie problemow nie ma, dosc szerokie opony, ciezkie auta, mieli na 1ce a na 2ce juz idzie, sam sie zdziwilem mimo ze to oska, postaram sie zalatwic jakas kamere i pokazac jak to smiga na drodze. bardzo sie ciesze ze projekt i wykonanie przypadl wam do gustu. nastepny na tapecie bedzie chyba Punto GT 1.4T na jakies 220-230KM stage I |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Wszystko bardzo ładnie ale masa zabija szczególnie jak weźmiemy pod uwagę napęd FWD.
U siebie mam ciężko z trakcją a focus waży prawie 400kg mniej -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
nie da sie ukryc, auto jest okrutnie ciezkie, nie wiem jak to jezdzilo majac seryjne 163PS
to jest buda B6, wiec quattro nie jest tak trudno zamontowac,(niezalezny zawias z tylu) niewykluczone ze bedzie i quattro. -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("ZoLt4R":jo0cdqs2) nie da sie ukryc, auto jest okrutnie ciezkie, nie wiem jak to jezdzilo majac seryjne 163PS
to jest buda B6, wiec quattro nie jest tak trudno zamontowac,(niezalezny zawias z tylu) niewykluczone ze bedzie i quattro. Jak jest możliwość,są środki to nie ma się nad czym zastanawiać! -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 01 August 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
a czemu jakoś tak mało Nm wyszło?? przy podobnej mocy jak u slugera on ma 440Nm, zresztą jak robiłem przymiarki GT28RS do swojego auta to też celowałem w 450Nm i na przykładzie właśnie slugera widzę że się nie myliłem
-------------------- Szymany - ET 15,65 Vmax 168km/h - zero odchudzania + duże CarAudio + klima + seria sprzęgło
259HP + 347Nm@0,85bara - będzie więcej.... 350HP + 450Nm coming soon |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("ZoLt4R":313goiw6) tak, byly cyrki z tym regulatorem w filtrze paliwa i wywalilismy go, listwa jest z pasata b5 z powrotem, w miejscu oryginalnego regulatora jest dotoczona zaslepka z alu (widac na fotce) i dolozony weber. calosc dziala bardzo dobrze i bez problemu sie wystroiła.
No własnie tak patrze, że jest listwa z 1.8T poprzedniej generacji. Przerabianie całego układu paliwowego (dodanie nitki powrotnej) to jednak spora zabawa. BTW - mogę zapytac jaka byla przyczyna ? W US chłopaki robią wyższe moce na kołach na seryjnej pompie i regulatorze. A jak już komus pompa padnie (częsta awaria niezależnie od mocy auta) to większość kupuje sobie identyczną pompę z działu Bosch Motorsport - jest montaż jest plug & play. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam
Widziałem samochód osobiście (ostatnio jakoś na jesieni chyba czy późnym latem) i bardzo ładnie wyglądał. Właściciel wolno nie jeździ więc blow offa słyszałem... jest boski Szkoda, że zawias został seryjny bo podczas przyspieszania wygląda troszke jak motorówka Nie jest może tak strasznie, ale rzuciło mi się to w oczy CYTAT a czemu jakoś tak mało Nm wyszło??
Jeżeli dobrze pamietam do zoltar pisal, ze NM jest tak mało w trosce o seryjne sprzęgło. Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
bardzo ładnie zrobione autko, moc tez ma sporą , jedynie felgi mi sie nie podobaja, kwestia gustu.
Pompę walbro zamontowaliście jakas uniwersalną, czy dedykowaną do silnika 1.8T?? -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 01:48 |