Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Closed TopicStart new topic
> BMW 335dT po stostunku ;) - update str.8 !
Matschke
post Sun, 08 Apr 2007 - 19:46
Post #41


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





pomiar 100-200 km/h zrobiony stoperem 3x i wyszlo zawsze miedzy 13-13.5s


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 08 Apr 2007 - 19:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Marcinos
post Sun, 08 Apr 2007 - 20:40
Post #42


Super User
Dołączył: Sat, 22 November 2003
Skąd: WF





CYTAT("Matschke":3faa5rhd)
no wiec autko ma nastepujace osiagi: 5.5s do setki oraz 13.6s na 400m....



Piękny wynik, gratulacje !


--------------------
Toyota Supra MKIV Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
riddick21
post Sun, 08 Apr 2007 - 21:30
Post #43


Rookie
Dołączył: Mon, 18 September 2006
Skąd: Sosnowiec





CYTAT("Matschke":3bfszajy)
pomiar 100-200 km/h zrobiony stoperem 3x i wyszlo zawsze miedzy 13-13.5s

Ale wynik diesel rulez;)

pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vitesse
post Mon, 09 Apr 2007 - 16:57
Post #44


Frequent User
Dołączył: Tue, 05 April 2005
Skąd: Wawa





CYTAT("Berni":2swsemli)
Gratuluję moda, 3.0sd to klasa sama dla siebie
Co do FAPa to faktycznie trzeba uważac, u mnie po dorzuceniu koksu niestety był do wymiany. Jak masz ochotę to możemy skonfrontowac moje E60 z Twoim E91, jestem ciekaw czy wysiłek polegający na połączeniu manuala z 3.0sd miał sens.


Ale chyba jednak bedziesz musial zalozyc szersze laczki na tyl niz sa teraz bo inaczej start bedzie slaby.


--------------------
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NickMan
post Mon, 09 Apr 2007 - 17:03
Post #45


Super User
Dołączył: Sat, 15 November 2003
Skąd: UK , PL





CYTAT("Matschke":30tw2303)
pomiar 100-200 km/h zrobiony stoperem 3x i wyszlo zawsze miedzy 13-13.5s


startniesz na jakis oficjalnych zawodach MPWR ??
a btw , to super byloby zobaczyc jak wypadlaby bawarka na tle np. Velocity lub Gulowroc-a z ich mocnymi 1.9 TDI


--------------------
Nie ma cupry i nie bedzie .
Bylo szwedzkie 2.3T i nie bedzie.
Bylo wloskie 2.4 JTDM 240/560.
Jest A3 CCZA .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Mon, 09 Apr 2007 - 17:07
Post #46


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





planuje wystartowac, ale nie wiem czy na pierwszych zawodach....


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NickMan
post Mon, 09 Apr 2007 - 17:10
Post #47


Super User
Dołączył: Sat, 15 November 2003
Skąd: UK , PL





CYTAT("Matschke":133xzw7l)
planuje wystartowac, ale nie wiem czy na pierwszych zawodach....


ktore zawody, nieistotne ...
wazne zeby tag mierzyl
gtech nie podaje dokladnych wymiarow ...
z reguly zawyza o 0,5 sec czas na 1/4 ...
ale nawet 14 sec. z ta masa to nielada wyczyn


--------------------
Nie ma cupry i nie bedzie .
Bylo szwedzkie 2.3T i nie bedzie.
Bylo wloskie 2.4 JTDM 240/560.
Jest A3 CCZA .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Mon, 09 Apr 2007 - 17:14
Post #48


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





no akurat tym Gtechem mierzyl sie MAros i potem na wyscigach pojechal identyczny czas, inne osoby tez, wiec mozna powiedziec, ze jest w miare wiarygodny, ale pozyjemy i zobaczymy...
na pewno raz gdzies wystartuje, aby miec jakis czas...


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NickMan
post Mon, 09 Apr 2007 - 17:16
Post #49


Super User
Dołączył: Sat, 15 November 2003
Skąd: UK , PL





nie na bemowie , to moze startniem w parze w bialej podlasce na VHT , albo w kamieniu slaskim
nierozwaznie bedzie chyba zadawac pytanie czy bedziesz wybebeszal , co


--------------------
Nie ma cupry i nie bedzie .
Bylo szwedzkie 2.3T i nie bedzie.
Bylo wloskie 2.4 JTDM 240/560.
Jest A3 CCZA .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Mon, 09 Apr 2007 - 17:27
Post #50


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





raczej nie bede wybebeszal auto, bo mi szkoda, bo wiem, ze potem na pewno cos bedzie skrzypiec
ale zobaczymy, jak mnie wezmie na ambicje, to moze zrobie z niego golasa
ale raczej chce tak pojechac jak jezdze na codzien...


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NickMan
post Mon, 09 Apr 2007 - 17:30
Post #51


Super User
Dołączył: Sat, 15 November 2003
Skąd: UK , PL





CYTAT("Matschke":3gav88sk)
raczej nie bede wybebeszal auto, bo mi szkoda, bo wiem, ze potem na pewno cos bedzie skrzypiec
ale zobaczymy, jak mnie wezmie na ambicje, to moze zrobie z niego golasa
ale raczej chce tak pojechac jak jezdze na codzien...


ja tez raczej w streecie ,czyli bez wybebeszania tylko ze w FWD


--------------------
Nie ma cupry i nie bedzie .
Bylo szwedzkie 2.3T i nie bedzie.
Bylo wloskie 2.4 JTDM 240/560.
Jest A3 CCZA .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krasek
post Mon, 09 Apr 2007 - 19:58
Post #52


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 August 2006





Matschke : czy planujesz zalozyc szpere a moze juz masz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkk13
post Mon, 09 Apr 2007 - 21:32
Post #53


Frequent User
Dołączył: Fri, 09 May 2003





CYTAT("Krasek":36g1s3u1)
Matschke : czy planujesz zalozyc szpere a moze juz masz?


Miałem zapytać dokładnie o to samo, nawiasem to troszke dziwne że nowe Bawarki oprucz eMek nie sa seryjnie wyposażane w mechanizm różnicowy o ograniczonym poslizgu, elektronika nie zastapi frajdy płynacej z jazdy z LSD + tył naped,a nawet przeciwnie - skutecznie ją odbiera, cały urok Bawarki to tył napęd, żeby dobrze nad nim panować, niezbędna jest mechaniczna szpera i to byłaby pierwsza rzecz za jaką bym się rozejrzał na miejscu Matschke, mając takie auto..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz
post Mon, 09 Apr 2007 - 21:43
Post #54


Super User
Dołączył: Sat, 08 March 2003
Skąd: Kraków





CYTAT("kkk13":1t2we3j4)
CYTAT("Krasek":1t2we3j4)
Matschke : czy planujesz zalozyc szpere a moze juz masz?


Miałem zapytać dokładnie o to samo, nawiasem to troszke dziwne że nowe Bawarki oprucz eMek nie sa seryjnie wyposażane w mechanizm różnicowy o ograniczonym poslizgu, elektronika nie zastapi frajdy płynacej z jazdy z LSD + tył naped,a nawet przeciwnie - skutecznie ją odbiera, cały urok Bawarki to tył napęd, żeby dobrze nad nim panować, niezbędna jest mechaniczna szpera i to byłaby pierwsza rzecz za jaką bym się rozejrzał na miejscu Matschke, mając takie auto..


Ale niestety przeciętny nabywca nowych BMW miałby większe skłonności do jeżdżenia po drzewach, gdyby dostał szperę :/ a te wszystkie 3-literowe niańki skutecznie pomagają utrzymać się na drodze. Z tego co czytałem to Matschke odpowiada taka jazda
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Mon, 09 Apr 2007 - 22:20
Post #55


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





naq tdiracing.pl była juz na ten temat dskusja. Jest moc, jest ASR i ESP, jest run flat, jest dobrze.
Poza tym do jazdy bokiem ze szperą wybrał bym cokolwiek innego niż auto z ponad 00nm przy 1800 obr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Mon, 09 Apr 2007 - 23:39
Post #56


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





na temat szpery myslalem, tylko nie wiem jak to sie ma do automatycznej skrzyni biegow...


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krasek
post Tue, 10 Apr 2007 - 13:19
Post #57


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 August 2006





LSD pracuje z SMG wiec nie powinno byc problemow

Added after 9 minutes:

CYTAT("darksmile":3pg24pdh)
Poza tym do jazdy bokiem ze szperą wybrał bym cokolwiek innego niż auto z ponad 00nm przy 1800 obr

polepszenie trakcji tez sie przydaje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Wed, 11 Apr 2007 - 11:12
Post #58









CYTAT("Krasek":p24a6o0j)
LSD pracuje z SMG wiec nie powinno byc problemow


Jak to sie mistrzu ma do automatycznej skrzyni ? Z LSD do nowych beemek szczegolnie diesli jest problem, w gre wchodza tylko customy, quaifie jest w stanie zrobic szpere za okolo 800 funtow lub za 2000 caly nowy dyfer z dowolnym spieciem i przelozeniem glownym.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdiik
post Wed, 11 Apr 2007 - 13:21
Post #59


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 February 2004
Skąd: Bielsko B / Kraków





maciek boj sie kolegi nickmana bo on zjadl juz wszystkie rozumy heh. sadze ze 14 peknie i to bez wiekszego problemu bez bebeszenia auta


--------------------
_http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Wed, 11 Apr 2007 - 14:26
Post #60


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





mysle ze maciek ta bmw moze zajac miejsca kolejne po wszystkich wydumkach typu golf compsporta, skoda diagtronika, jest w stanie pojechac czas w granicach 13 sek wiec nie ma co go wybebeszac bo szkoda auta


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 17:46