Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> 330d e46 nie chce odpalic po 2h stania
gość_shafter_*
post Tue, 27 Feb 2007 - 00:36
Post #21









Javo problem jest taki ze diesel przepali wszystko co do niego wlejesz i bedzi jechal tylko ze moze sie zepsuc ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 27 Feb 2007 - 00:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
RUfi
post Tue, 27 Feb 2007 - 13:00
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 26 October 2002
Skąd: WWA





CYTAT("69rambo69":f9va1xz0)
Ja na shellu nigdy nie zatankuje ... znajomy zatankował disla na shellu i nie dało się samochodu odpalić ... na shellu jest oszukane paliwo na niektórych stacjach ... ja tankuje na BP ;]


To moze napisz do jakiegos super expresu albo faku jak masz dowody na taki wielki przekręt...


Dla mnie takie piperzenie... komus cos nawaliło, bo pewnie nie wiedział, ze filtr paliwa trzena wymieniac co 15 tys i sobie przypomniał, ze tankował akurat na stacji X i to pewnie tego wina...

Tankowałem wiele razy na Shellu tankowałem na takic hstacjach, których 99% użytkownków tego forum nigdy by nie zauważyło, jezdziłem na red bullu i NIC, samochód dalej zapierdala az miło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wala
post Tue, 27 Feb 2007 - 13:27
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 March 2005
Skąd: inąd





CYTAT("Javo":35gmpnfz)
CYTAT("Lysy":35gmpnfz)
'Tam' czyli gdzie?



ASO Inchcape
ul Wroclawska
Warszawa
http://www.bmw-inchcape.pl


W razie potrzeby - pan Szafrański , kierownik serwisu Inchcape, jak będziesz miał pretensje to dzwoń do niego 532-15-81


--------------------
Jeździec Burzy
EX :
BMW E30 mit Hartge H26s motor,
niezłe 6 garów i
25% SZPERA 3.73
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 27 Feb 2007 - 13:58
Post #24


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT("Javo":13etp6n4)
Chodzi o to ze nie zadzwonili i nei dali tych czesci co wymieniaja?


Po pierwsze, zanim podejmą naprawę, muszą się skontaktować i opisać ile ta przyjemność będzie kosztować. Po drugie - mają obowiązek wydać części, które zostały wymienione na nowe...


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Poochu
post Tue, 13 Mar 2007 - 17:12
Post #25


Rookie
Dołączył: Wed, 07 March 2007
Skąd: Polanów





Może ty masz imobilajser w kluczyku i nawet o tym nie wiesz, ja mam to samo w Audi A4 1.9 TDI. NIe kiedy imobilajser nie zadziała i auto palić nie chce!! Musisz zobaczyć czy na desce rozdzielczej po zapaleniu zapłonu nie ma takiego w moim przypadku kontrolka z żółtym samochodem. Jak jest coś takiego to masz problem z kluczykiem!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
martino
post Tue, 13 Mar 2007 - 18:29
Post #26


Frequent User
Dołączył: Sun, 05 January 2003
Skąd: Góra Sl-pomiedzy Wrockiem a Poznaniem





Co Ty nie powiesz...warto czytac caly temat od poczatku do konca


--------------------
Pozd.MARTINO-Marcin
VW Passat B5 1.9 TDI PD Highline
Audi A6 2.5 TDI AEL S-line

ŚMIERĆ ZAWSZE WSIADA RAZEM Z NAMI DO AUTA I CIERPLIWIE CZEKA...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Tue, 13 Mar 2007 - 20:02
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Hwojtku
Po pierwsze jezeli nie zyczylbys sobie wymiany tej pompy to pewnie by ja wyjeli i zaplacil bys za diagnoze.(w takim przypadku napewno duzo)
po drugie duzo czesci bierze sie taniej od producentow oddajac stare wzamian
(sa wtedy duzo tansze) taki program np. bosch i cala grupa wv

I jesli ktos oddaje auto do aso (i w dodatku jest to aso bmw) to musi byc przygotowany na wydatki. Jak nie ma kasy to jedzie do p. Henia i on mu zrobi, niezrobi, jeszcze bardziej popsuje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Tue, 13 Mar 2007 - 22:54
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





Ale (wiem od ale się zdanie nie zaczyna) tu nie chodzi o to czy jest drogo, czy tanio, czy dają rabat/upust za starą część, tu chodzi o sposób postępowania. Wg. mnie to naturalna sprawa, że na początku przedstawia się listę usterek, dopiero później w porozumieniu z klientem się to naprawia.
Poza tym np. diagnoza jest też elementem 'naprawy' nie zależnie czy pompa była dobra, czy zła i ją nie wymieniono lub wymieniono. To, że w przypadku naprawy jest za to jakaś zniżka to osobna sprawa. Co do zwrotu zepsutych części, kompletnie nie widzę problemu w pokazaniu zepsutej części a ew. później przyjęciu jej w ramach 'rozliczenia' przez ASO.
W tym wypadku to bardziej ASO się zachowało jak warsztat p. Henia niż odwrotnie.
Tak to ogólnie widze jako klient, nie wiem do końca jakie są procedury w ASO BMW.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
borysgo2
post Wed, 12 Sep 2007 - 23:55
Post #29


Rookie
Dołączył: Sat, 08 September 2007





javo
Temat z lamusa ale przynajmniej moge przyblizyc w czym problem. W systemach CR w BMW zasilajaca pompa paliwowa (remote pump badz lift pump jak zwal to zwal) powinna podawac 400kPa przy poprawnym napieciu w instalacji elektrycznej, czasami zdaza sie ze zatkany filtr potrafi obnizyc to cisnienie do np 340-360kPa, dodatkowo spadek napiecia podczas startowania samochodu (tym bardziej przy niskiej temp otoczenia) powoduje ze cisnienie jest jeszcze nizsze, nizsze niz prog wymagany do uruchomienia silnika. Wymiana pompy to czas wypicia jednej kawki.
To co powinni zrobic to po pierwsze wymienic filtr paliwa, sprawdzic baterie i nastepnie sprawdzic cisninie zasilania paliwem. Jezeli jest nizsze niz 380kPa - pompa powinna byc wymieniona.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Thu, 13 Sep 2007 - 12:36
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Temat nie ruszany od pół roku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vaver_sc
post Fri, 14 Sep 2007 - 16:20
Post #31


User
Dołączył: Fri, 28 March 2003
Skąd: SC





CYTAT
Temat nie ruszany od pół roku


..no i co z tego... użytkownik miał wiedze aby wneść coś istotnego do tematu dlatego też nawiązał- w odróznieniu do ciebie.

Czestą przyczyną braku możliwości/utrudnionego uruchomienia samochodu na ciepło- z systemem common rail- jest taże awaria wtryskiwaczy- wieszają się w ten sposób za duża część dawki wyrzucają w przelew. Powoduje to po pierwsze nieodpowiednie rozpylenie na danym cilindrze po drugie spadek cisnienia na railu i stąd problemy.


--------------------
było tdi 117@248 seria +..., 2.0 DTH, 2,5tds, 1.5dci, 1.9dci, 2.2 HDI, 2.0dci - jest ASZ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Fri, 14 Sep 2007 - 21:36
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





no wniósł do tematu - to bezsporne

ale dałem wskazówkę, żeby chwilę po rejestracji nie odgrzewał ża dużo kotletów, w dodatku z oczkiem na końcu, więc spuść z tonu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
borysgo2
post Sat, 15 Sep 2007 - 01:01
Post #33


Rookie
Dołączył: Sat, 08 September 2007





joker
Masz racje, postaram sie nie odgrzebywac staroci, dzieki za upomnienie.

CYTAT("vaver_sc":2hr12iun)
CYTAT
Temat nie ruszany od pół roku


..no i co z tego... użytkownik miał wiedze aby wneść coś istotnego do tematu dlatego też nawiązał- w odróznieniu do ciebie.

Czestą przyczyną braku możliwości/utrudnionego uruchomienia samochodu na ciepło- z systemem common rail- jest taże awaria wtryskiwaczy- wieszają się w ten sposób za duża część dawki wyrzucają w przelew. Powoduje to po pierwsze nieodpowiednie rozpylenie na danym cilindrze po drugie spadek cisnienia na railu i stąd problemy.


Tak oczywiscie, racja, zauwazylem jednak ze silniki regularnie pozadnie servisowane + dobry dodatek do paliwa co jakis czas likwiduja ten ze problem! Ponadto blacha sprawa - przeplywomierz, przy regularnej wymianie filtra powietrza na taki jak ma byc dozywa baaaardzo dlogiego przebiegu (to samo z pompa niskiego cisnienia). Wniosek nasuwa sie tylko jeden, dbac o samochod i nie naprawiac albo nie dbac (tudziesz oszczedzac na materialach eksploatacyjnych) i naprawiac, proste.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 11:00