![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Pń ![]() |
Eee,u Bibiego to tylko głowa była wbita w sufit a kolana w schwowek, bo tak sobie wesoły Bibi fotel zamontował ![]() Bo trzeba być twardym a nie mientkim ![]() -------------------- --== SRP Drift Team ==--
DRIFT CAR SPRZEDANY !!!! STR8 Team http://graphite.str8.pl/ http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#282
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 27 January 2008 ![]() |
Jaka moc jest potrzebna do "efektywnego" (kleby dymu) driftu na suchym?
Ktore auto pozwoli na najwieksze wychylenie, najwiekszy kat podczas driftu? Cos o mozliwosciach przerobki s13, s14 w tym kierunku? Anyone? |
|
|
![]()
Post
#283
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 12 November 2006 Skąd: Końskie/Kielce/Łódź ![]() |
Używaj szukajki i czytaj to co jest jejaaaa ile razy mozna to samo
![]() |
|
|
![]()
Post
#284
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 03 March 2008 Skąd: wawa ![]() |
co do zawieszen to mam sprezyny acs a amorki oddalem wszystkie do utwardzenia.. wiec moje zawieszenie jest tak twarde ze gdzie nie jade odbija mi sie komunijna orenzada.
U tego samego "majstra" kilku innych chlopakow robilo amortyzatory i wszyscy sa zadowoleni.. prawde mowiac w kazdym wiekszym miescie znajdzie sie taki Pan Majster XYZ ktory tanio utwardzi.. do tego twardsze sprezyny rozporki szpera badz e szpera i dla poczatkujacych to w zupelnosci wystarczy... sam dopiero zaczynam i mi wystarczy.. e36 is. zblizony kosztorys to: sprezyny - za komplet dalem 200zl (LOL) utwardzenie amortyzatorow - 80zl x 4 = 320zl szpera okolo 800zl czasem wiecej- ale ja kupilem dodatkowy dyfer za 300zl i oddam do spawania wiec w 500zl sie zmieszcze. rozporka tyl i przod. nie polecam wypolerowanych z alegro za nieco ponad 100zl ... za dwie ktore faktycznie beda usztywniac trzeba dac z 500zl wniosek taki - jezeli masz is'a badz podobny i 2k luzem- da rade zaczac.. |
|
|
![]()
Post
#285
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 03 March 2008 Skąd: wawa ![]() |
jestem w stadium przygotowan jeszcze wiec prosze o koment i konstruktywna krytyke. thx
|
|
|
![]()
Post
#286
|
|
User Dołączył: Fri, 07 March 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Ja powiem tak mam 16lat che już zacząć lekcje driftu i odkładać na fure.I teraz mam problem napewno będzie to niemiec bo silniki się niepsują lub japończyk bo najtańsze są części i teraz co wybrać BMW,NISSAN czy OPEL .Furka niema za duo palić oraz same koszty jej utrzymania mają być niezaduże.Poprostu chę zacząć już driftować ale nie odrazu jakimś skylinem czy rx-7 xD tylko powoli aż dojde do perfekcji .Przecytałem cały temat i już sam niewiem co mam wybrać więc prosze was o odpowiedź z jak najlepszej strony
![]() |
|
|
![]()
Post
#287
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 03 March 2008 Skąd: wawa ![]() |
kup bmw (np e30) tyle tego sie zjechalo z niemiec ze z czesciami nie ma klopotu... a spalanie i koszty utrzymania to juz inna sprawa... "no money no funn" nie ma co sie oszukiwac...
|
|
|
![]()
Post
#288
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 October 2006 Skąd: Kraków / BK ![]() |
BMW,NISSAN czy OPEL .Furka niema za duo palić oraz same koszty jej utrzymania mają być niezaduże. Do "bet" masz dużo części na każdym szrocie, nie będzie problemu. BMW jest N/A więc nie masz za bardzo co psuć (chyba że masz do tego talent), przeczytaj cały temat i będziesz wiedział że potrzebujesz e30 325 ![]() a spalanie i koszty utrzymania to juz inna sprawa... "no money no funn" nie ma co sie oszukiwac... Dokładnie. Matix pamiętaj że do driftu potrzebujesz mocy, a auto często trzeba kręcić bardzo wysoko. Nie patrz na spalanie bo przy dobrym drifcie masz wir w baku, a jak weźniesz 316 compact to nie poszalejesz. Każdy trening to też opony itd. - nie tania sprawa. Tak jak napisał MaxxxS - no money no fun, chociaż nie da to się parasola w d***ie rozłożyć więc jak bardzo chcesz to sie uda ![]() Powodzenia -------------------- - Nissan 200sx s14a 2.0T
- Daily use Audi A3 8P Sportback 2.0 TDi |
|
|
![]()
Post
#289
|
|
User Dołączył: Fri, 07 March 2008 Skąd: Poznań ![]() |
THX i pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#290
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 10 March 2008 Skąd: okolice Torunia ![]() |
Mówią ze "trening czyni mistrzem". Trzeba cwiczyc i ćwiczyć do skutku. A auto do driftu...no cóż zgadzam sie z kolegami. To mogłaby być sierra. Najtrafniejszy wybór bo e30 jest juz coraz mniej w "zadowalającym" stanie.
|
|
|
![]()
Post
#291
|
|
User Dołączył: Fri, 07 March 2008 Skąd: Poznań ![]() |
aha no to sierra myślałem też o zbieraniu kasy na 200sx s14a^^
|
|
|
![]()
Post
#292
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 10 March 2008 Skąd: okolice Torunia ![]() |
to auto jest zapewne droższe w utrzymaniu....
|
|
|
![]()
Post
#293
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 10 March 2008 Skąd: okolice Torunia ![]() |
osobiscie mój tata miał sierre i musze przyznac ze całkiem dobrze sie zbierała ale blachy powoli zaczeły sie sypac
![]() |
|
|
![]()
Post
#294
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 03 March 2008 Skąd: wawa ![]() |
Nie jest ci potrzebny "zadowalajacy stan" jesli chodzi o e30, sprawdz czy mocowania zawieszenia nie sa skorodowane... mniejsza o to czy ma wgniecenia lub rdze na karoserii bo jezeli bedziesz sie uczyl to swoje dolozysz... a jak juz sie wycwiczysz i bedzie ci malo mocy mozna zrobic swap - np 2,8 a to juz ma prawie 200 km i konkretny moment.
|
|
|
![]()
Post
#295
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 12 November 2006 Skąd: Końskie/Kielce/Łódź ![]() |
Myśleć nad Sierra a zbierać kase na S14a to dwie bajki...
![]() Sierre wyrywasz za 1,5-2 tys zl bez problemu, S14a szukasz szukasz szukasz i placisz... 15 razy tyle wiec spokojnie ![]() e30 jest rozsądna i chyba najbardziej optymalna jak masz te 7-8 tys, ale sierre kupisz za te 2tys juz w spoko stanie a e30 za tą kase po prostu nie kupisz ![]() Mnie tez właśnie rozne rzeczy po głowie chodzą... ![]() Jeśli nie chcesz spawać dyfra od razu (choc jest to najlepsze rozwiazanie) to szpere od sierrafanów sie kupi za około 500 zł. Silnik? 2.0DOHC jak sie trafi to juz daje rade, za jakiś czas ewent. SWAP na cos konkretniejszego. Masa? Jak wybebeszysz to zejdziesz do troche ponad tonę, wiec nie jest źle... I co najlepsze! Wkleisz sie w bande? Złapiesz dacha? Wyjmujesz z tego co sie jeszcze moze przydac, wrak na złom i kupujesz nastepna! ![]() ![]() ![]() Iść od razu w S14a i robić mega profi 350KM beton zawias... Jak masz kase prosze bardzo, ale moim zdaniem lepiej po kolei ![]() Dla low-budgetowca sierra + kubeł + wybebeszone wnetrze + szpera/elektroszpera i dajesz rade za nie wiecej niz 3500zł. No rozpisałem sie troszki, a przeciez nie raz o tym było ![]() Pzdr! ![]() |
|
|
![]()
Post
#296
|
|
User Dołączył: Fri, 07 March 2008 Skąd: Poznań ![]() |
a co jeśli np chiałbym zakupić ae86 to sie opłaca bo wedłu mnie jeżeli się naucze driftowac słabszym samochodem to z mocniejszym niebędzie kłopotów
http://www.pistonheads.com/sales/285388.htm |
|
|
![]()
Post
#297
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 20 January 2008 Skąd: Łódź ![]() |
ae86 to troche zbedny wydatek są bardzo drogie na polskim rynku. Ja radze sierre albo scorpio z jakimś niezłym silnikiem do tego szpera i utwardzić zawieszenie klatka i driftowóz do nauki że wymiata. Sam troche driftuje sierrą i zabawa jest przednia. To samochód godny polecenia dla lajka który nie ma kasy na nissana czy porządne bmw.
|
|
|
![]()
Post
#298
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 February 2008 Skąd: London ![]() |
ja nie wiem po co niektorzy zadaja pytania o dziwne auta typu ae86 czy s14 (dziwne w sesie do nauki driftu a nie jezadenia bo btw wiadomo ze takowe driftuja z powodzeniem w rekach profi graczy)
chlopaki jasno mowia ze e30 lub scierka... ostatnio probuje ogarniac temat takiej budowy i na allegro wyczailem cos takiego: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4719016 szpera, zawias (hgw jaki ale pokombinowac potem mozna), niby zdrowa buda i czesci ktore wyleca a ktore za grosze mozna sprzedac i miec na np dospawanie tej szpery.......... za 3.5k pln a z dobrym targiem moze nawet ok 3k swap na 3.0 teraz kosztuje ok 1000 za silnik (186 km chyba) http://moto.allegro.pl/item332475176_bmw_e...00_sprawny.html + ew. wiazki i komp za jakies 0.5k (strzelam) do tego kierka za 80 pln (u mnie w garazu gdzies sie wala wiec darmoszka ![]() klatke da rade z rur ze zlomu zrobic mam pod reka zaprzyjazniony warsztat kolegi ktory pewnie tez by sie w to ze mna bawil (jak finanse sie by znalazly) wiec w swoim wypadku nie uwzgledniam spawania, ceny zlomu (zlomowisko za plotem a kierownik=znajomy) itp bo znajomi w brazy zlomu i czesci ze szrotu sa dosc liczni ![]() podsumowujac to by wyszlo ok 5.5k + inne pierdolki ktorych nie wymienilem to te 7k starczy na poczatek pozdro G_R |
|
|
![]()
Post
#299
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 12 November 2006 Skąd: Końskie/Kielce/Łódź ![]() |
ja nie wiem po co niektorzy zadaja pytania o dziwne auta typu ae86 czy s14 (dziwne w sesie do nauki driftu a nie jezadenia bo btw wiadomo ze takowe driftuja z powodzeniem w rekach profi graczy) Dziwne? Idealne do driftu a nie "dziwne"... Dziwne przy budzecie ponizej 10 tys. ale jak masz kase to najlepsze z mozliwych ![]() klatke da rade z rur ze zlomu zrobic Nie radze. Klatka ma spelniac swoje zadanie czyli usztywniać konstr. i chronic w razie wypadku, a nie zabić Cie przy byle dzwonie dlatego ze ktos to pospawal tak zeby wygladalo ladnie... Lepiej nie rob a skladaj kase, nawet na używke ale profi, niz zrobic byle co i potem miec klopot. A odnosnie tej e30 za 3,5 koła... Jak coś ma wszystko i kosztuje nic to coś to zazwyczaj znaczy... ![]() ![]() ![]() Pzdr! |
|
|
![]()
Post
#300
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 February 2008 Skąd: London ![]() |
CYTAT Dziwne przy budzecie ponizej 10 tys. otoz to! ktory z tych w moim wieku co zadaja te pytania bedzie miec kase na utrzymanie tego auta ktore jak Ci napewno wiadomo tanie pod tym wzgledem nie jest nie jest, druga sprawa to ze tuning tego jest dosc prosty bo w japonii i ameryce jes masa czesci do tych aut ale trzeba tez miec $$$ na nie wg mnie takie dzialanie na zasadzie zastaw sie a postaw sie jest nonsensem CYTAT Nie radze. Klatka ma spelniac swoje zadanie(...)a nie zabić Cie przy byle dzwonie dlatego ze ktos to pospawal tak zeby wygladalo ladnie... w brew pozorom wiem ze wlasnie do tego sluzy i nie mam zamiaru robic lanserskiej klatki tylko cos co wlasnie bedzie chronic, wiem ze klatka ze zlomowych rur nie jest najlepsza ale napewno lepsza niz jej brak. nie kazdy ma taki fundusz zeby kupic profi uzywke (mysle ze jezeli wogole sie zdecydujemy to nasz budzet wyniesie max do 9 kola) wiec robi z tego z czego potrafi. napewno zanim zaczelibysmy klatke spawac to poszukalibysmy schematow jak ma wygladac zeby swe zadanie spelniala... CYTAT Jak coś ma wszystko i kosztuje nic to coś to zazwyczaj znaczy... nie oczekuje od tego auta wiele w koncu jest ode mnie starsze o 5 lat a ze ma szpere i zrobiona zawieche to i tak wiadomo ze przy tym cos sie bedzie dlubac i cos w praniu wyjdzie... cena rowniez mnie zastanowila ale biorac pod uwage to ze prace nad autem zanim sie wyjedzie nawet na nauke sa dosc spore wiec stanu tech. sie tak nie obawiam wszystko jednak rozwiaze sie za jakis czas najpierw trzeba czekac na decyzje jednej osoby a potem drugiej i dopiero mozna myslec wiec narazie mozna tylko spekulowac i tak jak mowisz szukac, liczyc i planowac pozdro G_R |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 13:01 |