Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 6 7 8 9 >  
Closed TopicStart new topic
> BMW 335dT po stostunku ;) - update str.8 !
tdiik
post Wed, 25 Jun 2008 - 11:33
Post #141


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 February 2004
Skąd: Bielsko B / Kraków





niuton pieknie sie trzyma na seryjnej dmuchawce. Maciek a jak wyglada jazda po mokrym na kiepskim asfalcie. bardzo idzie bokiem ???


--------------------
_http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 25 Jun 2008 - 11:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Matschke
post Wed, 25 Jun 2008 - 14:27
Post #142


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





na mokrym daje nawet rade, nie jest tak zle.... gorzej zime...


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdiik
post Wed, 25 Jun 2008 - 15:39
Post #143


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 February 2004
Skąd: Bielsko B / Kraków





no maciek ja ci powiem ze z moimi 430 niutkami mam mexyk jak jest mokro i lichy asfalt jest


--------------------
_http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Wed, 25 Jun 2008 - 16:08
Post #144


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





tylko Ty masz przedni naped, a ja tylny...


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jiro
post Thu, 26 Jun 2008 - 08:33
Post #145


Rookie
Dołączył: Sat, 28 August 2004
Skąd: Warszawa





Z tego co pamiętam przy pierwszym programie odstawałeś niewiele od M3 E46 - powiedzmy na 1/4 mili. Ciekawe czy nadszedł już moment (a właściwie moc laugh.gif ) kiedy M nie będzie już z przodu, a być może zacznie minimalnie tracić ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Thu, 26 Jun 2008 - 09:14
Post #146


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





problem taki, ze Maros w swojej M3 zalozyl kompressor, wiec juz nie sprawdze sie, musze inna M3 znalesc wink.gif
za to Marosa wyprzedam Prosiakiem wink.gif


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Thu, 26 Jun 2008 - 14:38
Post #147


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





sory za maly OT, kiedy dlubanie 911?


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalsti
post Thu, 26 Jun 2008 - 20:19
Post #148


User
Dołączył: Mon, 20 February 2006





z rolowanego tez maros wolniejszy ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Fri, 27 Jun 2008 - 08:07
Post #149


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





z Porsche tak wink.gif


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gozdus
post Sun, 29 Jun 2008 - 15:49
Post #150


User
Dołączył: Fri, 09 April 2004
Skąd: Ząbki





Jak na dupowoz na codzien chyba starcza. Prawda? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adik G
post Sat, 19 Jul 2008 - 00:08
Post #151


Super User
Dołączył: Fri, 16 January 2004
Skąd: Poznań





@ Matschke - a co się posypało, że na serii jeździłeś?? Tak z ciekawości pytam, bo sie przymierzam do zakupu rodzinnego auta i będzie to być może coś z 3,0d lub 3,0sd :-)

pzdr


--------------------
***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6***
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Sat, 19 Jul 2008 - 10:25
Post #152


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





byl felerny zawor sterujacy turbinami i mialem go 2x wymienianego na gwarancji, nie bylo to zwiazane z chipem, poprostu byl on jakis felerny od poczatku, bo juz go nie produkuja i mam jakis inny nowszy...
po drugie moja kobieta jezdzila autem, wiec seria jej wystarczala wink.gif


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adik G
post Sat, 19 Jul 2008 - 12:37
Post #153


Super User
Dołączył: Fri, 16 January 2004
Skąd: Poznań





no to dobrze, że nic poważnego. Mi chodzi po głowie zakup SUVa i myślę z tej okazji o X5. Mam parę wątpliwości ale założę osobny wątek.
Pozdrówka


--------------------
***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6***
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aligator
post Wed, 23 Jul 2008 - 11:47
Post #154


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(Adik G @ Sat, 19 Jul 2008 - 12:37) *
no to dobrze, że nic poważnego. Mi chodzi po głowie zakup SUVa i myślę z tej okazji o X5. Mam parę wątpliwości ale założę osobny wątek.
Pozdrówka



Robiłem takie cudo całkiem niedawno, tuninguje się jak każdy 3.0 z dwoma turbinami ale ze względu na dużą masę żaden przecinak to nie jest. Model który robiłem ze względu na dobre wyposażenie a więc i dużą masę robi setkę w 7.5s przy normalnym starcie, po lajtowym programie niecałą sekundę mniej.


--------------------
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników

www.dynosoft.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adik G
post Sat, 26 Jul 2008 - 22:51
Post #155


Super User
Dołączył: Fri, 16 January 2004
Skąd: Poznań





no fajnie, rozumiem, że danych o wytrzymałości napędu X-drive nie ma więcej ;-)


--------------------
***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6***
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Minio
post Tue, 29 Jul 2008 - 10:43
Post #156


Frequent User
Dołączył: Sun, 08 February 2004
Skąd: WAWA





Podepne sie do tematu...
A jak jest z usunieciem blokady v-maxa? Da sie?


--------------------
7motorsport
przekładki, serwis EVO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tooFATtoDRIVE
post Mon, 05 Jul 2010 - 22:02
Post #157


User
Dołączył: Tue, 25 May 2010
Skąd: London/Zurich/Cannes





Matschke,

W Twoim podpisie widzę coś takiego: "na codzien 358 KM 715Nm" i zakładam, że chodzi o Twoje BMW 335d. Czy byłbyś w stanie powiedzieć mi jakie są koszta dojścia do takich wartości przy silniku 335d? Czy w grę wchodzi jakiś tuning mechaniczny czy też to wszystko sprawa odpowiedniego oprogramowania i strojenia? Może być na PW jeśli wolisz.

Dzięki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Mon, 05 Jul 2010 - 22:05
Post #158


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





byl to czysty chiptuning, aczkolwiek bardzo mocny i niestety po niecalym roku uzytkowania kolektor wydechowy powiedzial PAPA sad.gif problem w tym aucie jest za wysoka temperatura EGT i szlag trafia kolektory.... wymenilem kolektor i wgralismy delikatniejszy soft, obecnie auto ma 335 KM oraz 700Nm.... i tak jezdzi od dluzszego czasu... przestalem sie bawic w dodatkowe kilka koni skoro jest 997TT w domu...


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamosor
post Tue, 06 Jul 2010 - 23:49
Post #159


User
Dołączył: Wed, 24 June 2009
Skąd: Poznań





Możesz podać ile nakulałeś na programie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Wed, 07 Jul 2010 - 08:38
Post #160


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





zrobilem na roznych programach 55.000km przez 3 lata


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 6 7 8 9 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 02:18