Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> 330d e46 nie chce odpalic po 2h stania
Javo
post Thu, 22 Feb 2007 - 12:43
Post #1


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





Yo yo

Krotki opis:

Wczoraj zatankowalem na shellu V power diesel, auto stalo w garazu cala noc, rano odpalilo bez problemu, przejechalem jakies 20km, postawilem auto na parkingu. Po 2h wracam do auta zeby pojechac do domu. Auto nie chce odpalic. Kreci zwawo, kontrolka swiec zarowych gasnie normalnie. Wlaczalem zaplon kilka razy, bez odpalania, i potem po kilku razach probowalem odpalic. Bez skutku. Kreci kreci ale nie odpala...

Any ideas?

temp otoczenia -8.5st, temp silnika, kolo 60st.

Do serwisu 2 000km, przebieg auta 155 000km, nie bylo zadnych problemow z autem wczesniej, nie dymilo, odpalalo ok, wszystko ok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 22 Feb 2007 - 12:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
niew
post Thu, 22 Feb 2007 - 13:17
Post #2


Frequent User
Dołączył: Fri, 07 January 2005
Skąd: Warszawa





Pomopa wtryskowa
Sprawdzałeś ją Wiem, że jest to częsty problem w BMW jeżeli chodzi o odpalanie auta na ciepłym silniku...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Thu, 22 Feb 2007 - 18:44
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





gdzie masz pompe wtryskowa w 330d??
Mysle ze moze to byc kwestia zapowietrzenia ukladu paliwowego


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pepel
post Thu, 22 Feb 2007 - 19:33
Post #4


User
Dołączył: Wed, 02 February 2005
Skąd: Pruszków





Nie wiem na ile te silniki sa podobne ale u mnie w Leonie ASV w zeszłym roku była podobna sytuacja tyle że zgasł podczas wjazdu na skrzyżowanie Powodem był pękniety przewod paliwowy zapowietrzenie układu.
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Thu, 22 Feb 2007 - 22:54
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





woda w filtrze np.


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ColinR
post Thu, 22 Feb 2007 - 22:57
Post #6


Rookie
Dołączył: Thu, 22 February 2007





Cześć,

Zapowietrzenie układu raczej odpada ponieważ nie gasła by lampka świec żarowych (DDE).

Pozdrawiam
ColinR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Thu, 22 Feb 2007 - 23:13
Post #7


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





Auto pojechalo na lawecie do ASO. Jutro powinno byc wiadomo co sie stalo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Fri, 23 Feb 2007 - 09:25
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





żadne odpowietrzenie. Może być to awaria wtryskiwacza. Zepsół się zawór i ciśnienie z szyny idzie w nadmiar...choć to też mało prawdopodobne


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Fri, 23 Feb 2007 - 23:26
Post #9


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





Auto jest juz do odebrania naprawione.

Pompa paliwa... Ta tansza, za 8xx pln. Bo jest jeszcze jakas druga podobna za >10 000 pln

Zadzwonili dzisiaj do mnie, i powiedzieli ze auto do odbioru, 1200pln sie nalezy... 800 cos za pompe i kolo 400 za montaz...

Wydaje mi sie ze powinni wczesniej zadzwonic, i powiedziec co i jak, bo ja w tej chwili to nie mam juz ruchu i musze te 1200 zaplacic...

Powiedzieli ze wymienili ja poprostu i auto odpalilo, na "zasadzie eliminacji"...

Wiec pytam sie was tutaj troche bardziej ogarnietych w temacie diesli niz ja:

1) czy po podlaczeniu do kompa nie powinno wyskoczyc co jest nie halo? Bo w ten sposob to mogli zaczac eliminacje od tlumika koncowego i wymieniac wszystko po kolei i mnie policzyc potem za wszystkie czesci...
2) Czy wziac od nich ta stara pompe, zeby sprawdzic czy rzeczywiscie jest popsuta?
3) Czy jesli ta pompa zamarzla, to byla do wymiany, czy po wstawieniu do cieplego garazu, i odtajaniu, auto by moglo na niej przejechac jeszcze kilka tysiecy km?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2BAD
post Sat, 24 Feb 2007 - 11:27
Post #10


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005
Skąd: Warszawa - East Side





ja bym obstawiał że to lipa i załadowali Cie w bambuko

"Panie bardzo drogo 10 000pln ale my tu mamy złoty środek 800pln i jedzie pan do domu "

ale i tak nic nie udowodnisz...


--------------------
pzdr T.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Sat, 24 Feb 2007 - 11:41
Post #11


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





nie nie

to nie oni mi mowili o tej drugiej drogiej pompie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2BAD
post Sat, 24 Feb 2007 - 12:41
Post #12


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005
Skąd: Warszawa - East Side





aha spoko


ale ich psim obowiązkiem jest zadzwonić i potwierdzić jakąkolwiek naprawę, bo teraz to mogli bezpiecznik wyminieć


--------------------
pzdr T.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krasek
post Sat, 24 Feb 2007 - 13:49
Post #13


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 August 2006





niech dadza przy odbiorze twoja stara pompe i jakas fakture na nowa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Sat, 24 Feb 2007 - 14:27
Post #14


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





Mam fakture.

Dostalem wydruki wszystkich bledow. Te na podstawie ktorych wymienili pompe to:

-DDE 1260 Pre supply pressure below min value for engine start
-DDE 09f6 Rail pressure monitoring on engine start

Starej pompy nie mieli, bo popsute czesci wyrzucaja do pudla, i nie znajda juz tej mojej pompy
Nie dzwonili bo auto bez naprawy by nie wyjechalo wiec mysleli ze maja tak czy owak naprawic...

Dostalem rabat 5%

Mam jakies tam ALE... Jednak mysle ze wole tam dac niz do FUSa czy Bawaria motors
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lysy
post Sat, 24 Feb 2007 - 16:01
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Wed, 30 April 2003
Skąd: W-wa





'Tam' czyli gdzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Sat, 24 Feb 2007 - 16:09
Post #16


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Lysy":poafk4hn)
'Tam' czyli gdzie?



ASO Inchcape
ul Wroclawska
Warszawa
http://www.bmw-inchcape.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sat, 24 Feb 2007 - 17:23
Post #17


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Jeśli to ASO, to złamało procedury co najmniej dwa razy...


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Sat, 24 Feb 2007 - 17:27
Post #18


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("hwojtek":1xyf9fns)
Jeśli to ASO, to złamało procedury co najmniej dwa razy...


Ta, ASO.

Chodzi o to ze nie zadzwonili i nei dali tych czesci co wymieniaja?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
69rambo69
post Mon, 26 Feb 2007 - 15:11
Post #19


Rookie
Dołączył: Sun, 11 February 2007





Ja na shellu nigdy nie zatankuje ... znajomy zatankował disla na shellu i nie dało się samochodu odpalić ... na shellu jest oszukane paliwo na niektórych stacjach ... ja tankuje na BP ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Mon, 26 Feb 2007 - 15:25
Post #20


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





Ja zatankowalem na BP i oskarzyli mnie ze nie zaplacilem... Co nie znaczy ze kazdy BP jest zly tak jak nie kazdy shell jest zly

poza tym nie wierze ze V power diesel jest tak zly, ze przez nie auto by nie chcialo jechac.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 17:31