Shoutbox 0 nowych PW 


19 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Jak zacząć - rady dla początkujących, tez tych bez prawka.
projekt200
post Thu, 03 May 2007 - 13:45
Post #101


Rookie
Dołączył: Mon, 26 February 2007
Skąd: z wysp





CYTAT("BanditoDrift":1v1txau7)
Nawiązując do jednego z wcześniejszych postów odniśnie street driftu w UK to z własnego doświadczenia proponuje zapomnieć o tym i żadne tłumaczenie że w poślizg się wpadło, płacz, prośby i zgrzytanie zębów nie pomoże . Nie ma również mowy o wykupie auta, odrazu idzie na przemiał i nic mi nawet nie pozwolili zabrać z niego, do tego sprawa sądowa za nibezpieczą jazde, mandat i strata prawka na 6 miechów nie ważne że polskie dobrze że aresztu nie było.
Tak więdz radze uważać bo tu niema żartów.


Jaka fure straciles?
Oczywiscie jezeli nie masz nic przeciwko


--------------------
S13 in progres...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 03 May 2007 - 13:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MarU_
post Thu, 03 May 2007 - 20:15
Post #102


Super User
Dołączył: Fri, 18 August 2006





CYTAT("RaceboySRP":2fklgcty)
CYTAT("MarU_":2fklgcty)


Szczególnie ta pierwsza...AUTOMAT


Faktycznie, nie zauważyłem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FKTuner
post Thu, 03 May 2007 - 21:14
Post #103


User
Dołączył: Wed, 07 February 2007
Skąd: Poznań





no to lool. @UP Pytalem sie czy nikt z Was nie zechcialby uzyczyc mi miejsca po swojej prawej stronie na jakims trenilku zebym zobaczyl jak to sie robi od srodka... mysle ze jest nawiaze z wami kontakt osobiscie to bedzie mi latwiej wyszukac oferte driftmaschiny dla mnie( zaznaczam tu ze jesli uzbieram juz sumke to bedzie wazna wytrzymalosc bo nie mam siana na drugi woz"na codzien") i slawic was jako mistrzow od ktorych sie uczylem... nawet Polody-pozdro dla Niego!!! potrzebowal wsparcia, ktore dostal bo mial fuksa miec za ojca dealera samochodowego ;p bo watpie zeby od poczatku bylo go stac na wozek. fakt mial sukcesy w kartingu ale kitas z tym... Takze jesli chcecie zeby bylo coraz wiecej drifterow nie mozecie traktowac waszych umiejetnosci jako cos zarezerwowanego tylko dla was. nie wiem czy ktos odpisze na tego posta bo moje poprzednie zostaly zignorowane...
Powiedzcie mi co sadzicie o tym wozku-http://allegro.pl/item192114156_nissan_sx_200_1_8_turbo_170_km.html
wydaje mi sie ze jest ok-tylko nie wiem co z ta panewka na razie pisze tylko orientacyjnie zeby w przyslosci wiedziec czego od razu szukac... a moze u was w warsztacie stoja jakies zakurzone driftmaschinki??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Sun, 13 May 2007 - 15:33
Post #104


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Techniki driftingu (za drifting.pl) :

Lift Off Drift (Race Drift, Kensei Drift) - Tej techniki używa się przy dość dużych prędkościach i w dość łagodnych łukach. W trakcie wchodzenia w zakręt kierowca puszcza na chwilę gaz, co powoduje delikatną nadsterowność. Później poślizg jest kontrolowany poprzez kontrę kierownicą i operowanie gazem. Do tej techniki potrzeba dość neutralnie wyważonego samochodu. W

Feint Drift - Tzw. "rybka". Kierowca przed zakrętem wykonuje skręt w odwrotnym do zakrętu kierunku, po czym nagłym ruchem zarzuca autem w prawidłową stronę. To powoduje zapoczątkowanie poślizgu.

Braking Drift - Ta technika polega na przeniesieniu większości masy na przednią część samochodu poprzez krótkie, ale energiczne wciśnięcie hamulca podczas inicjacji zakrętu. Im bardziej nadsterowne auto, tym mniejsza powinna być siła nacisku na hamulec. Tylna oś traci w tym momencie przyczepność i ropozczyna się poślizg.

Clutch Kick - W naszym języku będzie to po prostu strzał ze sprzęgła. W trakcie przechodzenia przez zakręt kierowca naciska na chwilę sprzęgło, by po chwili energicznie je odpuścić, co spowoduje "strzał" i nagłą utratę przyczepności.

Shift Lock - Kierowca wciska sprzęgło przed zakrętem, zmniejszając nieco obroty. Często wykonywana jest wtedy redukcja na niższy bieg. W trakcie zakrętu sprzęgło jest odpuszczane, co daje efekt podobny do chwilowego zaciągnięcia hamulca ręcznego. Aby zminimalizować obciążenia, ta technika powinna być stosowana na bardziej śliskich nawierzchniach.

E-Brake Drift (Emergency Brake Drift, Side Brake Drift) - Jedna z najprostszych i najłatwiejszych technik driftu. Chodzi oczywiście o zaciąganie hamulca ręcznego. Podczas zakrętu na wciśniętym sprzęgle zarzucamy na chwilę hamulec ręczny, co spowoduje chwilowe zblokowanie tylniej osi i zapoczątkuje poślizg samochodu. Często ta technika dołączana jest do innych technik w celu korygowania ewentualnych błędów lub ratowania się z opresji.

Dirt Drop Drift - Ta technika polega na wyjechaniu tylną osią poza tor, lub w miejsce o mniejszej przyczepności. To spowoduje zapoczątkowanie poślizgu, nie utracając prędkości-technika bardzo przydatna w autach o małej mocy.

Jump Drift - Kierowca wjeżdża tylnim kołem (tym po wewnętrznej stronie zakrętu) na "tarkę", co spowoduje jego "podskok" i chwilową utratę przyczepności, która zapoczątkuje nadsterowność.

Long Slide Drift - Technika stosowana przy dużych prędkościach. Polega na zapoczątkowaniu długiego driftu jeszcze przed wejściem w zakręt. Dirft inicjowany głównie za pomocą hamulca ręcznego.

Swaying Drift (Choku-Dori, Manji) - Technika podobna do Feint'a. Polega na powolnym zarzucaniu autem z boku na bok w trakcie jazdy na wprost.

FF Drift (Front Wheel Drive Drift) - Technika drifu za pomocą samochodu z napędem na przednie koła. Głównie polega na stosowaniu hamulca ręcznego oraz hamulców (może przydać się znana z rajdów technika hamowania lewą nogą).

Power Over - Technika polegająca na spowodowaniu ciężkiej nadsterowności poprzez maksymalne wciśnięcie gazu w trakcie przechodzenia przez zakręt. Do tej techniki potrzebny jest spory zapas mocy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ODlNN
post Sun, 13 May 2007 - 21:18
Post #105


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: Z Boku





CYTAT
FF Drift (Front Wheel Drive Drift) - Technika drifu za pomocą samochodu z napędem na przednie koła. Głównie polega na stosowaniu hamulca ręcznego oraz hamulców (może przydać się znana z rajdów technika hamowania lewą nogą).


gdzies juz o tym byla dyskusja...


--------------------
Nyow nyow shita ku nai? Boku no shiri ni kisu siro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KajaK
post Mon, 14 May 2007 - 08:55
Post #106


Super User
Dołączył: Mon, 03 April 2006
Skąd: Stargard / Warszawa





Chyba nie warto do niej wracać Jest jeszcze McDrift Polega na wyniesieniu z maca 2 tacek najechaniu na nie tylnymi kołami zaciągnięciu ręcznego i jazda Ale takie drifty to tylko w USA

Added after 58 seconds:

FWD oczywiście


--------------------
Sprzedam Nissana Silvie FJ20E
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sputnik
post Mon, 14 May 2007 - 14:49
Post #107


Super User
Dołączył: Fri, 01 July 2005
Skąd: Wrocław





Przecierają sie w moment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gawron
post Mon, 14 May 2007 - 17:22
Post #108


Frequent User
Dołączył: Sat, 24 December 2005





Czy w polsce widzieliście żeby ktoś sprzedawał s13 ale nie z chowanymi światłami??


--------------------
,,Drive by Drift,, It is easy to make plans but difficult to carry them out
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Mon, 14 May 2007 - 17:25
Post #109


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





Widzieliście, ale tylko sprowadzone ze Stanów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Mon, 14 May 2007 - 17:29
Post #110


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





chodzi ci o sileighty???


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gawron
post Mon, 14 May 2007 - 19:12
Post #111


Frequent User
Dołączył: Sat, 24 December 2005





NIe sileighty to jest rodzynek taki że głowa boli( na jakiejśstronie przeczytałem że wyprodukowano tylko 400 sztuk ale nie wiem czy to jest prawda i ręki sobie uciąć nie dam ale wydaje mi sie że sil80 miała pod maską SR20DET http://r32co.tripod.com/page3.htm - sil80 to s13 ale z tyłem od wersji z chowanymi światłami a przodem od tej bez chowanych taki mix a normalne s13 z normalnymi światłami wygląda tak http://www.versionselect.com/images/fusion9.jpg
http://us1.webpublications.com.au/stati ... 3/2320_7mg.


--------------------
,,Drive by Drift,, It is easy to make plans but difficult to carry them out
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trueno2
post Mon, 14 May 2007 - 19:14
Post #112


Forum Homee
Dołączył: Sun, 02 April 2006
Skąd: Poznań





Sil80, to połączenie Sky'a z S13, tak?


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Mon, 14 May 2007 - 19:28
Post #113









ot: byla wersja z chowanymi swiatlami i tym innym tylem (jak u silvii)?
wie, ze byl kiedys temat o nadwoziach 200sx, ale nie moge znalezc...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Mon, 14 May 2007 - 19:34
Post #114


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





sileighty - tyl jak w zwyklej s13


s13 JDM (silvia)



--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Mon, 14 May 2007 - 19:38
Post #115









znalazlem. jest takie cos, jak s13 Onevia.
wyglada tak:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trueno2
post Mon, 14 May 2007 - 20:03
Post #116


Forum Homee
Dołączył: Sun, 02 April 2006
Skąd: Poznań





Naprawdę inspirujące te Nissanki S13 . Jak już rozmawiamy na ten temat, to mnie jeszcze zastanawiają oznaczenia 240sx, 200sx, 180sx. Chyba jest jakoś tak, że dane oznaczenie przypisuje się do danego modelu (?) .


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamyk
post Mon, 14 May 2007 - 20:19
Post #117


User
Dołączył: Thu, 16 June 2005
Skąd: Belgia L.L





240 sx - silnik K24E/K24DE N/A na Ameryke [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_240SX:16fu0lza]Click[/url:16fu0lza]
200 sx - CA18DET/SR20DET na Europe/Australie/Nowa Zelandie oraz S15 na Japonie [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_200SX:16fu0lza]Click[/url:16fu0lza]
180sx - CA18DET/SR20DE/SR20DET na Japonie [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_180SX:16fu0lza]Click[/url:16fu0lza]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gawron
post Mon, 14 May 2007 - 20:28
Post #118


Frequent User
Dołączył: Sat, 24 December 2005





moim zdaniem 180sx odnosi się do silnika CA18DET a 200sx to SR20DET w Japoni ale moge się mylić


--------------------
,,Drive by Drift,, It is easy to make plans but difficult to carry them out
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Franio
post Mon, 14 May 2007 - 22:44
Post #119


Super User
Dołączył: Mon, 23 October 2006
Skąd: Kraków / BK





Zbliżają się wakacje, jak większość licealistów szukam pracy bo we wrześniu mogę zacząć kurs na prawko robić i trzeba zwiększyć oszczędności i myśleć o furze.

Może ktoś ma w Krakowie znajomy warsztat i mógłby pomóc?

Chyba nie tylko ja z młodszych userów mam ten problem więc proszę o jakieś rady.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KajaK
post Mon, 14 May 2007 - 23:55
Post #120


Super User
Dołączył: Mon, 03 April 2006
Skąd: Stargard / Warszawa





Zalezy jakie auto chcesz na początek ? Mozesz poszukać sobie jakiś książek np od DF i po przeglądać co jak jest mniej więcej zbudowane bo np AE86 od 125p prawie niczym poza silnikiem, szperą i kilkom drazkami sie nie różni. (oczywiście jakością wykonania) Jak masz zaparcie i Ci sie nudzi to możesz śmignąć na złomowisko dorwac jakiegoś Fiatona i go tam po rozkręcać bez zagrozenia że coś zepsujesz napewno Ci nie zabronią a co do siedzenia w warsztacie to mozesz napewno będzie to cenne doświadczenie ale nie jest to konieczne jak juz bedziesz miał auto to na bieżąco jak Ci się coś sypnie będziesz sie uczył co jak zrobić. Jak będziesz miał kase to odstawisz do mechanika a jak będziesz miał doświadczenie to będziesz mógł komus naprawić i póżniej będziesz miał kase

Added after 1 minutes:

S13 ani e30 nigdy nie robiłem także nie wiem do końca czy to trudne auta napewno niezalezny zawias z tyłu no i w s13 turbo i pewnie jeszcze kilka innych patentów.


--------------------
Sprzedam Nissana Silvie FJ20E
Go to the top of the page
 
+Quote Post

19 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 20:30