![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Warszawa / WN ![]() |
CYTAT("the.wolf":18ae6l4h) Nuttie przeciez juz latasz kombi
@Maciek- to i tak ladny czas miales A4. Tylko, że mój nie jest potworem, no... może tylko z wyglądu -------------------- Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA) Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
CYTAT("darksmile":fsnibfju) Przepraszam-na czym polega ogarnianie startów z automatem i włączonymi wszystkimi systemami
@Matschke - kiedy wyjechaliście? @Przepraszam To do mnie? Jeśli tak, to: nieprecyzyjnie się wyraziłem. Opisałem jeden ze startów z włączonymi systemami (bo tak akurat mi się widziało), co nie oznacza, że Matschke stosuje wyłącznie takie. Biegi zmieniał "ręcznie". A jeśli chodzi o starty tym autem (prawie 700Nm na tylnej osi), to jest co ogarniać. Aby uzykać dobre czasy, opcja "wciśnij gaz i zapomnij" raczej się nie sprawdza. |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
Darksmile, a dokad mialem wyjechac ?
dobry start, aby uzyskac naprawde fajny czas na 400m, to nie tak latwa sprawa, wlasnie z powodu ilosci momentu obrotowego, ciezko bylo mi znalesc optymalne obroty z ktorych ruszyc, ale w koncu juz mniej wiecej wiem co i jak.... najlepiej to bylo widac na spocie, ze nie wiedzialem jak ruszac, po drugie trzeba potem zmieniac manualnie biegi, bo na trybie D ciagnie komputer biegi az prawie do odcinki, co jest zupelnie niiepotrzebne... -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
do warszawy maciuś do warszawy
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
CYTAT("darksmile":1bayzbak) do warszawy maciuś do warszawy
juz kumam jeszcze w nocy i imprezowalismy dalej w Warszawie do rana -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 April 2007 Skąd: Warszawa, BEMOWO ![]() |
CYTAT("kkk13":5b6ffwr0) CYTAT("Krasek":5b6ffwr0) Matschke : czy planujesz zalozyc szpere a moze juz masz? Miałem zapytać dokładnie o to samo, nawiasem to troszke dziwne że nowe Bawarki oprucz eMek nie sa seryjnie wyposażane w mechanizm różnicowy o ograniczonym poslizgu, elektronika nie zastapi frajdy płynacej z jazdy z LSD + tył naped,a nawet przeciwnie - skutecznie ją odbiera, cały urok Bawarki to tył napęd, żeby dobrze nad nim panować, niezbędna jest mechaniczna szpera i to byłaby pierwsza rzecz za jaką bym się rozejrzał na miejscu Matschke, mając takie auto.. Zgadzam się z tym (że nie ma nic lepszego niż RWD), ale chyba nie bez powodu producent zrezygnował z LSD (??). Myśłe, że przy silnikach R6 mogli się pokusić o szpere, ale widocznie nie był to dobry pomysł dla przeciętnego użytkownika, bo koszt chyba nie jest duży (?). |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
CYTAT("jerzy_dabrowski":1g353bhi) CYTAT("kkk13":1g353bhi) CYTAT("Krasek":1g353bhi) Matschke : czy planujesz zalozyc szpere a moze juz masz? Miałem zapytać dokładnie o to samo, nawiasem to troszke dziwne że nowe Bawarki oprucz eMek nie sa seryjnie wyposażane w mechanizm różnicowy o ograniczonym poslizgu, elektronika nie zastapi frajdy płynacej z jazdy z LSD + tył naped,a nawet przeciwnie - skutecznie ją odbiera, cały urok Bawarki to tył napęd, żeby dobrze nad nim panować, niezbędna jest mechaniczna szpera i to byłaby pierwsza rzecz za jaką bym się rozejrzał na miejscu Matschke, mając takie auto.. Zgadzam się z tym (że nie ma nic lepszego niż RWD), ale chyba nie bez powodu producent zrezygnował z LSD (??). Myśłe, że przy silnikach R6 mogli się pokusić o szpere, ale widocznie nie był to dobry pomysł dla przeciętnego użytkownika, bo koszt chyba nie jest duży (?). 335d to nie jest model dla przeciętnego użytkownika BMW... -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 April 2007 Skąd: Warszawa, BEMOWO ![]() |
vRS - bez przesady. W Niemczech rzadko kto kupuje 320d, tylko najczęściej z silnikiem R6. a nawet po Warszawie jeździ sporo 535d, więc widać, że są amatorzy na najwieksze Diesle..
Ja mam pytanie do użytkownika Matschke Może gdzieś przeoczyłem, ale możesz powiedzieć jakie modyfikacje zastosowałeś w 335d, żeby uzyskać tak świetne rezultaty ? Kto się tym zajął (Masters Tunig ?), co weszło w skłąd przeróbek i ile kosztuje taka impreza ? Czy w wersji 330d można uzyskać podobne rezultaty ? Added after 8 minutes: Jeszcze mam dwa pytania, które teraz przyszły mi na myśl: 1. Czy po tych modyfikacjach nie kopci Ci z rury wydechowej ? ( Dwóch znajomych ma nowe Audi A3 i A4 TDI (standardowe) i zostawiają po sobie czarny dym ) 2. Jaki ON tankujesz ? Na jakich stacjach ? |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#89
|
![]() |
CYTAT("jerzy_dabrowski":2sbjio9g) Ja mam pytanie do użytkownika Matschke przeczytaj pierwszego posta w tym temacie.
Może gdzieś przeoczyłem, ale możesz powiedzieć jakie modyfikacje zastosowałeś w 335d, żeby uzyskać tak świetne rezultaty ? Kto się tym zajął (Masters Tunig ?), co weszło w skłąd przeróbek i ile kosztuje taka impreza ? |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 April 2007 Skąd: Warszawa, BEMOWO ![]() |
CYTAT("k-meal":jizyppza) CYTAT("jerzy_dabrowski":jizyppza) Ja mam pytanie do użytkownika Matschke Może gdzieś przeoczyłem, ale możesz powiedzieć jakie modyfikacje zastosowałeś w 335d, żeby uzyskać tak świetne rezultaty ? Kto się tym zajął (Masters Tunig ?), co weszło w skłąd przeróbek i ile kosztuje taka impreza ? Jest mowa o chipie i skrzyni (zostala lekko zmodyfikowana skrzynia (limitery zostaly pod...). Ale to chyba nie wszystko ? Bo efekt jest piorunujacy (ten moment !). Wykkres jest z MASTERS TUNING, ale przecież to może być tylko wydruk z hamowni, a auto mogło być robione gdzie indziej... Nie ma też nic o kosztach |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 April 2007 Skąd: Warszawa, BEMOWO ![]() |
Standardowo ma 286 KM, a 336 KM, to o 50 KM więcej sporo, jak na sam chip
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#92
|
![]() |
286 ma w katalogu.
na hamowni wyszlo 296. a chocby mialo byc 50km wiecej, to jest to mniej niz 20%. |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 April 2007 Skąd: Warszawa, BEMOWO ![]() |
CYTAT("k-meal":cn3nn14q) 286 ma w katalogu.
na hamowni wyszlo 296. a chocby mialo byc 50km wiecej, to jest to mniej niz 20%. W sumie racja. 20% w silniku z 6-cylindrami i bi-turbo to nie jest jeszcze tak wiele, ale jak na Diesla przyrost mocy jest znaczący. Liczby robią wrażenie, ale te nowoczesne Diesle są niesamowite... |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 26 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
CYTAT("jerzy_dabrowski":3rzw99zz) ... ale jak na Diesla przyrost mocy jest znaczący. Liczby robią wrażenie, ale te nowoczesne Diesle są niesamowite...
co ma znaczyć jak na diesla??? ...20% to jest raptem lekkie liżnięcie...programu. bezproblemu w wiekszości silników diesla mozna podnieść parametry o 30% i zapewne takei będa dlasze plany Macka |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
mocniejszy program na pewno niedlugo zawita
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#96
|
![]() |
Owko rispekta dla ciebie Poprawiles mi humor z wieczora
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
Jerzy już nas opuścił, więc bądźcie uprzejmi z nim nie polemizować, please.
-------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
CYTAT("Owko":3qklxdox) Jerzy już nas opuścił, więc bądźcie uprzejmi z nim nie polemizować, please.
Owko jak zwykle w formie -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
moze nie jest to modyfikacja silnikowa, ale pochwale sie:
tak wyglada autko z czarnym grillem: ![]() ![]() jak Wam sie podoba ? ogolnie jestem w szoku, ze od momentu licytacji do przyslania paczki minelo tylko 7 dni -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 July 2003 Skąd: jestem?,nie pytaj... ![]() |
CYTAT("Matschke":z6oufds5) jak Wam sie podoba ? Może być
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 02:18 |