![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
Może chodzi o to ile maksymalnie pokazuje komputer???
-------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 28 April 2007 Skąd: z internetu ![]() |
Panowie nie zrozumieliście
Chodzi o to jakie średnie spalanie pokazuje komputer przy prędkościach powyżej 200 km/h gdy jedzie się na wyższych obrotach przy odpowiednim do tej prędkości biegu... np. piąty bieg przy ~ > 4000 obr. PS. Pałowanie motorka to IMHO przy 5000 obr. (dla tego motorka) ale nie o takie głupie "pałowanie" mi chodzi !! Zrozumieli |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 27 April 2007 ![]() |
CYTAT("Matschke":2bhob23c) bierute, 335d jest tylko w automacie 6-biegowym firmy ZF
jasne, zapomniałem. Ale jeden gość wsadził silnik od 535d do 530d (skrzynia manual) i auto rwało przyczepność nawet na III. Pytam bo mam kłopot z przeniesieniem napędu w e39 530d. Auto chyba jest po chipie (kupiłem miesiąc temu, wydawał się mocny, więc chciałem to sprawdzić, ale nie dało się go zhamować, bo nawet po wymianie sprzęgła cały czas ślizga się od 1500obr. (taki sam objaw miałem od miesiąca dlatego wymieniałem sprzęgło)) - przy 1500obr czyli tuż przed poślizgiem komputer pokazał 407,5Nm, a seria ma 410 przy 1750obr. - więc chip raczej jest. Tak więc z nowym sprzęgłem auto się ślizga, szczególnie na III i IV biegu i nie wiem co to jest... koło dwumasowe? Nikt ze znajomych nie miał takiego objawu... (aha, jeszcze przy włączonej klimie mocno kolebie autem, stąd pomysł z kołem dwumasowym) Jakieś pomysły? |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 05 April 2005 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT("bierute":1komqhu6) CYTAT("Matschke":1komqhu6) bierute, 335d jest tylko w automacie 6-biegowym firmy ZF jasne, zapomniałem. Ale jeden gość wsadził silnik od 535d do 530d (skrzynia manual) i auto rwało przyczepność nawet na III. Ten jeden gosc udziela sie na tym forum (Berni) Rwie przyczepnosc na III bo kola z tylu maja szerokosc tylko 245 (felgi 8" a przydalby sie na tyle 9" z oponami 275). -------------------- Piotrek
|
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#125
|
![]() |
A u mnie takich problemow z trakcja nie ma ... no ale auto lzejsze i jednak sporo mniej Nm.
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 28 April 2007 Skąd: z internetu ![]() |
CYTAT("bierute":r9muq3l2) przy 1500obr czyli tuż przed poślizgiem komputer pokazał 407,5Nm, a seria ma 410 przy 1750obr. - więc chip raczej jest.
Motorek 2.9l (2926cm3) w wersji 184 - konnej miał 390 Nm a w 193 KM miał 410 Nm więc chyba w twoim wypadku raczej to seria Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 27 April 2007 ![]() |
CYTAT("Bugatti":2btx8jyv) CYTAT("bierute":2btx8jyv) przy 1500obr czyli tuż przed poślizgiem komputer pokazał 407,5Nm, a seria ma 410 przy 1750obr. - więc chip raczej jest. Motorek 2.9l (2926cm3) w wersji 184 - konnej miał 390 Nm a w 193 KM miał 410 Nm więc chyba w twoim wypadku raczej to seria Pozdr. popatrz na wykres wzrostu momentu w tym temacie dla 335d jaki moment jest przy 1500obr! |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 28 April 2007 Skąd: z internetu ![]() |
CYTAT("bierute":2wqg7zio) popatrz na wykres wzrostu momentu w tym temacie dla 335d jaki moment jest przy 1500obr!
?? Ale co cie obchodzi silnik 3.0 Bi-turbo, który nie był montowany w E39 ? 3.0 (2.9)d w E39 miał jedną turbine więc nie porównuj momentu obu tych motorków... |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 27 April 2007 ![]() |
Wysokość momentu obrotowego zmienia się wraz ze wzrostem obrotów silnika, a nie jest wartością stałą, zatem porównaj dane dla 335d przy 1500obr z tym co napisałem. Największy wzrost jest pomiędzy 1000-2500obr, zatem jeśli w serii silnika m57 przy 1750obr jest moment 410Nm, a u mnie przy 1500 jest 407 to chyba mała jest szansa, że pomiędzy 1500obr a 1750 moment wzrośnie jedynie o 3Nm. Czy nie tak?
|
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 29 April 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
A ja z innej beczki, a dokladniej chodzi mi o relacje live
Chyba widzialem cie dzis na krajowej "siódemce" w strone do Warszawy kolo godz 15:00. Najpierw zauwazylem cale czarne bmw w lusterku (tak tak, ten nowy czarny grill ) z rowerami na dachu, ktore szybko sie zblizalo. Jak mnie minąłeś to zauwazylem blachy austriackie, i pomyslalem, ze to pewnie matshke leci. Naprawde elegancko sie zbierala ten dieselek lykales wszystkich az milo bylo popatrzec (mam nadzieje ze masz dobre opony bo naprawde juz mokro bylo) PS nie ladnie na przejsciu dla pieszych i podwojnej ciaglej wyprzedzac |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
heheeheh, tak to bylem ja, wracalem z Mazur
pozdrawiam a opony sa spoko, autko sie dobrze drogi trzyma, nie jechalem tez szybko przez rowery, 150 nie przekraczalem -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 February 2004 Skąd: Bielsko B / Kraków ![]() |
maciek zaloz sobie hak i bagaznik na hak na rowerki. stara ibiza jechalem z moim bike' m 220 km/h
-------------------- _http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
|
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
nie potrzebuje tego, bo z rowerami jezdze moze 2-3x w roku
po drugie 150 po gdanskiej trasie spokojnie wystarcza -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#134
|
![]() |
CYTAT("Matschke":mv47tio0) nie potrzebuje tego, bo z rowerami jezdze moze 2-3x w roku
po drugie 150 po gdanskiej trasie spokojnie wystarcza Maciuś przestań już przesadzać dobrze wiesz, że jak w końcu złapiemy się na trasie to nie będziesz patrzył czy masz rowerki czy nie oraz blondynkę na prawym fotelu Do zobaczenia w weekend |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
hehehehehe, tez prawda, balujemy w weekend
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Wygląda na to, że odkopię trupa z grobu, ale nie często tu zaglądam.
Maciek - gratuluję wykresu (i nowej fury). Wygląda na to, że trochę mi z mocą uciekłeś -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#137
|
![]() |
CYTAT("Elberoth":1svmozdr) Wygląda na to, że odkopię trupa z grobu, ale nie często tu zaglądam.
No widzisz, i robisz blad bo wiekszosc mocniejszych d zrobilaby z ciebie salate |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Taki lajf
-------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
maly update.... po dlugiej przerwie i jezdzeniu na serii i po wymianie zaworu sterowania turbiny, zrobilismy dzisiaj nowe hamowanka i dlubanka
![]() na serii autko sie rozbujalo i mialo 303 KM i 620 Nm, po chipie wyszlo takie cos ![]() ![]() nie mialem jeszcze okazji przetestowac do konca auta, ale ladnie smiga ![]() i w koncu znowu chip na pokladzie, bo na serii jezdzilem 3 miesiace ![]() -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
no ladnie.
spora roznica w porownaniu do seri? na dupohamowni -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 02:18 |