Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 5 6 7 8 9 >  
Closed TopicStart new topic
> BMW 335dT po stostunku ;) - update str.8 !
vRS
post Sat, 28 Apr 2007 - 13:21
Post #121


Forum Killer
Dołączył: Mon, 06 February 2006
Skąd: Warszał





Może chodzi o to ile maksymalnie pokazuje komputer???


--------------------
Michał [vRS]
Manual Devil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 28 Apr 2007 - 13:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Bugatti
post Sat, 28 Apr 2007 - 13:36
Post #122


Rookie
Dołączył: Sat, 28 April 2007
Skąd: z internetu





Panowie nie zrozumieliście

Chodzi o to jakie średnie spalanie pokazuje komputer przy prędkościach powyżej 200 km/h gdy jedzie się na wyższych obrotach przy odpowiednim do tej prędkości biegu... np. piąty bieg przy ~ > 4000 obr.

PS. Pałowanie motorka to IMHO przy 5000 obr. (dla tego motorka) ale nie o takie głupie "pałowanie" mi chodzi !!

Zrozumieli
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bierute
post Sat, 28 Apr 2007 - 14:58
Post #123


Rookie
Dołączył: Fri, 27 April 2007





CYTAT("Matschke":2bhob23c)
bierute, 335d jest tylko w automacie 6-biegowym firmy ZF


jasne, zapomniałem. Ale jeden gość wsadził silnik od 535d do 530d (skrzynia manual) i auto rwało przyczepność nawet na III.

Pytam bo mam kłopot z przeniesieniem napędu w e39 530d. Auto chyba jest po chipie (kupiłem miesiąc temu, wydawał się mocny, więc chciałem to sprawdzić, ale nie dało się go zhamować, bo nawet po wymianie sprzęgła cały czas ślizga się od 1500obr. (taki sam objaw miałem od miesiąca dlatego wymieniałem sprzęgło)) - przy 1500obr czyli tuż przed poślizgiem komputer pokazał 407,5Nm, a seria ma 410 przy 1750obr. - więc chip raczej jest.

Tak więc z nowym sprzęgłem auto się ślizga, szczególnie na III i IV biegu i nie wiem co to jest... koło dwumasowe? Nikt ze znajomych nie miał takiego objawu... (aha, jeszcze przy włączonej klimie mocno kolebie autem, stąd pomysł z kołem dwumasowym)
Jakieś pomysły?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vitesse
post Sat, 28 Apr 2007 - 15:08
Post #124


Frequent User
Dołączył: Tue, 05 April 2005
Skąd: Wawa





CYTAT("bierute":1komqhu6)
CYTAT("Matschke":1komqhu6)
bierute, 335d jest tylko w automacie 6-biegowym firmy ZF


jasne, zapomniałem. Ale jeden gość wsadził silnik od 535d do 530d (skrzynia manual) i auto rwało przyczepność nawet na III.


Ten jeden gosc udziela sie na tym forum (Berni) Rwie przyczepnosc na III bo kola z tylu maja szerokosc tylko 245 (felgi 8" a przydalby sie na tyle 9" z oponami 275).


--------------------
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Sat, 28 Apr 2007 - 16:11
Post #125









A u mnie takich problemow z trakcja nie ma ... no ale auto lzejsze i jednak sporo mniej Nm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bugatti
post Sat, 28 Apr 2007 - 18:50
Post #126


Rookie
Dołączył: Sat, 28 April 2007
Skąd: z internetu





CYTAT("bierute":r9muq3l2)
przy 1500obr czyli tuż przed poślizgiem komputer pokazał 407,5Nm, a seria ma 410 przy 1750obr. - więc chip raczej jest.


Motorek 2.9l (2926cm3) w wersji 184 - konnej miał 390 Nm a w 193 KM miał 410 Nm więc chyba w twoim wypadku raczej to seria

Pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bierute
post Sat, 28 Apr 2007 - 20:23
Post #127


Rookie
Dołączył: Fri, 27 April 2007





CYTAT("Bugatti":2btx8jyv)
CYTAT("bierute":2btx8jyv)
przy 1500obr czyli tuż przed poślizgiem komputer pokazał 407,5Nm, a seria ma 410 przy 1750obr. - więc chip raczej jest.


Motorek 2.9l (2926cm3) w wersji 184 - konnej miał 390 Nm a w 193 KM miał 410 Nm więc chyba w twoim wypadku raczej to seria

Pozdr.


popatrz na wykres wzrostu momentu w tym temacie dla 335d jaki moment jest przy 1500obr!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bugatti
post Sat, 28 Apr 2007 - 20:44
Post #128


Rookie
Dołączył: Sat, 28 April 2007
Skąd: z internetu





CYTAT("bierute":2wqg7zio)
popatrz na wykres wzrostu momentu w tym temacie dla 335d jaki moment jest przy 1500obr!


??

Ale co cie obchodzi silnik 3.0 Bi-turbo, który nie był montowany w E39 ?
3.0 (2.9)d w E39 miał jedną turbine więc nie porównuj momentu obu tych motorków...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bierute
post Sat, 28 Apr 2007 - 23:17
Post #129


Rookie
Dołączył: Fri, 27 April 2007





Wysokość momentu obrotowego zmienia się wraz ze wzrostem obrotów silnika, a nie jest wartością stałą, zatem porównaj dane dla 335d przy 1500obr z tym co napisałem. Największy wzrost jest pomiędzy 1000-2500obr, zatem jeśli w serii silnika m57 przy 1750obr jest moment 410Nm, a u mnie przy 1500 jest 407 to chyba mała jest szansa, że pomiędzy 1500obr a 1750 moment wzrośnie jedynie o 3Nm. Czy nie tak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ROGO
post Sun, 06 May 2007 - 21:13
Post #130


Super User
Dołączył: Thu, 29 April 2004
Skąd: Warszawa





A ja z innej beczki, a dokladniej chodzi mi o relacje live

Chyba widzialem cie dzis na krajowej "siódemce" w strone do Warszawy kolo godz 15:00.

Najpierw zauwazylem cale czarne bmw w lusterku (tak tak, ten nowy czarny grill ) z rowerami na dachu, ktore szybko sie zblizalo.
Jak mnie minąłeś to zauwazylem blachy austriackie, i pomyslalem, ze to pewnie matshke leci.

Naprawde elegancko sie zbierala ten dieselek lykales wszystkich az milo bylo popatrzec (mam nadzieje ze masz dobre opony bo naprawde juz mokro bylo)

PS
nie ladnie na przejsciu dla pieszych i podwojnej ciaglej wyprzedzac
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Sun, 06 May 2007 - 21:16
Post #131


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





heheeheh, tak to bylem ja, wracalem z Mazur
pozdrawiam
a opony sa spoko, autko sie dobrze drogi trzyma, nie jechalem tez szybko przez rowery, 150 nie przekraczalem


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdiik
post Wed, 09 May 2007 - 18:18
Post #132


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 February 2004
Skąd: Bielsko B / Kraków





maciek zaloz sobie hak i bagaznik na hak na rowerki. stara ibiza jechalem z moim bike' m 220 km/h


--------------------
_http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Wed, 09 May 2007 - 18:20
Post #133


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





nie potrzebuje tego, bo z rowerami jezdze moze 2-3x w roku
po drugie 150 po gdanskiej trasie spokojnie wystarcza


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Wed, 09 May 2007 - 19:44
Post #134









CYTAT("Matschke":mv47tio0)
nie potrzebuje tego, bo z rowerami jezdze moze 2-3x w roku
po drugie 150 po gdanskiej trasie spokojnie wystarcza


Maciuś przestań już przesadzać dobrze wiesz, że jak w końcu złapiemy się na trasie to nie będziesz patrzył czy masz rowerki czy nie oraz blondynkę na prawym fotelu

Do zobaczenia w weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Wed, 09 May 2007 - 20:42
Post #135


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





hehehehehe, tez prawda, balujemy w weekend


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Sun, 10 Jun 2007 - 18:33
Post #136


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Wygląda na to, że odkopię trupa z grobu, ale nie często tu zaglądam.

Maciek - gratuluję wykresu (i nowej fury). Wygląda na to, że trochę mi z mocą uciekłeś


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Sun, 10 Jun 2007 - 21:35
Post #137









CYTAT("Elberoth":1svmozdr)
Wygląda na to, że odkopię trupa z grobu, ale nie często tu zaglądam.


No widzisz, i robisz blad bo wiekszosc mocniejszych d zrobilaby z ciebie salate
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Mon, 11 Jun 2007 - 00:31
Post #138


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Taki lajf


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Tue, 24 Jun 2008 - 22:59
Post #139


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





maly update.... po dlugiej przerwie i jezdzeniu na serii i po wymianie zaworu sterowania turbiny, zrobilismy dzisiaj nowe hamowanka i dlubanka wink.gif
na serii autko sie rozbujalo i mialo 303 KM i 620 Nm, po chipie wyszlo takie cos wink.gif



nie mialem jeszcze okazji przetestowac do konca auta, ale ladnie smiga wink.gif
i w koncu znowu chip na pokladzie, bo na serii jezdzilem 3 miesiace wink.gif


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Wed, 25 Jun 2008 - 00:17
Post #140


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





no ladnie.

spora roznica w porownaniu do seri? na dupohamowni


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 5 6 7 8 9 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 02:18