![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
pomiar 100-200 km/h zrobiony stoperem 3x i wyszlo zawsze miedzy 13-13.5s
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 November 2003 Skąd: WF ![]() |
CYTAT("Matschke":3faa5rhd) no wiec autko ma nastepujace osiagi: 5.5s do setki oraz 13.6s na 400m....
Piękny wynik, gratulacje ! -------------------- Toyota Supra MKIV Turbo
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 18 September 2006 Skąd: Sosnowiec ![]() |
CYTAT("Matschke":3bfszajy) pomiar 100-200 km/h zrobiony stoperem 3x i wyszlo zawsze miedzy 13-13.5s
Ale wynik diesel rulez;) pozdro |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 05 April 2005 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT("Berni":2swsemli) Gratuluję moda, 3.0sd to klasa sama dla siebie
Co do FAPa to faktycznie trzeba uważac, u mnie po dorzuceniu koksu niestety był do wymiany. Jak masz ochotę to możemy skonfrontowac moje E60 z Twoim E91, jestem ciekaw czy wysiłek polegający na połączeniu manuala z 3.0sd miał sens. Ale chyba jednak bedziesz musial zalozyc szersze laczki na tyl niz sa teraz bo inaczej start bedzie slaby. -------------------- Piotrek
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Super User Dołączył: Sat, 15 November 2003 Skąd: UK , PL ![]() |
CYTAT("Matschke":30tw2303) pomiar 100-200 km/h zrobiony stoperem 3x i wyszlo zawsze miedzy 13-13.5s
startniesz na jakis oficjalnych zawodach MPWR ?? a btw , to super byloby zobaczyc jak wypadlaby bawarka na tle np. Velocity lub Gulowroc-a z ich mocnymi 1.9 TDI -------------------- Nie ma cupry i nie bedzie .
Bylo szwedzkie 2.3T i nie bedzie. Bylo wloskie 2.4 JTDM 240/560. Jest A3 CCZA . |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
planuje wystartowac, ale nie wiem czy na pierwszych zawodach....
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Super User Dołączył: Sat, 15 November 2003 Skąd: UK , PL ![]() |
CYTAT("Matschke":133xzw7l) planuje wystartowac, ale nie wiem czy na pierwszych zawodach....
ktore zawody, nieistotne ... wazne zeby tag mierzyl gtech nie podaje dokladnych wymiarow ... z reguly zawyza o 0,5 sec czas na 1/4 ... ale nawet 14 sec. z ta masa to nielada wyczyn -------------------- Nie ma cupry i nie bedzie .
Bylo szwedzkie 2.3T i nie bedzie. Bylo wloskie 2.4 JTDM 240/560. Jest A3 CCZA . |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
no akurat tym Gtechem mierzyl sie MAros i potem na wyscigach pojechal identyczny czas, inne osoby tez, wiec mozna powiedziec, ze jest w miare wiarygodny, ale pozyjemy i zobaczymy...
na pewno raz gdzies wystartuje, aby miec jakis czas... -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Super User Dołączył: Sat, 15 November 2003 Skąd: UK , PL ![]() |
nie na bemowie , to moze startniem w parze w bialej podlasce na VHT , albo w kamieniu slaskim
nierozwaznie bedzie chyba zadawac pytanie czy bedziesz wybebeszal , co -------------------- Nie ma cupry i nie bedzie .
Bylo szwedzkie 2.3T i nie bedzie. Bylo wloskie 2.4 JTDM 240/560. Jest A3 CCZA . |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
raczej nie bede wybebeszal auto, bo mi szkoda, bo wiem, ze potem na pewno cos bedzie skrzypiec
ale zobaczymy, jak mnie wezmie na ambicje, to moze zrobie z niego golasa ale raczej chce tak pojechac jak jezdze na codzien... -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Super User Dołączył: Sat, 15 November 2003 Skąd: UK , PL ![]() |
CYTAT("Matschke":3gav88sk) raczej nie bede wybebeszal auto, bo mi szkoda, bo wiem, ze potem na pewno cos bedzie skrzypiec
ale zobaczymy, jak mnie wezmie na ambicje, to moze zrobie z niego golasa ale raczej chce tak pojechac jak jezdze na codzien... ja tez raczej w streecie ,czyli bez wybebeszania tylko ze w FWD -------------------- Nie ma cupry i nie bedzie .
Bylo szwedzkie 2.3T i nie bedzie. Bylo wloskie 2.4 JTDM 240/560. Jest A3 CCZA . |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 August 2006 ![]() |
Matschke : czy planujesz zalozyc szpere a moze juz masz?
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 09 May 2003 ![]() |
CYTAT("Krasek":36g1s3u1) Matschke : czy planujesz zalozyc szpere a moze juz masz?
Miałem zapytać dokładnie o to samo, nawiasem to troszke dziwne że nowe Bawarki oprucz eMek nie sa seryjnie wyposażane w mechanizm różnicowy o ograniczonym poslizgu, elektronika nie zastapi frajdy płynacej z jazdy z LSD + tył naped,a nawet przeciwnie - skutecznie ją odbiera, cały urok Bawarki to tył napęd, żeby dobrze nad nim panować, niezbędna jest mechaniczna szpera i to byłaby pierwsza rzecz za jaką bym się rozejrzał na miejscu Matschke, mając takie auto.. |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 March 2003 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("kkk13":1t2we3j4) CYTAT("Krasek":1t2we3j4) Matschke : czy planujesz zalozyc szpere a moze juz masz? Miałem zapytać dokładnie o to samo, nawiasem to troszke dziwne że nowe Bawarki oprucz eMek nie sa seryjnie wyposażane w mechanizm różnicowy o ograniczonym poslizgu, elektronika nie zastapi frajdy płynacej z jazdy z LSD + tył naped,a nawet przeciwnie - skutecznie ją odbiera, cały urok Bawarki to tył napęd, żeby dobrze nad nim panować, niezbędna jest mechaniczna szpera i to byłaby pierwsza rzecz za jaką bym się rozejrzał na miejscu Matschke, mając takie auto.. Ale niestety przeciętny nabywca nowych BMW miałby większe skłonności do jeżdżenia po drzewach, gdyby dostał szperę :/ a te wszystkie 3-literowe niańki skutecznie pomagają utrzymać się na drodze. Z tego co czytałem to Matschke odpowiada taka jazda |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
naq tdiracing.pl była juz na ten temat dskusja. Jest moc, jest ASR i ESP, jest run flat, jest dobrze.
Poza tym do jazdy bokiem ze szperą wybrał bym cokolwiek innego niż auto z ponad 00nm przy 1800 obr |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
na temat szpery myslalem, tylko nie wiem jak to sie ma do automatycznej skrzyni biegow...
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 August 2006 ![]() |
LSD pracuje z SMG wiec nie powinno byc problemow
Added after 9 minutes: CYTAT("darksmile":3pg24pdh) Poza tym do jazdy bokiem ze szperą wybrał bym cokolwiek innego niż auto z ponad 00nm przy 1800 obr
polepszenie trakcji tez sie przydaje |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#58
|
![]() |
CYTAT("Krasek":p24a6o0j) LSD pracuje z SMG wiec nie powinno byc problemow
Jak to sie mistrzu ma do automatycznej skrzyni ? Z LSD do nowych beemek szczegolnie diesli jest problem, w gre wchodza tylko customy, quaifie jest w stanie zrobic szpere za okolo 800 funtow lub za 2000 caly nowy dyfer z dowolnym spieciem i przelozeniem glownym. |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 February 2004 Skąd: Bielsko B / Kraków ![]() |
maciek boj sie kolegi nickmana bo on zjadl juz wszystkie rozumy heh. sadze ze 14 peknie i to bez wiekszego problemu bez bebeszenia auta
-------------------- _http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
mysle ze maciek ta bmw moze zajac miejsca kolejne po wszystkich wydumkach typu golf compsporta, skoda diagtronika, jest w stanie pojechac czas w granicach 13 sek wiec nie ma co go wybebeszac bo szkoda auta
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 17:46 |