Shoutbox 0 nowych PW 


19 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Jak zacząć - rady dla początkujących, tez tych bez prawka.
bibi
post Fri, 01 Feb 2008 - 23:31
Post #281


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Pń





CYTAT(RaceboySRP @ Fri, 01 Feb 2008 - 14:56) *
Eee,u Bibiego to tylko głowa była wbita w sufit a kolana w schwowek, bo tak sobie wesoły Bibi fotel zamontował tongue.gif



Bo trzeba być twardym a nie mientkim cool.gif


--------------------
--== SRP Drift Team ==--
DRIFT CAR SPRZEDANY !!!!
STR8 Team
http://graphite.str8.pl/
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 01 Feb 2008 - 23:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Pluto
post Tue, 12 Feb 2008 - 05:43
Post #282


User
Dołączył: Sun, 27 January 2008





Jaka moc jest potrzebna do "efektywnego" (kleby dymu) driftu na suchym?
Ktore auto pozwoli na najwieksze wychylenie, najwiekszy kat podczas driftu? Cos o mozliwosciach przerobki s13, s14 w tym kierunku? Anyone?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kwapcio23
post Tue, 12 Feb 2008 - 14:49
Post #283


Forum Homee
Dołączył: Sun, 12 November 2006
Skąd: Końskie/Kielce/Łódź





Używaj szukajki i czytaj to co jest jejaaaa ile razy mozna to samo wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MaxxxS
post Wed, 05 Mar 2008 - 02:42
Post #284


Rookie
Dołączył: Mon, 03 March 2008
Skąd: wawa





co do zawieszen to mam sprezyny acs a amorki oddalem wszystkie do utwardzenia.. wiec moje zawieszenie jest tak twarde ze gdzie nie jade odbija mi sie komunijna orenzada.
U tego samego "majstra" kilku innych chlopakow robilo amortyzatory i wszyscy sa zadowoleni.. prawde mowiac w kazdym wiekszym miescie znajdzie sie taki Pan Majster XYZ ktory tanio utwardzi.. do tego twardsze sprezyny rozporki szpera badz e szpera i dla poczatkujacych to w zupelnosci wystarczy... sam dopiero zaczynam i mi wystarczy.. e36 is. zblizony kosztorys to:
sprezyny - za komplet dalem 200zl (LOL)
utwardzenie amortyzatorow - 80zl x 4 = 320zl
szpera okolo 800zl czasem wiecej- ale ja kupilem dodatkowy dyfer za 300zl i oddam do spawania wiec w 500zl sie zmieszcze.
rozporka tyl i przod. nie polecam wypolerowanych z alegro za nieco ponad 100zl ... za dwie ktore faktycznie beda usztywniac trzeba dac z 500zl
wniosek taki - jezeli masz is'a badz podobny i 2k luzem- da rade zaczac..

Go to the top of the page
 
+Quote Post
MaxxxS
post Wed, 05 Mar 2008 - 02:52
Post #285


Rookie
Dołączył: Mon, 03 March 2008
Skąd: wawa





jestem w stadium przygotowan jeszcze wiec prosze o koment i konstruktywna krytyke. thx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matix0211
post Mon, 10 Mar 2008 - 22:57
Post #286


User
Dołączył: Fri, 07 March 2008
Skąd: Poznań





Ja powiem tak mam 16lat che już zacząć lekcje driftu i odkładać na fure.I teraz mam problem napewno będzie to niemiec bo silniki się niepsują lub japończyk bo najtańsze są części i teraz co wybrać BMW,NISSAN czy OPEL .Furka niema za duo palić oraz same koszty jej utrzymania mają być niezaduże.Poprostu chę zacząć już driftować ale nie odrazu jakimś skylinem czy rx-7 xD tylko powoli aż dojde do perfekcji .Przecytałem cały temat i już sam niewiem co mam wybrać więc prosze was o odpowiedź z jak najlepszej strony smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MaxxxS
post Mon, 10 Mar 2008 - 23:16
Post #287


Rookie
Dołączył: Mon, 03 March 2008
Skąd: wawa





kup bmw (np e30) tyle tego sie zjechalo z niemiec ze z czesciami nie ma klopotu... a spalanie i koszty utrzymania to juz inna sprawa... "no money no funn" nie ma co sie oszukiwac...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Franio
post Mon, 10 Mar 2008 - 23:39
Post #288


Super User
Dołączył: Mon, 23 October 2006
Skąd: Kraków / BK





CYTAT(matix0211 @ Mon, 10 Mar 2008 - 22:57) *
BMW,NISSAN czy OPEL .Furka niema za duo palić oraz same koszty jej utrzymania mają być niezaduże.


Do "bet" masz dużo części na każdym szrocie, nie będzie problemu. BMW jest N/A więc nie masz za bardzo co psuć (chyba że masz do tego talent), przeczytaj cały temat i będziesz wiedział że potrzebujesz e30 325 smile.gif

CYTAT(MaxxxS @ Mon, 10 Mar 2008 - 23:16) *
a spalanie i koszty utrzymania to juz inna sprawa... "no money no funn" nie ma co sie oszukiwac...


Dokładnie. Matix pamiętaj że do driftu potrzebujesz mocy, a auto często trzeba kręcić bardzo wysoko. Nie patrz na spalanie bo przy dobrym drifcie masz wir w baku, a jak weźniesz 316 compact to nie poszalejesz. Każdy trening to też opony itd. - nie tania sprawa.

Tak jak napisał MaxxxS - no money no fun, chociaż nie da to się parasola w d***ie rozłożyć więc jak bardzo chcesz to sie uda smile.gif

Powodzenia


--------------------
- Nissan 200sx s14a 2.0T
- Daily use Audi A3 8P Sportback 2.0 TDi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matix0211
post Tue, 11 Mar 2008 - 06:36
Post #289


User
Dołączył: Fri, 07 March 2008
Skąd: Poznań





THX i pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daffittmpower
post Wed, 12 Mar 2008 - 15:25
Post #290


Rookie
Dołączył: Mon, 10 March 2008
Skąd: okolice Torunia





Mówią ze "trening czyni mistrzem". Trzeba cwiczyc i ćwiczyć do skutku. A auto do driftu...no cóż zgadzam sie z kolegami. To mogłaby być sierra. Najtrafniejszy wybór bo e30 jest juz coraz mniej w "zadowalającym" stanie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matix0211
post Wed, 12 Mar 2008 - 15:26
Post #291


User
Dołączył: Fri, 07 March 2008
Skąd: Poznań





aha no to sierra myślałem też o zbieraniu kasy na 200sx s14a^^
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daffittmpower
post Wed, 12 Mar 2008 - 15:28
Post #292


Rookie
Dołączył: Mon, 10 March 2008
Skąd: okolice Torunia





to auto jest zapewne droższe w utrzymaniu....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daffittmpower
post Wed, 12 Mar 2008 - 15:37
Post #293


Rookie
Dołączył: Mon, 10 March 2008
Skąd: okolice Torunia





osobiscie mój tata miał sierre i musze przyznac ze całkiem dobrze sie zbierała ale blachy powoli zaczeły sie sypac smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MaxxxS
post Wed, 12 Mar 2008 - 21:52
Post #294


Rookie
Dołączył: Mon, 03 March 2008
Skąd: wawa





Nie jest ci potrzebny "zadowalajacy stan" jesli chodzi o e30, sprawdz czy mocowania zawieszenia nie sa skorodowane... mniejsza o to czy ma wgniecenia lub rdze na karoserii bo jezeli bedziesz sie uczyl to swoje dolozysz... a jak juz sie wycwiczysz i bedzie ci malo mocy mozna zrobic swap - np 2,8 a to juz ma prawie 200 km i konkretny moment.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kwapcio23
post Wed, 12 Mar 2008 - 22:23
Post #295


Forum Homee
Dołączył: Sun, 12 November 2006
Skąd: Końskie/Kielce/Łódź





Myśleć nad Sierra a zbierać kase na S14a to dwie bajki... wink.gif
Sierre wyrywasz za 1,5-2 tys zl bez problemu, S14a szukasz szukasz szukasz i placisz... 15 razy tyle wiec spokojnie wink.gif
e30 jest rozsądna i chyba najbardziej optymalna jak masz te 7-8 tys, ale sierre kupisz za te 2tys juz w spoko stanie a e30 za tą kase po prostu nie kupisz wink.gif
Mnie tez właśnie rozne rzeczy po głowie chodzą... tongue.gif I sierra wydaje mi sie najrozsądniejsza na początek.
Jeśli nie chcesz spawać dyfra od razu (choc jest to najlepsze rozwiazanie) to szpere od sierrafanów sie kupi za około 500 zł. Silnik? 2.0DOHC jak sie trafi to juz daje rade, za jakiś czas ewent. SWAP na cos konkretniejszego. Masa? Jak wybebeszysz to zejdziesz do troche ponad tonę, wiec nie jest źle... I co najlepsze! Wkleisz sie w bande? Złapiesz dacha? Wyjmujesz z tego co sie jeszcze moze przydac, wrak na złom i kupujesz nastepna! wink.gif e30 jest moim zdaniem drozsze na starcie i ja brałbym sierre, wszystkie pomysły w stylu 125p, polonez lepiej sobie odpuscic, bo w porownaniu do sierry koszty będą "nieco" niższe a raczej wiadomo jakie możliwości... smile.gif Sam kalkulowalem tez kiedys S13, AE86... Ale doszedłem do wniosku, ze z 15 tysiacami dopiero mozna coś podchodzić... Bo kupisz padake za 5-6 tys, drugie tyle w nia wlozysz i ita to nie bedzie koniec... Zdrowa wersja ok. 10 tys, a tez na wode nie jezdzi i czesci (czy to zamienne czy to tuningowe) z drewna sobie nie wyciosasz tylko $$$... Także z 6-7 tys nie ma co do tych samochodow podchodzic, kupisz ale dasz potem rady... A jak kochasz S13... To po co je kaleczyć drutowaniem? wink.gif
Iść od razu w S14a i robić mega profi 350KM beton zawias... Jak masz kase prosze bardzo, ale moim zdaniem lepiej po kolei wink.gif
Dla low-budgetowca sierra + kubeł + wybebeszone wnetrze + szpera/elektroszpera i dajesz rade za nie wiecej niz 3500zł.
No rozpisałem sie troszki, a przeciez nie raz o tym było tongue.gif
Pzdr! wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matix0211
post Sat, 15 Mar 2008 - 22:14
Post #296


User
Dołączył: Fri, 07 March 2008
Skąd: Poznań





a co jeśli np chiałbym zakupić ae86 to sie opłaca bo wedłu mnie jeżeli się naucze driftowac słabszym samochodem to z mocniejszym niebędzie kłopotów
http://www.pistonheads.com/sales/285388.htm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
remol
post Sun, 16 Mar 2008 - 15:37
Post #297


Rookie
Dołączył: Sun, 20 January 2008
Skąd: Łódź





ae86 to troche zbedny wydatek są bardzo drogie na polskim rynku. Ja radze sierre albo scorpio z jakimś niezłym silnikiem do tego szpera i utwardzić zawieszenie klatka i driftowóz do nauki że wymiata. Sam troche driftuje sierrą i zabawa jest przednia. To samochód godny polecenia dla lajka który nie ma kasy na nissana czy porządne bmw.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ghost_Rider
post Thu, 20 Mar 2008 - 21:37
Post #298


Super User
Dołączył: Sat, 16 February 2008
Skąd: London





ja nie wiem po co niektorzy zadaja pytania o dziwne auta typu ae86 czy s14 (dziwne w sesie do nauki driftu a nie jezadenia bo btw wiadomo ze takowe driftuja z powodzeniem w rekach profi graczy)

chlopaki jasno mowia ze e30 lub scierka...

ostatnio probuje ogarniac temat takiej budowy i na allegro wyczailem cos takiego:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4719016
szpera, zawias (hgw jaki ale pokombinowac potem mozna), niby zdrowa buda i czesci ktore wyleca a ktore za grosze mozna sprzedac i miec na np dospawanie tej szpery.......... za 3.5k pln a z dobrym targiem moze nawet ok 3k

swap na 3.0 teraz kosztuje ok 1000 za silnik (186 km chyba)
http://moto.allegro.pl/item332475176_bmw_e...00_sprawny.html
+ ew. wiazki i komp za jakies 0.5k (strzelam)

do tego kierka za 80 pln (u mnie w garazu gdzies sie wala wiec darmoszka wink.gif) kubel+pas za 500 pln
klatke da rade z rur ze zlomu zrobic

mam pod reka zaprzyjazniony warsztat kolegi ktory pewnie tez by sie w to ze mna bawil (jak finanse sie by znalazly) wiec w swoim wypadku nie uwzgledniam spawania, ceny zlomu (zlomowisko za plotem a kierownik=znajomy) itp bo znajomi w brazy zlomu i czesci ze szrotu sa dosc liczni wink.gif

podsumowujac to by wyszlo ok 5.5k + inne pierdolki ktorych nie wymienilem to te 7k starczy na poczatek

pozdro G_R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kwapcio23
post Thu, 20 Mar 2008 - 22:55
Post #299


Forum Homee
Dołączył: Sun, 12 November 2006
Skąd: Końskie/Kielce/Łódź





CYTAT(Ghost_Rider @ Thu, 20 Mar 2008 - 21:37) *
ja nie wiem po co niektorzy zadaja pytania o dziwne auta typu ae86 czy s14 (dziwne w sesie do nauki driftu a nie jezadenia bo btw wiadomo ze takowe driftuja z powodzeniem w rekach profi graczy)


Dziwne? Idealne do driftu a nie "dziwne"... Dziwne przy budzecie ponizej 10 tys. ale jak masz kase to najlepsze z mozliwych wink.gif

CYTAT(Ghost_Rider @ Thu, 20 Mar 2008 - 21:37) *
klatke da rade z rur ze zlomu zrobic


Nie radze. Klatka ma spelniac swoje zadanie czyli usztywniać konstr. i chronic w razie wypadku, a nie zabić Cie przy byle dzwonie dlatego ze ktos to pospawal tak zeby wygladalo ladnie...
Lepiej nie rob a skladaj kase, nawet na używke ale profi, niz zrobic byle co i potem miec klopot.


A odnosnie tej e30 za 3,5 koła... Jak coś ma wszystko i kosztuje nic to coś to zazwyczaj znaczy... wink.gif Przemyśl! wink.gif Nie ma sie co napalac, trzeba planować, liczyć i szukać wink.gif
Pzdr!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ghost_Rider
post Fri, 21 Mar 2008 - 11:39
Post #300


Super User
Dołączył: Sat, 16 February 2008
Skąd: London





CYTAT
Dziwne przy budzecie ponizej 10 tys.

otoz to! ktory z tych w moim wieku co zadaja te pytania bedzie miec kase na utrzymanie tego auta ktore jak Ci napewno wiadomo tanie pod tym wzgledem nie jest nie jest, druga sprawa to ze tuning tego jest dosc prosty bo w japonii i ameryce jes masa czesci do tych aut ale trzeba tez miec $$$ na nie

wg mnie takie dzialanie na zasadzie zastaw sie a postaw sie jest nonsensem

CYTAT
Nie radze. Klatka ma spelniac swoje zadanie(...)a nie zabić Cie przy byle dzwonie dlatego ze ktos to pospawal tak zeby wygladalo ladnie...

w brew pozorom wiem ze wlasnie do tego sluzy i nie mam zamiaru robic lanserskiej klatki tylko cos co wlasnie bedzie chronic, wiem ze klatka ze zlomowych rur nie jest najlepsza ale napewno lepsza niz jej brak. nie kazdy ma taki fundusz zeby kupic profi uzywke (mysle ze jezeli wogole sie zdecydujemy to nasz budzet wyniesie max do 9 kola) wiec robi z tego z czego potrafi. napewno zanim zaczelibysmy klatke spawac to poszukalibysmy schematow jak ma wygladac zeby swe zadanie spelniala...

CYTAT
Jak coś ma wszystko i kosztuje nic to coś to zazwyczaj znaczy...


nie oczekuje od tego auta wiele w koncu jest ode mnie starsze o 5 lat a ze ma szpere i zrobiona zawieche to i tak wiadomo ze przy tym cos sie bedzie dlubac i cos w praniu wyjdzie...
cena rowniez mnie zastanowila ale biorac pod uwage to ze prace nad autem zanim sie wyjedzie nawet na nauke sa dosc spore wiec stanu tech. sie tak nie obawiam

wszystko jednak rozwiaze sie za jakis czas najpierw trzeba czekac na decyzje jednej osoby a potem drugiej i dopiero mozna myslec wiec narazie mozna tylko spekulowac i tak jak mowisz szukac, liczyc i planowac

pozdro G_R
Go to the top of the page
 
+Quote Post

19 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 13:01