![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_shafter_* |
![]()
Post
#21
|
![]() |
Javo problem jest taki ze diesel przepali wszystko co do niego wlejesz i bedzi jechal tylko ze moze sie zepsuc ...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 26 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
CYTAT("69rambo69":f9va1xz0) Ja na shellu nigdy nie zatankuje ... znajomy zatankował disla na shellu i nie dało się samochodu odpalić ... na shellu jest oszukane paliwo na niektórych stacjach ... ja tankuje na BP ;]
To moze napisz do jakiegos super expresu albo faku jak masz dowody na taki wielki przekręt... Dla mnie takie piperzenie... komus cos nawaliło, bo pewnie nie wiedział, ze filtr paliwa trzena wymieniac co 15 tys i sobie przypomniał, ze tankował akurat na stacji X i to pewnie tego wina... Tankowałem wiele razy na Shellu tankowałem na takic hstacjach, których 99% użytkownków tego forum nigdy by nie zauważyło, jezdziłem na red bullu i NIC, samochód dalej zapierdala az miło. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 March 2005 Skąd: inąd ![]() |
CYTAT("Javo":35gmpnfz) CYTAT("Lysy":35gmpnfz) 'Tam' czyli gdzie? ASO Inchcape ul Wroclawska Warszawa http://www.bmw-inchcape.pl W razie potrzeby - pan Szafrański , kierownik serwisu Inchcape, jak będziesz miał pretensje to dzwoń do niego 532-15-81 -------------------- Jeździec Burzy
EX : BMW E30 mit Hartge H26s motor, niezłe 6 garów i 25% SZPERA 3.73 |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
CYTAT("Javo":13etp6n4) Chodzi o to ze nie zadzwonili i nei dali tych czesci co wymieniaja?
Po pierwsze, zanim podejmą naprawę, muszą się skontaktować i opisać ile ta przyjemność będzie kosztować. Po drugie - mają obowiązek wydać części, które zostały wymienione na nowe... -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 07 March 2007 Skąd: Polanów ![]() |
Może ty masz imobilajser w kluczyku i nawet o tym nie wiesz, ja mam to samo w Audi A4 1.9 TDI. NIe kiedy imobilajser nie zadziała i auto palić nie chce!! Musisz zobaczyć czy na desce rozdzielczej po zapaleniu zapłonu nie ma takiego w moim przypadku kontrolka z żółtym samochodem. Jak jest coś takiego to masz problem z kluczykiem!!!
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 05 January 2003 Skąd: Góra Sl-pomiedzy Wrockiem a Poznaniem ![]() |
Co Ty nie powiesz...warto czytac caly temat od poczatku do konca
-------------------- Pozd.MARTINO-Marcin
VW Passat B5 1.9 TDI PD Highline Audi A6 2.5 TDI AEL S-line ŚMIERĆ ZAWSZE WSIADA RAZEM Z NAMI DO AUTA I CIERPLIWIE CZEKA... |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Hwojtku
Po pierwsze jezeli nie zyczylbys sobie wymiany tej pompy to pewnie by ja wyjeli i zaplacil bys za diagnoze.(w takim przypadku napewno duzo) po drugie duzo czesci bierze sie taniej od producentow oddajac stare wzamian (sa wtedy duzo tansze) taki program np. bosch i cala grupa wv I jesli ktos oddaje auto do aso (i w dodatku jest to aso bmw) to musi byc przygotowany na wydatki. Jak nie ma kasy to jedzie do p. Henia i on mu zrobi, niezrobi, jeszcze bardziej popsuje. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Ale (wiem od ale się zdanie nie zaczyna) tu nie chodzi o to czy jest drogo, czy tanio, czy dają rabat/upust za starą część, tu chodzi o sposób postępowania. Wg. mnie to naturalna sprawa, że na początku przedstawia się listę usterek, dopiero później w porozumieniu z klientem się to naprawia.
Poza tym np. diagnoza jest też elementem 'naprawy' nie zależnie czy pompa była dobra, czy zła i ją nie wymieniono lub wymieniono. To, że w przypadku naprawy jest za to jakaś zniżka to osobna sprawa. Co do zwrotu zepsutych części, kompletnie nie widzę problemu w pokazaniu zepsutej części a ew. później przyjęciu jej w ramach 'rozliczenia' przez ASO. W tym wypadku to bardziej ASO się zachowało jak warsztat p. Henia niż odwrotnie. Tak to ogólnie widze jako klient, nie wiem do końca jakie są procedury w ASO BMW. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 08 September 2007 ![]() |
javo
Temat z lamusa ale przynajmniej moge przyblizyc w czym problem. W systemach CR w BMW zasilajaca pompa paliwowa (remote pump badz lift pump jak zwal to zwal) powinna podawac 400kPa przy poprawnym napieciu w instalacji elektrycznej, czasami zdaza sie ze zatkany filtr potrafi obnizyc to cisnienie do np 340-360kPa, dodatkowo spadek napiecia podczas startowania samochodu (tym bardziej przy niskiej temp otoczenia) powoduje ze cisnienie jest jeszcze nizsze, nizsze niz prog wymagany do uruchomienia silnika. Wymiana pompy to czas wypicia jednej kawki. To co powinni zrobic to po pierwsze wymienic filtr paliwa, sprawdzic baterie i nastepnie sprawdzic cisninie zasilania paliwem. Jezeli jest nizsze niz 380kPa - pompa powinna byc wymieniona. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Temat nie ruszany od pół roku
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Fri, 28 March 2003 Skąd: SC ![]() |
CYTAT Temat nie ruszany od pół roku
..no i co z tego... użytkownik miał wiedze aby wneść coś istotnego do tematu dlatego też nawiązał- w odróznieniu do ciebie. Czestą przyczyną braku możliwości/utrudnionego uruchomienia samochodu na ciepło- z systemem common rail- jest taże awaria wtryskiwaczy- wieszają się w ten sposób za duża część dawki wyrzucają w przelew. Powoduje to po pierwsze nieodpowiednie rozpylenie na danym cilindrze po drugie spadek cisnienia na railu i stąd problemy. -------------------- było tdi 117@248 seria +..., 2.0 DTH, 2,5tds, 1.5dci, 1.9dci, 2.2 HDI, 2.0dci - jest ASZ
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
no wniósł do tematu - to bezsporne
ale dałem wskazówkę, żeby chwilę po rejestracji nie odgrzewał ża dużo kotletów, w dodatku z oczkiem na końcu, więc spuść z tonu |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 08 September 2007 ![]() |
joker
Masz racje, postaram sie nie odgrzebywac staroci, dzieki za upomnienie. CYTAT("vaver_sc":2hr12iun) CYTAT Temat nie ruszany od pół roku ..no i co z tego... użytkownik miał wiedze aby wneść coś istotnego do tematu dlatego też nawiązał- w odróznieniu do ciebie. Czestą przyczyną braku możliwości/utrudnionego uruchomienia samochodu na ciepło- z systemem common rail- jest taże awaria wtryskiwaczy- wieszają się w ten sposób za duża część dawki wyrzucają w przelew. Powoduje to po pierwsze nieodpowiednie rozpylenie na danym cilindrze po drugie spadek cisnienia na railu i stąd problemy. Tak oczywiscie, racja, zauwazylem jednak ze silniki regularnie pozadnie servisowane + dobry dodatek do paliwa co jakis czas likwiduja ten ze problem! Ponadto blacha sprawa - przeplywomierz, przy regularnej wymianie filtra powietrza na taki jak ma byc dozywa baaaardzo dlogiego przebiegu (to samo z pompa niskiego cisnienia). Wniosek nasuwa sie tylko jeden, dbac o samochod i nie naprawiac albo nie dbac (tudziesz oszczedzac na materialach eksploatacyjnych) i naprawiac, proste. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 11:00 |